What a dicktwitter:
De oranje gele hoogwerker die we ook op de foto's achter de brandweerwagen zien suggereren wel dat ze ergens mee bezig waren.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Oudere vrouw zegt iets over werkzaamheden aan/bij de liften?
Mjah... dan hoop ik niet dat ze dichtbij waren want dat lijkt me niet 'gezond'quote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De oranje gele hoogwerker die we ook op de foto's achter de brandweerwagen zien suggereren wel dat ze ergens mee bezig waren.
Hij was al bezig met bijles, want hij moest nablijven.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef pindaplukker het volgende:
Geef die jongen eens een cursus Nederlands, wat een pannekoek.
twitter:LifelinerNL twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:08Ontploffing #Diemen: Twee personen zijn met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd. Brandweer zoekt naar 2 of 3 vermisten. #traumaheli reageer retweet
Nachtdienst?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik lag op bed en ik werd wakker. Ik heb m'n broer wakker gemaakt, want die was nog aan het slapen." Om kwart voor 4?
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Mogelijke gasexplosie komt steeds vaker naar voren iddtwitter:
Opgemaakt en wel..quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik lag op bed en ik werd wakker. Ik heb m'n broer wakker gemaakt, want die was nog aan het slapen." Om kwart voor 4?
Niet weten dat je 6 weken van te voren een blusvergunning moet aanvragen...quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.
Dat doe je toch ook niet als je huis in de fik staat. Eerst de woningbouw bellen
Zoiets.. triest dat ze nodig zijn, en vrij uniek dat er 3 staan. Maar voor mij als helikoptergekkie is dit een prachtfoto natuurlijk.quote:
twitter:Jovanegmond twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:21AMC ziekenhuis heeft drie gewonden binnen na explosie/brand flatgebouw Diemen reageer retweet
Ik bel de gasleverancier als ik gas ruik.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tweet... als je gas ruikt dan bel je de brandweer, en niet de woningbouwvereniging.
Dat doe je toch ook niet als je huis in de fik staat. Eerst de woningbouw bellen
Bedankt Jo.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:Jovanegmond twitterde op donderdag 04-09-2014 om 16:54:21AMC ziekenhuis heeft drie gewonden binnen na explosie/brand flatgebouw Diemen reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |