Volgens mij is het net Groningenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Drenthe ja..
En hoever heb je deze keer er voor gefietst kolonelbroodje?
Da's duidelijk, Alteveer bij Stadskanaal, Alteveer bij Hoogeveen of Alteveer bij Roden?quote:Op zondag 7 september 2014 14:45 schreef gedoes het volgende:
en de stok is weer verplaatst. Ligt nu in Alteveer. Foto's volgen spoedig (vanavond)
alteveer, gemeente stadskanaal dusquote:Op zondag 7 september 2014 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Da's duidelijk, Alteveer bij Stadskanaal, Alteveer bij Hoogeveen of Alteveer bij Roden?
Nou, dat stukje weg loopt aan beide kanten dood. Geen clue en nergens naartoe kunnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zat constant op dergelijke, of ergere wegen. Maar ik blijf gewoon doorklikken totdat ik iets van clues heb
We hadden wat incidenten de afgelopen maanden met de stok die steeds gejat werd en dus kwijt was. Maar voorlopig is dat even over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Ow wauw bestaat dit al 10 jaar? Jullie houden dat lang vol! Dacht ik kijk is hoe het met de stok gaat
Ik zeg: stuur Cookie weer een dmquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden wat incidenten de afgelopen tijd met gejatte stokken maar voorlopig is dat even voorbij.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:46 schreef Buurpoes het volgende:
Ligt de stok nog steeds in het hoge noorden?
Ik zit me nu af te vragen of mijn kleuter vier uur in de auto erg zou vinden voor het ophalen van de stok.quote:
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 13:46 schreef Buurpoes het volgende:
Ligt de stok nog steeds in het hoge noorden?
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of mijn kleuter vier uur in de auto erg zou vinden voor het ophalen van de stok.
Had stiekem gehoopt dat je de coordinaten van deze ook alvast in die wiki had gezet. Maar helaas, moet ik toch nog zelf zoeken.quote:Op maandag 8 september 2014 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaat lekker zo![]()
Wiki's weer bijgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk een PMmetje voor nadere details.
succes (y)quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik spring zo op de fiets, tot straks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes![]()
tjaquote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, ik heb daar 2km vanaf gewoond. Streetview was niet eens nodig hier
Hey halloquote:Op woensdag 17 september 2014 10:48 schreef harrie1 het volgende:
Hoi hoi
Even kijken waar mijn kind verblijft.
Ik zie dat het goed gaat met haar![]()
Stiekem loer ik meeals een vader
http://wiki.fok.nl/images/4/48/Fokstok_een.jpg
Ze is groot geworden, en beleeft leuke avonturen![]()
Ze is me nog even te ver weg.
Maar komt zeker weer even langs huis![]()
Ze komt wel weer richting hoorn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hey hallo
Het gaat inderdaad weer goed met de stok, eindelijk weer lekker op dreef na zwarte maanden. Het plan om de stok op de verjaardag in Hoorn te krijgen is een beetje mislukt ook
Zou mooi zijn als jij daar de kans toe krijgt
Ik weet niet eens waar die ligtquote:Op zondag 28 september 2014 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, waar 'ie nu ligt ben je er niet 1-2-3 met het OV.
't Wordt dan een trip die een volle dag kost en meerdere pagina's met reisverslag gaat vullen.
Mijn bron zegt via Assen en 3:20quote:Op zondag 28 september 2014 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ook niet, maar het plaatsje is niet groot. Ligt alleen, eh, nogal landelijk. Reisadvies laat je eerst helemaal naar Groningen afreizen, en dan verder met de bus naar Emmen.
Met de auto is het al 2.5 uur, met het OV minstens 3 u. 59 min. enkele rit.![]()
quote:
Al gegaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
en al gelokaliseerd op Streetview
vd week maar es kijken als niemand me voor gaat zijn.
Wil je het wel tijdig laten weten? Zoals het er nu voorstaat kan ik vrijdag op stap en dan kom ik niet graag niks tegenquote:Op zondag 28 september 2014 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nee.... geen tijd gehad.. me fiets moet eerst een nieuwe band.. rijd nu al op canvas.. en dan nog een ritje van 40km oid gaat wat te gortig worden..
Kan wel es kijken of ik er vanavond langs kom met de auto
Mijn bron meldt me dat er bij het bord zelf in een straal van 2km geen bushalte te vinden isquote:Op maandag 29 september 2014 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OV? Kun je beter de bus nemen van Hoogezand richting Stadskanaal over de Kielsterachterweg, kom je dichterbij
kan nog wel mooiere plekken bedenken die echt OV onvriendelijk zijnquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Via routebeschrijving bij Google Maps lijkt er een bushalte voor bus 73 vlakbij: paal 8.
hier.
Nouja, of dat handig is: eerst bus 302 naar Stadskanaal en dan bus 73. Die gaat ook maar een keer in het uur.
Het is wel een vuurproef voor het OV deze. En dan hebben we het nog niet eens over onverwachte storingen komend weekend, geknapte bovenleidingen, gejat koper, blaadjes op de rails en andere ongemakken.
Hij ligt aan de andere kantquote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Via routebeschrijving bij Google Maps lijkt er een bushalte voor bus 73 vlakbij: paal 8.
hier.
Nouja, of dat handig is: eerst bus 302 naar Stadskanaal en dan bus 73. Die gaat ook maar een keer in het uur.
Het is wel een vuurproef voor het OV deze. En dan hebben we het nog niet eens over onverwachte storingen komend weekend, geknapte bovenleidingen, gejat koper, blaadjes op de rails en andere ongemakken.
Hoezo niet prettig?quote:Op maandag 29 september 2014 13:52 schreef gedoes het volgende:
Hmz, hij ligt inderdaad wel op een mooi plekje... De bussen daarlangs en in de omgeving van daar zijn niet heel prettig...
2km liften?quote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn bron meldt me dat er bij het bord zelf in een straal van 2km geen bushalte te vinden is
Dan kan ik beter liften, wat me in de kop van Drenthe minder eng lijkt dan wat meer richting midden Nederland
Zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Haha vet, loopt dit spel nog steeds?![]()
In de tweede ronde heb ik de stok twee keer verplaatst maar sindsdien was ik heel dit concept eigenlijk überhaupt vergeten
Ach ja, als ik geen vrienden kan vinden om de kermis mee op te gaan heb ik tijd zat...quote:Op maandag 29 september 2014 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
2km liften?
15 minuten lopen en je bent er. Sterker nog, met die lange stelten en zevenmijlspassen van je zal je er maar 10 minuten over doen.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef gedoes het volgende:
Maar ik zal mijn autootje eens vragen of hij nog zin heeft in een ritje binnenkort en mn agenda eens vragen of daar ruimte voor is
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Die stok ligt er al bijna 3 weken...
Dat zou kunnen natuurlijk.. maar dan krijg je van die standaard rondjes denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereld
kan jij hem niet (weer toch?) verplaatsen naar de bewoonde wereld?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
He! Mijn moeder woont daar in de buurtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereld
Als hij iets meer richting de bewoonde wereld had gelegen lag ie al in omgeving Leidenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Jawel, ben er vorige week nog praktisch langs gereden.... Maar officieel, volgens de regels that is, mag het niet (er moet nog minstens 1 verplaatsing tussen zitten). Maar er moet ook wel een beetje doorstroming zijn vind ik dus anders pak ik alsnog en leg 'm ergens dichter bij het spoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:53 schreef lynda het volgende:
[..]
kan jij hem niet (weer toch?) verplaatsen naar de bewoonde wereld?
Het word dus tijd dat je moeder mee gaat doen :-P.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He! Mijn moeder woont daar in de buurt
Ik ben daar opgegroeid.
Te ver weg, inderdaad. Ik wacht rustig af tot iemand anders hem verplaatst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Ik denk niet dat iemand daar iets op tegen heeft, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ben er vorige week nog praktisch langs gereden.... Maar officieel, volgens de regels that is, mag het niet (er moet nog minstens 1 verplaatsing tussen zitten). Maar er moet ook wel een beetje doorstroming zijn vind ik dus anders pak ik alsnog en leg 'm ergens dichter bij het spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |