twitter:DiMarzio twitterde op donderdag 29-01-2015 om 19:03:28#Schurrle from @ChelseaFC to @VfL_Wolfsburg: ¤27M plus bonus reageer retweet
quote:Volgens Bild heeft Bayern München geen interesse meer in Marco Reus. Pep Guardiola beschikt over meer dan genoeg aanvallers. Daarnaast is Reus vaak geblesseerd en Bayern wil de relatie met Dortmund niet verder beschadigen.
Bron: Bild
vrijdag 30 januari 2015 07:51
quote:Het vertrek van Jack Corke naar Swansea City maakt de weg voor Tonny Vilhena naar Southampton vrij. The Saints willen Vilhena nog deze maand overnemn van Feyenoord. De speler heeft van Southampton gehoord dat hij bovenaan hun lijstje staat.
Bron: Algemeen Dagblad
vrijdag 30 januari 2015 08:31
Toch wel leuke geruchtenquote:Arsenal gaat een laatste poging wagen om Mario Mandzukic over te nemen van Atlético Madrid. The Gunners hopen dat een bod van 35 miljoen euro hoog genoeg is om de Kroaat los te weken bij de Spaanse topclub.
Bron: Daily Express
vrijdag 30 januari 2015 15:24
Ik las het ook vanmiddag op nu.nl, maar verder nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:17 schreef alors het volgende:
Djuri op huurbasis van Benfica naar Southampton, laat het waar zijn.
Denken dat Ajax beter is dan Atalanta Bergamoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat steeds minder zo.
Had misschien nog wel bij Ajax kunnen spelen als linksback
Dat eerste gerucht, dat Bayern interesse in Reus zou opgeven, wekt misschien wel meer gedachtes en geruchten op, dan dat het zou stoppen (Reus zelf heeft al eerder gewoon bij Dortmund verlengd).quote:
Hmm, is wel een goede voetballer. Maar omdat hij een laag salaris heeft en veel potentieel zal Twente die als laatste willen verkopen.quote:
Niet volgens VI maar volgens de clubsquote:
quote:PSV en Manchester United hebben een akkoord bereikt over de transfer van Memphis Depay naar de Engelse topclub, zo bevestigen beide clubs.
http://www.psv.nl/psv/nie(...)ord-over-memphis.htmquote:Zelf is Depay ook al tot overeenstemming gekomen met United. Wel moet hij nog een medische keuring ondergaan op Old Trafford.
Mijn bericht is van 12.13.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet volgens VI maar volgens de clubs
[..]
[..]
http://www.psv.nl/psv/nie(...)ord-over-memphis.htm
Mwah....quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef KingRoland het volgende:
70 miljoen bod United op Reus
http://football-talk.co.u(...)world-class-forward/?
Ik zeg doen
Clasie past beter in Italië of Spanje naar mijn idee. Maar als Saushempten 12 miljoen wil dokken, prima.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal zegt
Schneiderlin --> Man United
Clasie --> Sauzempthen
en Castagnios -> Feyenoordquote:Op zondag 31 mei 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal zegt
Schneiderlin --> Man United
Clasie --> Sauzempthen
Haha, watquote:
Dat gerucht werd ook gemeldt door Jack van Gelder in Studio Voetbal.quote:
Sjek roept wel vaker vreemde dingen, zoals Kishna > PSVquote:Op maandag 1 juni 2015 01:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat gerucht werd ook gemeldt door Jack van Gelder in Studio Voetbal.
Luc Castaignos van Twente naar Feyenoord.
Onduidelijk of hij zomaar een balletje opgooide of dat er sprake is van een serieus te nemen gerucht.
quote:Juve wil Van Persie als vervanger voor Tevez
Robin van Persie moet bij Juventus de vervanger worden van Carlos Tevez, die op weg lijkt naar Paris Saint-Germain. Dat meldt The Daily Star. ManUnited zou bereid zijn om de Oranje-spits, die nog een éénjarig contract heeft, voor 10 miljoen pond (13,6 miljoen euro) te laten gaan. Ook Van Persie zelf zou open staan voor een transfer naar de Champions League-finalist. In Manchester kwam hij niet altijd aan spelen toe.
quote:Pirlo kan ook naar Sydney FC
Andrea Pirlo kan voor een laatste avontuur kiezen uit Australië en de Verenigde Staten. New York City FC was eerder in de race voor de spelmaker van Juventus. Nu heeft ook Sydney FC zich gemeld. Pirlo praat dinsdag met vertegenwoordigers van de Australische club. Eerder maakte Alessandro del Piero de overgang van Juve naar Sydney FC.
quote:Sulejmani naar Young Boys
Volgens de Portugese sportkrant O Jogo verhuist Miralem Suljemani deze zomer naar het Zwitserse Young Boys. De oud-Ajacied speelt sinds de zomer van 2013 voor Benfica, maar zou daar weg moeten. Hij zou al akkoord zijn met Young Boys. De deal moet Benfica zo'n drie miljoen euro opleveren.
van Persie er in en Greg er uit?quote:Gregory van der Wiel staat naar verluidt voor een overgang naar AS Roma. De Italianen willen de rechtsback graag losweken bij Paris Saint-Germain en zouden dinsdag al een gesprek voeren met diens zaakwaarnemer Mino Raiola in Milaan. (La Gazzetta dello Sport)
Lijkt me er eentje die niet waar is.quote:
Jackson Martinez is als het goed is al gekochtquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef Pino112 het volgende:
Zlatan naar Milan
http://nos.nl/artikel/204(...)en-bij-ac-milan.html
Geweldige aankoop inserdaad die Martinez. Die Bee laat meteen zien echt vooruit te willen. Hummels schijnen ze ook mee bezig te zijn en er komt nog wel meer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Jackson Martinez is als het goed is al gekochtZlatan zou alleen leuk zijn als Milan nu echt geld teveel heeft. Maar verdediging heeft in mijn ogen echt prioriteit.
Hij gaat naar boca algemeen bekend. Alleen wanneer is de vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:06 schreef bianconeri het volgende:
Tevez gaan geruchten over dat hij naar Atletico Madrid gaat?
Lijkt mij grote onzin, waarom zou je nog een stap achteruit doen? Als hij achteruit wil gaat hij wel naar Boca toe.
Ja dat weet ik, maar dat verwacht ik nog niet deze zomer. Daarom neem ik dat er niet in mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:03 schreef hafcfan het volgende:
Hij gaat naar boca algemeen bekend. Alleen wanneer is de vraag.
Schuldenvrij gepromoveerdquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ebicilio (ex Ajax en Roda) naar Anzhi. Die zijn toch gedegradeerd? Of zijn ze inmiddels weer schuldenvrij terug
Ebicilio heeft toch nooit bij Roda gevoetbald ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ebicilio (ex Ajax en Roda) naar Anzhi. Die zijn toch gedegradeerd? Of zijn ze inmiddels weer schuldenvrij terug
Nee, maar scoorde wel een hattrick tegen Rodaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ebicilio heeft toch nooit bij Roda gevoetbald ?
Van spelen op de flank, naar zitten op de bank.quote:
Het is nergens bevestigd dus het hoort meer in dit topic dan in het andere topic.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:11 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Van spelen op de flank, naar zitten op de bank.
Maar het is geloof ik al geen gerucht meer.
Misschien moet Van Gaal toch een beetje gaan minderen met dat alcoholgebruik...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef bianconeri het volgende:
Man Utd schijnt 30 miljoen + De Gea te willen betalen voor Ramos![]()
Dat lijkt mij wel een beetje overdreven veel.
Gaat Steek naar Southampton? Steek is flink overrated en ze hebben al een prima keepertje...quote:Op maandag 22 juni 2015 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dat toch met die Nederlandse coaches dat ze overal Nederlandse spelers moeten binnen halen. Nu weer Stekelenburg naar Southampton. Koeman haalde eerder al faler Elia binnen.
Die er maanden uit ligt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaat Steek naar Southampton? Steek is flink overrated en ze hebben al een prima keepertje...
tot het einde van het jaar waarschijnlijk begreep ik.quote:
quote:AC Milan lijkt op de transfermarkt wel overal naast te grijpen. Immers, Jackson Martinez lijkt op weg naar de Spaanse grootmacht Atlético Madrid, en ook Edinson Cavani heeft al laten weten geen heil te zien in een dienstverband in Milaan. Mogelijk vindt AC Milan echter in Axel Witsel zijn eerste grote versterking voor het volgend seizoen.
De Italiaanse pers weet in ieder geval te melden dat het de Rossoneri menens is als het gaat om Witsel, middenvelder van de Rode Duivels. De beleidsbepalers zouden namelijk met een norse blik kijken naar stadsgenoot Internazionale, dat Kondogbia voor de neus van AC Milan wegkaapte en hem vastlegde voor maar liefst 35 miljoen euro (plus eventuele bonussen). De rood-zwarte club uit Milaan zou daarom snel willen schakelen inzake de mogelijke transfer van Witsel.
De hierboven genoemde bronnen uit het 'laarsvormige' land zijn er echter wel als de kippen bij om aan te stippen dat een akkoord nog ver weg is. Beide partijen, Zenit en Milan, zouden wel plaatsgenomen hebben rond de tafel, maar daarop ligt nog altijd geen deal.
Update 17.02: AC Milan maakt haast met aantrekken Witsel
AC Milan maakt serieus werk van de komst van Axel Witsel. Een degelatie van de Italiaanse topclub is naar Rusland gevlogen om te onderhandelen met Zenit Sint-Petersburg en hoopt vandaag nog een akkoord te bereiken met die club. Witsel zou voor een kleine 40 miljoen euro van club mogen wisselen en heeft zelf wel oren naar een vertrek naar Milaan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)nteren#ixzz3dzmwde6l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |