Volgens mij is het net Groningenquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Drenthe ja..
En hoever heb je deze keer er voor gefietst kolonelbroodje?
Da's duidelijk, Alteveer bij Stadskanaal, Alteveer bij Hoogeveen of Alteveer bij Roden?quote:Op zondag 7 september 2014 14:45 schreef gedoes het volgende:
en de stok is weer verplaatst. Ligt nu in Alteveer. Foto's volgen spoedig (vanavond)
alteveer, gemeente stadskanaal dusquote:Op zondag 7 september 2014 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Da's duidelijk, Alteveer bij Stadskanaal, Alteveer bij Hoogeveen of Alteveer bij Roden?
Nou, dat stukje weg loopt aan beide kanten dood. Geen clue en nergens naartoe kunnen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zat constant op dergelijke, of ergere wegen. Maar ik blijf gewoon doorklikken totdat ik iets van clues heb
We hadden wat incidenten de afgelopen maanden met de stok die steeds gejat werd en dus kwijt was. Maar voorlopig is dat even over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef EdwinvBerkel het volgende:
Ow wauw bestaat dit al 10 jaar? Jullie houden dat lang vol! Dacht ik kijk is hoe het met de stok gaat
Ik zeg: stuur Cookie weer een dmquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden wat incidenten de afgelopen tijd met gejatte stokken maar voorlopig is dat even voorbij.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:46 schreef Buurpoes het volgende:
Ligt de stok nog steeds in het hoge noorden?
Ik zit me nu af te vragen of mijn kleuter vier uur in de auto erg zou vinden voor het ophalen van de stok.quote:
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 13:46 schreef Buurpoes het volgende:
Ligt de stok nog steeds in het hoge noorden?
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2014 13:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of mijn kleuter vier uur in de auto erg zou vinden voor het ophalen van de stok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |