SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tommeke op 03-09-2014 22:04:52 ]![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boven de 90 is al goed genoeg om mee te praten. Aan de stoeremannentafel mag pas bij 97.5+
1
2
3
4VeloViewer Score
89.76 ?
From 100 of 1,902 segments.
Maximum possible score: 99.91
![]()
![]()
VeloViewer Scorequote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel he?
Tevens:
VeloViewer Score
99.02
From 100 of 2,974 segments.
99.43
From 100 of 1,530 segments.
[ Bericht 6% gewijzigd door forty-two op 03-09-2014 10:46:19 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik moet maar eens een aerohelm met visier gaan kopen denk ik. En een stuk proza op mn strava-account plaatsen.![]()
Hoge pieken, diepe dalen, de carriere van Muzas door M.Uzas.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef muzas het volgende:
Ik moet maar eens een aerohelm met visier gaan kopen denk ik. En een stuk proza op mn strava-account plaatsen.
Bestseller![]()
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Michel van Egmond. Top auteur. Lekker boekie maken man, lekker toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen, de carriere van Muzas door M.Uzas.
Bestseller![]()
Lettertype 20, dan heb je de pagina's snel vol.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Michel van Egmond. Top auteur. Lekker boekie maken man, lekker toch.![]()
Leef je uit, ik ben benieuwd naar de resultatenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:56 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klinkt interessant, ga het direct gebruiken
En het is zonder de nadelige effecten zoals hartfalen
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Hard Falen is het wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef forty-two het volgende:
zonder de nadelige effecten zoals hartfalen![]()
quote:![]()
Je bent wel in vorm jij
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Hebben jullie ook vaak dat je challenges alleen ziet en kan joinen omdat anderen dat al gedaan hebben en ze daardoor in je feed te zien zijn? Die alpentraum bijvoorbeeld, die krijg ik niet te zien als ik op challenges klik![]()
![]()
87.5![]()
Dat wordt beuken de komende tijd
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ja. Net als de box hill KOM challengequote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je challenges alleen ziet en kan joinen omdat anderen dat al gedaan hebben en ze daardoor in je feed te zien zijn? Die alpentraum bijvoorbeeld, die krijg ik niet te zien als ik op challenges klikOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Komt doordat sommige challenges vanuit partnet (sponsor dus) van strava zijn, strava zelf doet dan geen communicatie.
Via deze site kan je ze allemaal zien :
http://www.kom.club/
Ook hoop challenges voor tijd op bepaald segment.![]()
Ik ervaar door Strava geen druk. Het is maar net hoe je er me omgaat. Ook al zou ik met 26 gem kmh thuiskomen. Wel jammer dat veel jongens te hard rijden, dan goed voor ze is, omdat ze bang zijn voor laag gemiddelde of KOMs willen halen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef Questular het volgende:
Geen strava hebben, lekker zonder druk fietsenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Of omdat niet iedereen zich druk kan maken over d1/d2/d3 maar het lekker vind om gewoon een rondje te fietsen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om m'n tochten bij te houden en te zien wat ik per maand/jaar etc doe.
En dat vergelijken met vrienden etc.![]()
Precies. Ik vind het ook handig om slijtage van onderdelen bij te houden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om m'n tochten bij te houden en te zien wat ik per maand/jaar etc doe.
En dat vergelijken met vrienden etc.
En soms kijk ik nog wel eens terug naar bijzondere ritjes in Japan ofzo. Digitale souvenir dit dat![]()
Of mensen die gaan roepen dat je netzogoed niet kan fietsen als je geen KOM haalt
Nee strava is gewoon leuk om je ritten bij te houden en challenges dagen je uit.![]()
HAha, dat was gewoon een sneer richting die RicoOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door quinoahipster op 03-09-2014 12:20:02 ]![]()
Snap ik, gelukkig had je zelf 's ochtends wel een KOMquote:Op woensdag 3 september 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
HAha, dat was gewoon een sneer richting die Rico
Rico zou in Noord-Holland meer moeite hebben om wat KOM's te halen trouwens![]()
![]()
Ha, nu weet ik wie je bent!quote:Kreeg er zelfs kudo's voor van Rico!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Snap ik, gelukkig had je zelf 's ochtends wel een KOM
Rico zou in Noord-Holland meer moeite hebben om wat KOM's te halen trouwens![]()
En liggen hier de snelheden hoger dan? Ik sta nu wel 7de op sloten op de eindsprint met 100+ km/uur
Tuurlijk, veel meer fietsers.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik wie je bent!
[..]
Kreeg er zelfs kudo's voor van Rico!
En liggen hier de snelheden hoger dan? Ik sta nu wel 7de op sloten op de eindsprint met 100+ km/uur![]()
Ik wil een vermogensmeter kopen. Zouden de Chinezen al 1 hebben nagemaakt? Of zijn ze er achter gekomen dat alleen de buitenkant namaken bij vermogensmeter niet werkt?
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ervaar door Strava geen druk. Het is maar net hoe je er me omgaat. Ook al zou ik met 26 gem kmh thuiskomen. Wel jammer dat veel jongens te hard rijden, dan goed voor ze is, omdat ze bang zijn voor laag gemiddelde of KOMs willen halen.![]()
Geen eigen motivatie hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.![]()
![]()
Dit. Het motiveert mij enorm.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Voor Strava timede ik bepaalde segmenten ook al. Met Strava is het gewoon handig dat je historie kan bijhouden van je trainingen zonder dat je er al teveel moeite voor hoeft te doen.
Had er meer dan 20 jaar terug al een heel spreadsheet voor gemaakt, kostte best een hoop tijd terwijl je met Strava na een upload gelijk ziet hoe je gepresteerd hebt.
Moet alleen mijn aantal segmenten maar eens uitbreiden, nu maar 871 segmenten gereden als ik naar Veloviewer kijk. Week in, week uit bijna hetzelfde rondje rijden gaat alleen niet veel helpen vrees ik.
Veloviewer score 98,11 maar bijna allemaal segmenten waar door duizenden is gereden. Veel van die segmenten kom je ook alleen maar in de top 10 of top 25 als je richting stormkracht de deur uit gaat.![]()
Maar op zo'n segment kan je juist punten verdienen.
Een segment waar maar 50 man overheen is gegaan, kan je niet zoveel punten verdienen![]()
![]()
Waarom heeft dit topic trouwens geen OP-plaatje?
Ik vind dat ik er één moet maken
Net even snel een plaatje gezocht, bewerkt en voorzien van een fok stempel, al vind ik dit wel wat simpel eigenlijk
People assume too much.![]()
Dat is waar maar meestal alleen onder de juiste omstandigheden. Bijna al mijn segmenten waar ik een hoge score heb liggen in de duinen waar je onder windkracht 6 eigenlijk kansloos bent op de meeste segmenten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef ddx het volgende:
Maar op zo'n segment kan je juist punten verdienen.
Een segment waar maar 50 man overheen is gegaan, kan je niet zoveel punten verdienen![]()
Bazenplaatje! Moest twee keer kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
Net even snel een plaatje gezocht, bewerkt en voorzien van een fok stempel, al vind ik dit wel wat simpel eigenlijk
[ afbeelding ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is deel van het logo, tochquote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?
People assume too much.![]()
Zoiets voorzien van een FOK! logo is ook wel nice
Geschoren beenhaar op een witte tegelvloer. Zeer relevant in dit topic.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?![]()
Nooit eerder gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef very het volgende:
[..]
Dat is deel van het logo, toch
[ afbeelding ]
Omdat pelle daar al staat en dat is genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Of deze:
Deze wordt hetquote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschoren beenhaar op een witte tegelvloer. Zeer relevant in dit topic.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat pelle daar al staat en dat is genoeg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: