quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Het wordt steeds erger met Drenthe.quote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef Grifte het volgende:
twitter:swfc twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:10:30BREAKING: #transferdeadlineday Owls sign former Real Madrid star Royston Drenthe on loan deal from @ReadingFC #swfc reageer retweet
Ja, die van Janneke werd hier gisteren uitvoerig besprokenquote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef superniger het volgende:
Al die racistische reacties op Vermeer op Twitter.
Ik heb van vertrouwde bronnen gehoord dat Royston homo was en daarom uit de ploeg was gezet.quote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Grifte het volgende:
Dat Drenthe bij Reading ook al op non-actief stond en werd uitgekotst door de supporters zegt wel genoeg.
Wie?quote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die van Janneke werd hier gisteren uitvoerig besproken
Ja, die kwam net voorbij op RTL4quote:Op maandag 1 september 2014 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, te lui om te zoeken. Maar dat ging over die tweet "veegneger"
Ik ben trouwens benieuwd wie dat spandoek heeft opgehangen. Dat was pas treurig.quote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja, die kwam net voorbij op RTL4
Was dat die met 'Ebola Vermeer'?quote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd wie dat spandoek heeft opgehangen. Dat was pas treurig.
Ok bro thanks gr Immersquote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Na een nachtje slapen begin ik de aankoop van Vermeer met de minuut beter te vinden
-Hij is beter dan Mulder
-Hij was goedkoop
-Hahn kan ervaring opdoen in de Eredivisie en bewijzen dat hij niet zo slecht is als we denken (of wel en dan kan je hem verpatsen). Als ie zich goed ontwikkelt kan ie volgend seizoen prima aanhaken aangezien Mulder's contract toch niet verlengd gaat worden neem ik aan
-Het heeft enorme onrust bij onze Amsterdamse vrienden veroorzaakt.
Daarbij denk ik dat als je een keeper met zulke kwaliteiten en de ervaring/statistieken van Vermeer voor 3 miljoen bij een club als Twente ophaalt dat iedereen staat te juichen, nu komt ie voor een fractie van dat bedrag en dat het dan vanuit Amsterdam is neem ik dan maar op de koop toe.
geen Ryo dus meer waarschijnlijk, kon ook gewoon bijna niet waar zijntwitter:by433 twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:54:23Gehoord in Engeland: Arsenal verwacht geen transferdeals meer vandaag, nadat Wenger weigert data roaming aan te zetten nu hij in Rome is. reageer retweet
Oja, dat was er ook nog.twitter:RedDeKuip twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:25:37Hans Vervat zit binnenkort bij FC Rijnmond om de voortgang van het stadion te bespreken! #Kuip #Feyenoord http://t.co/osm6Y84j2A reageer retweet
Dat is een mopje he, geen serieuze tweet.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
geen Ryo dus meer waarschijnlijk, kon ook gewoon bijna niet waar zijntwitter:by433 twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:54:23Gehoord in Engeland: Arsenal verwacht geen transferdeals meer vandaag, nadat Wenger weigert data roaming aan te zetten nu hij in Rome is. reageer retweet
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een mopje he, geen serieuze tweet.
We maken stappen de goede kant op.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Grifte het volgende:
Oja, dat was er ook nog.twitter:RedDeKuip twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:25:37Hans Vervat zit binnenkort bij FC Rijnmond om de voortgang van het stadion te bespreken! #Kuip #Feyenoord http://t.co/osm6Y84j2A reageer retweet
ha Pascalus,quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongons, weten jullie wel wat 1488 betekent?
We kunnen af en toe wel klagen over onze vleugelspelers, maar wat daar gister in Enschede rondliep bij Twente was helemaal van dieptriest niveau. Al kon je dat wel over die hele ploeg zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou ook. Alsof Feyenoord interesse heeft in Ryo
Mokhtar en Kusk. Dan heb ik serieus nog liever Verhoek en Goossensquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
We kunnen af en toe wel klagen over onze vleugelspelers, maar wat daar gister in Enschede rondliep bij Twente was helemaal van dieptriest niveau. Al kon je dat wel over die hele ploeg zeggen.
Die ziyexh kreeg teringharde voetbal les van clasiequote:Op maandag 1 september 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokhtar en Kusk. Dan heb ik serieus nog liever Verhoek en Goossens
Schande dat je van dat zooitje niet kon winnen. Al vond ik het geklungel van Ziyech dan wel weer vermakelijk om te zien.
Als klap op de vuurpijl nog even er keihard uitgelopen door Vilhena op het eindquote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ziyexh kreeg teringharde voetbal les van clasie
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd hoe Kazim Richards het doet inderdaad.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
Jij wel he, ouwe Ariër dat je bent.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo tof. ben wel fan van Ryo en nu gaat tie naar die klote duitsersquote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat zou Feyenoord moeten met nóg een vleugelaanvaller?
Naaa even serieus waar GAAT dit over?quote:
Nog niet fit of gewoon slecht?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:48:45Colin Kazim-Richards wordt na een uur spelen naar de kant gehaald. Hij wordt vervangen door Djazz Manusama. reageer retweet
Publiekswisselquote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef Divje het volgende:
Nog niet fit of gewoon slecht?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:48:45Colin Kazim-Richards wordt na een uur spelen naar de kant gehaald. Hij wordt vervangen door Djazz Manusama. reageer retweet
Ik kan heel dat kut twente niet uitstaan. Als het zo doorgaat krijg ik nog een grotere hekel aan Twente dan aan Ajaxtwitter:FKRotterdam twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:46:50Nu valt het niet meer te ontkennen dat Twente Feyenoord na-aapt. Wij huurden #Miyaichi ook toen we in categorie 1 zaten. ;-) reageer retweet
Ebicilio, Leerdam, Ziyech, Guidetti, Toornstra, van Anholt, noem maar opquote:Op maandag 1 september 2014 19:46 schreef Thunder0x het volgende:
Hahaha kansloze club zeg
Fer, Cabral, Castaignos, Mokotjo Ryo, wies de volgende?
Hij schijnt als een drol te spelen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef Divje het volgende:
Wat een verrassing. Dit zag echt niemand aankomen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij schijnt als een drol te spelen.
Sterkte ermee.quote:Op maandag 1 september 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord II slaat weer toe. Wat een walgelijke kutclub is het toch ook.
Ik wou dit postenquote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Dit zag echt niemand aankomen.
Iedereen behalve Van Geel volgens mij, want volgens mij gaan we met Kazim en Te Vrede de competitie in. Lopen we minimaal een half seizoen achter de feiten aan door een gebrek aan scorend vermogen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Dit zag echt niemand aankomen.
En die conclusie trek jij op basis van wat internet postjes dat ie 't niet zo goed deed in een kut potje van 't tweede?quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iedereen behalve Van Geel volgens mij, want volgens mij gaan we met Kazim en Te Vrede de competitie in. Lopen we minimaal een half seizoen achter de feiten aan door een gebrek aan scorend vermogen.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iedereen behalve Van Geel volgens mij, want volgens mij gaan we met Kazim en Te Vrede de competitie in. Lopen we minimaal een half seizoen achter de feiten aan door een gebrek aan scorend vermogen.
Van Geel was toch zo goed bezig?quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wat voorbarig inderdaad, maar het ligt wel volledig in de lijn der verwachtingen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En die conclusie trek jij op basis van wat internet postjes dat ie 't niet zo goed deed in een kut potje van 't tweede?.
Dom vergelijk aangezien een keeper later op zn top zit als een verdediger. De groei is daardoor dus ook anders.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
Yellow wees ook wel terecht naar Indi en De Vrij, die zijn in de jaren dat ze bij het eerste zaten opgeklommen naar de (sub)top van Europa qua niveau. Terwijl Mulder op het niveau is blijven steken die hij 2-3 jaar geleden ook al had. Als je dan Vermeer aan kan trekken (gewoon een bewezen keeper) moet je dat zeker doen.
Ongelofelijk zegquote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig dat Ryo niet komt. Wat moet je er in hemelsnaam mee.
Hoop dat ie 't niet zo goed daar in Enschedeeeee (wat een tyfus club is dat zeg).
quote:Op maandag 1 september 2014 20:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Van Geel was toch zo goed bezig?Van Geel is wel goed bezig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere keeper, defensief hebben we in de basis 11 iets kwaliteit ingeleverd, en zijn we in de breedte wat beperkt, maar het middenveld is enorm verbeterd en prettig breed, en ook aanvallend is de selectie breed genoeg, met fatsoenlijke vleugelaanvallers, maar geen topspitsen en scorend vermogen.
Top aankopen wat mij betreft:
Vermeer
Toornstra
Basacikoglu
Verder is het verlengen van Clasie en het aantrekken van El Ahmadi natuurlijk een goede zet.
Qua niveau zijn we in de breedte er zeker op vooruit gegaan, qua aanvallende mogelijkheden ook, we leveren echter defensief kwaliteit in evenals scorend vermogen, maar dit wordt - hopelijk - gecompenseerd door een véél beter en dynamischer middenveld.
Al met al staat er een selectie die top 5 waardig is, maar waar nét die extra kwaliteit ontbreekt om echt top 3 of voor het kampioenschap te spelen.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Wie moet er dan derde worden?quote:Op maandag 1 september 2014 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Geel is wel goed bezig inderdaad.
Betere keeper, defensief hebben we in de basis 11 iets kwaliteit ingeleverd, en zijn we in de breedte wat beperkt, maar het middenveld is enorm verbeterd en prettig breed, en ook aanvallend is de selectie breed genoeg, met fatsoenlijke vleugelaanvallers, maar geen topspitsen en scorend vermogen.
Top aankopen wat mij betreft:
Vermeer
Toornstra
Basacikoglu
Verder is het verlengen van Clasie en het aantrekken van El Ahmadi natuurlijk een goede zet.
Qua niveau zijn we in de breedte er zeker op vooruit gegaan, qua aanvallende mogelijkheden ook, we leveren echter defensief kwaliteit in evenals scorend vermogen, maar dit wordt - hopelijk - gecompenseerd door een véél beter en dynamischer middenveld.
Al met al staat er een selectie die top 5 waardig is, maar waar nét die extra kwaliteit ontbreekt om echt top 3 of voor het kampioenschap te spelen.
Ik denk dat dit seizoen de top 3 gevormd wordt door PSV, Ajax en Twente.quote:
Ik niet. Twente heeft helemaal niet zoveel kwaliteit, en de spelers die wel aardig zijn, zijn nog erg jong. Plus ze hebben Castaignos voorin lopen...quote:Op maandag 1 september 2014 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen de top 3 gevormd wordt door PSV, Ajax en Twente.
Ajax en Twente bakken er momenteel helemaal niets van, maar vooral Ajax is typisch zo'n club die wel weer boven komt drijven. Al ben ik niet bepaald onder de indruk van Ajax tot nu toe.
Fc Twente heeft ook gewoon één van de betere selecties dit seizoen in de Eredivisie, al is ook dat nog niet terug te zien. Maar we zijn nog niet zolang onderweg.
Ik schat die teams toch wat stabieler in dan Feyenoord eerlijk gezegd.
Zo dan, die zag ik niet (of wel) aankomen.quote:BREAKING NEWS: Toch nieuw stadion voor Feyenoord
Als donderslag bij donkere hemel heeft de stadionclub bekend gemaakt toch te kiezen voor een nieuw stadion. Reden hiervoor is de interesse van FC Twente in het huidige Feyenoord stadion: De Kuip. FC Twente is al even op zoek naar een identiteit en nu de club in de riskante categorie 1 zit, en daarbij diverse (ex) spelers van Feyenoord in dienst heeft, wil de club deze zo goed mogelijk thuis laten voelen en hierdoor heeft voorzitter Munsterman bij Feyenoord bekend gemaakt ook graag de Kuip te willen overnemen.
Feyenoord reageerde in eerste instantie niet positief, maar heeft in goed overleg toch besloten in te gaan op de aanbieding van de club uit het oosten. Feyenoord ziet FC Twente als het 'lelijke verplicht geadopteerde zusje' door de aanhoudende zaadlozingen van Munsterman op alles wat Feyenoord aanraakt. Door de flinke financiële vergoeding die Feyenoord krijgt door het overnemen van de Kuip, is het in staat in eigen beheer een nieuw stadion neer te zetten dat grote gelijkenissen met de Kuip zal vertonen. Wél heeft Feyenoord in een overeenkomst met FC Twente laten vastleggen dat de 'nieuwe' Kuip onder geen beding bespeeld mag worden door FC Twente in thuiswedstrijden. Op elke toegangspoort komen detectie apparaten die de aanwezigheid van 'boeren' meet op geur. Op die manier is een waterdichte controle gegarandeerd. Zodra het verplaatsen van de Kuip is afgerond, zal op dezelfde plek het nieuwe stadion gebouwd gaan worden.
Dat kan iedereen met twee paar ogen wel zien.quote:Op maandag 1 september 2014 19:36 schreef Divje het volgende:
http://www.tussendelinies(...)iet-beter-dan-mulder
Klopt, maar hetzelfde geldt in mindere mate voor onze selectie (wat betreft de jonge spelers), en bovendien hebben wij met Te Vrede zelfs een nog matigere spits rondlopen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik niet. Twente heeft helemaal niet zoveel kwaliteit, en de spelers die wel aardig zijn, zijn nog erg jong. Plus ze hebben Castaignos voorin lopen...
Jij hebt liever dat Feyenoord het kut doet met Mulder dan beter met Vermeer?quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen met twee paar ogen wel zien.
Ik denk dat hij vindt dat Mulder net zo goed is als Vermeer, en dat hij dus verwacht dat Feyenoord het helemaal niet beter gaat doen met Vermeer dan met Mulder.quote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat Feyenoord het kut doet met Mulder dan beter met Vermeer?
quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo dan, die zag ik niet (of wel) aankomen.
Clasie, El Ahmadi, Toornstra. Kwaliteit én ervaring. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat Mathijsen zijn niveau weer gaat halen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar hetzelfde geldt in mindere mate voor onze selectie (wat betreft de jonge spelers), en bovendien hebben wij met Te Vrede zelfs een nog matigere spits rondlopen.
Middenmaat vind ik het.quote:Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat hij vindt dat Mulder net zo goed is als Vermeer, en dat hij dus verwacht dat Feyenoord het helemaal niet beter gaat doen met Vermeer dan met Mulder.
Het is al bizar genoeg dat ie komt, moeten we het nou ook nog over z'n lul gaan hebben? Pleur ff op zeg.quote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, die zwarte zwans van Vermeer is geen middenmaat denk ik!
Tyton was gratis van de zomer dacht ik.quote:Op maandag 1 september 2014 20:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Noem jij voor die prijs een betere keeper dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |