SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door quinoahipster op 03-09-2014 12:20:02 ]
Snap ik, gelukkig had je zelf 's ochtends wel een KOMquote:Op woensdag 3 september 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
HAha, dat was gewoon een sneer richting die Rico
Ha, nu weet ik wie je bent!quote:
Kreeg er zelfs kudo's voor van Rico!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:59 schreef ddx het volgende:
[..]
Snap ik, gelukkig had je zelf 's ochtends wel een KOM
Rico zou in Noord-Holland meer moeite hebben om wat KOM's te halen trouwens![]()
Tuurlijk, veel meer fietsers.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik wie je bent!
[..]
Kreeg er zelfs kudo's voor van Rico!
En liggen hier de snelheden hoger dan? Ik sta nu wel 7de op sloten op de eindsprint met 100+ km/uur
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ervaar door Strava geen druk. Het is maar net hoe je er me omgaat. Ook al zou ik met 26 gem kmh thuiskomen. Wel jammer dat veel jongens te hard rijden, dan goed voor ze is, omdat ze bang zijn voor laag gemiddelde of KOMs willen halen.
Geen eigen motivatie hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.
Dit. Het motiveert mij enorm.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de meeste sporten moeten bij mij wedstrijd/ spel elementen zitten wil ik het leuk vinden en vaak doen. Denk dat 70% van mij ritten solo zijn Strava biedt hierbij dus een leuke uitkomst om eigen records scherper te zetten of proberen om onder tijden van bekenden te duiken. Weet zeker dat ik als ik Strava niet had gehad ik een stuk minder had gefietst dit jaar. Met Strava kan ik ook mooi een dagboek bijhouden van al mijn sportactiviteiten. Moet zeggen dat ik sinds ik Strava gebruik ik een stuk gezonder leef en tig keer meer sport. En voel van Strava ook totaal geen druk hoor.
Dat is waar maar meestal alleen onder de juiste omstandigheden. Bijna al mijn segmenten waar ik een hoge score heb liggen in de duinen waar je onder windkracht 6 eigenlijk kansloos bent op de meeste segmenten.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef ddx het volgende:
Maar op zo'n segment kan je juist punten verdienen.
Een segment waar maar 50 man overheen is gegaan, kan je niet zoveel punten verdienen
Bazenplaatje! Moest twee keer kijkenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
Waarom heeft dit topic trouwens geen OP-plaatje?
Ik vind dat ik er één moet maken
Net even snel een plaatje gezocht, bewerkt en voorzien van een fok stempel, al vind ik dit wel wat simpel eigenlijk
[ afbeelding ]
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
Net even snel een plaatje gezocht, bewerkt en voorzien van een fok stempel, al vind ik dit wel wat simpel eigenlijk
[ afbeelding ]
Dat is deel van het logo, tochquote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?
Geschoren beenhaar op een witte tegelvloer. Zeer relevant in dit topic.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zit er nou voor gekras rechts van het logo?
Nooit eerder gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef very het volgende:
[..]
Dat is deel van het logo, toch
[ afbeelding ]
Omdat pelle daar al staat en dat is genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt hetquote:Op woensdag 3 september 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschoren beenhaar op een witte tegelvloer. Zeer relevant in dit topic.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat pelle daar al staat en dat is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |