SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 04-09-2014 08:17:23 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dus toch maar niet lopen? Voelt toch raar, een hele week niet sporten. Kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is....![]()
Dat kan makkelijk. Het is niet alsof je daarna weer vanaf 0 moet beginnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef cafca het volgende:
Dus toch maar niet lopen? Voelt toch raar, een hele week niet sporten. Kan me niet meer herinneren hoe lang dat geleden is....![]()
Nee, is ook zo. Weekje rust kan ook geen kwaad, weet ik. Dus wie weet gaat het wel heel goed gaan zondag!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Het is niet alsof je daarna weer vanaf 0 moet beginnen.![]()
Anders ga je toch ff een rustig rondje fietsen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Weekje rust kan ook geen kwaad, weet ik. Dus wie weet gaat het wel heel goed gaan zondag!F means you're fucked![]()
fietsen? dat is toch niets voor cafcaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders ga je toch ff een rustig rondje fietsen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.![]()
![]()
Ja, ga vrijdag op de fiets naar het werk denk ik. Is iig 2x een uurtje bewegingquote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders ga je toch ff een rustig rondje fietsen?Vooral de combinatie met "rustig" kan nog wel eens lastig wordenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef Guard het volgende:
[..]
fietsen? dat is toch niets voor cafca![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.Balen gogo...
Welkom bij de herstelclub
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.
Balen!![]()
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.
Hmm, zondequote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.![]()
Had je een indicatie over hoe lang het herstel nog zal duren?![]()
Zwabberhark je hebt gelijk hoorNa oktober ga ik me ook denk ik wel weer inschrijven voor wat 5 of 10kms, want evenementen zijn gewoon leuk en die korte afstandjes kun je veel vaker doen dan een marathon
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ze denkt dat ik tegen die tijd (over 2,5 week) wel weer kan lopen, ze denkt alleen vooral dat 16 km lopen, terwijl ik dat nog nooit gedaan heb, veel te veel van het goede is. Op dit moment raadt ze af om al weer te gaan lopen, wandelen (quote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, zonde![]()
Had je een indicatie over hoe lang het herstel nog zal duren?) is wel goed, daarnaast een beetje beginnen met stabiliteitsoefeningen. Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik tegen die tijd (over 2,5 week) wel weer kan lopen, ze denkt alleen vooral dat 16 km lopen, terwijl ik dat nog nooit gedaan heb, veel te veel van het goede is. Op dit moment raadt ze af om al weer te gaan lopen, wandelen () is wel goed, daarnaast een beetje beginnen met stabiliteitsoefeningen. Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
sterkte!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Kan je je startbewijs niet ruilen voor een 4EM startbewijs?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik tegen die tijd (over 2,5 week) wel weer kan lopen, ze denkt alleen vooral dat 16 km lopen, terwijl ik dat nog nooit gedaan heb, veel te veel van het goede is. Op dit moment raadt ze af om al weer te gaan lopen, wandelen () is wel goed, daarnaast een beetje beginnen met stabiliteitsoefeningen. Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Weet ze dat de Emmapyramide onderdeel is van de 6 km? Beterschap i.i.g.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik begon over 6 km Posbankloop een week later, en dat vond ze een veel reëler plan.![]()
Nee, tenzij ik een startnummer voor de 4EM overneem van iemand. Maar die wil ik niet lopen. Daarvoor rij ik niet naar Zaandam. Dan volgend jaar maar.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan je je startbewijs niet ruilen voor een 4EM startbewijs?![]()
Dat heb ik er niet bij verteld.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weet ze dat de Emmapyramide onderdeel is van de 6 km? Beterschap i.i.g.Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch? Hoop alleen dat ik me omlaag in kan houden.
![]()
Balen jaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.Maar nu kan je focus weer op een goed (in plaats van zo spoedig mogelijk) herstel
. Sterkte!
![]()
Misschien dat pijll een oordeel kan vellen over de krachten die op de enkels worden uitgeoefend als je de piramide oploopt, want die heeft 'm gelopen. Intuïtief zou ik zeggen dat het wel uitmaakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Gogo83 het volgende:
Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch?![]()
Vraag of ze m in de dagen vooraf aan die loop intapedquote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet bij verteld.Maar omhoog is geen probleem voor m'n enkel toch? Hoop alleen dat ik me omlaag in kan houden.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Geen idee. Ik heb die ervaring verdrongen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien dat pijll een oordeel kan vellen over de krachten die op de enkels worden uitgeoefend als je de piramide oploopt, want die heeft 'm gelopen. Intuïtief zou ik zeggen dat het wel uitmaakt.![]()
Ik zie wel even. Ik sta niet ingeschreven en beslis ook pas in de week ervoor of ik meeloop of niet. En tape helpt dan inderdaad, maar alleen als het in de basis goed hersteld is. Die Posbankloop hoeft ook niet per sé, is gewoon een alternatief wat misschien (hopelijk) wel lukt.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien dat pijll een oordeel kan vellen over de krachten die op de enkels worden uitgeoefend als je de piramide oploopt, want die heeft 'm gelopen. Intuïtief zou ik zeggen dat het wel uitmaakt.![]()
Da's best een duidelijk antwoordquote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb die ervaring verdrongen.![]()
![]()
![]()
Gogo
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wie kent een leuke looproute door San Francisco? Het liefst langs een paar stijle straten en over de Golden Gate.![]()
Ik zou zeggen kijk of je routes kan vinden in bijvoorbeeld strava of een ander platform waar men loopprestaties op zet...quote:Op woensdag 3 september 2014 11:02 schreef Devv het volgende:
Wie kent een leuke looproute door San Francisco? Het liefst langs een paar stijle straten en over de Golden Gate.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's best een duidelijk antwoord
Wat doe je? mijn pijllbeeld in de war
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo!
bij fysio geweest, 7 km gelopen in 3 delen. Geen pijn.
We hebben wel gevonden wat er mis is (waarschijnlijk) en dat zit in mijn manier van lopen. Dus die gaan we wel aanpakken. het is een overbelasting in mijn hamstrings + pees (rechts) die tijdens het lopen ontstaat/zich opbouwt omdat ik verkeerd loop, dus er is (nog steeds) niets echt stuk.
Ik mag het proberen zondag, maar moet (uiteraard) wel stoppen als het pijn doet. Dus dat gaan we dan maar doen.
De conditie lijkt wel ietsje verslechterd in een paar weken niet/nauwelijks lopen. Maar misschien is dat niet erg nu. De conditie gaat het probleem sowieso niet zijn, dus is nu gewoon een goede reden om wat rustiger te lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Op welke manier loop je verkeerd dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:
Zo!
We hebben wel gevonden wat er mis is (waarschijnlijk) en dat zit in mijn manier van lopen. Dus die gaan we wel aanpakken. het is een overbelasting in mijn hamstrings + pees (rechts) die tijdens het lopen ontstaat/zich opbouwt omdat ik verkeerd loop, dus er is (nog steeds) niets echt stuk.
Ik mag het proberen zondag, maar moet (uiteraard) wel stoppen als het pijn doet. Dus dat gaan we dan maar doen.
De conditie lijkt wel ietsje verslechterd in een paar weken niet/nauwelijks lopen. Maar misschien is dat niet erg nu. De conditie gaat het probleem sowieso niet zijn, dus is nu gewoon een goede reden om wat rustiger te lopen.F means you're fucked![]()
Ja maar, het gáát pijn doen. Alleen, is dat dan pijn dat er iets kapot aan het gaan is, of pijn door het langdurig lopen?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag het proberen zondag, maar moet (uiteraard) wel stoppen als het pijn doet.![]()
ik til mijn rechterbeen nauwelijks op en zwiep ermee naar buiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Op welke manier loop je verkeerd dan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kijk bijvoorbeeld eens op Strava Global Heatmap (http://labs.strava.com/heatmap/#14/-122.47413/37.78395/blue/run). Daar kan je zien dat de meeste mensen lopen in het Presidio-park of het Golden Gate park. Presidio ligt aan de voet van de Golden Gate-brug, en daar lopen ook veel mensen overheen naar het National Park aan de overkant.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk of je routes kan vinden in bijvoorbeeld strava of een ander platform waar men loopprestaties op zet...
Vreemd genoeg trekt Lombard Street (de bekende haarspeldbochtenweg) heel weinig lopers aan.![]()
Zwabberpoot.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik til mijn rechterbeen nauwelijks op en zwiep ermee naar buiten.![]()
Mja dat verschil hoop ik wel te kunnen voelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja maar, het gáát pijn doen. Alleen, is dat dan pijn dat er iets kapot aan het gaan is, of pijn door het langdurig lopen?
als ik na 10 km hetzelfde voel als laatst na 18 km, dan denk ik dat ik uitstap. Is het na 18 km, dan loop ik hem wel uit, denk ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor mijn pr van afgelopen weekend had ik ook een week niet gelopen, niets aan het handjequote:Op woensdag 3 september 2014 10:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Weekje rust kan ook geen kwaad, weet ik. Dus wie weet gaat het wel heel goed gaan zondag!
Klotequote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.op zoek dan maar naar een nieuw doel en de dtd in 2015 rocken
quote:
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Verdomme Gogo... En je ging nog wel zo lekker!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yep. Nu maar knallen met de 7^^.
Murmeli; klinkt positief, hopelijk krijg je niet al te veel last tijdens je HM en kun je daarna rustig aan je looptechniek gaan werken.![]()
Ja, ik hoop het voor je!!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Gogo83 het volgende:
Murmeli; klinkt positief, hopelijk krijg je niet al te veel last tijdens je HM en kun je daarna rustig aan je looptechniek gaan werken.
En dat laatst hoop ik ook. Ik vind het in ieder geval leuk dat ik ga starten en het waarschijnlijk sowieso wel een km of 7 kan volhouden
Straks weer even een rondje lopen door de bossen en duinen van Appelscha
[ Bericht 1% gewijzigd door Pandaplint op 03-09-2014 12:01:01 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Die 7^^ ga je opvreten!.. al is het maar uit frustratie!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Gogo83 het volgende:
Murmeli; klinkt positief, hopelijk krijg je niet al te veel last tijdens je HM en kun je daarna rustig aan je looptechniek gaan werken.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En terecht! Je was zo goed op weg.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Gogo83 het volgende:
Bij de fysio geweest en ik denk dat ik de dam tot dam maar uit m'n hoofd moet zetten. En ik weet het, er zijn meer wedstrijdjes die leuk zijn en het belangrijkste is dat mijn enkel goed herstelt, maar ik baal gigantisch.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik ontdekte op het filmpje dat dochterlief bij de AV maakte hetzelfde! Hou me op de hoogte van de tips en trucs.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Murmeli het volgende:
ik til mijn rechterbeen nauwelijks op en zwiep ermee naar buiten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bleh. Maar: 7HL is wel een prachtig doelquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Gogo83 het volgende:
Murmeli; klinkt positief, hopelijk krijg je niet al te veel last tijdens je HM en kun je daarna rustig aan je looptechniek gaan werken.Sterkte.
@Murmeli: stoppen als je iets voelt. Ik zou er niet op rekenen, voor mezelf sprekend. Ik zou doorlopen tenzij ik neerplof. Ik hoop dat jij de discipline hebt om dan te stoppen, het lijkt me zelf een duivels dilemma! Ik hoop gewoon dat je een fijne HM loopt zonder pijntjes![]()
![]()
Ik ga niet zeggen dat ik Murm Zwabbermormel ken, maar ik denk dat ze wel zou stoppen als ze na 7 km iets voelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bleh. Maar: 7HL is wel een prachtig doelSterkte.
@Murmeli: stoppen als je iets voelt. Ik zou er niet op rekenen, voor mezelf sprekend. Ik zou doorlopen tenzij ik neerplof. Ik hoop dat jij de discipline hebt om dan te stoppen, het lijkt me zelf een duivels dilemma! Ik hoop gewoon dat je een fijne HM loopt zonder pijntjes
Na 17km ben ik daar niet zo zeker meer van...![]()
Serieuze pijn herken je wel, ben zelf niet voor niets uit de CPC gestapt na 11 km. Daardoor maar 2 weken aan de kant gestaan, dus het was een goede beslissing.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:14 schreef Quoi het volgende:
@Murmeli: stoppen als je iets voelt. Ik zou er niet op rekenen, voor mezelf sprekend. Ik zou doorlopen tenzij ik neerplof. Ik hoop dat jij de discipline hebt om dan te stoppen, het lijkt me zelf een duivels dilemma! Ik hoop gewoon dat je een fijne HM loopt zonder pijntjes![]()
Dit en wat zwabber zegt is wel zo'n beetje hoe ik erin denk te staan.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik Murm ken, maar ik denk dat ze wel zou stoppen als ze na 7 km iets voelt.
Na 17km ben ik daar niet zo zeker meer van...
10 km met pijn lopen ga ik gewoon niet trekken. 4 a 5 km is inderdaad een ander verhaal.
de fysio zei daarover: ja, dan moeten we wat meer gaan fiksen. (het klonk niet echt dramatisch..hahaha)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Murmeli: officieel gediagnosticeerd met Zwabberpoot n.a.v. blessurequote:
Pijll: officieel gediagnosticeerd met Zwabberpoot n.a.v. blessure
Zwabberhark: nog nooit blessure gehad door Zwabberpoot![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:22 schreef GotC het volgende:
Volgens mij zwieberen heel veel mensen met een been (of beide benen) naar buiten
Ik denk dat er bij mij ook wel wat meer achter zit. sowieso die gewrichten die te flexibel zijn. Dus in die combi moeten we het even zoeken. de fysio was ook nog hard aan het peinzen hoe we het het beste konden aanpakken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Conclusie: zwabberhark is slecht in het kiezen van zijn eigen nicknamequote:Op woensdag 3 september 2014 12:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Murmeli: officieel gediagnosticeerd met Zwabberpoot n.a.v. blessure
Pijll: officieel gediagnosticeerd met Zwabberpoot n.a.v. blessure
Zwabberhark: nog nooit blessure gehad door ZwabberpootSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heet toch geen "Geblesseerde Zwabberhark"?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Conclusie: zwabberhark is slecht in het kiezen van zijn eigen nickname![]()
Ben mijn 'ovb' marathonschema voor december in elkaar aan het klussen, nog 14 weken. Hopen dat 't allemaal lukt. Rustig aandoen, goed luisteren, km's maken en genieten. Hoop ik.En als niet, dan niet.
Ja doei.![]()
Eens een filmpje laten maken van je looptechniek kan ik trouwens iedereen aanraden. Enorm interessant om te zien. Vooral slowmotionbeelden![]()
Vond het wel eng om te zien hoe ver m'n enkel knikt bij een landing. Maar was vrij normaal volgens de verkoper
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
hmm. is ook zo.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heet toch geen "Geblesseerde Zwabberhark"?
@moblo:leuk! voorbereiden is ook leuk!
Dat gaat vast wel goedkomenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ben mijn 'ovb' marathonschema voor december in elkaar aan het klussen, nog 14 weken. Hopen dat 't allemaal lukt. Rustig aandoen, goed luisteren, km's maken en genieten. Hoop ik.En als niet, dan niet.
F means you're fucked![]()
pfft wat is dat nu weer voor een instelling...quote:Op woensdag 3 september 2014 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop 't! Afstandsgewijs heb ik er, zeker ook na de TdF wel alle vertrouwen in, energiegewijs kan ik best goed doorploegen, het is meer de rug die me zorgen baart. Het gaat langzaamaan beter, met de medicijnen en het rekken/strekken. Dus als die lijn door blijft zetten heb ik er ook wel vertrouwen in!Ja doei.![]()
Gewoon elke dag 50m verder sprinten!quote:Op woensdag 3 september 2014 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop 't! Afstandsgewijs heb ik er, zeker ook na de TdF wel alle vertrouwen in, energiegewijs kan ik best goed doorploegen, het is meer de rug die me zorgen baart. Het gaat langzaamaan beter, met de medicijnen en het rekken/strekken. Dus als die lijn door blijft zetten heb ik er ook wel vertrouwen in!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heel goed van jouquote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit en wat zwabber zegt is wel zo'n beetje hoe ik erin denk te staan.
10 km met pijn lopen ga ik gewoon niet trekken. 4 a 5 km is inderdaad een ander verhaal.
de fysio zei daarover: ja, dan moeten we wat meer gaan fiksen. (het klonk niet echt dramatisch..hahaha)Die kerels schatten jou als verstandige loper in, zo zie je maar weer!
Ik denk dat ik gelukkig niet weet hoe dat voelt, echt van de pijn niet meer door kunnen lopen en ik het me daarom niet echt kan indenken. Heb dat eens bij een 5 km wedstrijd gedaan, doorlopen terwijl het écht veel pijn deed, maar dan is de afstand nog te overzien (ik liep een toenmalig PR maar heb erna wel een maand stilgezeten overigens)
![]()
Haaij, alles goed hier?
Op vakantie en mijn hardloopschoenen vergetenGelukkig komt een vriend van me een nachtje langs en die neemt mijn schoenen mee. Dat is wel heel lief.
De wifi is hier echt heel brak. Ik hoop dat iedereen die van het weekend heeft gelopen er veel plezier in heeft gehad en dat het goed is gegaan.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Omdat ik een ongelooflijke prutser ben![]()
Ze staan netjes in de gang op me te wachten. Maarja dan kan ik iig 1 rondje rennen op Texel.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Of ik moet me bij een wedstrijd ineens anders gaan gedragenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heel goed van jouDie kerels schatten jou als verstandige loper in, zo zie je maar weer!
Ik denk dat ik gelukkig niet weet hoe dat voelt, echt van de pijn niet meer door kunnen lopen en ik het me daarom niet echt kan indenken. Heb dat eens bij een 5 km wedstrijd gedaan, doorlopen terwijl het écht veel pijn deed, maar dan is de afstand nog te overzien (ik liep een toenmalig PR maar heb erna wel een maand stilgezeten overigens)
Maar 10 km lopen met echte pijn lijkt me ernstig niet leuk![]()
Ben in een trainingsrondje wel eens na 100 m omgekeerd omdat mijn rug pijn deed.
Misschien ben ik gewoon kleinzerig
Ik denk eigenlijk dat je een goede warming up moet doen, en dan moet beslissen of het gaat of niet. Tijdens de wedstrijd voel je het vanwege verhoogde hartslag, warmere spieren en adrenaline waarschijnlijk niet meer zo erg.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of ik moet me bij een wedstrijd ineens anders gaan gedragen
Maar 10 km lopen met echte pijn lijkt me ernstig niet leuk![]()
Ben in een trainingsrondje wel eens na 100 m omgekeerd omdat mijn rug pijn deed.
Misschien ben ik gewoon kleinzerigIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zijn er eigenlijk meer mensen die het opgevallen is dat zijn of haar garmin sinds de nieuwe site de weersinformatie niet meer weergeeft?
Doe ik iets fout?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik denk dat jij iets fout doet. Bij mij staat onder de rondetijden gewoon het weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die het opgevallen is dat zijn of haar garmin sinds de nieuwe site de weersinformatie niet meer weergeeft?
Doe ik iets fout?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je daar dan wat voor instellen?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iets fout doet. Bij mij staat onder de rondetijden gewoon het weer.
blond
Vaag
13 jun wel
28 jun niet
27 jul niet
8 aug wel
13 aug wel
24 aug niets
31 aug niets
en ik heb niets veranderd
met goed weer staat t er wel met minder niet
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ze zeggen niet voor niets "het is toch geen weer om te rennen" als het regent...quote:Op woensdag 3 september 2014 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moet je daar dan wat voor instellen?
blond
Vaag
13 jun wel
28 jun niet
27 jul niet
8 aug wel
13 aug wel
24 aug niets
31 aug niets
en ik heb niets veranderd
met goed weer staat t er wel met minder nietJa doei.![]()
hahahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets "het is toch geen weer om te rennen" als het regent...is dat het
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets "het is toch geen weer om te rennen" als het regent...
k ben aan t denken om een weegschaalte kopen. en dan dingen meer bij te houden, meer inzicht geven etc.
en moet zo lachen om sommige dingen, compleet met WiFi om op de Apple product te gebruiken
en hoe kan dat ding nu meten hoeveel vet/bot etc weegt door je voeten?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat kan het ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:30 schreef Ynske het volgende:
en hoe kan dat ding nu meten hoeveel vet/bot etc weegt door je voeten?![]()
Het stuurt een stroompje door je voeten, en vet heeft een andere isolatiewaarde dan spieren. Maar dat is verder niet heel betrouwbaar, want hoeveel water je hebt gedronken bijv. verstoort het beeld al heel erg.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:30 schreef Ynske het volgende:
k ben aan t denken om een weegschaalte kopen. en dan dingen meer bij te houden, meer inzicht geven etc.
en moet zo lachen om sommige dingen, compleet met WiFi om op de Apple product te gebruiken
en hoe kan dat ding nu meten hoeveel vet/bot etc weegt door je voeten?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nieuwe hardloopgadget!
Voor het fell runnen. Noodfluitjes zijn verplicht, en omdat ik via een crew prijsvraag hier een giftcard had gewonnen voor een 'allerhande shitzooi site' (www.dx.com) en ze deze daar hadden heb ik 'm maar gekocht!Club kleuren ook nog eens. En dat voor gratis. Hopen dat ik 't 3.5m lange parachutetouw nooit nodig heb
Ja doei.![]()
Het is dat ik het topic nog even open, anders ging ik de mijne ook vergetenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij, alles goed hier?
Op vakantie en mijn hardloopschoenen vergetenGelukkig komt een vriend van me een nachtje langs en die neemt mijn schoenen mee. Dat is wel heel lief.
De wifi is hier echt heel brak. Ik hoop dat iedereen die van het weekend heeft gelopen er veel plezier in heeft gehad en dat het goed is gegaan.
Kleding wel braaf ingepakt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik laat de mijne trouwens maar thuis. Koffer zit vol
Maandag wel weer hardlopen als ik thuis ben ofzo.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Trails zijn veelal trails (quote:Op woensdag 3 september 2014 14:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat is het verschil tussen fell running en trailen?nee, echt?), dus aangelegde paden enzo, vindbare routes.
Fells zijn voornamelijk geen echte aangelegde paden. Dus gewoon dwars over de hei/door de heuvels. Je maakt dan veel gebruik van de natuurlijk ontstane paden door stroompjes enzo. Vaak geen duidelijke routes en kaartlezen is daarbij ook vaak, zeker bij de langere races, een essentieel onderdeel. Veel van deze races zijn ook gebaseerd op 'checkpoints', en daar moet je je melden. het maakt dan niet zoveel uit hoe je er komt, aangezien er geen direct pad is wat er heen leidt.Ja doei.![]()
Tof dingquote:Op woensdag 3 september 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nieuwe hardloopgadget!
[ afbeelding ]
Voor het fell runnen. Noodfluitjes zijn verplicht, en omdat ik via een crew prijsvraag hier een giftcard had gewonnen voor een 'allerhande shitzooi site' (www.dx.com) en ze deze daar hadden heb ik 'm maar gekocht!Club kleuren ook nog eens. En dat voor gratis. Hopen dat ik 't 3.5m lange parachutetouw nooit nodig heb
niet de moeite waard dus, als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het stuurt een stroompje door je voeten, en vet heeft een andere isolatiewaarde dan spieren. Maar dat is verder niet heel betrouwbaar, want hoeveel water je hebt gedronken bijv. verstoort het beeld al heel erg.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Barefoot FTW!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef SiIk het volgende:
Maandag wel weer hardlopen als ik thuis ben ofzo.![]()
Nee, ik zou gewoon een goede digitale weegschaal kopen, die heb je al vanaf 20 euro of zo bij de Blokker. Nog belangrijker dan de kwaliteit van de weegschaal is hoe je hem neerzet. Niet op laminaat, of tapijt, of scheve ondergrond. Het beste is een houten plank eronder.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de moeite waard dus, als ik het goed begrijp
Tja, het samenwonen met een lichte roeier heeft zo zijn perks
Weer wat geleerd! Hoog padvindersgehalte mijns inziens, maar dan gecombineerd met hardlopen. Zijn er foto's van mensen die hardlopend een heuvel afstorten terwijl ze kaartlezen?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trails zijn veelal trails (nee, echt?), dus aangelegde paden enzo, vindbare routes.
Fells zijn voornamelijk geen echte aangelegde paden. Dus gewoon dwars over de hei/door de heuvels. Je maakt dan veel gebruik van de natuurlijk ontstane paden door stroompjes enzo. Vaak geen duidelijke routes en kaartlezen is daarbij ook vaak, zeker bij de langere races, een essentieel onderdeel. Veel van deze races zijn ook gebaseerd op 'checkpoints', en daar moet je je melden. het maakt dan niet zoveel uit hoe je er komt, aangezien er geen direct pad is wat er heen leidt.![]()
Misschien past het als je wat hardloopkleding thuislaatquote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef SiIk het volgende:
Maandag wel weer hardlopen als ik thuis ben ofzo.![]()
onee
@Ynske: zolang we niet alle vetcellen uit je lichaam kunnen halen en op een weegschaaltje kunnen leggen, blijft elke vorm van meten een benaderingIk vind die apple dingen een beetje loze gadgets. Als je minder vet krijgt ga je dat vanzelf wel merken op basis van je o-zo-altijd-betrouwbare eigen inschatting
![]()
![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, ik zou gewoon een goede digitale weegschaal kopen, die heb je al vanaf 20 euro of zo bij de Blokker. Nog belangrijker dan de kwaliteit van de weegschaal is hoe je hem neerzet. Niet op laminaat, of tapijt, of scheve ondergrond. Het beste is een houten plank eronder.
k wilde ook niet meer dan 20-30 euro uitgeven, en zag dat zelfs die dingen al beweren dat ze zoveel meer kunnen meten.
hmmm scheef, check in badkamer
dan maar in de gang op de novilon
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ynske
![]()
dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Misschien past het als je wat hardloopkleding thuislaat![]()
onee
@Ynske: zolang we niet alle vetcellen uit je lichaam kunnen halen en op een weegschaaltje kunnen leggen, blijft elke vorm van meten een benaderingIk vind die apple dingen een beetje loze gadgets. Als je minder vet krijgt ga je dat vanzelf wel merken op basis van je o-zo-altijd-betrouwbare eigen inschatting
tis dat ik in t voorjaar bij de medische test van de start to run op de weegschaal gestaan heb.
normaal doe ik t alleen als ik bij mn ouders in bad ga
k weet ook niet of ik de discipline heb om t te gebruiken etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens.
tis dat ik in t voorjaar bij de medische test van de start to run op de weegschaal gestaan heb.
normaal doe ik t alleen als ik bij mn ouders in bad ga
k weet ook niet of ik de discipline heb om t te gebruiken etcHelemaal niet slecht, wees blij. Genoeg mensen (waaronder ik zelf ook soms) die juist teveel met de weegschaal geobsedeerd zijn en stressen over elke 100g.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wij hebben een weegschaal en daar sta ik ook nooit op. Hoewel, de laatste tijd wel wat vaker maar ik zie in de spiegel wel dat ik smaller wordt terwijl de weegschaal niet aangeeft dat ik afval. (spieren wegen zwaarder dan vet enzo) dus in mijn geval zou een ouderwets meetlint beter werken waarschijnlijk."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Vast wel!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Hoog padvindersgehalte mijns inziens, maar dan gecombineerd met hardlopen. Zijn er foto's van mensen die hardlopend een heuvel afstorten terwijl ze kaartlezen?en van veel moddergevechten
En deze die stond in het fellrunning magazine, dit soort dingen vallen dus ook onder fell running![]()
(is een afdaling btw)Ja doei.![]()
Dat ligt er nog maar aan van welke kant je aan komt lopen...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
(is een afdaling btw)
In dit geval, wisenose.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat ligt er nog maar aan van welke kant je aan komt lopen...Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vast wel!en van veel moddergevechten
En deze die stond in het fellrunning magazine, dit soort dingen vallen dus ook onder fell running![]()
[ afbeelding ]
(is een afdaling btw)![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht, wees blij. Genoeg mensen (waaronder ik zelf ook soms) die juist teveel met de weegschaal geobsedeerd zijn en stressen over elke 100g.100gram is een keertje kakken
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat ligt er nog maar aan van welke kant je aan komt lopen...scherp!
![]()
Je brooks glycerine?zo ja waar
Wie, wat, waar?!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef YUR het volgende:
![]()
Vind ik ineens mijn favoriete schoenen voor maar 60 euro
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hmm... Eens op de overloop wegen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, ik zou gewoon een goede digitale weegschaal kopen, die heb je al vanaf 20 euro of zo bij de Blokker. Nog belangrijker dan de kwaliteit van de weegschaal is hoe je hem neerzet. Niet op laminaat, of tapijt, of scheve ondergrond. Het beste is een houten plank eronder.
Daar ligt zeil. En mijn huis is oud, dus scheef.
Ik weeg me soms elke week en dan weer een paar maanden niet.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Check. Laatste training voor de Oostland is voltooid. Warm in het zonnetje, maar dusdanig kort (8x200) dat dat niet boeide.![]()
Nice!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:41 schreef YUR het volgende:
Anyways, deze site kende ik nog niet: www.sp24.com
Alleen jammer dat de breedtemaat er niet bij staat.
/luxeprobleem♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gewoon omtrek borst/taille/heupen bijhoudenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:30 schreef Ynske het volgende:
en hoe kan dat ding nu meten hoeveel vet/bot etc weegt door je voeten?Veel interessanter dan kilo's. Toen ik net startte met lopen ('vroegah
'), heb ik dat ook gedaan. 3 mnd later: -18cm taille, 0 kg eraf.
![]()
![]()
* cafca heeft nog een voordeel van lopen t.o.v. fietsen ontdekt: 10 paar schoenen nemen beduidend minder plaats in dan 10 fietsen!![]()
![]()
Ynske
![]()
K wil mn taille niet kwijt
das t enige smalle stukje aan mn lichaam
Today is life -
Dale Carnegie![]()
![]()
misschien deze als laatste afstands marathontraining eind december
![]()
http://darkandwhite.co.uk(...)ties.asp?race_id=470Ja doei.![]()
Ben benieuwd hoe hij je bevalt!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Devv het volgende:
De TomTom Multi-Sport is afgeleverd. Dan kan ik eindelijk gaan bewijzen dat ik buiten kom.
Ja doei.![]()
Bah. Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hier zeg...Ja doei.![]()
The horror...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hier zeg...
Kom maar gauw terug!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heerlijk dingquote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Devv het volgende:
De TomTom Multi-Sport is afgeleverd. Dan kan ik eindelijk gaan bewijzen dat ik buiten kom.
al heeft hij soms wel moeite om de satellieten te vinden op het moment supremeTrek eens aan mijn vinger?
Hats kijk wel uit als je gaat hardlopen. Je zou wel eens een hoogteverschil kunnen bemerken hier en daar![]()
Heb je een fluitje?![]()
![]()
mét 3,5 meter elastiek?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef Quoi het volgende:
Hats kijk wel uit als je gaat hardlopen. Je zou wel eens een hoogteverschil kunnen bemerken hier en daar![]()
Heb je een fluitje?
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hier zeg...Ben echt niet jaloers...
heusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben vandaag 2 keer door mijn enkel gegaan door hoogteverschil (ongelijke parkeerplaats en een stoeprand. Gelukkig kunnen mijn enkels daar heel goed tegen, behalve dat het tweede keer wel best een boel pijn deed. Voor morgen iig maar een asfaltrondje uitzoeken.![]()
Ik zou het batterijtje eens vervangen. En anders je hartslagmeter op een Polar borstband klikkenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef xzaz het volgende:
Mijn HRM van mijn FR210 is dood, hij pakt steeds slechter mijn hs op. Iemand ervaring?F means you're fucked![]()
Mijn hartslagband gaat al zo'n 2000km mee op het batterijtje dat er al in zat. Wat doet iedereen met die dingen?
Ik heb weer gelopen, maar het ging kut. Eerst alle stoplichten lang op rood, daarna nog een keer pissen, megastijve poten, nog wat pijn erbij en na 9km begon ik ondanks stijve benen eindelijk een beetje in mijn ritme te komen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
DAT two day streak!
Gaat nog niet makkelijk allemaal, maar wel lekker om weer te lopen.
Jack does it in real time...![]()
Ik gooi de mijne per loopje gem 3 keer in het water, stamp er zes keer goed op en sla hem na mijn loopje een paar keer tegen de muur, hoezo?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn hartslagband gaat al zo'n 2000km mee op het batterijtje dat er al in zat. Wat doet iedereen met die dingen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Awwquote:Op woensdag 3 september 2014 17:47 schreef Quoi het volgende:
Geen Kuip vanavond. Dat doet een beetje pijn, maarja
Met je stramme pootjes wel verstandig, denk ik.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Grasquote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hier zeg...![]()
![]()
Verstandig en eigenlijk ook wel goed, nu nog in de trein. Onmogelijke planning dusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aww
Met je stramme pootjes wel verstandig, denk ik.![]()
![]()
Pepernoten zijn het ultieme hardloopvoer![]()
Lekker rondje gedaan: 7.04 km in 40:48. Kuiten hadden het de eerste 2 km nogal zwaar aangezien ik vandaag de hele dag op stiletto's heb gelopen, lekker slim dus![]()
Ergens rondom 6 km zat m'n been bijna tussen de kaken van een of andere pleureshond. Het baasje (zo'n oude tang die de hond wel aanlijnt maar m vervolgens wel 10 meter laat zwieren en verder niet oplet) had nog het lef om verontwaardigd te zijn toen ik een meter de lucht in schoot en begon te vloeken. Been zit er nog aan gelukkigwel last van m'n linkerknie nu, denk dat ik een beetje raar gehopt heb toen ik de lucht in ging. Maar even aankijken dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eind van de middag een lekker rondje door de bossen van Appelscha gelopen. Maar een rondje vol met onderbrekingen. Zo vond ik bij km 2.29 een fietsbejaarde in de greppel. Maar alles is was in orde en zij werd al geholpen. Verder een paar korte stops voor foto's. Tijdens het uitlopen kwam ik nog een stel herten tegen. Dat nodigde nog even uit tot wat korte sprintjes
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/402160800/4985471Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Pro-tip: prop je schoenen vol met sokken en andere meuk! Scheelt ruimte (en lol bij de douane als je koffer open moet).quote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef SiIk het volgende:
Maandag wel weer hardlopen als ik thuis ben ofzo.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier naar Rhodos inderdaad Garmin, sokken en lader erin geproptquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pro-tip: prop je schoenen vol met sokken en andere meuk! Scheelt ruimte (en lol bij de douane als je koffer open moet).hendig!
Hoe gaat jouw training?
Ik mag morgen 5 km op 7:23 lopen. Voor het eerst sneller dan 8:13! Ben benieuwd.
Gogo![]()
![]()
Goed, binnenlopen met Lee Towers op de speaker, rondje om het veld. Ik baal. En dan echt als 10 stekkers![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk zo een Yurkak zomaar wild in het bos.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Leuk zo een Yurkak zomaar wild in het bos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef Quoi het volgende:
Goed, binnenlopen met Lee Towers op de speaker, rondje om het veld. Ik baal. En dan echt als 10 stekkers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vakantie in november geboekt (althans, half)
Dus ik ben op curacao tijdens het marathonweekend, blijft alleen de keuze over: loop ik de HM of de 15 trail?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
oh dat was wel heel gaaf geweest ja...quote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef Quoi het volgende:
Topdagje! Niet zo ver gelopen maar de laatste km voelde zooo speciaal. Normaal loop ik altijd tegen een soort mentale 'grens'. Nu voelde het alsof ik vloog!!![]()
![]()
Is dit hét gevoel?![]()
snap ik. Sterkte ermee.![]()
Zo klinkt het wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Satijn het volgende:
Topdagje! Niet zo ver gelopen maar de laatste km voelde zooo speciaal. Normaal loop ik altijd tegen een soort mentale 'grens'. Nu voelde het alsof ik vloog!!![]()
![]()
Is dit hét gevoel?
Heerlijk hè als je merkt dat je die grens waar je altijd tegen aan hikte ineens zomaar moeiteloos voorbij kunt lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef GotC het volgende:
Ik speel zondag wel Lee Towers af als je binnenkomt Q![]()
Meneer hier zegt: joh over een paar jaar start jij met Lee op de coolsingel![]()
Eintrittskarte zur Berlin Vital - die Sport- und Gesundheitsmesse zijn hier binnen. Ook eentje voor mij gelukkig.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Meneer hier zegt: joh over een paar jaar start jij met Lee op de coolsingel![]()
Eintrittskarte zur Berlin Vital - die Sport- und Gesundheitsmesse zijn hier binnen. Ook eentje voor mij gelukkig.
Jouw Lee-moment komt nog!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Zojuist weer een wedstrijdje gelopen: Rozendaalse veldloop. Letterlijk bij mij om de hoek, dus lopend er naar toe gegaan. Mooi trailrondje van 12 km, met flink wat heuvels.
http://app.endomondo.com/workouts/402363347/11291298
Minuutje sneller dan vorig jaar
Ging toch niet echt lekker. Eten was nog niet gezakt, 6 uur in de auto gezeten vandaag en flink wat biertjes en wijntjes op gisteren. Niet echt een ideale voorbereiding dus.![]()
Vandaag hadDonja
last van het feit dat mijn tenen steeds haar achterpoten/bipsje raakten. Het schoot echt niet op!
https://www.endomondo.com/workouts/402346421/8778461
ondertussen begint het voor mij weer te voelen als normaal, al na 4x weer lopenDat is mooi, dan kan ik het onderdeel houden van mijn normale routine!
![]()
Lekker Twink (dat het normaal voelt, niet dat Donja sloom is)
Het was weer zo'n dag waarop alles wat niet fijn kon gaan ook daadwerkelijk niet fijn ging.
Dat betekent dus dat het de volgende keer niet slechter kan
je loopt geen modeshow...quote:Op woensdag 3 september 2014 11:02 schreef Devv het volgende:
Wie kent een leuke looproute door San Francisco? Het liefst langs een paar stijle straten en over de Golden Gate.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je loopt geen modeshow...
ik kan mobiel even geen mooi "I see what you did there"-plaatje plakken![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 3 september 2014 20:48 schreef Guard het volgende:
Lekker Twink (dat het normaal voelt, niet dat Donja sloom is)
kuiten doen ook weer gewoon zeer enzo, en het is gewoon erg vertrouwd![]()
![]()
haha! heerlijk toch!quote:Op woensdag 3 september 2014 20:46 schreef Twinky het volgende:
Vandaag hadDonja
last van het feit dat mijn tenen steeds haar achterpoten/bipsje raakten. Het schoot echt niet op!
[ afbeelding ]
https://www.endomondo.com/workouts/402346421/8778461
ondertussen begint het voor mij weer te voelen als normaal, al na 4x weer lopenDat is mooi, dan kan ik het onderdeel houden van mijn normale routine!
tarahumara mooi gebied he! ik wandel daar geregeld met de honden. mooi tempo!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
wordt dit veel bij jullie gedaan??quote:Op woensdag 3 september 2014 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Trails zijn veelal trails (nee, echt?), dus aangelegde paden enzo, vindbare routes.
Fells zijn voornamelijk geen echte aangelegde paden. Dus gewoon dwars over de hei/door de heuvels. Je maakt dan veel gebruik van de natuurlijk ontstane paden door stroompjes enzo. Vaak geen duidelijke routes en kaartlezen is daarbij ook vaak, zeker bij de langere races, een essentieel onderdeel. Veel van deze races zijn ook gebaseerd op 'checkpoints', en daar moet je je melden. het maakt dan niet zoveel uit hoe je er komt, aangezien er geen direct pad is wat er heen leidt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogaining'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zo een prachtige omgeving en dan niet kunnen lopen omdat je geen elastiekje voor in je haar hebt....de horrorquote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend hier zeg...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben nu bij training 26, die moet ik morgen. 6,5km op 7:18… Ik weet nog niet of ik dat helemaal ga doen, misschien probeer ik wel een stuk, en maak ik van de rest wel gewoon een LDLquote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hier naar Rhodos inderdaad Garmin, sokken en lader erin gepropthendig!
Hoe gaat jouw training?
Ik mag morgen 5 km op 7:23 lopen. Voor het eerst sneller dan 8:13! Ben benieuwd.
Gogo![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
MD, kun je mij uit de WLWW halen op 30 nov - Tis voor Niks?quote:
Komt, heel vervelend, een vakantie tussen
Arubah wat vervelendquote:Op woensdag 3 september 2014 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
MD, kun je mij uit de WLWW halen op 30 nov - Tis voor Niks?
Komt, heel vervelend, een vakantie tussenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
op dit moment een beetje aan het passen en meten om mijn Kepler training in elkaar te knutselen en er nog wat wedstrijden in te proppen.
Op dit moment staan de volgende wedstrijden op de nominatie:
http://www.sportsground.co.nz/stpaulsathletics/81470/
http://www.sportsouthland(...)/the_events/marathon
http://www.cromwell.org.n(...)l-Half-Marathon.aspx'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vraagje aan jouw, ik ga aankomende oktober - november naar west-Australië, kan je daar een beetje lopen of moet ik gewoon een loopband pakken?quote:![]()
Nee daar moet je op je handen lopen. Dat is allemaal op de kop daarzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vraagje aan jouw, ik ga aankomende oktober - november naar west-Australië, kan je daar een beetje lopen of moet ik gewoon een loopband pakken?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RD zit in Nieuw Zeeland.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vraagje aan jouw, ik ga aankomende oktober - november naar west-Australië, kan je daar een beetje lopen of moet ik gewoon een loopband pakken?
En in principe kun je natuurlijk overal lopen. Volgens mij kun je ook in Australië heel mooi trailen maar dat moet je wel willen natuurlijk."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
richting Perth neem ik aan.... dat gaat loopband werk worden want op dat moment is het al bloedheet in Perth.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vraagje aan jouw, ik ga aankomende oktober - november naar west-Australië, kan je daar een beetje lopen of moet ik gewoon een loopband pakken?
Maar zoals Nanook al zegt... het is een behoorlijk eindje bij mij vandaan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die loopjes in NZ hebben vaak (in mijn ogen) een heel familiaire sfeer (althans dat straalt het uit vanaf de websites), heel anders dan hier waar je o.a. met gesponsorde fotomomenten en stafkaarten van het start en finishgebied om de oren wordt geslagen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
op dit moment een beetje aan het passen en meten om mijn Kepler training in elkaar te knutselen en er nog wat wedstrijden in te proppen.
http://www.cromwell.org.n(...)l-Half-Marathon.aspx
Mooi
Zijn er in Nederland toch ook zat?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Die loopjes in NZ hebben vaak (in mijn ogen) een heel familiaire sfeer (althans dat straalt het uit vanaf de websites), heel anders dan hier waar je o.a. met gesponsorde fotomomenten en stafkaarten van het start en finishgebied om de oren wordt geslagen.
Mooi![]()
dat zijn ze zeker.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Die loopjes in NZ hebben vaak (in mijn ogen) een heel familiaire sfeer (althans dat straalt het uit vanaf de websites), heel anders dan hier waar je o.a. met gesponsorde fotomomenten en stafkaarten van het start en finishgebied om de oren wordt geslagen.
Mooi
Queenstown, Dunedin, Christchurch zijn eigenlijk de drie proffesioneel georganiseerde marathons op het Zuider Eiland, de rest van de loopjes is in elkaar geknutseld door een groep goedwillende vrijwilligers en dat werkt prima.
Vaak bijv. geen kleedruimtes en/of douches maar ja, wat geeft het hardloopzweet stinkt niet
Die zullen er in Nederland ook genoeg zijn... maar het hoogtepunt van kneuterigheid was toch wel de de 27km trail in Queenstown een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zijn er in Nederland toch ook zat?
12 deelnemers die zich ergens op een parkereplaats bij een picknicktafeltje moesten inschrijven
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.cromwell.org.n(...)l-Half-Marathon.aspxBij die laatste hoef je in elk geval niet voor een PR te lopen.quote:Caution... Two portions of the course require running on the verge of State highways 8B and 6. Runners must respect all road rules at all times and keep well away from opposing traffic, i.e. as far to the side of the State highway as possible. Care must also be taken with various intersections where runners must give way to all traffic. Within the Cromwell township competitors are to keep on footpaths where present, or as far to the side of the road as possible.
Maar Sandy Point en Invercargill zijn in jouw achtertuin dus dat wordt vast gezellig als je een groepje kunt regelen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[..]
Maar Sandy Point en Invercargill zijn in jouw achtertuin dus dat wordt vast gezellig als je een groepje kunt regelen.
Dat is een verplicht onderonsje op de Southland trailkalender'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Altijd gezellig.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat is een verplicht onderonsje op de Southland trailkalender
Balen Gogo dat de DtD er niet in zit![]()
Vanmiddag nog maar weer loopje gedaan, benen voelden goed dus zou mooi zijn om op de 5km weer richting de 25 minuten te gaan. Redelijk gelukt en ondanks dat het vrij warm was toch op de hele afstand op lekker tempo kunnen lopen.![]()
Ik wil ook beginnen met hardlopen.
Paar vrienden lopen al af en toe en het lijkt me leuk om ook eens te beginnen.
Moet nog even schoeisel halen, heb wel fitness schoenen maar dat lijkt me niks. Shirt en broek boeit me denk ik in het begin niet zo, daar is elk sportshirt en sportbroek wel goed genoeg denk ik?
Zit er wel aan te denken om dan ook geregeld op wat bospaden te lopen.
Ik heb nog wel een vraag die waarschijnlijk al duizend keer gesteld is, maar nemen jullie drinken mee tijdens het lopen? En zo ja, hoe?
En hoe realistisch is het om na een maand een halve marathon te kunnen lopen?![]()
Ik heb een redelijke conditie, en toen ik aangaf dat ik mee wou gaan lopen riepen m'n vrienden al dat we over een maand de halve marathon gaan doen. Lijkt mij niet te doen in 30 dagen tijd, eerst maar eens rustig beginnen![]()
![]()
Perth inderdaad. Mmm dan moet ik even een stekje zien te vinden. In de open lucht was mij inderdaad afgeraden met de hitte.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
richting Perth neem ik aan.... dat gaat loopband werk worden want op dat moment is het al bloedheet in Perth.
Maar zoals Nanook al zegt... het is een behoorlijk eindje bij mij vandaan![]()
Lijkt me heel verstandig om die halve niet te gaan lopen over een maand. Het gaat niet zozeer om conditie als wel je lichaam laten wennen aan de belasting op spieren en gewrichten wat hardlopen met zich meebrengt.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:49 schreef DarkNoize het volgende:
Moet nog even schoeisel halen, heb wel fitness schoenen maar dat lijkt me niks. Shirt en broek boeit me denk ik in het begin niet zo, daar is elk sportshirt en sportbroek wel goed genoeg denk ik?
Ik heb nog wel een vraag die waarschijnlijk al duizend keer gesteld is, maar nemen jullie drinken mee tijdens het lopen? En zo ja, hoe?
En hoe realistisch is het om na een maand een halve marathon te kunnen lopen?![]()
Ik heb een redelijke conditie, en toen ik aangaf dat ik mee wou gaan lopen riepen m'n vrienden al dat we over een maand de halve marathon gaan doen. Lijkt mij niet te doen in 30 dagen tijd, eerst maar eens rustig beginnen
Wel even kritisch naar je kleding kijken, te ruim is meestal niet echt comfortabel (bijvoorbeeld zo debiel wijde en lange basketball short lijkt me helemaal niets om in te lopen. En natuurlijk niet in katoenen shirts gaan lopen.
Verder kun je in de OP kijken voor schema's waarme je verntwoord kunt opbouwen.
Verder: welkom en veel succes en plezier met het hardlopen gewenst
Oh ja drinken mee is nog niet nodig als je begint met hardlopen, maar als je het toch wil: handheld, belt of hydrationpack. Of gewoon een flesje mee
Ik denk dat je het zelf bij het juiste end hebtquote:Op woensdag 3 september 2014 22:49 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb een redelijke conditie, en toen ik aangaf dat ik mee wou gaan lopen riepen m'n vrienden al dat we over een maand de halve marathon gaan doen. Lijkt mij niet te doen in 30 dagen tijd, eerst maar eens rustig beginnenWil je een verstandig advies? Kijk in de OP voor wat opbouwschema's. Wil je geen verstandig advies? Kijk waar het schip strandt.
Drinken: voor mij pas na 15 km, bij warmte bij 10 km. In een waterbelt.
Succes!![]()
Afhankelijk van de afstand/tijd neem ik drinken mee. maar in principe nooit. Tenzij ik met het meisje in de hitte ga lopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:49 schreef DarkNoize het volgende:
En hoe realistisch is het om na een maand een halve marathon te kunnen lopen?
Ik heb een redelijke conditie, en toen ik aangaf dat ik mee wou gaan lopen riepen m'n vrienden al dat we over een maand de halve marathon gaan doen. Lijkt mij niet te doen in 30 dagen tijd, eerst maar eens rustig beginnen
Conditie is niet hetgeen wat voor blessures gaat zorgen, dat zijn voornamelijk je spieren en nog belangrijker je pezen. Of het realistisch isik liep zonder problemen 2 keer per jaar een 10km in 62 minuten, maar toen ik regelmatiger ging lopen om aan een halve marathon mee te doen kon ik na 2 maanden naar de fysio.
Kortere trainingen (<6km) kan een basketbal short prima, daarna gaat het toch wel vervelend schuren tussen de benenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:05 schreef Guard het volgende:
Wel even kritisch naar je kleding kijken, te ruim is meestal niet echt comfortabel (bijvoorbeeld zo debiel wijde en lange basketball short lijkt me helemaal niets om in te lopen.
Wait, whutquote:Op woensdag 3 september 2014 23:05 schreef Guard het volgende:
En natuurlijk niet in katoenen shirts gaan lopen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wordt zeiknat enzo. Yuk.quote:
En welkom darknoize!
Drinken ben ik gaan meenemen bij meer dan 60 min lopen. Bij warm weer vanaf een half uur/3 kwartier.
Halve marathon zou ik nog niet over nadenken. Denk eerst eens aan 5 km na 2-3 mnd.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgen gelijk uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hehe, EINDELIJK "De Marathon" gezien.van het weekend gezien
vermakelijke film (om het woord leuk maar niet te gebruiken)Trek eens aan mijn vinger?
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef Devv het volgende:
Dat lijkt me nu een geniaal ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Gister sportief uitje met werk gehad, ben benieuwd hoe dat m'n training vandaag beïnvloed
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Iemand ervaring met peesplaatontsteking? Ik ben bang dat ik dat heb: sinds gisteravond pijn onder mijn voet en enkelbanden, kan nauwelijks lopen. Maandag voor het laatst hardgelopen dus ik vind het vreemd dat het zich opeens in rust openbaart.
Ik ga voor vandaag of morgen maar een afspraak bij de huisarts maken, of zal ik meteen door naar een fysio?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 06:52 schreef Angel-A het volgende:
Iemand ervaring met peesplaatontsteking? Ik ben bang dat ik dat heb: sinds gisteravond pijn onder mijn voet en enkelbanden, kan nauwelijks lopen. Maandag voor het laatst hardgelopen dus ik vind het vreemd dat het zich opeens in rust openbaart.
Ik ga voor vandaag of morgen maar een afspraak bij de huisarts maken, of zal ik meteen door naar een fysio?
Geen ervaring met specifiek deze klachten. Wel met een blessure die een aantal dagen na het lopen komt opzetten.
Wel heel erg vervelend angela. Ik hoop dat het minder stuk is dan je nu denkt.
Ik ga zelf meteen naar de fysio als ik au heb.
Veel sterkte
Ik heb de eerste maanden overigens heerlijk gelopen in katoenen shirts. Zo lang je niet in de regen loopt is daar niks mis mee al worden ze wel natter van zweet dan functionele shirts. Maar als je geen zin of geld hebt om gelijk goeie shirts te kopen voldoet katoen best. Je gaat het pas vervelend vinden zodra je functionele shirts gewend bent.
En Angela, ik zou gewoon even met een fysio bellen om te overleggen. Zeker met de plannen die je in het vooruitzicht hebt.![]()
zie #7 in "Ten commandments for the runner" in de OPquote:
M'n trainer is gisteravond voor de 4e keer opa geworden, dus we hadden een andere trainer. Hij houdt niet zo van fartlek, dus maakt hij er fartloop/duurlek van. Bijna 10km gelopenen nog wat trappetjes bij de puinduinen gepakt
Ging stukken beter dan maandag, hoewel ik Aquarius na een training niet snel meer zal doen.
Hoi 21gr suiker die m'n suikerspiegel compleet ontregeldeIk kon onderweg stoppen bij AH om een banaan te halen.
Het kan wel natuurlijk, een katoenen shirt. Mijn zus loopt er ook in, en die is bepaald geen beginnende loper. Maar ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:57 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb de eerste maanden overigens heerlijk gelopen in katoenen shirts. Zo lang je niet in de regen loopt is daar niks mis mee al worden ze wel natter van zweet dan functionele shirts. Maar als je geen zin of geld hebt om gelijk goeie shirts te kopen voldoet katoen best. Je gaat het pas vervelend vinden zodra je functionele shirts gewend bent.
En Angela, ik zou gewoon even met een fysio bellen om te overleggen. Zeker met de plannen die je in het vooruitzicht hebt.
Bij de decathlon heb voor een paar euro al een functioneel shirt, dus duur hoeft het niet te zijn
Het woord (2 woorden) functioneel shirt geeft mij dan weer wel kriebels
Vanmiddag een leuke piramide training, 2',4',6',8',10',8'6',4',2'. Nog wel even bedenken hoeveel rust en hoe hard. En dan nog een dagje de benen omhoog voor zaterdag een nieuw afstandsrecordje; 30km met de trainingslopen groep.
Ik twijfel wederom weer of ik voor 6.00 of 6.15 ga, ik val er eigenlijk net tussenin en je staat elke 6/7km stil bij een drinkpost waardoor het sowieso minder intensief is dan wanneer ik zelf een duurloop doe. Maar aan de andere kant, te langzaam is altijd beter dan te snel. Maar wederom aan de andere kant, ik heb een veel te strakke planning de rest van de dag dus 10 minuten eerder aankomen zou misschien wel handig zijn
Een duurloop gaat toch niet om intensiviteit? Het gaat (m.i.) om time on your feet.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanmiddag een leuke piramide training, 2',4',6',8',10',8'6',4',2'. Nog wel even bedenken hoeveel rust en hoe hard. En dan nog een dagje de benen omhoog voor zaterdag een nieuw afstandsrecordje; 30km met de trainingslopen groep.
Ik twijfel wederom weer of ik voor 6.00 of 6.15 ga, ik val er eigenlijk net tussenin en je staat elke 6/7km stil bij een drinkpost waardoor het sowieso minder intensief is dan wanneer ik zelf een duurloop doe. Maar aan de andere kant, te langzaam is altijd beter dan te snel. Maar wederom aan de andere kant, ik heb een veel te strakke planning de rest van de dag dus 10 minuten eerder aankomen zou misschien wel handig zijn
En als je planning op 10 minuten aankomt heb je wel een hele drukke dag, en dat na een 30 km loopje
i.v.m. verschillende tempo's wilde ik een workout op de garmin zetten, doet ANT agent het nu dus echt niet meer (bij loopjes uploaden deed hij het nog gewoon). Nieuw programma downloaden, installeren, horloge koppelen .... krijg ik opeens dit in mijn scherm:
Ehm... ik wilde binnen nu en een kwartier gaan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is niet ideaalquote:Op donderdag 4 september 2014 08:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Een duurloop gaat toch niet om intensiviteit? Het gaat (m.i.) om time on your feet.
En als je planning op 10 minuten aankomt heb je wel een hele drukke dag, en dat na een 30 km loopjeEr is een coachweekend van mijn roeivereniging, waarbij er praatjes zijn om 15.00 en om 16.30 en dan eten en een borrel, en eigenlijk wil ik dat eerste praatje wel halen. Maar dat is ergens in een boerderij in een Hei en Boercop, en de duurloop is in Amsterdam, dus ik moet er ook nog 20km heen racefietsen en 's avonds weer terug. Maar goed.. veel eten en zondag de hele dag niets doen..
Ik had nog shirts van het fietsenquote:Op donderdag 4 september 2014 07:57 schreef Gogo83 het volgende:
En Angela, ik zou gewoon even met een fysio bellen om te overleggen. Zeker met de plannen die je in het vooruitzicht hebt.
Is dat coachweekend bij de baan? Kun je nog even een stukje zwemmen, heb je een triatlon gedaanquote:Op donderdag 4 september 2014 08:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja het is niet ideaalEr is een coachweekend van mijn roeivereniging, waarbij er praatjes zijn om 15.00 en om 16.30 en dan eten en een borrel, en eigenlijk wil ik dat eerste praatje wel halen. Maar dat is ergens in een boerderij in een Hei en Boercop, en de duurloop is in Amsterdam, dus ik moet er ook nog 20km heen racefietsen en 's avonds weer terug. Maar goed.. veel eten en zondag de hele dag niets doen..
Serinde en hats
LT: poeh! Das druk! Vooral met het fietsen. Al is dat wel lekker om de benen los te maken na het lopen. Niet te hard fietsen dan
Donequote:Op woensdag 3 september 2014 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
MD, kun je mij uit de WLWW halen op 30 nov - Tis voor Niks?
Komt, heel vervelend, een vakantie tussen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja klopt, het alternatief is met de bus maar dat duurt 1,5 uur of zo, terwijl ik als ik rustig fiets het nog steeds ruim binnen het uur redquote:Op donderdag 4 september 2014 08:19 schreef Murmeli het volgende:
Serinde en hats
LT: poeh! Das druk! Vooral met het fietsen. Al is dat wel lekker om de benen los te maken na het lopen. Niet te hard fietsen dan
Ik kan ook blijven slapen maar ik weet uit ervaring dat ik in zo'n kampeerboerderij-bedje niet heel goed slaap de eerste nacht dus dan liever terugfietsen en goed slapen.
Is er een atletiekbaan daar? Grappig...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gisteren toch iets te hard door m'n enkel gegaan![]()
Kun je wel gamen als alternatief daar?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gisteren toch iets te hard door m'n enkel gegaanniet leuk...
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:27 schreef Devv het volgende:
is dat de cardio uitvoering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan misschien ook zenuw zijn of iets in je middenvoet.quote:Op donderdag 4 september 2014 06:52 schreef Angel-A het volgende:
Ik ga voor vandaag of morgen maar een afspraak bij de huisarts maken, of zal ik meteen door naar een fysio?
Zou er wel even naar laten kijken![]()
![]()
Jeetje LT, ik probeer een beetje uit te kijken voor dat soort dagen, omdat je achteraf gezien álles maar half hebt gedaan. LDL op een andere dag?
Hats hoe krijg je het voor elkaar? Echt uitrusten dus.
Angel-A, peesplaat is niet best. Als je hebt gegoogled, zeg ik: vergeet dat woord en ga na een week rust en nog steeds klachten direct naar een fysio.
Mijn pootjes hebben nog wel wat rust nodig voor zondag. Duurt gelukkig nog een eeuwigheid![]()
![]()
Ik zou hetzelfde doen als jij hoor. Thuis slapen is fijn en fiets beter dan ovquote:Op donderdag 4 september 2014 08:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, het alternatief is met de bus maar dat duurt 1,5 uur of zo, terwijl ik als ik rustig fiets het nog steeds ruim binnen het uur red
Ik kan ook blijven slapen maar ik weet uit ervaring dat ik in zo'n kampeerboerderij-bedje niet heel goed slaap de eerste nacht dus dan liever terugfietsen en goed slapen.
Is er een atletiekbaan daar? Grappig...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De batterij van mijn Garmin is leeg, tenminste dat denk ik... waar kan ik daarvoor een nieuwe kopen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
https://aquarun.com/
Het wordt steeds gekker met die obstacle runs.
Ik krijg hier een "wipe out" gevoel bijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zag een stoeprandje over het hoofd, dus zwikte daarvanaf. Ik hoop morgen of overmorgen wel weer te kunnen lopen hoor (mijn enkels kunnen wat hebben), maar het stond eigenlijk voor vandaag op de planning.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:38 schreef Quoi het volgende:
Jeetje LT, ik probeer een beetje uit te kijken voor dat soort dagen, omdat je achteraf gezien álles maar half hebt gedaan. LDL op een andere dag?
Hats hoe krijg je het voor elkaar? Echt uitrusten dus.
Angel-A, peesplaat is niet best. Als je hebt gegoogled, zeg ik: vergeet dat woord en ga na een week rust en nog steeds klachten direct naar een fysio.
Mijn pootjes hebben nog wel wat rust nodig voor zondag. Duurt gelukkig nog een eeuwigheid
Maar er staan al bananenrepen in de oven voor m'n rondje om het vliegveld van Zürich over een week of 2![]()
![]()
Nee, ik gebruik HR eigenlijk nooit dus vond ik het zonde om daarvoor te betalen. Ik heb ergens nog een HRM liggen die ik niet meer gebruik. En deze heeft alles wat ik wil gebruiken en niets meerquote:.
![]()
Even een tip voor iedereen die nieuwe schoenen zoekt:
http://www.21run.com
Veel goedkoper dan Nederlandse webshops. En betrouwbaar.. tenminste... mijn schoenen zijn onderweg
Zo'n 55e bespaard
Ah, die winkel met gestolen of afgekeurde schoenen...quote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
Even een tip voor iedereen die nieuwe schoenen zoekt:
http://www.21run.com
Veel goedkoper dan Nederlandse webshops. En betrouwbaar.. tenminste... mijn schoenen zijn onderweg
Zo'n 55e bespaard
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, die winkel met gestolen of afgekeurde schoenen...
Via Amazon. Dus zal allemaal wel wat meevallen.
En er zijn wel meerdere sites die voor dezelfde prijs leveren.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ik zou helemaal niet gaan lopen want met zoveel prestatiedruk klinkt het helemaal niet leuk meerquote:Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik doe daar misschien aan mee. Heb je dat prijzengeld gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef Guard het volgende:
Ik krijg hier een "wipe out" gevoel bij? Verder vind ik dit niet echt onder de noemer obstacle run vallen, omdat het meer een survival race met water obstakels is. Dat zijn toch wel verschillende sporten.
![]()
Ik ben nog van de generatie die zegt: if it looks to good to be true, it most usually is.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bron?
Via Amazon. Dus zal allemaal wel wat meevallenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ja je kunt er wel wat mee verdienen, maar ik koester me geen illusies dat ik ook maar een voorronde door zou komen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik doe daar misschien aan mee. Heb je dat prijzengeld gezien? Verder vind ik dit niet echt onder de noemer obstacle run vallen, omdat het meer een survival race met water obstakels is. Dat zijn toch wel verschillende sporten.
Ik houd me wel op het droge (waar ik ook weinig tot geen kans maak op prijzengeld)
Dat men in Duitsland andere adviesprijzen hanteert scheelt op de eerste plaats al 11e met Nederland.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die zegt: if it looks to good to be true, it most usually is.
Daarnaast zitten er stevige marges op kleding en schoenen. Door slim in te kopen en te verkopen met lage exploitatiekosten,en je te focussen op grote aantallen is het niet too good to be true.
Daarbij slaat het dus nergens op om zomaar een webshop te beschuldigen van het verkopen van gestolen of afgekeurde schoenen (ik denk overigens dat fabrikanten afgekeurde hardloopschoenen niet eens verkopen....) Is zelfs smaad.
Horlogemaker?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
De batterij van mijn Garmin is leeg, tenminste dat denk ik... waar kan ik daarvoor een nieuwe kopen?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Survival races, obstacle races, fell running, glow runs, colour runs (color runs in de VS), aqua joggen...
Laatst kwam ik nóg een variant op de moeder aller sporten tegen. Hierbij werd er hardgelopen met een aantal mannen tegelijkertijd op een groot grasveld en moest er een bal overgespeeld worden die uiteindelijk in een speciale met netten omhulde ruimte terecht moest komen.
Best aardig om te zien, net als bij die andere afgeleide vormen van hardlopen staat men alleen soms wel erg lang stil of wandelt/strompelt men maar wat rond. Ook worden er veel toneelstukjes gespeeld, zou je daar sneller van worden?
Volgens mij is het nog best een grote sport, maar hadden jullie er al eens van gehoord?![]()
Ik heb deze opmerking van jou al vaker beantwoord, wat voor jou hardlopen leuk maakt is anders dan wat voor mij hardlopen leuk maakt. Ik zie niet in waarom dat een probleem isquote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet gaan lopen want met zoveel prestatiedruk klinkt het helemaal niet leuk meer
Volgens de support site van Garmin:quote:Op donderdag 4 september 2014 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
De batterij van mijn Garmin is leeg, tenminste dat denk ik... waar kan ik daarvoor een nieuwe kopen?
"Often power issues are not related to a battery failure. If your Forerunner is not charging or is quickly losing power, try cleaning the charging contacts on the back of the device and on the charging equipment with rubbing alcohol and Q-tip. This will remove any possible invisible residue."
Het kan ook gerelateerd zijn aan de software.
Zie het volledige verhaal op: https://support.garmin.co(...)6b0f-000000000000%7D
Is jouw batterij toch kapot en heb je een 305:
Is jouw batterij toch echt kapot en heb je een 405:
Batterijen zijn her en der nog wel los verkrijgbaar voor een niet al te hoog bedrag: http://www.amazon.com/700(...)runner/dp/B00AOLFDR0
Toch denk ik dat je uiteindelijk eerst even contact moet zoeken met de klantenservice, misschien kunnen zij wel wat voor jou betekenen en de batterij vervangen. Het zal ongetwijfeld tot gevolg hebben dat je je horloge een paar weken kwijt bent, maar dan hoef je zelf niet te klooien.![]()
Die 5-10? seconden per kilometer langzamer/sneller hoeft volgens mij niet zoveel uit te maken. Dat verschil is niet echt groot. Zeker niet als je elke 6/7km pauzeert.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon met die 6:00 groep mee en kijken of het goed voelt of niet. Zo niet dan terug laten zakken in de andere groep.Of lopen de groepen niet dezelfde route?![]()
Ja, dat is misschien wel het slimstequote:Op donderdag 4 september 2014 10:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Die 5-10? seconden per kilometer langzamer/sneller hoeft volgens mij niet zoveel uit te maken. Dat verschil is niet echt groot. Zeker niet als je elke 6/7km pauzeert.
Gewoon met die 6:00 groep mee en kijken of het goed voelt of niet. Zo niet dan terug laten zakken in de andere groep.Of lopen de groepen niet dezelfde route?Ze lopen op papier dezelfde route, maar vorige keer hadden onze pacers er een beetje een potje van gemaakt
Het zijn allemaal kleine loops door het Amsterdamse Bos, dus de uiteindelijke afstand klopte wel.
Over tijden etc. gelopen, ik denk dat ik de halve van hoogland zonder horloge ga lopen. Heb dit artikel gelezen: http://www.runnersworld.c(...)TP_20140904_30955576
Ik vind het wel interessant om te proberen, en die HM is een voorbereidingsrace dus resultaat maakt toch niet veel uit voor mij. Eventueel iets langer in 'geel' rennen voor ik op oranje overga.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij RW Eindhoven zijn ze ook wel slim
Er hadden twee mensen gereageerd op een startnummer voor de A'dam marathon. Iemand anders en ik![]()
Die iemand anders had later in een comment gezegd: Ik wil hem toch niet winnen, want ik loop ook al in Eindhoven. Laat iemand anders hem maar winnen.
Dus ik zo van:
En wat doet RW Eindhoven: Die laat toch die ander winnen![]()
Maar ik moest wel mijn gegevens mailen voor op de reservelijst, dus misschien krijg ik m alsnog...F means you're fucked![]()
Interessant ja. Al ben ik dan wel zo'n datafreak dat ik toch wel achteraf de km-tijden en zo zou willen zien. Of ik zou mijn horloge zo moeten zetten dat bijv. alleen de hartslag zichtbaar is. Ga ik misschien wel eens proberenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Over tijden etc. gelopen, ik denk dat ik de halve van hoogland zonder horloge ga lopen. Heb dit artikel gelezen: http://www.runnersworld.c(...)TP_20140904_30955576
Ik vind het wel interessant om te proberen, en die HM is een voorbereidingsrace dus resultaat maakt toch niet veel uit voor mij. Eventueel iets langer in 'geel' rennen voor ik op oranje overga.![]()
![]()
Mijn snelste 10 kilometer was ook zonder GPS. Maar ik meet sowieso bijna niet meer. Daar gaat nu wel weer verandering in komen nu ik een sporthorloge met GPS hebquote:Op donderdag 4 september 2014 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te proberen, en die HM is een voorbereidingsrace dus resultaat maakt toch niet veel uit voor mij. Eventueel iets langer in 'geel' rennen voor ik op oranje overga..
![]()
Ja of hem in je broekzak stoppen of zoquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Interessant ja. Al ben ik dan wel zo'n datafreak dat ik toch wel achteraf de km-tijden en zo zou willen zien. Of ik zou mijn horloge zo moeten zetten dat bijv. alleen de hartslag zichtbaar is. Ga ik misschien wel eens proberen
Dat doe ik weleens, al is er dan nog altijd zoiets als "auto lap".quote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Interessant ja. Al ben ik dan wel zo'n datafreak dat ik toch wel achteraf de km-tijden en zo zou willen zien. Of ik zou mijn horloge zo moeten zetten dat bijv. alleen de hartslag zichtbaar is. Ga ik misschien wel eens proberen![]()
Ik kijk tijdens wedstrijden zelden op mijn horloge, misschien op het begin even om te corrigeren maar de rest loop ik altijd op gevoel.![]()
Ik herken me heel erg in het gedeelte over gespannen raken als je sneller loopt dan je denkt te kunnen of gestresst als je te langzaam loopt.. Dus ik vind het wel een goede test.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef xzaz het volgende:
Ik kijk tijdens wedstrijden zelden op mijn horloge, misschien op het begin even om te corrigeren maar de rest loop ik altijd op gevoel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het updaten viel best mee. Ik moet nog wel wat dingen installeren op mijn garmin wordt aangegeven maar gelukkig deed hij het gewoon zonet!
Ik mocht warmlopen, dan 5 km op 7:23 en weer 1,5 km cooling-down.
Resultaat:
BAM!
Zwabber, klinkt raar die sport. Niks voor mij. Ik kwam overigens dinsdag wel iemand tegen die met een bal aan het hardlopen was![]()
hatsHoop dat je enkel inderdaad snel herstelt en dat het meevalt.
![]()
Zou toch zonde zijn als je voor niets die voorbereidingsLDL van 42.2 in Schotland gaat lopenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef YUR het volgende:
Er hadden twee mensen gereageerd op een startnummer voor de A'dam marathon. Iemand anders en ik![]()
Die iemand anders had later in een comment gezegd: Ik wil hem toch niet winnen, want ik loop ook al in Eindhoven. Laat iemand anders hem maar winnen.
Dus ik zo van:
Maar ik moest wel mijn gegevens mailen voor op de reservelijst, dus misschien krijg ik m alsnog...![]()
Die reservelijst zal waarschijnlijk ook niet zo heel lang zijn toch?![]()
Op hier en daar een rivieroversteek na dan he.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:29 schreef Guard het volgende:
[..]
ja je kunt er wel wat mee verdienen, maar ik koester me geen illusies dat ik ook maar een voorronde door zou komen.
Ik houd me wel op het droge (waar ik ook weinig tot geen kans maak op prijzengeld)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Horloge om je enkel bindenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Interessant ja. Al ben ik dan wel zo'n datafreak dat ik toch wel achteraf de km-tijden en zo zou willen zien. Of ik zou mijn horloge zo moeten zetten dat bijv. alleen de hartslag zichtbaar is. Ga ik misschien wel eens proberenheb je achteraf wel je data maar tijdens de race loop je "data-blind" (of je hebt een heul erge zwabber en kan je alsnog je horloge aflezen
)
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Horloge om je enkel bindenheb je achteraf wel je data maar tijdens de race loop je "data-blind" (of je hebt een heul erge zwabber en kan je alsnog je horloge aflezen
)
![]()
![]()
Bij loopjes met rivieroversteken kun je een groot alcoholvrij bier en eventueel een trui winnen, daar is geen sprake van prijzengeldquote:Op donderdag 4 september 2014 10:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Op hier en daar een rivieroversteek na dan he.
Wipeoutquote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef Guard het volgende:
Ik krijg hier een "wipe out" gevoel bij
Lijkt me ook wel gaaf om eens te doen, of die Ninja race die wel eens langskomt op Facebook .
Gave dingen, eens kijken wanneer deze nou is.![]()
1 personen, denk ikquote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zou toch zonde zijn als je voor niets die voorbereidingsLDL van 42.2 in Schotland gaat lopen![]()
Die reservelijst zal waarschijnlijk ook niet zo heel lang zijn toch?
Edit - Startnummer toch in de pocket![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
1 personen, denk ik
![]()
Hoeveel tijd zit er ook alweer tussen Loch Ness en Amsterdam?![]()
Zo te zien heeft de prijswinnaar RW E'hoven gemaild, zou me niets verbazen als je vandaag nog een startbewijs krijgtquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef YUR het volgende:
Dus ik zo van:
Maar ik moest wel mijn gegevens mailen voor op de reservelijst, dus misschien krijg ik m alsnog...
Overigens, small world, ik heb een gemeenschappelijk vriend met de prijswinnaar, en het is niet eens een "hardloopconnectie"
Edit: nu al geregeld!
Gefelicteerd, mafketel
[..]
1 personen, denk ik
Gefeliciteerd ! Nog maar eentje bijschrijven. Gaaf!![]()
3 hele weken. Lang leve de supercompensatiequote:Op donderdag 4 september 2014 11:03 schreef Mr.B. het volgende:
[..]![]()
Hoeveel tijd zit er ook alweer tussen Loch Ness en Amsterdam?
Verdommequote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Horloge om je enkel bindenheb je achteraf wel je data maar tijdens de race loop je "data-blind" (of je hebt een heul erge zwabber en kan je alsnog je horloge aflezen
)
Gaaf, succes!quote:Op donderdag 4 september 2014 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
1 personen, denk ik
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Guard het volgende:
[..]
)
Gelukkig geen zwabber hier. Al moet ik dan wel met twee horloges gaan lopen voor het evenwicht.
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 4 september 2014 10:41 schreef Serinde het volgende:
Het updaten viel best mee. Ik moet nog wel wat dingen installeren op mijn garmin wordt aangegeven maar gelukkig deed hij het gewoon zonet!
Ik mocht warmlopen, dan 5 km op 7:23 en weer 1,5 km cooling-down.
Resultaat: [ afbeelding ]
BAM!
7HL training toch?![]()
En 5 weken later gelukkig weer een korter loopje.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:09 schreef YUR het volgende:
[..]
3 hele weken. Lang leve de supercompensatie![]()
Het belooft zondag overigens goed loopweer te worden (in Tilburg althans).
Kan ik stiekem toch weer aan een sub 1.20 denken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oeps, het gaat over de batterij van de HRM band... zo'n plat geval...quote:Op donderdag 4 september 2014 10:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens de support site van Garmin:
"Often power issues are not related to a battery failure. If your Forerunner is not charging or is quickly losing power, try cleaning the charging contacts on the back of the device and on the charging equipment with rubbing alcohol and Q-tip. This will remove any possible invisible residue."
Het kan ook gerelateerd zijn aan de software.
Zie het volledige verhaal op: https://support.garmin.co(...)6b0f-000000000000%7D
Is jouw batterij toch kapot en heb je een 305:
Is jouw batterij toch echt kapot en heb je een 405:
Batterijen zijn her en der nog wel los verkrijgbaar voor een niet al te hoog bedrag: http://www.amazon.com/700(...)runner/dp/B00AOLFDR0
Toch denk ik dat je uiteindelijk eerst even contact moet zoeken met de klantenservice, misschien kunnen zij wel wat voor jou betekenen en de batterij vervangen. Het zal ongetwijfeld tot gevolg hebben dat je je horloge een paar weken kwijt bent, maar dan hoef je zelf niet te klooien.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah, dat zijn standaard batterijtjes. Die kan je bij de Zeeman of Kruidvat kopen voor 1,50 per 5 stuks, of zo. En in de hartslagmeter gaan er twee. Althans, dat was met mijn HSM (voor een FR 305).quote:Op donderdag 4 september 2014 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oeps, het gaat over de batterij van de HRM band... zo'n plat geval...
Even openschroeven, dan kan je zien wat voor batterijen je precies nodig hebt.![]()
De batterij schijnt sneller slecht te worden als er zout water (i.e. zweet) op de band komt. Goed schoonmaken af en toe moet ook wel helpen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
[..]
1 personen, denk ik
Gek!
Jaquote:Training 19 van de 45 alweer en het gaat best goed
![]()
![]()
zonder zelf een garmin te hebben roep ik CR2025...quote:Op donderdag 4 september 2014 11:28 schreef pijll het volgende:
[..]
Ah, dat zijn standaard batterijtjes. Die kan je bij de Zeeman of Kruidvat kopen voor 1,50 per 5 stuks, of zo. En in de hartslagmeter gaan er twee. Althans, dat was met mijn HSM (voor een FR 305).
Even openschroeven, dan kan je zien wat voor batterijen je precies nodig hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook dat nogquote:Op donderdag 4 september 2014 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En 5 weken later gelukkig weer een korter loopje.
Ja, dat zijn ze. Ook bij de supermarkt en de blokker enzovoorts.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:33 schreef Guard het volgende:
[..]
zonder zelf een garmin te hebben roep ik CR2025...![]()
Ynske
![]()
die of de CR2032quote:Op donderdag 4 september 2014 11:33 schreef Guard het volgende:
[..]
zonder zelf een garmin te hebben roep ik CR2025...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Het is deze.quote:
En Pijll heeft een andere hartslagband bij zijn FR305 als er twee batterijen in zitten. Of hij vergist zich, want zijn HRM lijkt verdacht veel op die van mij.
Er gaat één CR2032 in die zeer eenvoudig te plaatsen is. Met een muntstuk draai je voorzichtig de cirkelvormige sluiter open en verwijder je de oude batterij. De nieuwe plaats je eerst even een paar tellen ondersteboven in de band, alvorens je 'm correct plaatst en de sluiter weer op z'n plek draait.![]()
Dank je wel voor de goede beschrijvingquote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is deze.
En Pijll heeft een andere hartslagband bij zijn FR305 als er twee batterijen in zitten. Of hij vergist zich, want zijn HRM lijkt verdacht veel op die van mij.
Er gaat één CR2032 in die zeer eenvoudig te plaatsen is. Met een muntstuk draai je voorzichtig de cirkelvormige sluiter open en verwijder je de oude batterij. De nieuwe plaats je eerst even een paar tellen ondersteboven in de band, alvorens je 'm correct plaatst en de sluiter weer op z'n plek draait.
Ga ik eens kijken of ik die hier ergens in de buurt kan kopen
Ah, ok. Ik weet dat ik na mijn HSM nog ergens een keer batterijen heb vervangen. En in een van beide apparaten gingen 2 batterijen.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is deze.
Er gaat één CR2032 in die zeer eenvoudig te plaatsen is. Met een muntstuk draai je voorzichtig de cirkelvormige sluiter open en verwijder je de oude batterij. De nieuwe plaats je eerst even een paar tellen ondersteboven in de band, alvorens je 'm correct plaatst en de sluiter weer op z'n plek draait.
Anyway. Even openschroeven, kan je zelf zien welke je nodig hebt. Ze kosten in ieder geval niets.![]()
Wees trouwens voorzichtig met het openen met een muntstuk. Want bij mij is toen de "geul" waarin je het muntstuk o.i.d. plaatst om 'm open te kunnen draaien uitgelubberd, waardoor de randjes van de geul scherp zijn geworden en mijn borstkas ernstig bekrast wordt tijdens het lopen. Ik heb het opgelost met tape.
BTW, heb jij eigenlijk wel een FR305 met dezelfde HRM als pijll en ik? Zo nee, controleer dan eerst even wat voor batterij er eigenlijk in zit.![]()
Ik zit me dus al 5 minuten af te vragen waar ik die andere batterijtjes in gebruikt had, maar dat was dus een HEMA-fietslampje.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik weet dat ik na mijn HSM nog ergens een keer batterijen heb vervangen. En in een van beide apparaten gingen 2 batterijen.
Anyway. Even openschroeven, kan je zelf zien welke je nodig hebt. Ze kosten in ieder geval niets.![]()
Ik heb een FR405, en heb mijn vrouw gevraagd te kijken op het aanrecht welke batterij erin zat. Dus ik wacht nog op uitsluitselquote:Op donderdag 4 september 2014 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Wees trouwens voorzichtig met het openen met een muntstuk. Want bij mij is toen de "geul" waarin je het muntstuk o.i.d. plaatst om 'm open te kunnen draaien uitgelubberd, waardoor de randjes van de geul scherp zijn geworden en mijn borstkas ernstig bekrast wordt tijdens het lopen. Ik heb het opgelost met tape.
BTW, heb jij eigenlijk wel een FR305 met dezelfde HRM als pijll en ik? Zo nee, controleer dan eerst even wat voor batterij er eigenlijk in zit.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb deze week mijn TomTom Multi-Sport besteld en gisteren ontvangen. En nu zijn de Runner en Multi-Sport ineens 20 euro goedkoper geworden. Dat heb ik weer.
![]()
Terugsturen en opnieuw bestellen? Of kom je dan met verzendkosten niet lager uitquote:Op donderdag 4 september 2014 12:24 schreef Devv het volgende:
Ik heb deze week mijn TomTom Multi-Sport besteld en gisteren ontvangen. En nu zijn de Runner en Multi-Sport ineens 20 euro goedkoper geworden. Dat heb ik weer.
Nee, ik heb het al gedragen dus dat vind ik niet zo netjes. Maar ik voel mij wel een beetje genaaid.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Terugsturen en opnieuw bestellen? Of kom je dan met verzendkosten niet lager uit![]()
Ah nee inderdaad. Je kan er even een mailtje achteraan gooien. Dat je het wat zuur vindt.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al gedragen dus dat vind ik niet zo netjes. Maar ik voel mij wel een beetje genaaid.
Nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al gedragen dus dat vind ik niet zo netjes. Maar ik voel mij wel een beetje genaaid.Trek eens aan mijn vinger?
Heeft dat model van TomTom net als de nieuwe cardio-modellen naast GPS ook GLONASS? Ik ben namelijk wel benieuwd of die laatste nog uitgeschakeld (middels encryptie) gaat worden door de Russen in deze tijden.
Ik las trouwens ook dat GPS een maximale breedte heeft van 55 graden. Vind ik gek, want dan zou je noordelijker dan Zuid-Noorwegen geen GPS kunnen gebruiken. Of begrijp ik iets verkeerd?![]()
En Galileo, de Europese navigatie satellieten?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
60 graden, net als GLONASS. Is Galileo al operationeel eigenlijk?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef Wolve000 het volgende:
En Galileo, de Europese navigatie satellieten?![]()
Het laatste wat ik heb gehoord is dat er een handvol satellieten in de lucht waren, maar nog lang niet allemaal. Maar ik weet niet of de satellieten die in de lucht hangen ook al publiek operationeel zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
60 graden, net als GLONASS. Is Galileo al operationeel eigenlijk?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik denk dat dat de maximale inclinatie is van de banen van de GPS-satellieten. Dus boven de 55 graden noorderbreedte zie je nooit een satelliet recht boven je. Maar ze zijn nog wel zichtbaar in het zuiden, afhankelijk van hoe hoog ze boven het aardoppervlak zitten.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik las trouwens ook dat GPS een maximale breedte heeft van 55 graden. Vind ik gek, want dan zou je noordelijker dan Zuid-Noorwegen geen GPS kunnen gebruiken. Of begrijp ik iets verkeerd?![]()
Zie: https://answers.yahoo.com(...)0111011165401AAg0DQS
Zolang je niet in de heuvels zit te ver naar het noorden zal je er wel genoeg zien. Maar ze zullen wellicht iets sneller geblokkeerd raken dan verder naar het zuiden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nee, dat is een andere parameter. 120 graden voor GLONASS en Galileo. 60 graden voor GPS.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:08 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de maximale inclinatie is van de banen van de GPS-satellieten. Dus boven de 55 graden noorderbreedte zie je nooit een satelliet recht boven je. Maar ze zijn nog wel zichtbaar in het zuiden, afhankelijk van hoe hoog ze boven het aardoppervlak zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: