Sneek ergens? Of in het Kameleondorp?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
intussen vast eens bedenken waar ik hem ga dumpen als ik hem wel ophaal vanavond
De stok ligt geregeld in Friesland...quote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef SunGym het volgende:
frieslandwie legt m nou in zo uithoek
Ik?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:15 schreef SunGym het volgende:
frieslandwie legt m nou in zo uithoek
Ja, dat kan je wel doen maar al die provincialen roven de stok weer wegquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef gedoes het volgende:
Dat vind ik ook van Limburg, Zeeland enz. Als je dit een uithoek vindt kom je hem halen en breng je hem richting jouw regio...
Dat is enkel omdat je jezelf limiteert tot enkel de trein en een kort stukje lopen. Er bestaan ook bussen en fietsen. En fietsen mogen zelfs in de trein!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel doen maar al die provincialen roven de stok weer weg
Ik heb nog nooit een tweede verplaatsing kunnen doen binnen 1-2 weken
Ben al een paar keer met de fiets/bus(lees: Tram) geweest...quote:Op woensdag 3 september 2014 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is enkel omdat je jezelf limiteert tot enkel de trein en een kort stukje lopen. Er bestaan ook bussen en fietsen. En fietsen mogen zelfs in de trein!
Er wonen ook nog mensen buiten de randstad.. En is het voor ons ook een keer leuk om de stok op te halen.quote:
Nice!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben al een paar keer met de fiets/bus(lees: Tram) geweest...
Ik bedoelde daarmee dat ie meestal weer binnen 2 verplaatsingen te ver was om nog te verplaatsen, een dagkaart is helaas maar geldig voor één dag
Bussen wil ik met ingang van mijn studenten-ov best wat vaker gebruiken, zal ook zeker gebeuren
juist.. ik heb hem laats van het westland naar friesland gebracht.. ( waar ie vervolgends ..quote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef gedoes het volgende:
[..]
ga maar halen en breng hem die kant op.
Leuk spelletje, 24994 puntenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kan niet missen:
https://www.google.nl/map(...)0DOTc1oz9lXtaeJg!2e0
Maar ik ga m echt niet ophalen, mij te ver weg.
PS: Fokstok heeft eigenlijk wel wat weg van dit spel: https://geoguessr.com/
vorige keer dat ik in het openbaar mn stok ging uitzetten mocht ik bijna de cel in hahahaquote:Op donderdag 4 september 2014 18:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zo even tussentijdse stok update... stok is onderweg naar z'n nieuwe woonplaats.. Zo even de plaatselijke snackbar lastig vallen en dan de stok uitzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Ou-Tannu op 04-09-2014 20:01:58 ]
Tot je op dit soort wegen wordt neergezet:quote:Op donderdag 4 september 2014 11:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Leuk spelletje, 24994 punten
Ik zat constant op dergelijke, of ergere wegen. Maar ik blijf gewoon doorklikken totdat ik iets van clues hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tot je op dit soort wegen wordt neergezet:
https://www.google.nl/map(...)KyBWM3e6DCqoLoBA!2e0
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb de stok jongens en ben weer thuis, morgen ga ik de stok weer ergens neer leggen.
Tsja. Sommigen fietsen 180km voor die stok. En het is zijn eigen stok, hij heeft 'm gemaakt deze ronde.quote:
nouja ik moet er niet aan denken om 3u achter een op de fiets te zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Sommigen fietsen 180km voor die stok. En het is zijn eigen stok, hij heeft 'm gemaakt deze ronde.
What the!quote:
Deze stok was in totaal 50 kilometer fietsen. Ooit heb ik al een keer 250km gefietst voor de stokquote:
Baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Deze stok was in totaal 50 kilometer fietsen. Ooit heb ik al een keer 250km gefietst voor de stok
Iets wat ik niet kreeg na 5 uurquote:
Hij blijft er achteraf niet maandenlang steeds (subtiel) naar refereren voor de aandacht. Ik denk dat je het in die hoek moet zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat ik niet kreeg na 5 uur
(Met veel tussenstops wegens vermoeidheid)
O, zal het daar aan liggen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij blijft er achteraf niet maandenlang steeds (subtiel) naar refereren voor de aandacht. Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |