Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Schatten jullie me echt zo laag in dat ik dat zelf niet zou snappen?
Ruben Moet je ook gewoon 15 minuten met zijn hoofd in een emmer water houden.quote:
Was niet live.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pauw is in 5 jaar later wel beter.
Blijf wakker!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga dit in bed verder kijken, dag.
Pauw gaat na de uitzending weer vloekend naar de kleedkamer.quote:
Het is wat interessanter omdat het over het contrast met vijf jaar geleden gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pauw is in 5 jaar later wel beter.
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Witteman had dit nooit goedgekeurd.
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.
Die ligt te snurken in zijn luier.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zit nu op dit tijdstip thuis te genieten van The Fappening, in plaats van een talkshow waar hij de handen boven de tafel moet houden.
Scheelt een hoop ja. Hij is nu zo geforceerd.quote:
RR? RandstadRail?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik word uitgelachen in het RR-topic door golfer. Ik heb daar zo geen zin in.
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen idee, heb de foto's even bekeken toen ze uitkwamen maar verder niet gevolgd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen?
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.
Nee er zijn geen ontwikkelingen meer. Al 2 dagen niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen idee, heb de foto's even bekeken toen ze uitkwamen maar verder niet gevolgd.
ClapClapYourHands is er drukker mee bezig, daar kun je het meervoud wel uit de username halen.
Die heeft ook een luier, gewoon daar over beginnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik word uitgelachen in het RR-topic door golfer. Ik heb daar zo geen zin in.
Is fake.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is die sexfilm van Jennifer lang genoeg om op te fappen? Heb hem expres voor straks bewaard.
Het zicht op Pijnacker is ongeëvenaard.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geniet jij ook altijd zo van het pittoreske uitzicht in Metrolijn E.
Die met screenshots was wel echt neem ik aan? Dat uitgelekte filmpje heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Godver, echt? Gewoon haar hoofd erop geplakt of wat?
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
We gaan dus elke aflevering afsluiten met muziek?
Doe je piemel maar weer in je broek, voordat moeders de vrouw je betrapt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Godver, echt? Gewoon haar hoofd erop geplakt of wat?
De volgende halte is zoetermeer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zicht op Pijnacker is ongeëvenaard.
Nee daar komt E niet. Wel RR3 en RR4.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De volgende halte is zoetermeer.
Die doet rustig mee hoor, ze vond die foto's van Jennifer ook best mooi, en konden ons best voorstellen in wat voor sfeer die gemaakt waren. Erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe je piemel maar weer in je broek, voordat moeders de vrouw je betrapt.
Allemaal van die dwdd items krijg je dan.quote:
She believes in me. Zij gelooft in mij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
Hazes zong altijd oude Italiaanse of Franse liedjes of een bewerking hier van. Weinig originaliteit.
Die doet ie niet aan, dan moet je een andere lijn pakken. Op lijn E kan je wel genieten van metropolen als Berkel & Rodenrijs.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De volgende halte is zoetermeer.
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
IS heeft weer een journalist onthoofd.
fakequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
IS heeft weer een journalist onthoofd.
Hij heeft zijn hele repertoire qua melodie gejat van anderen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
She believes in me. Zij gelooft in mij.
Ik hoorde laatst de versie van Ronan Keatingquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
She believes in me. Zij gelooft in mij.
Van Duijn ook.... wist niemand toen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
Hazes zong altijd oude Italiaanse of Franse liedjes of een bewerking hier van. Weinig originaliteit.
Wat is het origineel van er staat een paard in de gang?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van Duijn ook.... wist niemand toen...
Dat bleek volgens mij niet waar te zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boh die chick in Frankrijk die nu met zijn broer gaat
Maar kan geval kip of het ei zijn...quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is het origineel van er staat een paard in de gang?
Mooi zo. Ze was wel lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bleek volgens mij niet waar te zijn
Ik ben ook geen fan van Martijn Fisherquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:57 schreef Duikbril112 het volgende:
Wat een raar figuur zeg als laatst.. psychopatisch vaag
Dimitri Verhulst is een goddelijke schrijver. Laat je niet misleiden door een uit de context gerukt stukje. Cynisch, zwartgallig, nihilistisch en gelardeerd met galgenhumor waardoor het toch weer enigszins relativerend is. Ik schaf hem morgen aan.quote:
Wat zitten ze nou positief te doen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23pauw&src=typd
Op zijn wiki staat het er bij ieder nummer bij:quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is het origineel van er staat een paard in de gang?
Leuk dat je zo snel na de show in dit topic post Dimitri.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dimitri Verhulst is een goddelijke schrijver. Laat je niet misleiden door een uit de context gerukt stukje. Cynisch, zwartgallig, nihilistisch en gelardeerd met galgenhumor waardoor het toch weer enigszins relativerend is. Ik schaf hem morgen aan.
Laat ons weten wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dimitri Verhulst is een goddelijke schrijver. Laat je niet misleiden door een uit de context gerukt stukje. Cynisch, zwartgallig, nihilistisch en gelardeerd met galgenhumor waardoor het toch weer enigszins relativerend is. Ik schaf hem morgen aan.
Welk boek van hem is beste?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Die had een literatuurprijs toch? Vorig jaar?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
ik denk de helaasheid der dingen, maar ik ken niet alles.
Je hoort ze nooit over zijn oorlogsmisdadenquote:Op woensdag 3 september 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Obama altijd als een halfgod neergezet bij de het journaal van NPO.
Terwijl hij niks bereikt heeft intern en extern niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:
Obama altijd als een halfgod neergezet bij de het journaal van NPO.
nee, dat is een ander, dit is al weer best oud, ook verfilmd, (die is ook goed. en erg grappig).quote:Op woensdag 3 september 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die had een literatuurprijs toch? Vorig jaar?
Wel genomineerd voor de Ako prijs in 2006 blijkbaar. En in 20082007 wel publieksprijs.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
nee, dat is een ander, dit is al weer best oud, ook verfilmd, (die is ook goed. en erg grappig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |