Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Schatten jullie me echt zo laag in dat ik dat zelf niet zou snappen?
Ruben Moet je ook gewoon 15 minuten met zijn hoofd in een emmer water houden.quote:
Was niet live.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pauw is in 5 jaar later wel beter.
Blijf wakker!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga dit in bed verder kijken, dag.
Pauw gaat na de uitzending weer vloekend naar de kleedkamer.quote:
Het is wat interessanter omdat het over het contrast met vijf jaar geleden gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pauw is in 5 jaar later wel beter.
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Witteman had dit nooit goedgekeurd.
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.
Die ligt te snurken in zijn luier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.
Scheelt een hoop ja. Hij is nu zo geforceerd.quote:
RR? RandstadRail?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik word uitgelachen in het RR-topic door golfer. Ik heb daar zo geen zin in.
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen idee, heb de foto's even bekeken toen ze uitkwamen maar verder niet gevolgd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.
Nee er zijn geen ontwikkelingen meer. Al 2 dagen niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen idee, heb de foto's even bekeken toen ze uitkwamen maar verder niet gevolgd.
ClapClapYourHands is er drukker mee bezig, daar kun je het meervoud wel uit de username halen.
Die heeft ook een luier, gewoon daar over beginnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik word uitgelachen in het RR-topic door golfer. Ik heb daar zo geen zin in.
Is fake.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |