quote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo net had je er vliegende schotels.
No problemquote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef trucker3 het volgende:
FOK! is eerder dan nosteletekst, staat nog niets op. Chapeau Frutsel.
Thx, ik zet hem ff in de OPquote:Op donderdag 4 september 2014 16:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Livebeelden op AT5 nu:
http://www.at5.nl/live
twitter:
Lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Busje van Alliander reed net langs, gasexplosie?
Ik dacht dat Nuon daar de afnemer is.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Alliander doet toch het gasnetwerk voor Nuon?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ik dacht dat Nuon daar de afnemer is.
Hoezo? Ze sluiten gewoon altijd gas af, just to be surequote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Denk dat sowieso het gas nu moet worden afgesloten.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Is normaal bij een woningbrand, dit om de gastoevoer (en eventueel Elektriciteit) naar de woning te blokken.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:20 schreef Facepalm het volgende:
Liander is dat idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alliander doet toch het gasnetwerk voor Nuon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |