Lijken wel op van die maskers tegen de builenpestquote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
Zaterdag weer rotsklimmen
Ook eigen klimschoenen besteld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijken wel op van die maskers tegen de builenpest
Dat sancties helemaal niet nodig zijn, helemaal niet van die absurde als het boycotten van sportevenementen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijken wel op van die maskers tegen de builenpest
Klopt heb ze weleens aangehad, werkt verbazingwekkend goed als je gaat klimmen, op de grond loopt het als reuma.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zitten echt AFSCHUWELIJK KUT. Minst comfortabele wat je ooit aan de voeten kan krijgen. Moment van uitdoen is puur genot. Huilen van blijdschap.
Het lijken wel balletschoentjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
Zaterdag weer rotsklimmen
Ook eigen klimschoenen besteld
[ afbeelding ]
Lelijke kleurquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet nieuwe fietsschoenen. Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar zo duur gvd
Waarom die kleur.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo duur gvd
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo duur gvd
Dven in een maillotquote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu nog in roze uitvoering. Met linten.
Ligt eraan hoe lang je met die dingen doet of ze duur zijn of niet lijkt me. Geen idee hoe lang zoiets meegaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo duur gvd
Klopt ja. Verticale muur, misschien een halve centimeter om je voet te plaatsen en toch sta je. Fantastischquote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt heb ze weleens aangehad, werkt verbazingwekkend goed als je gaat klimmen, op de grond loopt het als reuma.
Kan iets inzitten. Beide moeten zorgen voor optimale kracht in de voeten (vandaar de holle zool) en je moet op je tenen kunnen staan, vandaar de punt.quote:
Nice! Juist met die kleur. Ziet er snel en flitsend uit. Steekt ook goed af tegen je afgetrainde en gebruinde kuiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo duur gvd
Ah inderdaad! De punten zijn ook verhard, net zoals bij spitzen? Die heb ik ooit weleens aangehad trouwens, zit ook voor geen meter. Dus ik snap wat je bedoelt met dat het rot loopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan iets inzitten. Beide moeten zorgen voor optimale kracht in de voeten (vandaar de holle zool) en je moet op je tenen kunnen staan, vandaar de punt.
En dan de rest van je fietskleding? Het moet er toch bijpassen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nice! Juist met die kleur. Ziet er snel en flitsend uit. Steekt ook goed af tegen je afgetrainde en gebruinde kuiten.
Niet die kleur, die schoenen. DIt was het eerste plaatje wat ik kon vindenquote:
Best lang op zich. 20k kilometer ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je met die dingen doet of ze duur zijn of niet lijkt me. Geen idee hoe lang zoiets meegaat.
Vind wit altijd het mooiste. Dan zijn het idd geweldige schoenen. Kun je nagaan wat kleur doet he.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet die kleur, die schoenen. DIt was het eerste plaatje wat ik kon vinden
[ afbeelding ]
Denk gewoon wit.
[..]
Best lang op zich. 20k kilometer ofzo.
Ja, zijn verhard. Walgelijk om op te lopen, lifesaver tijdens het klimmen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah inderdaad! De punten zijn ook verhard, net zoals bij spitzen? Die heb ik ooit weleens aangehad trouwens, zit ook voor geen meter. Dus ik snap wat je bedoelt met dat het rot loopt.
Tja dan zou ik het er wel voor over hebben denk ik. Er zijn duurdere hobbies. En als je een goeie fiets hebt en verder alles erop en eraan dan kunnen die schoenen er ook nog wel af.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Best lang op zich. 20k kilometer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |