gewoon jaloers op zoveel water en mooie bruggen en tunnelsquote:Op woensdag 3 september 2014 17:05 schreef Oksel het volgende:
Nee, dat Rotterdam en dat telt niet. Afvoerputje van Nederland.
Gelul gelul gelul. Jij en Knut doen de godganse dag nix anders dan hier slowchatten en oftopic gaan.quote:
Ja hier hebben we ene Frank Knopers die overal de KOM's haalt, met snelheden +10km/u sneller dan Ricoquote:Op woensdag 3 september 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
En liggen hier de snelheden hoger dan? Ik sta nu wel 7de op sloten op de eindsprint met 100+ km/uur
Godzijdank nog 1 die het opvalt. Het lijkt wel alsof Kano op elke poep en scheet moet reageren.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gelul gelul gelul. Jij en Knut doen de godganse dag nix anders dan hier slowchatten en oftopic gaan.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gelul gelul gelul. Jij en Knut doen de godganse dag nix anders dan hier slowchatten en oftopic gaan.
Het werk is een beetje opquote:Op woensdag 3 september 2014 17:40 schreef Oksel het volgende:
Ja ga eens werken, geld verdienen en vooral belasting betalen stelletje nietsnutten!!
Haha. Vooral de wind mee cup ofnie?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja hier hebben we ene Frank Knopers die overal de KOM's haalt, met snelheden +10km/u sneller dan Rico
Och, meer belasting betalen dan sommige mensen bruto krijgen is anders ook weer positief.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:41 schreef Oksel het volgende:
Ik betaal verdomme genoeg belasting om een compleet gezin (of 2) in de AOW van te onderhouden! gvd! Doe ook eens wat!
Maken ze die ook al in China?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:45 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg dees en dezer dagen
[ afbeelding ]
Prevail
is gewoon super persoonlijk. De een vind Giro lekker zitten, een ander zweert bij Kask. Zou gewoon verschillende modelen bekijken welke passen binnen je smaak en je budget. Dan gewoon gaan passen in een winkel of online meerdere modellen bestellen en wat niet bevalt terugzenden..quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet een nieuwe helm, mijn huidige heeft een gat aan de bovenkant.
Met welke helmen hebben jullie positieve ervaringen, ik heb nu een Bell.
Zet dees er maar in.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:26 schreef Tommeke het volgende:
Heb die kakkerlak ff uit de OP gehaald.
Michelin? Die ervaring heb ik ook idd. De Pro race 4 worden idd redelijk vlot vierkant.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef Ericr het volgende:
Pro Endurance bandjes rijden beter dan verwacht. Had eerst Pro Service Course maar die vertoonden vrij snel slijtage. Heb ze wel volledig op gereden maar had ze wel wat duurzamer verwacht.
Zal wel gedacht hebben "die armoezaaier ziet er zo uitgehongerd uit, geef hem wat perziken".quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
Was gisteren tijdens 't fietsen op een adresje in Hoogvliet, stond er ergens een perzikboom in de tuin vol met perziken. Ik er 1 geplukt, en ik zeg tegen die man dat ze allemaal rijp zijn en er lagen er al wat op de grond weg te rotten. Zegt ie tegen me ja ik eet geen fruit, neem maar mee. Dus ik een stuk of 8 van die dingen geplukt, en die eten we nu als toetje met slagroom en pavlova. Ze hebben wel nog wat poedersuiker nodig maar wel sappig. Haha skitterend, perziken uit Hoogvliet.
Al één op het oog? Of is het nog echt willen, maar meer ook niet. (Mijn geval atm.)quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef Patroon het volgende:
Ik wil een vermogensmeter kopen. Zouden de Chinezen al 1 hebben nagemaakt? Of zijn ze er achter gekomen dat alleen de buitenkant namaken bij vermogensmeter niet werkt?
Yep Michelin. Loopvlak van de Service Course was echt zo weg, heb ze toch maar tot op de draad op gereden daarna. Rijden wel goed maar beetje zonde om na 1000km alweer nieuwe banden te kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Michelin? Die ervaring heb ik ook idd. De Pro race 4 worden idd redelijk vlot vierkant.
Oh, ze gaan bij mij wel duidelijk langer mee dan 1000 km.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep Michelin. Loopvlak van de Service Course was echt zo weg, heb ze toch maar tot op de draad op gereden daarna. Rijden wel goed maar beetje zonde om na 1000km alweer nieuwe banden te kopen.
Heb zelf 2500 wedstrijdkm gereden met service course comp en toch ging die lek en ging die ook kapot (doordat ik nog uitrolde). Achterband vervangen voor de niet-comp versie. Voorband is nog steeds prima. Die 1000km kan ik mij dus niet in vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Yep Michelin. Loopvlak van de Service Course was echt zo weg, heb ze toch maar tot op de draad op gereden daarna. Rijden wel goed maar beetje zonde om na 1000km alweer nieuwe banden te kopen.
Zal wel te zwaar zijn danquote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, ze gaan bij mij wel duidelijk langer mee dan 1000 km.
Wegen hier in de omgeving zijn zeker niet overal even super, tezamen met mijn 90kg zal dat ook wel een rol spelen maar de Service Course was toch echt een stuk minder duurzaam onder gelijke omstandigheden t.o.v. de 4000S die ik er eerst op had. Vond alleen de 4000S niet genoeg grip hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Heb zelf 2500 wedstrijdkm gereden met service course comp en toch ging die lek en ging die ook kapot (doordat ik nog uitrolde). Achterband vervangen voor de niet-comp versie. Voorband is nog steeds prima. Die 1000km kan ik mij dus niet in vinden.
Dan wordt het Power2max of Quark. De laatste kan ik misschien voor inkoop krijgen via een kennis. Ik wil hem graag omdat mijn nieuwe trainert aangeeft dat hij mij met een vermogensmeter nog beter kan begeleiden...Mijn vriendin zei dat ik het zelf moest weten maar verklaarde mij wel voor gekquote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Al één op het oog? Of is het nog echt willen, maar meer ook niet. (Mijn geval atm.)
Dat zijn dus hele crankstellen. De meter van Stages lijkt mij zelf wel makkelijk. Hoef je alleen de linkercrank te verwisselen, met het grote nadeel dus dat je alleen links meet.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan wordt het Power2max of Quark. De laatste kan ik misschien voor inkoop krijgen via een kennis. Ik wil hem graag omdat mijn nieuwe trainert aangeeft dat hij mij met een vermogensmeter nog beter kan begeleiden...Mijn vriendin zei dat ik het zelf moest weten maar verklaarde mij wel voor gek
Train je nu ook gericht op hartslag en schema's?
Naja, tijdens een criterium heb je ook niet echt ideaal wegdek.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef Ericr het volgende:
Wegen hier in de omgeving zijn zeker niet overal even super, tezamen met mijn 90kg zal dat ook wel een rol spelen maar de Service Course was toch echt een stuk minder duurzaam onder gelijke omstandigheden t.o.v. de 4000S die ik er eerst op had. Vond alleen de 4000S niet genoeg grip hebben.
Nja ging iets harder dan 15km p/u, niet veel hoor. Het gebeurde allemaal binnen enkele secondes, ging zoveel mogelijk naar rechts en bleef roepen. Hier in de stad schrikken mensen als je roept en worden ze "wakker". Helaas gebeurde dit niet. Heb ook nog niet super veel ervaring met dit soort situaties, dus leer er ook van. Weet niet of ik het had kunnen voorkomen door af te stappen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef Ericr het volgende:
Met 15km/uur had je toch wel kunnen stoppen? Met veel hogere snelheden maak ik nog liever een noodstop dan een mogelijke botsing. Fout ligt dan wel bij de andere partij maar met een kind er bij kan je maar beter geen risico nemen.
Het is soms wel eng ja in een peleton. Zeker als het allemaal dicht op je af komt. Kwestie van vertrouwen en wennen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef muzas het volgende:
Fietsclinic gedaan. Wel grappig,.. Beetje onwennig maar toch wat bruikbare tips op kunnen doen.
Rijden wel wat pannekoeken tussen![]()
En ik faal in een 'compact peloton' vertrouw die idioten naast me voor geen kak en word daardoor dus zelf ook nerveus...
Ben volgens mij van dit groepje wel een van de snellere
En in de zomer kan je daar heel goed naar studente's kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:05 schreef muzas het volgende:
Heenweg wind pal in mn snuffert![]()
Door westerpark heen is een goede tip geweest KanoBoy, scheelt echt!
Terugweg toch maar wat gas gegeven, want van die paar bochtjes ben ik ook niet moe geworden.
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Het is soms wel eng ja in een peleton. Zeker als het allemaal dicht op je af komt. Kwestie van vertrouwen en wennen.
Dat heb je daar in de koers ook als je achterin zit.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Ik kan dat dagelijksquote:Op woensdag 3 september 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En in de zomer kan je daar heel goed naar studente's kijken
daar moet je gewoon vooraanrijden.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Gisteren daar ook overheen gefietst, eerste keer dat ik op de 39-30 fietstequote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe ketting eindelijk erop. Gelijk even een rondje van twee uur eraan geplakt. Muhlenberg blijft een kutding
Misschien als tussenoplossing de intervaltrainingen etc op de trainer te doen icm trainerroad oid? Heb begrepen dat dat virtual power vrij goed werkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan wordt het Power2max of Quark. De laatste kan ik misschien voor inkoop krijgen via een kennis. Ik wil hem graag omdat mijn nieuwe trainert aangeeft dat hij mij met een vermogensmeter nog beter kan begeleiden...Mijn vriendin zei dat ik het zelf moest weten maar verklaarde mij wel voor gek
Train je nu ook gericht op hartslag en schema's?
Moet ik in een wiel laten vlechten. Vind in de crank wel handig dat je gewoon wielen kunt wisselen.quote:
Je hoeft niet helemaal in t midden te rijden, je kan ook beetje meer links of rechts in het peloton gaan zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, die brug... Daar omhoog begonnen ze te slingeren als apen, en trekken net die laatste meters omhoog niet door.. Waardoor ik (er achter) moet kappen met trappen... Meh... Maar goed, dat heb je met een groep beginnelingen.
Kloteweg is het, met die steentjes. Eerste keer 39-25, dat was eigenlijk te zwaar. Toen nog een keer op mijn kleinste blad opgereden maar toen waren mijn benen al verrot.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Gisteren daar ook overheen gefietst, eerste keer dat ik op de 39-30 fietste
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Je hoeft niet helemaal in t midden te rijden, je kan ook beetje meer links of rechts in het peloton gaan zitten.
Die posities werden gewisseld, is een clinic dus de meeste situaties zijn gesimuleerd. Maar idd, dat soort positie-tips en dingetjes krijg je daardoor wel duidelijk mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar moet je gewoon vooraanrijden.
Polar heeft ze ook. Je kan nu zelfs 1 pedaal kopen (voor ongeveer de helft van de prijs) en het wattage doet hij dan automatisch x 2.quote:
Derde keer al op je relatief jonge senso's toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme lekke band toen ik fiets uit de schuur pakte. Er is echt niets hatelijker dan dat op de vroege morgen.
Vector s inderdaad. Dat is een serieuze optie voor mij. Even wat over lezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Polar heeft ze ook. Je kan nu zelfs 1 pedaal kopen (voor ongeveer de helft van de prijs) en het wattage doet hij dan automatisch x 2.
Alsnog duurder dan stages though.
4e. 1300 km gereden.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Derde keer al op je relatief jonge senso's toch?
Met Col Nagoquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Wombcat het volgende:
Met wie was je de bosjes ingedoken?
@Knut: wiel wisselen
Heb vorige maand een Tacx gekocht en ga ik zeker proberen in de winter.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien als tussenoplossing de intervaltrainingen etc op de trainer te doen icm trainerroad oid? Heb begrepen dat dat virtual power vrij goed werkt.
Ik heb wedstrijd en trainingswielen, dan heb ik er twee nodig.quote:
Systeem lijkt mij mooi, maar is nog zwaar over budget.quote:
http://www.dcrainmaker.com/2013/09/power-buyers-edition.htmlquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Vector s inderdaad. Dat is een serieuze optie voor mij. Even wat over lezen.
Neuh, 5 min onderweg zijn en dan in de stromende regen je band verwisselen zoals ik vorige week. Of na 50 meter je ketting breken...quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme lekke band toen ik fiets uit de schuur pakte. Er is echt niets hatelijker dan dat op de vroege morgen.
Die ken ik maar daar wordt de S nog niet besproken, pas afgelopen week. http://www.dcrainmaker.co(...)ycling-dynamics.htmlquote:Op donderdag 4 september 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/2013/09/power-buyers-edition.html
Reed op een weg langs wat water en kwam bij een slecht stukje asfalt waardoor ik opzij ging door de ribbels in het wegdek. Ik kwam in een poging tot het bewaren van mijn even wicht met mijn schouder in de heg en toen met m'n arm en been ook. Werd nog de fiets afgesmeten en landde vol op m'n reet. Heb ik nu ook een schaafwond heb ik gemerktquote:
Volgens mij is het bij power2max ook slechts een schatting, enkel pedaalmeting aan beide kanten kan je een accuraat beeld geven van krachtsverschil in je benen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
Die stages is mooi maar wel minder nauwkeurig. Hij meet aan 1 kant, dus als je ongelijk kracht zet geeft hij al scheve waardes. De power2max is ook niet veel duurder.
Testen van fietsquote:Op donderdag 4 september 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:
http://www.smamiddenneder(...)owermeters-FIETS.pdf
Als ik dcrainmaker blog mag geloven, en dat is imo toch best een autoriteit op dit gebied, is het kunnen meten van rechter en linkeroutput vooral van belang als je terug komt van een blessure (bv beenbreuk).quote:Op donderdag 4 september 2014 09:28 schreef No-P het volgende:
Als de krachtverdeling tussen rechts en links redelijk consistent is maakt het niet uit. Daarnaast wil ik niet vast zitten aan een een crank en hem voor 2 fietsen kunnen gebruiken.
Maja ik lees in zijn verhaal dat links/rechts niet zo verschillend is. Natuurlijk zitten er tijens het fietsen wel fluctuatie's in.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
Die stages is mooi maar wel minder nauwkeurig. Hij meet aan 1 kant, dus als je ongelijk kracht zet geeft hij al scheve waardes. De power2max is ook niet veel duurder.
Crankmeting toch ook?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij power2max ook slechts een schatting, enkel pedaalmeting aan beide kanten kan je een accuraat beeld geven van krachtsverschil in je benen.
En ik geloof dat dat voor je training ook nog niet eens zoveel uitmaakt.
Volgens mij, verbeter me als het niet zo is, is het bij crankmeting altijd een schatting. Als je bijvoorbeeld het verhaal van die power2max op hun website leest:quote:
quote:Left-right balance: Your power2max power meter estimates the contribution of your left and right leg as your ride. This offers useful additional information for your training.
Klopt, je hebt het niet altijd voor het uitkiezen. Maargoed, de eerste keer zal ik er ook niet soepel omhoog gegaan zijn. Belangrijkste is dat je niemand naast je hebt in dat bochtje.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:31 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Die posities werden gewisseld, is een clinic dus de meeste situaties zijn gesimuleerd. Maar idd, dat soort positie-tips en dingetjes krijg je daardoor wel duidelijk mee.
Zo mooi vind ik dat. Ja, we maken een inschatting. Dit is een waardevolle extraquote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij, verbeter me als het niet zo is, is het bij crankmeting altijd een schatting. Als je bijvoorbeeld het verhaal van die power2max op hun website leest:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oooooh shit![]()
![]()
http://www.marca.com/2014(...)Twitter&t=1409781358
Komt dat niet gewoon door de snelheid van het wiel?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oooooh shit![]()
![]()
http://www.marca.com/2014(...)Twitter&t=1409781358
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon door de snelheid van het wiel?
Lijkt er inderdaad wel op. Zit ook geen rare helling in die bochtquote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.
Maar je fiets krijgt dan toch nog wel een schok? Zo te zien rijden ze daar 75+. Nu weet ik de formule's niet om de energie in je wiel te berekenen. MAar vergeet ook niet dat die fiets al stuiterd en zo te zien een schopje mee naar boven krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je je wiel keihard ronddraait en dan je wiel op de grond laat vallen staat ie toch ook ineens stil? En je ziet de fiets niet nog een stukje doordraaien, je ziet hem zelfs echt versnellen. Dat kan toch niet door een nog draaiend wiel lijkt me.
Zie jij het wiel stilstaan? Ik zie de fiets stilliggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef Fretwork het volgende:
Wiel ligt stil als Hesjedal er nog op zit en gaat pas meer draaien als het gewicht en dus de weerstand afneemt.
Het kan wel....quote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers staan stil...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Goed puntquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers bewegen niet, ketting beweegt niet..
Dan zou de crank draaien.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Ja, op 3 seconden, over de rug van Hesjedal heen gezien, vlak voordat hij door zijn opstaan het zicht ontneemtquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zie jij het wiel stilstaan? Ik zie de fiets stilliggen
Met welke naaf zou hij rijden? Als het zo'n grote powertapnaaf is dan lijkt het me een mogelijkheid, jaquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef MarcoD het volgende:
Dus volgens jullie zou er dan een motor in de achternaaf moeten zitten?
Trappers bewegen niet, ketting beweegt niet..
Daarnaast neem ik aan dat die motor in een wedstrijdfiets lang geen 250 Watt hoeft te leveren, enkel een kleine push t.o.v. tegenstanders (50-80W)quote:Op donderdag 4 september 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met welke naaf zou hij rijden? Als het zo'n grote powertapnaaf is dan lijkt het me een mogelijkheid, ja
[ afbeelding ]
Dit is een 250 watt achternaaf. Deze is nog een stuk groter, maar geen reden om het zo klein mogelijk te maken. Als je je best doet zal het vast mogelijk zijn om iets vergelijkbaars in een kleinere naaf te proppen.
Best wel lelijk gespaakt...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rolfprima.com/tdf6sl/
Wat een wielen
Ik lees juist dat 1 kant meting wel goed is maar niet als je per been ander vermogen trapt.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja ik lees in zijn verhaal dat links/rechts niet zo verschillend is. Natuurlijk zitten er tijens het fietsen wel fluctuatie's in.
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html
Dat ziet er ook wel grappig uit.
Hij rijdt op een Cervelo S5, die zitbuis is te smal om dat systeem kwijt te kunnen denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan wel....
[ afbeelding ]
Waar de accu dan zit is de vraag.
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.quote:
Is sowieso niet relevant omdat de ketting en trappers niet draaien.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hij rijdt op een Cervelo S5, die zitbuis is te smal om dat systeem kwijt te kunnen denk ik.
t.o.v van?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.
P2M had maar een afwijking van 0,96%
Dat lijkt me logischquote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik lees juist dat 1 kant meting wel goed is maar niet als je per been ander vermogen trapt.
Handig tijdens het staand klimmen en sprinten. Zegmaar, wanneer je het nodig hebt.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:22 schreef Fretwork het volgende:
Volgende stap is een sensor in het zadel waardoor de motor stopt als er geen contact met het zadel is
Met die naam mag dat ook wel jaquote:Op donderdag 4 september 2014 10:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat artikel was in samenwerking met Vroemen. Die heeft er wel kijk op.
P2M had maar een afwijking van 0,96%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |