quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef gedoes het volgende:
Maar ik zal mijn autootje eens vragen of hij nog zin heeft in een ritje binnenkort en mn agenda eens vragen of daar ruimte voor is
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Die stok ligt er al bijna 3 weken...
Dat zou kunnen natuurlijk.. maar dan krijg je van die standaard rondjes denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereld
kan jij hem niet (weer toch?) verplaatsen naar de bewoonde wereld?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
He! Mijn moeder woont daar in de buurtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als hij niet in de middle of fuckin' nowhere wordt gedumpt, maar een beetje in de bewoonde wereld
Als hij iets meer richting de bewoonde wereld had gelegen lag ie al in omgeving Leidenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Jawel, ben er vorige week nog praktisch langs gereden.... Maar officieel, volgens de regels that is, mag het niet (er moet nog minstens 1 verplaatsing tussen zitten). Maar er moet ook wel een beetje doorstroming zijn vind ik dus anders pak ik alsnog en leg 'm ergens dichter bij het spoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:53 schreef lynda het volgende:
[..]
kan jij hem niet (weer toch?) verplaatsen naar de bewoonde wereld?
Het word dus tijd dat je moeder mee gaat doen :-P.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He! Mijn moeder woont daar in de buurt
Ik ben daar opgegroeid.
Te ver weg, inderdaad. Ik wacht rustig af tot iemand anders hem verplaatst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt niemand?
Ik denk niet dat iemand daar iets op tegen heeft, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ben er vorige week nog praktisch langs gereden.... Maar officieel, volgens de regels that is, mag het niet (er moet nog minstens 1 verplaatsing tussen zitten). Maar er moet ook wel een beetje doorstroming zijn vind ik dus anders pak ik alsnog en leg 'm ergens dichter bij het spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |