quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Het wordt steeds erger met Drenthe.quote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef Grifte het volgende:
twitter:swfc twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:10:30BREAKING: #transferdeadlineday Owls sign former Real Madrid star Royston Drenthe on loan deal from @ReadingFC #swfc reageer retweet
Ja, die van Janneke werd hier gisteren uitvoerig besprokenquote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef superniger het volgende:
Al die racistische reacties op Vermeer op Twitter.
Ik heb van vertrouwde bronnen gehoord dat Royston homo was en daarom uit de ploeg was gezet.quote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Grifte het volgende:
Dat Drenthe bij Reading ook al op non-actief stond en werd uitgekotst door de supporters zegt wel genoeg.
Wie?quote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die van Janneke werd hier gisteren uitvoerig besproken
Ja, die kwam net voorbij op RTL4quote:Op maandag 1 september 2014 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, te lui om te zoeken. Maar dat ging over die tweet "veegneger"
Ik ben trouwens benieuwd wie dat spandoek heeft opgehangen. Dat was pas treurig.quote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja, die kwam net voorbij op RTL4
Was dat die met 'Ebola Vermeer'?quote:Op maandag 1 september 2014 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd wie dat spandoek heeft opgehangen. Dat was pas treurig.
Ok bro thanks gr Immersquote:Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Na een nachtje slapen begin ik de aankoop van Vermeer met de minuut beter te vinden
-Hij is beter dan Mulder
-Hij was goedkoop
-Hahn kan ervaring opdoen in de Eredivisie en bewijzen dat hij niet zo slecht is als we denken (of wel en dan kan je hem verpatsen). Als ie zich goed ontwikkelt kan ie volgend seizoen prima aanhaken aangezien Mulder's contract toch niet verlengd gaat worden neem ik aan
-Het heeft enorme onrust bij onze Amsterdamse vrienden veroorzaakt.
Daarbij denk ik dat als je een keeper met zulke kwaliteiten en de ervaring/statistieken van Vermeer voor 3 miljoen bij een club als Twente ophaalt dat iedereen staat te juichen, nu komt ie voor een fractie van dat bedrag en dat het dan vanuit Amsterdam is neem ik dan maar op de koop toe.
geen Ryo dus meer waarschijnlijk, kon ook gewoon bijna niet waar zijntwitter:by433 twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:54:23Gehoord in Engeland: Arsenal verwacht geen transferdeals meer vandaag, nadat Wenger weigert data roaming aan te zetten nu hij in Rome is. reageer retweet
Oja, dat was er ook nog.twitter:RedDeKuip twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:25:37Hans Vervat zit binnenkort bij FC Rijnmond om de voortgang van het stadion te bespreken! #Kuip #Feyenoord http://t.co/osm6Y84j2A reageer retweet
Dat is een mopje he, geen serieuze tweet.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Maver24 het volgende:
geen Ryo dus meer waarschijnlijk, kon ook gewoon bijna niet waar zijntwitter:by433 twitterde op maandag 01-09-2014 om 14:54:23Gehoord in Engeland: Arsenal verwacht geen transferdeals meer vandaag, nadat Wenger weigert data roaming aan te zetten nu hij in Rome is. reageer retweet
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een mopje he, geen serieuze tweet.
We maken stappen de goede kant op.quote:Op maandag 1 september 2014 18:27 schreef Grifte het volgende:
Oja, dat was er ook nog.twitter:RedDeKuip twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:25:37Hans Vervat zit binnenkort bij FC Rijnmond om de voortgang van het stadion te bespreken! #Kuip #Feyenoord http://t.co/osm6Y84j2A reageer retweet
ha Pascalus,quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongons, weten jullie wel wat 1488 betekent?
We kunnen af en toe wel klagen over onze vleugelspelers, maar wat daar gister in Enschede rondliep bij Twente was helemaal van dieptriest niveau. Al kon je dat wel over die hele ploeg zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou ook. Alsof Feyenoord interesse heeft in Ryo
Mokhtar en Kusk. Dan heb ik serieus nog liever Verhoek en Goossensquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
We kunnen af en toe wel klagen over onze vleugelspelers, maar wat daar gister in Enschede rondliep bij Twente was helemaal van dieptriest niveau. Al kon je dat wel over die hele ploeg zeggen.
Die ziyexh kreeg teringharde voetbal les van clasiequote:Op maandag 1 september 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokhtar en Kusk. Dan heb ik serieus nog liever Verhoek en Goossens
Schande dat je van dat zooitje niet kon winnen. Al vond ik het geklungel van Ziyech dan wel weer vermakelijk om te zien.
Als klap op de vuurpijl nog even er keihard uitgelopen door Vilhena op het eindquote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ziyexh kreeg teringharde voetbal les van clasie
Ik ook.quote:Op maandag 1 september 2014 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd hoe Kazim Richards het doet inderdaad.
Nee.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Pascalus het volgende:
Hey jongons, weten jullie wel wat 1488 betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |