SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja dat de dam tot dam druk is daar ga ik vanuit. Daarom twijfel ik een beetje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, rustdagquote:Op maandag 1 september 2014 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Je had je eerste kilometers op je nieuwe adidasjes al gemaakt kunnen hebben
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Even binnen rent na een drukke dag.
Op de valreep Ynske nog gefeliciteerd.Hoe voelde het vandaag na je loopje gisteravond?
Tara de 60 van Texel...ik vind het stoer. (En in de voetsporen van Jan Knippenberg is bijzonder)
Daywalker, DtD is inderdaad druk. Lopen voor een PR hoef je dus waarschijnlijk niet te doen maar als het gratis kan via je werk. Why not.
Hats een hele fijne vakantie. Geniet van je hoogtemeters.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Onder het motto van dingen die ik gedaan wil hebben: rondje om het vliegveld van Zürich hobbelen. Vanaf mijn logeeradres is dat een rondje van ongeveer 19km - rustig aan met wat wandelstukjes moet dat prima te doen zijn in de laatste weekEn dan kan ik meteen zeggen dat ik langs/door Kloten heb gelopen
![]()
![]()
Dat ligt toch bij Basel?quote:Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
Onder het motto van dingen die ik gedaan wil hebben: rondje om het vliegveld van Zürich hobbelen. Vanaf mijn logeeradres is dat een rondje van ongeveer 19km - rustig aan met wat wandelstukjes moet dat prima te doen zijn in de laatste weekEn dan kan ik meteen zeggen dat ik langs/door Kloten heb gelopen
![]()
Woop woop
https://www.endomondo.com/workouts/401236199
Op het einde van mijn loopje sprak een buurtgenoot van me mij aan dat er in het park waar ik zo graag 's avonds loop pasgeleden een vrouw is lastig gevallen. En dat ik daar beter maar niet zo laat kon lopen (en hij me al vaker had gezien zo 's avonds laat).
Oei. Als ik google kan ik niks vinden, maar dat is wel iets waar ik erg bang voor ben 's avonds in het donker... Daarom loop ik ook alleen over de paden waar wel verlichting is enzo.
Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan![]()
![]()
Ach, Basel, Zurich...quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je ca. 90km "bij" vindt wel.
Het blijft Kloten.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Ach, Basel, Zurich...
Het blijft Kloten.
rd kan dat hardlopend afleggen, dus echt ver is het nietquote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je ca. 90km "bij" vindt wel.![]()
![]()
Dit vroeg ik me afgelopen week ook af toen ik in het donker terug kwam. Ik loop door de woonwijken heen omdat ik niet alleen op een donker paadje ergens achter wil lopen maar het beperkt me wel in m'n route. En aangezien de dagen weer korter worden kan ik ook niet altijd bij licht lopen denk ik zo :pquote:Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
Woop woop
Op het einde van mijn loopje sprak een buurtgenoot van me mij aan dat er in het park waar ik zo graag 's avonds loop pasgeleden een vrouw is lastig gevallen. En dat ik daar beter maar niet zo laat kon lopen (en hij me al vaker had gezien zo 's avonds laat).
Oei. Als ik google kan ik niks vinden, maar dat is wel iets waar ik erg bang voor ben 's avonds in het donker... Daarom loop ik ook alleen over de paden waar wel verlichting is enzo.
Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan![]()
Ik loop ook vaak tussen 21 en 22 uur. Wij wonen ook aan een park en ja dat is een risico dat je neemt. Net zo goed als dat je risico loopt elke keer dat je de straat over steekt.quote:Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
Woop woop
Hoe doen andere dames dat? Al heb ik het idee dat er weinig mensen zijn zoals ik die na 22u nog gaan
En ja dat klinkt heel nuchter maar ook overdag kun je worden lastig gevallen in een park terwijl er net even niemand in de buurt is."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik probeer wel altijd om tien uur ongeveer te lopen, dat is wel een hondenuitlaattijd naar mijn idee. Dus ik kom ook wel vaak hondenuitlaters tegen.![]()
Oja, en ik vond net de foto's van gisteren
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Toch maar een route zoeken die door de verlichte wijken gaan dan. Better safe than sorry.
Zelf liep ik eerder ook wel om elf uur nog, wel op verlichte paden, en altijd net druk genoeg om niet bang te zijn.![]()
Maar ook in verlichte wijken kunnen enge mannen staan. Het heeft gewoon geen zin.quote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef wyccie het volgende:
Toch maar een route zoeken die door de verlichte wijken gaan dan. Better safe than sorry.
Zelf liep ik eerder ook wel om elf uur nog, wel op verlichte paden, en altijd net druk genoeg om niet bang te zijn.
Ik vind Twinky haar redenatie dat 10 uur honden uitlaat tijd is wel een goede inderdaad. Dan zijn er toch vaker nog mensen buiten."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Tarahudinges....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat is waar, maar toch lijkt me dat prettiger dan in een donker bos. Als er iets gebeurt in een wijk, kun je schreeuwen en word je gehoord.quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Maar ook in verlichte wijken kunnen enge mannen staan. Het heeft gewoon geen zin.
Ik vind Twinky haar redenatie dat 10 uur honden uitlaat tijd is wel een goede inderdaad. Dan zijn er toch vaker nog mensen buiten.![]()
Je kunt als vrouw denk ik het beste op VFF's gaan lopen in het donker, dan krijgt geen verkrachter 'm nog omhoog.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 23:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Je kunt als vrouw denk ik het beste op VFF's gaan lopen in het donker, dan krijgt geen verkrachter 'm nog omhoog.
Naseby is nog niet koud achter de rug maar de "peer pressure" op de Facebook pagina is al in volle gang over welke afstand er door een ieder volgend jaar gedaan zal worden
Ik zou gewoon voor een kortere afstand gaan, om te kijken hoever die bekken vervolgens openvallen. Want de normale gang van zaken is natuurlijk meer-meer-meer.quote:Op maandag 1 september 2014 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby is nog niet koud achter de rug maar de "peer pressure" op de Facebook pagina is al in volle gang over welke afstand er door een ieder volgend jaar gedaan zal worden![]()
Inderdaad Zwabber...misschien de 60km teamrace...alleen denk ik dat hoongelach mijn deel wordt als ik dat de rest van mijn trainingsmaatjes vertel
Ik ga nog even door denk ikquote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef wyccie het volgende:
Je moet op je hoogtepunt stoppen, RD. Stap over op schaken.
Dan antwoord je gewoon dat zij alleen maar steeds verder willen lopen omdat ze zichzelf qua tijden al lang niet meer kunnen verbeteren.quote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Inderdaad Zwabber...misschien de 60km teamrace...alleen denk ik dat hoongelach mijn deel wordt als ik dat de rest van mijn trainingsmaatjes vertel![]()
![]()
ik zal het onthouden!
Wat een leuke foto'squote:Op maandag 1 september 2014 23:35 schreef Nanook24 het volgende:
Oja, en ik vond net de foto's van gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 23:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Je kunt als vrouw denk ik het beste op VFF's gaan lopen in het donker, dan krijgt geen verkrachter 'm nog omhoog.
Ik loop savonds alleen in woonstraten. Ik ben redelijk bang in het donker als ik zonder fiets ben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Toch nog maar even snel bijgelezen, vooral natuurlijk voor het verslag van RDNu eens kijken of de hotelbar gezellig is in je eentje (hekel aan, maar dorst en happy hour) en dan nog een hapje eten. Wel alvast 2 punten van mijn lijstje kunnen schrappen: 2 nieuwe overhemden en een Peruaans simkaartje gescoord
Tot zover mijn offtopic gebrabbel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
je mag deze wel eens van mij lenen. word je nooit lastig gevallen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:15 schreef Twinky het volgende:
Woop woop
ze mogen wel weer eens wat hardloop training hebben.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Liev!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hats, een hele fijne (hardloop)vakantie
Tamarah dat loopje staat ook nog op mijn to-do-list.
Ik mag volgende week weer naar Texel voor een weekendje. Nu al zin in mijn LDL. En dan probeer ik dit jaar niet in de doornstruiken te vallen en daardoor heel mijn benen open te halen. Één keer een bacteriële infectie is genoeg![]()
![]()
Winterstorm: wat een leuke honden!
Sowieso: honden
Dieren
Morgen ga ik weer een rondje lopen
Best te doen geweest, 1,5 week niet hobbelen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mooie loop Tara, succes alvast!![]()
Vanavond start nieuwe seizoen
Beetje ouwehoeren en bier drinken vanavond, maar vanaf donderdag weer trainingen![]()
![]()
iig niet het park in, of de hei op. Op de stoep waar verlichting is.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef Twinky het volgende:
Ik probeer wel altijd om tien uur ongeveer te lopen, dat is wel een hondenuitlaattijd naar mijn idee. Dus ik kom ook wel vaak hondenuitlaters tegen.
Tijd Let ik niet zo op.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
JA LEUKquote:Op dinsdag 2 september 2014 03:49 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
je mag deze wel eens van mij lenen. word je nooit lastig gevallen.![]()
ze mogen wel weer eens wat hardloop training hebben.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Als ik 's avonds laat loop, ga ik in ieder geval niet meer hier achter het Vleuterpark door (aangelegd langs de geluidswal bij de snelweg) want daar blijkt gewoon geen verlichting te zijn. Dus ondanks dat er veel mensen met honden lopen is dat niet echt een aanrader![]()
Ik loop dan heel saai inderdaad gewoon langs de weg hier over het fietspad, door de wijk. Nu scheelt het voor mijn gevoel dat hier wel water en boompjes enzo staan. Dus ik loop niet alleen maar tussen huizen door.
Tara![]()
Twink![]()
![]()
ja dat. Gewoon maar weerquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:54 schreef Arquero het volgende:
Wat is je plan trouwens Twinky, gewoon weer iets van Evy 0-5 km schema volgen, of wat anders?en hopen dat ik nu tot het einde red een keer!
![]()
Aan je instelling zal het niet liggen in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja dat. Gewoon maar weeren hopen dat ik nu tot het einde red een keer!
![]()
![]()
Veel plezier, hats! Even ontspannen en je hoofd leeg
Tarahumara: je moet er maar zin in hebbenveel plezier met trainen!
The day after: misselijkheid is weg, baalgevoel over de training nog niet. Morgen beter hoop ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je kan trouwens best voor een PR gaan op de Dam tot Dam hoor. Tot en met de tunnel is superdruk, maar daar gaat iedereen toch te hard weg. Daarna wordt het steeds beter. Al heb ik alleen de Dam tot Dam by night gelopen tijdens die lustrum editie.
Qua parcours is het misschien niet de leukste wedstrijd ooit, maar het is wel heel bijzonder dat er 16km lang mensen staan, en bandjes, dj's.. je hoeft je geen seconde te vervelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes! Waarop is het eerder mis gegaan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Twink gezellig dat je er weer bent![]()
Ik train vanavond een groepje lager denk ik. Keelpijn en malaise weer overwonnen met een lange nacht slaap![]()
Vanmiddag mag ik aanrukken voor een solligesprek. Maandag ookAlles bij mij altijd tegelijk!
![]()
Spannend! Ik heb gisteren de eerste brief de deur uit gedaan, en op vakantie moet ik er nog even 2 tikken. Ik moet m'n spullen maar eens gaan pakken geloof ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:45 schreef Quoi het volgende:
Twink gezellig dat je er weer bent![]()
Ik train vanavond een groepje lager denk ik. Keelpijn en malaise weer overwonnen met een lange nacht slaap![]()
Vanmiddag mag ik aanrukken voor een solligesprek. Maandag ookAlles bij mij altijd tegelijk!
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Spannend! Ik heb gisteren de eerste brief de deur uit gedaan, en op vakantie moet ik er nog even 2 tikken. Ik moet m'n spullen maar eens gaan pakken geloof ik![]()
![]()
Neem je typemachine meequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Spannend! Ik heb gisteren de eerste brief de deur uit gedaan, en op vakantie moet ik er nog even 2 tikken. Ik moet m'n spullen maar eens gaan pakken geloof ik![]()
Veel plezier en geniet er van!![]()
Ik moet vanavond weer een wisselduurloop, maar denk dat ik die om ga zetten in een intervaltraining. Heb die wisselduurloop van zaterdag nog in mijn benen zitten en heb niet het gevoel dat ik er sterker van wordt. Zou 5x8' D3 een goede zijn als onderdeel van een marathonschema?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed herpakt! Een hele fijne vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof dat ik wel genoeg dingen met snoertjes meeneemquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Neem je typemachine mee
Veel plezier en geniet er van!![]()
![]()
Ik kom met de autoquote:Op dinsdag 2 september 2014 07:48 schreef Arquero het volgende:
Mooie loop Tara, succes alvast!![]()
Vanavond start nieuwe seizoen
Beetje ouwehoeren en bier drinken vanavond, maar vanaf donderdag weer trainingen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:01 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag ook weer beginnen maar dan met de start to run groep.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Fijne vakantie Hatsaflats!
Ik heb net een rondje van 5,5 km gelopen met een gemiddelde hartslag van 142.
Eigenlijk ben ik al 26 uur wakker, maar voelde me na mijn 1e nachtdienst zo rusteloos dat ik besloot te gaan lopen.
Mijn zieke kat heeft zich namelijk goed verstopt, geen goed teken dus.
Mijn man heeft hem vanmorgen nog gezien, dus ik ga met een melatoninetablet toch maar slapen.![]()
Ik hoop dat ze niet de prijzen en de starttijd van de Disney-marathons in de VS gaan kopieren...quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:28 schreef Arquero het volgende:
Goed nieuws
http://runningatdisney.co(...)mber-2015-get-ready/![]()
in Florida en California is het verstandig om vroeg met een marathon te beginnen, daar kan het namelijk best warm worden, zo gedurende de dag...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet de prijzen en de starttijd van de Disney-marathons in de VS gaan kopieren...
De prijs zal wel 1 op 1 omgezet worden van Dollars naar Euro's, dus duurderMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is nog maar een gerucht...
en inderdaad, ik vrees de prijzen. Disney is zonder hardloopevenement al duur genoeg![]()
![]()
mijn slappe lijfje, eerste keer achillespees en de tweede keer volgens mij achilles en shinsplints.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes! Waarop is het eerder mis gegaan?
Maar misschien kan iemand een keer naar mijn spreadsheet/data kijken of ik iets fout doe in de opbouw!![]()
Misschien kun je aan Ynske het start to run schema vragen en het gewoon eens met een ander schema proberen. Evy is misschien toch nog te snel qua opbouw voor je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
mijn slappe lijfje, eerste keer achillespees en de tweede keer volgens mij achilles en shinsplints.
Maar misschien kan iemand een keer naar mijn spreadsheet/data kijken of ik iets fout doe in de opbouw!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat Guard zegt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet de prijzen en de starttijd van de Disney-marathons in de VS gaan kopieren...
Zal vast wel bizarre prijs worden, maar ook dan zal het waarschijnlijk binnen no time uitverkocht zijn denk ik.
Het is inderdaad nog maar een gerucht, maar lijkt me wel leuk om mee te doen.![]()
Wat mankeert er aan je lijfje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
mijn slappe lijfje, eerste keer achillespees en de tweede keer volgens mij achilles en shinsplints.
Maar misschien kan iemand een keer naar mijn spreadsheet/data kijken of ik iets fout doe in de opbouw!
Ik heb evy de 2e keer vertraagd opgebouwd, dat werkte bij mij wel goed.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wij bouwen op in 8 weken naar 3 km. Ik kan je t schema morgen wel even sturenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
Maar misschien kan iemand een keer naar mijn spreadsheet/data kijken of ik iets fout doe in de opbouw!Today is life -
Dale Carnegie![]()
is goed! Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wij bouwen op in 8 weken naar 3 km. Ik kan je t schema morgen wel even sturen![]()
Lang geleden alweer deze post, maar kan toch niet laten er even op te reageren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef Guard het volgende:
[..]
ontgroening heeft niets met hardlopen te maken, dus ik zeg er verder niets over in dit topic.
Denk dat mijn 'ontgroening' uiteindelijk doorslaggevend was dat ik toch écht eens wilde gaan hardlopen namelijk.
Dat maakt het nu alweer een jaar geleden dat ik begon met hardlopen. Maar 3 keer gestopt in tussentijd![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lang geleden alweer deze post, maar kan toch niet laten er even op te reageren.
Denk dat mijn 'ontgroening' uiteindelijk doorslaggevend was dat ik toch écht eens wilde gaan hardlopen namelijk.
Dat maakt het nu alweer een jaar geleden dat ik begon met hardlopen. Maar 3 keer gestopt in tussentijd![]()
![]()
Ik had in mijn studententijd geen tijd om te hardlopen, dat ging van de zuivere zuiptijd af![]()
al heb ik wel ooit de openingsetappe van de Batavieren-race gelopen, als een-na-laatste gefinished, door alle vrouwen eruit gelopen (ja het was een vrouwen etappe, de # laatst was ook een kerel, en net als ik nogal a-sportief)
Achteraf denk ik: had ik maar wat meer aan sport gedaan toen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach, ik heb 12 jaar lang aan voetbal gedaan in m'n jeugd. Maar denk maar niet dat ik daar enige vorm van snelheid of conditie aan had overgehouden toen ik na m'n 18e jarenlang niet zoveel meer had gedaan.
Heb ook een paar keer een etappe van de Bata gelopen, was ook niet bepaald de snelste...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Toevallig de openingsetappe?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:18 schreef Wolve000 het volgende:
Ach, ik heb 12 jaar lang aan voetbal gedaan in m'n jeugd. Maar denk maar niet dat ik daar enige vorm van snelheid of conditie aan had overgehouden toen ik na m'n 18e jarenlang niet zoveel meer had gedaan.
Heb ook een paar keer een etappe van de Bata gelopen, was ook niet bepaald de snelste...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook een leuke variant van de Estafette-marathon, 23 november in Nieuwegein: 4 personen lopen 10 km en de laatste 2195 meter met z'n vierenJammer dat het zo snel na de 7^^ is, anders had ik zeker interesse gehad!
![]()
Wel de openingetappe van het ochtend-blok. Dat was tenminste nog gewoon een heren-etappe. Wel mooi met de zon die net op is gekomen.quote:
En ook de tweede etappe van de nacht, direct na de openingsetappe. Ze hadden me alleen niet verteld dat de start van mijn etappe op loopafstand was en dat we er heen op weg waren. Dus ik mocht net voor m'n start nog even gauw naar de bus heen en weer sprinten om m'n schoenen te pakken.
Het is de jaren daarvoor en daarna alleen wel vrij stil geweest rondom m'n hardloopcarriere.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lol die ene etappe was jarenlang mijn hardloopcarriere.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wel de openingetappe van het ochtend-blok. Dat was tenminste nog gewoon een heren-etappe. Wel mooi met de zon die net op is gekomen.
En ook de tweede etappe van de nacht, direct na de openingsetappe. Ze hadden me alleen niet verteld dat de start van mijn etappe op loopafstand was en dat we er heen op weg waren. Dus ik mocht net voor m'n start nog even gauw naar de bus heen en weer sprinten om m'n schoenen te pakken.
Het is de jaren daarvoor en daarna alleen wel vrij stil geweest rondom m'n hardloopcarriere.
Ik ging altijd mee als sjoof van de (disco)bus van de nachtploeg, maar die ene keer moest ik lopen omdat we te weinig lopers haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
oeh bookmark, Dat is misschien wel gezellig om te doen met een paar maten:)quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:26 schreef Serinde het volgende:
Ook een leuke variant van de Estafette-marathon, 23 november in Nieuwegein: 4 personen lopen 10 km en de laatste 2195 meter met z'n vierenJammer dat het zo snel na de 7^^ is, anders had ik zeker interesse gehad!
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik keek niet goed, en las de eerste zin op die site alsquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
oeh bookmark, Dat is misschien wel gezellig om te doen met een paar maten:)
Altijd al een marathon willen lopen, maar niet in Nieuwegein?
Dus ik zat al instemmend te knikken.![]()
Batavierenrace, daar moest ik toentertijd erg om lachenquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:13 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Ik had in mijn studententijd geen tijd om te hardlopen, dat ging van de zuivere zuiptijd af![]()
al heb ik wel ooit de openingsetappe van de Batavieren-race gelopen, als een-na-laatste gefinished, door alle vrouwen eruit gelopen (ja het was een vrouwen etappe, de # laatst was ook een kerel, en net als ik nogal a-sportief)
Achteraf denk ik: had ik maar wat meer aan sport gedaan toen...No way dat ik die ging lopen
![]()
Things have changed![]()
![]()
Mn werkvraagt of we mee willen doen met de Dam tot Dam omdat er mensen te kort zijn
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb de Dam tot Dam afgezworen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Ynske het volgende:
Mn werkvraagt of we mee willen doen met de Dam tot Dam omdat er mensen te kort zijn
F means you're fucked![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]Ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Dat kén toch heul niet!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef YUR het volgende:
Ik ga misschien een startnummer voor de marathon van Amsterdam winnen![]()
![]()
![]()
Hier ook, voor Right to playquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:18 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Mafketel...quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:17 schreef YUR het volgende:
Ik ga misschien een startnummer voor de marathon van Amsterdam winnen![]()
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik gisteren ook een halve seconde getwijfeld heb...quote:
Hedde gij een knal van de hamer gehad ofzeu?quote:![]()
Of ben je toe aan een hardloopvakantie van ongeveer 6 maanden?
![]()
![]()
Je kunt best 2 marathons in een paar weken tijd lopen, maar misschien moet je dan niet aan PR's denken
Mag ik in de OP?
1
2[b]13 September 2014 - [url=http://www.hetkontakt.nl/alblasserwaard/nieuws/polderrun-rennen-door-de-polder-voor-compassion]Polderrun (Bleskensgraaf)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 9 of 12 km<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, dan ben je net hersteld, maar kan je dan meteen weer 42 km?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Drie weken om te herstellen. Dat moet kunnen.Ik moet er niet aan denken iig, maar Yur heeft al wat marathonervaring natuurlijk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zal per persoon verschillend zijn. Ik denk dat als je conditie/herstelvermogen goed is, en je de eerste marathon niet helemaal stuk gaat, en je daarna alleen nog herstelinspanningen doet, en je voldoende slaapt, geen alcohol drinkt en normaal eet, dat je dan drie weken later prima een tweede marathon kan lopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 14:22:59 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: