Hoe duur?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet die kleur, die schoenen. DIt was het eerste plaatje wat ik kon vinden
[ afbeelding ]
Denk gewoon wit.
[..]
Best lang op zich. 20k kilometer ofzo.
Zelfde als met voetbalschoenen. Die felle kleuren zien er niet uit. Of het moet bij het tenue passen. Witte schoenen met rode details onder een Ajax-tenue bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind wit altijd het mooiste. Dan zijn het idd geweldige schoenen. Kun je nagaan wat kleur doet he.
Sporten is wel duur ja. Fietsje paar duizend euro, schoenen honderdzoveel, kleding honderdzoveel, onderhoud zoveelquote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan zou ik het er wel voor over hebben denk ik. Er zijn duurdere hobbies. En als je een goeie fiets hebt en verder alles erop en eraan dan kunnen die schoenen er ook nog wel af.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan zou ik het er wel voor over hebben denk ik. Er zijn duurdere hobbies. En als je een goeie fiets hebt en verder alles erop en eraan dan kunnen die schoenen er ook nog wel af.
Je hebt tegenwoordig voor 7-800 euro echt al prima fiets om mee te beginnen hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Sporten is wel duur ja. Fietsje paar duizend euro, schoenen honderdzoveel, kleding honderdzoveel, onderhoud zoveel
Klimmen is ook niet goedkoop heb ik al gemerkt. Je geeft ook zo duizenden euro's uit aan gear.
Je bent zelf 7-800 euroquote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig voor 7-800 euro echt al prima fiets om mee te beginnen hoor.
Ja, vanafprijsjes natuurlijk. Maar ik gok dat jouw velo iets prijziger is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig voor 7-800 euro echt al prima fiets om mee te beginnen hoor.
Klinkt wel als iets voor jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijdende rechter was wel simpel en saai.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLtwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:30:45Bevestigd: oude bekende Orlando Engelaar (35) traint mee bij FC Twente om een contract in Enschede te verdienen. reageer retweet
Ik heb weer genoten van mad men.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijdende rechter was wel simpel en saai.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLtwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 03-09-2014 om 11:30:45Bevestigd: oude bekende Orlando Engelaar (35) traint mee bij FC Twente om een contract in Enschede te verdienen. reageer retweet
Mwa, ietsjes. M'n volgende fiets wordt wel een stuk duurder ja, maar het verschil in kwaliteit wordt steeds minder groot naarmate je meer betaalt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanafprijsjes natuurlijk. Maar ik gok dat jouw velo iets prijziger is.
Je hebt zelfs hele dure fietsen waar het achterwiel aanloopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, ietsjes. M'n volgende fiets wordt wel een stuk duurder ja, maar het verschil in kwaliteit wordt steeds minder groot naarmate je meer betaalt.
Je kan in Nederland al prima tweedehandsje kopen voor rond de 400.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, vanafprijsjes natuurlijk. Maar ik gok dat jouw velo iets prijziger is.
Die zijn redelijk gay-ish.quote:
Ik heb er een gekocht voor ¤ 550. Moest alleen nog een kilometertellertje kopen. Schoenen en en mooi pakkie natuurlijk ook, maar dat is evident.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kan in Nederland al prima tweedehandsje kopen voor rond de 400.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |