Derde keer al op je relatief jonge senso's toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme lekke band toen ik fiets uit de schuur pakte. Er is echt niets hatelijker dan dat op de vroege morgen.
Vector s inderdaad. Dat is een serieuze optie voor mij. Even wat over lezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Polar heeft ze ook. Je kan nu zelfs 1 pedaal kopen (voor ongeveer de helft van de prijs) en het wattage doet hij dan automatisch x 2.
Alsnog duurder dan stages though.
4e. 1300 km gereden.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Derde keer al op je relatief jonge senso's toch?
Met Col Nagoquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef Wombcat het volgende:
Met wie was je de bosjes ingedoken?
@Knut: wiel wisselen
Heb vorige maand een Tacx gekocht en ga ik zeker proberen in de winter.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien als tussenoplossing de intervaltrainingen etc op de trainer te doen icm trainerroad oid? Heb begrepen dat dat virtual power vrij goed werkt.
Ik heb wedstrijd en trainingswielen, dan heb ik er twee nodig.quote:
Systeem lijkt mij mooi, maar is nog zwaar over budget.quote:
http://www.dcrainmaker.com/2013/09/power-buyers-edition.htmlquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Vector s inderdaad. Dat is een serieuze optie voor mij. Even wat over lezen.
Neuh, 5 min onderweg zijn en dan in de stromende regen je band verwisselen zoals ik vorige week. Of na 50 meter je ketting breken...quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme lekke band toen ik fiets uit de schuur pakte. Er is echt niets hatelijker dan dat op de vroege morgen.
Die ken ik maar daar wordt de S nog niet besproken, pas afgelopen week. http://www.dcrainmaker.co(...)ycling-dynamics.htmlquote:Op donderdag 4 september 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/2013/09/power-buyers-edition.html
Reed op een weg langs wat water en kwam bij een slecht stukje asfalt waardoor ik opzij ging door de ribbels in het wegdek. Ik kwam in een poging tot het bewaren van mijn even wicht met mijn schouder in de heg en toen met m'n arm en been ook. Werd nog de fiets afgesmeten en landde vol op m'n reet. Heb ik nu ook een schaafwond heb ik gemerktquote:
Volgens mij is het bij power2max ook slechts een schatting, enkel pedaalmeting aan beide kanten kan je een accuraat beeld geven van krachtsverschil in je benen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
Die stages is mooi maar wel minder nauwkeurig. Hij meet aan 1 kant, dus als je ongelijk kracht zet geeft hij al scheve waardes. De power2max is ook niet veel duurder.
Testen van fietsquote:Op donderdag 4 september 2014 09:24 schreef Patroon het volgende:
http://www.smamiddenneder(...)owermeters-FIETS.pdf
Als ik dcrainmaker blog mag geloven, en dat is imo toch best een autoriteit op dit gebied, is het kunnen meten van rechter en linkeroutput vooral van belang als je terug komt van een blessure (bv beenbreuk).quote:Op donderdag 4 september 2014 09:28 schreef No-P het volgende:
Als de krachtverdeling tussen rechts en links redelijk consistent is maakt het niet uit. Daarnaast wil ik niet vast zitten aan een een crank en hem voor 2 fietsen kunnen gebruiken.
Maja ik lees in zijn verhaal dat links/rechts niet zo verschillend is. Natuurlijk zitten er tijens het fietsen wel fluctuatie's in.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:20 schreef Patroon het volgende:
Die stages is mooi maar wel minder nauwkeurig. Hij meet aan 1 kant, dus als je ongelijk kracht zet geeft hij al scheve waardes. De power2max is ook niet veel duurder.
Crankmeting toch ook?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij power2max ook slechts een schatting, enkel pedaalmeting aan beide kanten kan je een accuraat beeld geven van krachtsverschil in je benen.
En ik geloof dat dat voor je training ook nog niet eens zoveel uitmaakt.
Volgens mij, verbeter me als het niet zo is, is het bij crankmeting altijd een schatting. Als je bijvoorbeeld het verhaal van die power2max op hun website leest:quote:
quote:Left-right balance: Your power2max power meter estimates the contribution of your left and right leg as your ride. This offers useful additional information for your training.
Klopt, je hebt het niet altijd voor het uitkiezen. Maargoed, de eerste keer zal ik er ook niet soepel omhoog gegaan zijn. Belangrijkste is dat je niemand naast je hebt in dat bochtje.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:31 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Die posities werden gewisseld, is een clinic dus de meeste situaties zijn gesimuleerd. Maar idd, dat soort positie-tips en dingetjes krijg je daardoor wel duidelijk mee.
Zo mooi vind ik dat. Ja, we maken een inschatting. Dit is een waardevolle extraquote:Op donderdag 4 september 2014 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij, verbeter me als het niet zo is, is het bij crankmeting altijd een schatting. Als je bijvoorbeeld het verhaal van die power2max op hun website leest:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |