quote:BR 1 BRAND WONING +INC.NET: 2+ MOGELIJK GROTE BRAND GRIP: 2 , BEUKENHORST DIEMEN [ ASV ]
04-09-2014 15:57:58
twitter:MarkAbbas twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:46:52Ontploffing of instorting flat in #Diemen hoop dat er niemand gewond is! http://t.co/ReqX73iLkO reageer retweet
Update 16:45 uurquote:Grote brand in Diemen
Er zijn veel politieauto's en brandweerwagens naar Diemen, waar een grote brand woedt. Getuigen zagen ontploffingen.
Ook ging er al een traumahelikopter naar de brand toe. De woning die in brand staat, staat in de buurt van de Beukenhorst en het Eendenpad.
Update 16:55quote:Gewonden na explosie flat Diemen
Bij een explosie in een flat in Diemen is een deel van de voorgevel ingestort. Volgens de brandweer zijn er zeker vier gewonden, van wie er één naar het ziekenhuis is gebracht.
De brandweer en politie zijn massaal uitgerukt, met onder meer drie traumahelikopters. Er woedt een grote brand.
Onduidelijk is wat er precies is gebeurd. Er waren werkzaamheden, maar het is niet duidelijk of die er iets mee te maken hebben. Het hele flatgebouw is ontruimd.
Getuigen zeggen tegen de lokale zender AT5 dat ze rond 15.45 uur een enorme knal hoorden. Op foto's is te zien dat vooral de eerste en tweede verdieping van het gebouw zwaar beschadigd zijn. Het gebied voor de flat ligt bezaaid met puin.
Livestream AT5twitter:LifelinerNL twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:08Ontploffing #Diemen: Twee personen zijn met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd. Brandweer zoekt naar 2 of 3 vermisten. #traumaheli reageer retweet
twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:55:02Zware explosie in Diemen hele voorgevel ligt eruit mijn god 😳 laat er alsjeblieft geen mensen binnen zitten. http://t.co/v6AMfZmLCl reageer retweet
Best wel ernstig zo te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:55:02Zware explosie in Diemen hele voorgevel ligt eruit mijn god 😳 laat er alsjeblieft geen mensen binnen zitten. http://t.co/v6AMfZmLCl reageer retweet
morrie das een beste knal geweest!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:55:02Zware explosie in Diemen hele voorgevel ligt eruit mijn god 😳 laat er alsjeblieft geen mensen binnen zitten. http://t.co/v6AMfZmLCl reageer retweet
Sow dan..quote:Op donderdag 4 september 2014 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Aanslag? zie namelijk een schotelquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo net had je er vliegende schotels.
No problemquote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef trucker3 het volgende:
FOK! is eerder dan nosteletekst, staat nog niets op. Chapeau Frutsel.
Thx, ik zet hem ff in de OPquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Livebeelden op AT5 nu:
http://www.at5.nl/live
twitter:
Lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Busje van Alliander reed net langs, gasexplosie?
Ik dacht dat Nuon daar de afnemer is.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Alliander doet toch het gasnetwerk voor Nuon?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ik dacht dat Nuon daar de afnemer is.
Hoezo? Ze sluiten gewoon altijd gas af, just to be surequote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Denk dat sowieso het gas nu moet worden afgesloten.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Is normaal bij een woningbrand, dit om de gastoevoer (en eventueel Elektriciteit) naar de woning te blokken.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Liander is dat idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alliander doet toch het gasnetwerk voor Nuon?
Dat het AMC klaar staat is niet meer dan protocol opvolgen. Dat wil helemaal nog niks zeggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Onduidelijk of er gewonden zijn.
Maar gezien de beelden, de wegrijdende ambulance incl sirene/zwaailichten, en het AMC dat klaarstaat voor gewonden kan het haast niet anders dat er gewonden zijn. Of erger...
Geweldigquote:
Via android aan het kijken?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Explosie in de liftkoker in de kelder? Hopelijk geen aanslag, zo'n koker is een ideale schoorsteen
Die streaming hapert als een malle
Serieus?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Geweldig
'Wat voor schade is er mevrouw?'
'Ja zoek dat maar op, dat weet ik ook niet, ik ben geen deskundige'.
Boete!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef Snowballed het volgende:
Al die motoragenten met mensen zonder helm achterop..
twitter:multesimus twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:38:42SIGMA team (wat is dat? > http://t.co/8mF778gnk2) verzamelt, gaat straks gezamenlijk naar Diemen reageer retweet
De gevels van de 1 en de 2e verdieping schijnen weg te zijn..quote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flinke klap, zo te zien onderin? Wellicht weer een of andere idioot die het zat was?
Bizar inderdaad hoe het de breedte in is gegaan. Daarmee lijkt het wat meer dan een gasexplosie te zijn die meestal alleen de weg van de minste weerstand zoekt, de pui dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:13 schreef RaymondK het volgende:
Volgens mij ligt over een hele lange lengte overal heel de pui er uit beneden wtf!
Sinds 2010 of zo hebben ambulances ook twee tonen, voor de herkenbaarheid. Kwam ik ook pas laatst achter.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:16 schreef Strani het volgende:
Een tweetonige ambulance? Of zou dat de politieauto erachter zijn geweest..
Het eerste filmpje op youtube.. het zou een echte fokker kunnen zijn..quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gefilmd door een ecte zolderkamerautist
Hoebedoel je? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoe het de breedte in is gegaan. Daarmee lijkt het wat meer dan een gasexplosie te zijn die meestal alleen de weg van de minste weerstand zoekt, de pui dus.
twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:09:34Explosie dat is thuis hoorde was niet normaal! Nog nooit zoiets gehoord! http://t.co/rR0nCfgQtR reageer retweet
twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:25:52Er zijn doden gevallen 😥😰 en ook gewonden reageer retweet
😰😰quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:09:34Explosie dat is thuis hoorde was niet normaal! Nog nooit zoiets gehoord! http://t.co/rR0nCfgQtR reageer retweet
twitter:KhalidSinouh twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:25:52Er zijn doden gevallen 😥😰 en ook gewonden reageer retweet
What a dicktwitter:
De oranje gele hoogwerker die we ook op de foto's achter de brandweerwagen zien suggereren wel dat ze ergens mee bezig waren.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Oudere vrouw zegt iets over werkzaamheden aan/bij de liften?
Mjah... dan hoop ik niet dat ze dichtbij waren want dat lijkt me niet 'gezond'quote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De oranje gele hoogwerker die we ook op de foto's achter de brandweerwagen zien suggereren wel dat ze ergens mee bezig waren.
Hij was al bezig met bijles, want hij moest nablijven.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef pindaplukker het volgende:
Geef die jongen eens een cursus Nederlands, wat een pannekoek.
twitter:LifelinerNL twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:08Ontploffing #Diemen: Twee personen zijn met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd. Brandweer zoekt naar 2 of 3 vermisten. #traumaheli reageer retweet
Nachtdienst?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik lag op bed en ik werd wakker. Ik heb m'n broer wakker gemaakt, want die was nog aan het slapen." Om kwart voor 4?
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Mogelijke gasexplosie komt steeds vaker naar voren iddtwitter:
Opgemaakt en wel..quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik lag op bed en ik werd wakker. Ik heb m'n broer wakker gemaakt, want die was nog aan het slapen." Om kwart voor 4?
Niet weten dat je 6 weken van te voren een blusvergunning moet aanvragen...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.
Dat doe je toch ook niet als je huis in de fik staat. Eerst de woningbouw bellen
Zoiets.. triest dat ze nodig zijn, en vrij uniek dat er 3 staan. Maar voor mij als helikoptergekkie is dit een prachtfoto natuurlijk.quote:
twitter:Jovanegmond twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:21AMC ziekenhuis heeft drie gewonden binnen na explosie/brand flatgebouw Diemen reageer retweet
Ik bel de gasleverancier als ik gas ruik.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.
Dat doe je toch ook niet als je huis in de fik staat. Eerst de woningbouw bellen
Bedankt Jo.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:Jovanegmond twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:21AMC ziekenhuis heeft drie gewonden binnen na explosie/brand flatgebouw Diemen reageer retweet
Ik bel 112. je ziet wel waaromquote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik bel de gasleverancier als ik gas ruik.
Ieder zijn specialiteit.
Dat was die Mocro ja die dat zei.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Infection het volgende:
Op AT5 werd gezegd dat een getuigen vertelde hoe hij een man 15 meter de lucht in geslingerd zag worden.
15 meter... lijkt me ook wel enigzins overdrevenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Infection het volgende:
Op AT5 werd gezegd dat een getuigen vertelde hoe hij een man 15 meter de lucht in geslingerd zag worden.
We kunnen ze ook allebeide bellenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bel 112. je ziet wel waarom
Is goed mogelijk bij een gas-explosie.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
15 meter... lijkt me ook wel enigzins overdreven
En zometeen Nederland Italië... wat een dagquote:Op donderdag 4 september 2014 16:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was die Mocro ja die dat zei.
Toch maar 112, die regelen dan meteen dat de leverancier ook ter plaatse komt.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
We kunnen ze ook allebeide bellen
Ik begin te mopperen op mijn vriendin.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik bel de gasleverancier als ik gas ruik.
Ieder zijn specialiteit.
Omdat er geen nieuws is.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Basxt het volgende:
waarom krijgen we herhalingen te zien??
Er was maar 1 explosie..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Basxt het volgende:
Omdat ze niets nieuws te melden hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef Basxt het volgende:
Groningen meld van niets te weten, en dat zij altijd keurig aangeeft dat het gas explosief is.quote:
Een paar mensen werden helemaal de huid vol gescholden.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat topic. Die was baas.
Als we de Bijlmer formule toepassen dan zeker 100 mensen per appartement.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel mensen zouden daar wonen?
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als we de Bijlmer formule toepassen dan zeker 100 mensen per appartement.
Ik gok tientallen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel mensen zouden daar wonen?
Waren ze eerder onrustig dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat vreselijk, hoop dat alle slachtoffers nu hun rust hebben gevonden.
Ik blijf 15 meter hoog wel veel vindenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1 man blijkbaar dus de lucht in geslingerd
Ik woon op de gasbel.. komt.. eehhm..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet zo koken op gas , komt be........ laat maar
jij bent zeker nooit in Diemen geweestquote:Op donderdag 4 september 2014 17:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waren ze eerder onrustig dan?
Komt behoorlijk di.....twitter:Denk_eigenwijs twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:09:22Een paar straten verder zou ik gaan wonen #diemen reageer retweet
Ik woon ook in een huis...quote:Op donderdag 4 september 2014 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt behoorlijk di.....twitter:Denk_eigenwijs twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:09:22Een paar straten verder zou ik gaan wonen #diemen reageer retweet
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Daarna is er iig nog een traumahelikopter opgestegen. En er kunnen ook nog mensen onder het puin liggen.quote:
Kan zijn dat ik wat verkeerds heb gegeten, maar bij mij stroomt er nu ook gas uit de leidingquote:Op donderdag 4 september 2014 17:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik woon ook in een huis...komt beh...
Nu geen flauwe clip-arts in beeld, zoals bij haren hoop ik. Of was jij dat toen niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mocht er iemand geen AT5 hebben:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
twitter:nosop3 twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:11:53Er zijn zeker vier gewonden gevallen bij de grote brand in een flat in Diemen http://t.co/G39Myqnt8B http://t.co/IooOYlZmLW reageer retweet
Dat was de Lifeliner3 en die is terug op weg naar Volkel, de basis. Geen gewonde aan boord.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarna is er iig nog een traumahelikopter opgestegen. En er kunnen ook nog mensen onder het puin liggen.
Okeequote:Op donderdag 4 september 2014 17:16 schreef YokiKater het volgende:
Dat was de Lifeliner3 en die is terug op weg naar Volkel, de basis. Geen gewonde aan boord.
Ah! Ik woon al lang in het buitenland dus dit wist ik nietquote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sinds 2010 of zo hebben ambulances ook twee tonen, voor de herkenbaarheid. Kwam ik ook pas laatst achter.
Ik kan er wel een Humberto Tan in zettenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:16 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Nu geen flauwe clip-arts in beeld, zoals bij haren?
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan er wel een Humberto Tan in zetten
twitter:NUnl twitterde op donderdag 04-09-2014 om 17:17:16Update #Diemen: De explosie in Diemen vond plaats nadat tijdens werkzaamheden een gasleiding werd geraakt. http://t.co/ekOjdT6XJW reageer retweet
Daarom kwam ik er ook pas recent achterquote:Op donderdag 4 september 2014 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik woon al lang in het buitenland dus dit wist ik nietDank je.
Wat is dat sigma precies dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
Sigma komt ter plaatsedan heb je grote kans op nog veel vermisten en gewonden
Of ze zijn gewoon een beetje aan de late kant... maar ze zullen wel steentjes mogen opruimen..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Medische_Assistentiequote:
die jaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)Medische_Assistentie
Mogelijk vermisten.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zag ze net nog op tv uit Nederland... komt wel behoorlijk d.....quote:Op donderdag 4 september 2014 17:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)Medische_Assistentie
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bizar inderdaad hoe het de breedte in is gegaan. Daarmee lijkt het wat meer dan een gasexplosie te zijn die meestal alleen de weg van de minste weerstand zoekt, de pui dus.
The more you knowquote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom worden de meeste Nederlandse woningen ook zo ontworpen. Dat bij een gasexplosie het pand zelf blijft staan en de pui d'r uit knalt zodat de druk weg kan. Vergelijk dit met die explosie in Frankrijk van de week. Daar was het hele blok weg, hier alleen de gevel.
kijk dan rtvNH, die zenden dezelfde beelden uit, alleen dan wat soepeler allemaalquote:Op donderdag 4 september 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Live uitzendingen op AT5 zijn echt altijd 1 grote tering bende
Ik heb geen rtvNHquote:Op donderdag 4 september 2014 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kijk dan rtvNH, die zenden dezelfde beelden uit, alleen dan wat soepeler allemaal
Moet wel een flink lek geweest zijn, gezien over de breedte hoeveel panden de pui kwijt zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom worden de meeste Nederlandse woningen ook zo ontworpen. Dat bij een gasexplosie het pand zelf blijft staan en de pui d'r uit knalt zodat de druk weg kan. Vergelijk dit met die explosie in Frankrijk van de week. Daar was het hele blok weg, hier alleen de gevel.
Dat is een christelijk gerespecteerde mannennaam hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Die guy heet Anne![]()
Kut ouders heb je dan
Dan heb je dubbelpech met je oudersquote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een christelijk gerespecteerde mannennaam hoor.
dat dan wel weerquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan heb je dubbelpech met je ouders
dagquote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En ze gaan alles weer herhalen
Doei
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
RTVNH tegen een jochie van een jaar of 10
''wat vindt je er van?''
twitter:NUnl twitterde op donderdag 04-09-2014 om 19:48:58Update: Bij de explosie in Diemen zijn twee mensen overleden: http://t.co/n6yN0WYIiv reageer retweet
twitter:nrc twitterde op donderdag 04-09-2014 om 19:59:55Twee doden en vijftien gewonden bij explosie Diemen - er worden nog twee mensen vermist http://t.co/UVj8E7TiQG reageer retweet
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=117quote:Bij de explosie vanmiddag in een flat
in Diemen zijn twee doden gevallen.Twee
mensen worden nog vermist.De brandweer
heeft nog niet alle woningen kunnen
doorzoeken wegens instortingsgevaar.Er
zijn vijftien gewonden,van wie er zes
naar het ziekenhuis zijn gebracht.
Bij werkzaamheden,vermoedelijk aan
de lift,ontstond rond 15.45 uur een
gasexplosie.Een deel van de voorgevel
stortte in en er brak brand uit.
Zo'n tachtig bewoners werden vanmiddag
geëvacueerd.Een deel kan vanavond weer
terug,maar volgens de politie is al
duidelijk dat het hoogste deel van het
gebouw voorlopig niet toegankelijk is.
Als Amsterdammer ben je niet anders gewent met AT5, waar elke grote stad een fatsoenlijke stadsomroep heeft, word at5 gerunt door lompe stagairs, laatst was er een liquidatie, dan openen ze een nieuwsbericht met de woorden: kapot geschoten. Serieus geen grap.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een kneus, die verslaggever van AT5
De website staat ook altijd vol met vreemde spelfoutenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer ben je niet anders gewent met AT5, waar elke grote stad een fatsoenlijke stadsomroep heeft, word at5 gerunt door lompe stagairs, laatst was er een liquidatie, dan openen ze een nieuwsbericht met de woorden: kapot geschoten. Serieus geen grap.
Yup, een plofgevel.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorry, maar als je 'gewend' als 'gewent', 'wordt' als 'word' , 'gerund' als 'gerunt' en 'stagiair' als 'stagair' schrijft, dan ben je zelf een lompe stagiair.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Amsterdammer ben je niet anders gewent met AT5, waar elke grote stad een fatsoenlijke stadsomroep heeft, word at5 gerunt door lompe stagairs, laatst was er een liquidatie, dan openen ze een nieuwsbericht met de woorden: kapot geschoten. Serieus geen grap.
twitter:Kysia twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 13:58:56Politie: laatste appartementen in #Diemen doorzocht, geen bewoners aangetroffen. Blijft bij 2 dode medewerkers van woningbouwvereniging. reageer retweet
quote:
Ik ben dan ook geen journalist, de talen waarin ik schrijf compilen niet met een spelfout dus ik heb daar weinig last vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar als je 'gewend' als 'gewent', 'wordt' als 'word' , 'gerund' als 'gerunt' en 'stagiair' als 'stagair' schrijft, dan ben je zelf een lompe stagiair.
Die er een slaatje uit willen slaan, tenminste, enkele...ben ik bang....quote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/695952-opstootje-bij-flat-diemen.html
wat zijn dat voor mensen??
Blijkt dus ook nog niet de eerste keer te zijn, hysterisch uitkeringstrekkerquote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef El_jefe07 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)eren-tegen-terugkeer
Dat filmpje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] En dan die vrouw op de grond.. hysterisch.
[ afbeelding ]
Oh, ze hebben een Trauwma. (??)
Ies koeltoer.. mag je niks van zeggen. Kopje thee mee drinken is beterquote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Dat zijn zigeuners die geld ruiken.quote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef Evertjan het volgende:
Is cultuur.quote:Op maandag 8 september 2014 14:50 schreef El_jefe07 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)eren-tegen-terugkeer
Dat filmpje [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] En dan die vrouw op de grond.. hysterisch.
[ afbeelding ]
Oh, ze hebben een Trauwma. (??)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |