Als Xander dood gaat kan ik eindelijk mijn musical debuut gaan maken... En dan wel on-stage met een Wendy look-a-like neuken en vele fans...quote:
Kuipers Munnekequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sommige weermannen zijn ook vierkant.
Is een halfgod in Amsterdam (vol doorgezopen Rembrandtsplein-sentiment), dus voor heel Nederland blijkbaar ook belangrijk.quote:
Haten op Russenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dimitry.Russische voornaam en Belg tegelijk. Kan niet slechter.
Wim is wel welbespraakt hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef Reya het volgende:
Wim heeft weer eens flink lopen pimpelen voor de uitzending.
Geweldige schrijverquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Dimitry.Russische voornaam en Belg tegelijk. Kan niet slechter.
Met dat kutfluitje van die boerenlul. Ik snap dat je geld moet verdienen, maar ga dan kranten bezorgen of zo.quote:
Heerlijk, heerlijk, heerlijk.quote:
Op een of andere manier in het leger ook. In het begin dat ik daar de bar draaide ontkwam je er niet aan, en zaten er zelfs officieren mee te lallen met een traan in hun ogen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is een halfgod in Amsterdam (vol doorgezopen Rembrandtsplein-sentiment), dus voor heel Nederland blijkbaar ook belangrijk.
Ah ok.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef Webschip het volgende:
Ik zap nu even naar RTL Late night dat waarschijnlijk al afgelopen is.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
Ze zeggen toch dat je knapper wordt met drank op? Geld niet voor Myrthe:
[ afbeelding ]
Dat geldt alleen als je zelf ook drinktquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
De ander wordt juist knapper als jij drank op hebtquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Flikker dan op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben jullie zielige rukkertjes wel zat.
Ok, doei.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef waxmask het volgende:
Geen grap!!!
[ afbeelding ]
Kregen de flyer in de bus van de week....
Het gesprek van de dag over een film van Hazes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Gisteren een dichter, vandaag een schrijver. Pauw wilde toch het gesprek van de dag aan tafel hebben?
Alsof hij voor het eerst zijn spreekbeurt houdt. Over een wandelende tak.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die praat raar, maar is minder vierkant dan sommigen van zijn collega's.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je zelf ook drinkt
Schatten jullie me echt zo laag in dat ik dat zelf niet zou snappen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
De ander wordt juist knapper als jij drank op hebt
Hennis en Aartsen gisteren, zeikfiguur.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Gisteren een dichter, vandaag een schrijver. Pauw wilde toch het gesprek van de dag aan tafel hebben?
Nogal GroenLinks allemaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hennis voegde niks toe, die kon niks zeggen. Tegen mijn burgermeester was hij kritiekloos.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hennis en Aartsen gisteren, zeikfiguur.
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Schatten jullie me echt zo laag in dat ik dat zelf niet zou snappen?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |