Okee! Even kijken. Heb ook nog een foto van mijn hond die jij wel leuk zou vinden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Altijd leuk! IJsland is wel mooi.
Njovelin had toch geen hele dikke tetters?quote:Op maandag 8 september 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
mits je ze in een flink origineel formaat hebt.
Dankje! Nee zijn alleen telefoonfoto's dus geen superformaat.quote:Op maandag 8 september 2014 21:13 schreef YokiKater het volgende:
Goeien foto's! Sommige zijn wel vet om op canvas te laten drukken, mits je ze in een flink origineel formaat hebt.
Alsof je dat nog moet vragen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin had toch geen hele dikke tetters?
Yoki begon.quote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof je dat nog moet vragen.
Haha dankje. Ik ga wel een keer terug met een echte cameraquote:Op maandag 8 september 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
Mooie foto's Njos, nou begrijp ik je appjes van van de week
Niks verkapt aan hoor, we hebben gemeet, dus dan is dat wel handig,quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Verkapt 'kijk ons eens elkaars nummer hebben' post.
Die pic van dat beekje zou ik in het Kris en Lisanne topic posten.quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op maandag 8 september 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die pic van dat beekje zou ik in het Kris en Lisanne topic posten.
Daar kunnen we in BNW wel weer een paar topics verder mee.
quote:
Haha volgens mij heb ik jouw nummer nog man.quote:Op maandag 8 september 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
Verkapt 'kijk ons eens elkaars nummer hebben' post.
Alleen Jeroen Akkermans was interessant.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, Peter Middendorp, Jeroen Akkermans en Erik van Muiswinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |