Denk idd rond de 15%. Zeker al meer definitie te zien! Prima resultaat voor een maand.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan 't toch niet laten om ff een progess foto ertussendoor te gooien. Ik ben vandaag precies 1 maand bezig met cutten en ben van 74.0KG naar 70.1 gegaan. Ik gok op zo'n 14-15% bf. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ga je dan niet gewoon buiten fietsen? Dan heb je dezelfde ervaring, maar dan alles in UltraHD...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Questular het volgende:
In de gym hebben we nu een nieuw cardio dingetje, spinning fietsen met een videoscherm waar je de route ziet die je aan het fietsen bent. Best leuk als je cardio moet doen, is weer eens wat anders als National G. of Discovery kijken.
Dat doe ik ook, maar als ik klaar ben met liften vind ik het wel prettig om ff cardio te doen en dan is dit een leuke optie.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon buiten fietsen? Dan heb je dezelfde ervaring, maar dan alles in UltraHD...
België. Wielerland bij uitstek. Als je van de grote wegen met hun rijen warenhuizen afgaat, zit je meteen op het platteland, met mooie heuveltjes en rustige weggetjes waarop je best aardig kunt fietsen.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:22 schreef Dizorn het volgende:
Waar woon je Ser_C? Als ik buiten fiets kom ik vooral heel veel andere fietsers tegen, stoplichten, auto's, wegwerkzaamheden, en vrij weinig natuur of bospaden uit frankrijk of iets dergelijks
Is ook zo, en zo'n VR-spinfiets kan ook best tof zijn. Ik heb gewoon persoonlijk een beetje een hekel aan al dat moderne gedoe.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:44 schreef Questular het volgende:
Hier (Zuid-Limburg) is het ook prima fietsenMaar af en toe komt carido in de gym beter uit
Dat heb ik enorm gemist toen ik op kamers ging. In plaats van iedere dag 15 kilometer van en naar school fietsen, was het plots 2 kilometer fietsen. En toen ik naar een andere kamer verhuisde, was het plots nog maar >1km wandelen. Daar hebben mijn gewicht en conditie echt enorm onder geleden.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:44 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het geluk dat ik vanuit Krimpen a/d IJssel naar Schoonhoven kan fietsen, wat zo'n 20 km is, zonder ander verkeer dan fietsers, en af en toe een tractor. 40km op en neer is ook wel genoeg voor me.![]()
Alleen als het hard waait kan het wel eens zwaar worden zo in de weilanden.
Mijn vrouw is Australisch, die zegt altijd dat zodra je auto kan/mag rijden de fiets onmiddelijk weg is.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef Nic1 het volgende:
Heb al jaren niet meer gefietst, helemaal nu ik niet meer in Nederland woon.
Dus weer terug bij David Lloyd? Dan heb je dus eigenlijk 3 gym-abo'squote:Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Australisch, die zegt altijd dat zodra je auto kan/mag rijden de fiets onmiddelijk weg is.
/SC
Ik ben trouwens weer naar m'n oude gym gegaan. Ik vond de materialen in de gym waarvan ik dacht dat het beter zou zijn te slecht. Schijven waarvan de stalen binnenring loskomt, barbells waarvan de knurling zo grof is dat die de volgende dag nog in je handen geprint staan (bij wijze van) Een BP waarvan de (vaste) pinnen te hoog staan waardoor het onmogelijk is goed op de bank te blijven liggen, enz. Ook geen airco wat op dagen van tussen de 30 en 35 graden voor mij echt slecht te doen is. En dan zitten ze ook nog op de eerste verdieping onder een plat dak... Wel wat geld versplid door een dubbel abonnement, maar goed, dat gaat om een paar tientjes.
Ik ben op het moment in Spanje. Ik heb m´n abo bij David Lloyd stopgezet voor een paar maanden.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus weer terug bij David Lloyd? Dan heb je dus eigenlijk 3 gym-abo's
Dat komt allemaal wel weer goed. Doe eerst maar focussen op goed genezen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
Nu bijna 4.5 dag verder. Ben volgens mij al 8 kilo kwijt. Supercut
75cm koud na het opstaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Effe een vraagje, er is niet bijzonder veel te vinden op l'internet.
Wat is jullie beenomtrek?
Ik heb gemeten op 3 plaatsen van boven naar onder: bij de lies 59, stukje er onder midden van bovenbeen 55 en net boven de knie ongeveer 45.
Ik heb eigenlijk vrij forse benen, helemaal voor mijn lengte van ~170.
Ik was vandaag namelijk eens gaan kijken voor broeken, maar ja je raad het al ik het een waist maat 34 nodig wil ik corrigeren voor mijn quads. Terwijl mijn waist echt maar een maatje 30 is ofzo.
Ik heb al een jaar niet getraind door blessure en mijn benen zijn iets geslonken, ze tonen veel overeenkomst met verbosity eerlijk gezegd.
Binnenkort wil ik weer trainen dus ik stel broeken kopen nog maar even uit, verwacht dat ze gaan exploderen als ik nu weer ga trainen :p .
(ben namelijk van de big five.)
Maar wat valt er bij te naaien dan? Of bedoel je dat ze een 38" inneemt bijv dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
Taille in laten nemen bij een naaister. Mijn moeder is fucking handig met een naaimasjien dus die laat ik dat altijd doen. Ziet er zo achterlijk uit als je met een riem 3 taillematen moet goed maken ofzo, je hele broeksband achter je riem proppen
Wees blij met korte benen lol. Enig idee wat ze in Banglades over "34 lengte denken?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik heb nu een riem, sikke van pallmall ofzo, koste toen 100-200¤ maar daar doe ik al 2-4 jaar mee en heb toch wel 4 gaatjes op moeten schuiven. Nu is helaas het laatste gaatje bereikt..
Idd zoals raymond zegt, wat valt er te naaien. Mijn quads zijn het probleem, ik had net paps broek aan waist 34, zat wel comfortabel, maar dan mag ik zwanger worden of ik kan met een vrouw in mijn broek gaan wonen zoveel ruimte houd ik over. En dan zaten mijn quads er licht strak in.
Maarja ligt natuurlijk wel heel erg aan het model, ik heb klote korte benen (+++ leverage in deadliften). Wel weer een lange klote rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Ja inderdaad in laten nemen. Dus passend op je quads kopen en rond de taille een stukkie eruit. Een beetje naaister doet dat met de ogen dicht.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maar wat valt er bij te naaien dan? Of bedoel je dat ze een 38" inneemt bijv dan?
Editt: lezen ray..... Lezen
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wees blij met korte benen lol. Enig idee wat ze in Banglades over "34 lengte denken?Ja dunno, de standaard lengte is 32 of 34? Moet er altijd een cm of 5-10 van af laten knippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 zat wel redelijk goed volgens mij, maar te korte broeken zijn echt lelijk. Dat als je gaat zitten je sokken ziet, no-go.
Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
Taille in laten nemen bij een naaister. Mijn moeder is fucking handig met een naaimasjien dus die laat ik dat altijd doen. Ziet er zo achterlijk uit als je met een riem 3 taillematen moet goed maken ofzo, je hele broeksband achter je riem proppen
Toevoeging: fucking hell 75 cm![]()
Hoogwater op scheveningenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Dat als je gaat zitten je sokken ziet, no-go.
Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik heb nu een riem, sikke van pallmall ofzo, koste toen 100-200¤ maar daar doe ik al 2-4 jaar mee en heb toch wel 4 gaatjes op moeten schuiven. Nu is helaas het laatste gaatje bereikt..
Idd zoals raymond zegt, wat valt er te naaien. (oh je laat pantalons maken, ik wil graag jeans dragen).
Mijn quads zijn het probleem, ik had net paps broek aan waist 34, zat wel comfortabel, maar dan mag ik zwanger worden of ik kan met een vrouw in mijn broek gaan wonen zoveel ruimte houd ik over. En dan zaten mijn quads er licht strak in.
Maarja ligt natuurlijk wel heel erg aan het model, regular zit zo idioot vind ik.
Ik heb tevens klote korte benen (+++ leverage in deadliften). Wel weer een lange klote rug.
Lol, ik heb wel eens een iets te strakke jeans aangedaan naar leg day. Toen moest ik ook in m'n sportbroekje naar huis omdat ik er niet meer in kon.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.
Welke heb je?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben bang voor m'n nieuwe preworkout.. Die tekst bij b&f schrikt me af met hun: "HET SPEELKWARTIER IS NU FK## AFGELOPEN!!"
Op de riem zit nog 5 cm ruimte over. Gaat er niet zo goed uit zien, plus dat het dan niet meer gaat werken omdat hij niet meer goed in het slot valt dan, snapt wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.
Broeken is inderdaad hel. Maar met jouw afmetingen zou je met goed zoeken toch een paar modellen moeten kunnen vinden die goed zitten.
pre workout?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben bang voor m'n nieuwe preworkout.. Die tekst bij b&f schrikt me af met hun: "HET SPEELKWARTIER IS NU FK## AFGELOPEN!!"
quote:Een Amerikaanse soldaat die 3 maanden N.O.-Xplode had gebruikt .... ziekenhuis omdat zijn urine paars van kleur was geworden. Hij was bovendien misselijk en had pijn in zijn flank. Voor de rest was hij gezond.
Jah. Als je hem aandoet gaat het wel. Tot je even loopt en in de auto gaat zitten... Bloedtoevoer afgekneld, ballen bijna terug naar binnen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja koud. Lol. Als je ff wakker bent en/ of loopt of zo dan word het erg inzo'n ding.
Revolvertang idd. Of gewoon boormachinequote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een riem kun je makkelijk aanpassen. Bij de Action kun je voor een paar euro een gaatjesmaker halen.
Oh, dat is goed spul. Daar ga je wel een paar uurtjes strak op.quote:
Lol. Schieten ze zo terug je buikholte in hahahh.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Als je hem aandoet gaat het wel. Tot je even loopt en in de auto gaat zitten... Bloedtoevoer afgekneld, ballen bijna terug naar binnen.![]()
Ik ben blij dat ik vanuit huis werk. Ik heb bijna altijd een trainingsbroek aan.
Lies:57quote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Effe een vraagje, er is niet bijzonder veel te vinden op l'internet.
Wat is jullie beenomtrek? (non-obese scores pls)
Ik heb gemeten op 3 plaatsen van boven naar onder: bij de lies 59, stukje er onder midden van bovenbeen 55 en net boven de knie ongeveer 45.
Ik heb eigenlijk vrij forse benen, helemaal voor mijn lengte van ~170.
Ik was vandaag namelijk eens gaan kijken voor broeken, maar ja je raad het al ik het een waist maat 34 nodig wil ik corrigeren voor mijn quads. Terwijl mijn waist echt maar een maatje 30 is ofzo.
Ik heb al een jaar niet getraind door blessure en mijn benen zijn iets geslonken, ze tonen veel overeenkomst met verbosity eerlijk gezegd.
Binnenkort wil ik weer trainen dus ik stel broeken kopen nog maar even uit, verwacht dat ze gaan exploderen als ik nu weer ga trainen :p .
(ben namelijk van de big five.)
Misschien nog even aan toe voegen ik weeg 67 Kilo ongeveer en mijn vp is ergens tussen 15-20%. Misschien wel lager want heb geregeld dat je een 'six-pack' ziet.
Al eens een regular tapered fit gepast? Zorgt er namelijk voor dat je meer ruimte hebt bij de bovenbenen, terwijl de pijp smaller is. Valt niet zo lelijk en ruim van onderen. Of je moet geluk hebben dat een slimfit broek wat breder is rondom de quads, echter betekend dit meestal weer een brede taille.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dus allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja ik weet van de barbell jeans. Maja die mongolen zitten niet retail in EU...
Als je de broek kleiner laat maken in waist gaat het model vaak ook weg.
Eens kijken of ik zo'n maat 33 kleiner kan laten maken.
Een goeie naaister maakt het mooi passend, mijn moeder wel iigquote:Op woensdag 10 september 2014 19:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Dus allemaal in hetzelfde schuitje.
Ja ik weet van de barbell jeans. Maja die mongolen zitten niet retail in EU...
Als je de broek kleiner laat maken in waist gaat het model vaak ook weg.
Eens kijken of ik zo'n maat 33 kleiner kan laten maken.
Waar woont je moeder? Ik ga haar meteen bellen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Een goeie naaister maakt het mooi passend, mijn moeder wel iig
OHP is ook een 5RM neem ik aan? Het klopt dat je bench achterligt, maar als je hem omhoog wil krijgen zou ik minimaal 2x in de week benchen+assistentie uitvoeren. Maakt niet veel uit wat voor programma je toepast zolang er progressive overload aan te pas komt. Denk aan 5/3/1, Sheiko, Cube, Candito, Westside, Smolov Jr. Laatste optie is misschien het beste om snel de techniek te verbeteren en te peaken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Nuggets het volgende:
M'n bench ligt zo dramatisch ver achter vergeleken met mn squats en deads.
Bw: 72kg
Squat 1rm 150 kg
Deadlift 1rm 175kg (zit zeker wel 180 in)
Bench 5rm ~75kg
Nu ga ik m'n bench helemaal resetten en m'n form en techniek opnieuw opbouwen. Wat raden jullie me aan? Een programma waarbij ik minimaal 3x per week moet benchen? M'n OHP ligt ook stil rond de 47.5kg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |