Paul de Leeuw, Peter Middendorp, Jeroen Akkermans en Erik van Muiswinkel.quote:Op maandag 8 september 2014 11:11 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Pauw.
Ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Dit heeft Jeroentje helemaal niet nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, Peter Middendorp, Jeroen Akkermans en Erik van Muiswinkel.
Team Opzij is boos dat er geen vrouwen te gast zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, Peter Middendorp, Jeroen Akkermans en Erik van Muiswinkel.
Njovelin post wel weinig de laatste tijd hier.quote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Team Opzij is boos dat er geen vrouwen te gast zijn.
Die is vulkanen aan het blussen op IJsland.quote:Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njovelin post wel weinig de laatste tijd hier.
Haha nee ben alweer terug.quote:Op maandag 8 september 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is vulkanen aan het blussen op IJsland.
Vertel eens iets over IJsland.quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan al die gifjes niet zien op mijn telefoon, maar ze zijn vast hilarisch.
Het was héél leuk en mooi. Ook koud. Wat wil je precies weten?quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel eens iets over IJsland.
Nee, geen zorgen.quote:
Altijd leuk! IJsland is wel mooi.quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan ook wat fotootjes uploaden als jullie dat leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |