quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Had ik veel meer in gezien inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef Muto het volgende:
Ik had liever die keepert van Utrecht gehad.
hij zal eens met jouw ster spelenquote:Op maandag 1 september 2014 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Immers kan nooit de sterren van de hemel spelen.
nee maar love welquote:
Is het toch een beetje alsof je zelf in de goal staat bij Feyenoordquote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had ik veel meer in gezien inderdaad.
Lekker roeptoeteren zonder daadwerkelijk met een alternatief te komen is veel makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2014 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Staat er "hoofd scouting" op mijn voorhoofd?
Dom emotioneel gelul, en dat zou ik ook zeggen als het om Ajax ging. Als er beter spelers te krijgen zijn voor een redelijke prijs moet je dat gewoon doen. Zeker bij fucking Mulder, hoeveel potjes heeft die kerel wel niet gekeept? En hij is NOOIT geheel onomstreden geweest. Kans gehad, te licht bevonden. Klaar. Eigen jeugd of niet. Dat is topsport hoor, maar jullie blijven liever met eigen jeugd naast prijzen grijpen, dan dat je met een paar goede aankopen wellicht wel weer eens wat kan winnen?quote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
Daarnaast weet heel Nederland dat Vermeer onze eerste keeper gaat worden, omdat er op Fox al over wordt gesproken en er interviews worden gegeven, terwijl Erwin Mulder, vanaf de B'tjes al spelend bij Feyenoord, van niets weet omdat hij notabene een wedstrijd aan het keepen is. Directie vond het wel een goed plan om het geheim te houden voor Mulder. Wat een schaamteloos en schandalig gedrag.
Het lijkt soms wel alsof hij exprés aan de grond genageld blijft staan. Want als je het niet probeert dan kun je een bal ook niet nét misen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad wel extra lastig met Te Vrede daar voorin.
Mulder kan heus wel wat, maar té vaak is hij weer aan de grond genageld. Het is niet voor niets zo dat ongeveer 1 op de 2 schoten op ons goal er in vliegen.
Vermeer is niet beter dan Mulder. Het is lood om oud ijzer.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dom emotioneel gelul, en dat zou ik ook zeggen als het om Ajax ging. Als er beter spelers te krijgen zijn voor een redelijke prijs moet je dat gewoon doen. Zeker bij fucking Mulder, hoeveel potjes heeft die kerel wel niet gekeept? En hij is NOOIT geheel onomstreden geweest. Kans gehad, te licht bevonden. Klaar. Eigen jeugd of niet. Dat is topsport hoor, maar jullie blijven liever met eigen jeugd naast prijzen grijpen, dan dat je met een paar goede aankopen wellicht wel weer eens wat kan winnen?
Je verwart volgens mij De Ruiter met die dikke Verhoeven.quote:Op maandag 1 september 2014 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het toch een beetje alsof je zelf in de goal staat bij Feyenoord [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is ook onbegrijpelijk hoe hij dat muurtje opstelde in de Oekraïne. Funny Videos is er niks bij.quote:Op maandag 1 september 2014 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel alsof hij exprés aan de grond genageld blijft staan. Want als je het niet probeert dan kun je een bal ook niet nét misen.
Ik ben blij dat er een betere keeper is aangetrokken. Al is Vermeer ook niet foutloos uiteraard. Hopelijk maakt hij de eerste maand geen grote blunder. Rust in de tent.
Je bent niet serieus te nemen kerel.quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermeer is niet beter dan Mulder. Het is lood om oud ijzer.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
In Ruiter? Over het paard getild, dan kan je beter Coutinho halen. Maar Vermeer > alle Eredivisiekeepers behalve Cillessen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had ik veel meer in gezien inderdaad.
Vangen we 20 miljoen voor hem.quote:Op maandag 1 september 2014 11:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oke, Vermeer is niet beter dan Mulder. Dan zal Man United zich vandaag wel melden voor Erwin.
Man man man, serieus?quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Kan me zo ergeren aan dit soort generaliserende reacties he.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Bla bla bla, uiteindelijk is iedereen blij met een uitgerangeerde Amsterdammer. Het is een treurige staat waarin het Feyenoord publiek van tegenwoordig verkeerd.
Niet zien dat dit een prima versterking isquote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Bla bla bla, uiteindelijk is iedereen blij met een uitgerangeerde Amsterdammer. Het is een treurige staat waarin het Feyenoord publiek van tegenwoordig verkeerd.
Daat had Muto het ook over.quote:Op maandag 1 september 2014 10:59 schreef Happel het volgende:
Je verwart volgens mij De Ruiter met die dikke Verhoeven.
Hij heet Ruiter, geen De Ruiter.quote:Op maandag 1 september 2014 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daat had Muto het ook over.
De Ruiter is op zijn uittrappen na erg goed, in ieder geval vorig seizoen deed hij het aldaar prima.
Niemand is groter dan de club? Maar het eer van sommige supporters wel? Kan me geen zak schelen wie er komen, zolang de club er maar op vooruit gaat, dat sommige mensen moeite hebben om hun ego opzij te zetten voor zo'n transfer vind ik kwalijk.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Gewoon doen, zit ik niet mee. Ik erger me aan het gros van de supporters.quote:Op maandag 1 september 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me zo ergeren aan dit soort generaliserende reacties he.
De = Die. Tjongejonge, je hebt me op een spelfout betrapt. Hier heb je een koekje, galbak.quote:Op maandag 1 september 2014 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij heet Ruiter, geen De Ruiter.
En zijn uittrap is prima, behalve dan tegen Feyenoord die ene keer...
Waardoor je een man minder op het veld hebt.quote:Op maandag 1 september 2014 11:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uittrappen zijn een dusdanige overbodige kwaliteit dat je ze als de nood aan de man is ook door een veldspeler kunt laten nemen.
Boohoo, het is gewoon realiteit datquote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Wat ben je zuur vandaag HMF.quote:Op maandag 1 september 2014 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De = Die. Tjongejonge, je hebt me op een spelfout betrapt. Hier heb je een koekje, galbak.
Alsof het belangrijk is dat er 2 CVs staan als je die bal ver over de middellijn traptquote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waardoor je een man minder op het veld hebt.
Jij snapt er echt geen pleures van.
Omdat een jood nooit welkom zou moeten zijn in De Kuip?quote:Op maandag 1 september 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon doen, zit ik niet mee. Ik erger me aan het gros van de supporters.
"een man minder op het veld" HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waardoor je een man minder op het veld hebt.
Jij snapt er echt geen pleures van.
Wel als die bal niet bij je eigen mensen terecht komt en een razendsnelle counter volgt. Duh.quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof het belangrijk is dat er 2 CVs staan als je die bal ver over de middellijn trapt
Punt E is beetje onzin want Van Geel blijft een jood.quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boohoo, het is gewoon realiteit dat
A) Je als Feyenoord geen keeper kan halen die direct 50% beter dan Mulder is
B) Vermeer een koopje is
C) Vermeer gewoon beter is dan Mulder
D) Zelfs al zou hij 'even goed' zijn nóg een aanwinst is aangezien hij bakken meer (internationale) ervaring heeft dan Mulder, wel zo lekker als je weer eens Europees speelt
E) Van Geel schijnbaar toch niet zo achterlijk is als ik dacht, en hij gewoon die sentimenten links laat liggen en toehapt als Ajax zo dom is hem in de etalage te zetten voor een spotprijsje zonder voorwaarden.
F) Als je 'eigen jeugd' faalt moet je gewoon ingrijpen, anders ga je nooit in de top meedraaien. Mulder heeft lang genoeg z'n kans gehad, het is niet dat hij na één wedstrijdje wordt vervangen.
Die staat zover naar achter waardoor een snelle rush naar voren van de tegenstander (mocht de uittrap niet aankomen) de andere CV in moeilijkheden brengt. Maar nogmalas, jij snapt er geen tering van.quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
"een man minder op het veld" HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn hemel wat ben jij dom
zeldzaam dom
JUICHEN VOOR CRUIJFF ALLEMAAL GODVERDOMME STEL NAGEMAAKTENquote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat een jood nooit welkom zou moeten zijn in De Kuip?
Mquote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Punt E is beetje onzin want Van Geel blijft een jood.
Niemand juicht voor de meest overrated voetballer ooit, die - in tegenstelling tot wat joodjes geloven - totaal geen invloed had op het kampioenschap in 83.quote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
JUICHEN VOOR CRUIJFF ALLEMAAL GODVERDOMME STEL NAGEMAAKTEN
Ik ga er vanuit dat in de 10 tot 20 seconden die dat minstens duurt zelfs opa mathijssen wel weer kan aansluiten.quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel als die bal niet bij je eigen mensen terecht komt en een razendsnelle counter volgt. Duh.
Tja, het is de Eredivisie, daarin geef ik je gelijk. Gekut op het middenveld en geen splijtende pass bij een van de clubs.quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat in de 10 tot 20 seconden die dat minstens duurt zelfs opa mathijssen wel weer kan aansluiten.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand juicht voor de meest overrated voetballer ooit, die - in tegenstelling tot wat joodjes geloven - totaal geen invloed had op het kampioenschap in 83.
Hey grappig, bij een quote verdwijnen de sterretjes. Gelijk TR gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat joden kanker hebben.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat joden ****** hebben.
Sinds wanneer is dat een gerucht?quote:Op maandag 1 september 2014 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat joden ****** hebben.
twitter:FCUpdate_nl twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:13:27Vermeer sluit op amateurbasis aan bij NAC-selectie #deadlineday http://t.co/l4EYYXz1NU reageer retweet
?quote:Op maandag 1 september 2014 11:18 schreef Kerftminister het volgende:
Tering El Ahmadi gewoon voor Twente gespeeld
? Dat wist je niet?quote:Op maandag 1 september 2014 11:18 schreef Kerftminister het volgende:
Tering El Ahmadi gewoon voor Twente gespeeld
Even een cynische reactie tegenover het kinderachtige gedoe hier.quote:
Teringleijer ik schrok me dood.quote:Op maandag 1 september 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, Vermeer toch niet naar Feyenoord zo blijkt:twitter:FCUpdate_nl twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:13:27Vermeer sluit op amateurbasis aan bij NAC-selectie #deadlineday http://t.co/l4EYYXz1NU reageer retweet
Haha, jij bent echt supergrappig man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey grappig, bij een quote verdwijnen de sterretjes. Gelijk TR gemaakt.
Goh ja.quote:Op maandag 1 september 2014 11:19 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]x 1000000000000000294289374234263 dat je het sarcasme niet snapt
84quote:Op maandag 1 september 2014 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand juicht voor de meest overrated voetballer ooit, die - in tegenstelling tot wat joodjes geloven - totaal geen invloed had op het kampioenschap in 83.
Ja, maar twente en ajax zijn 2 andere werelden.quote:Op maandag 1 september 2014 11:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Even een cynische reactie tegenover het kinderachtige gedoe hier.
quote:Karim El Ahmadi keert per direct terug bij Feyenoord. De 29-jarige middenvelder wordt overgenomen van Aston Villa en tekent in De Kuip een contract voor drie seizoenen. El Ahmadi speelde eerder van 2008 tot 2012 voor Feyenoord, dat hem in 2011 een half jaar verhuurde aan Al Ahli. Bij Aston Villa had El Ahmadi nog een contract voor één seizoen.
‘Karim El Ahmadi wilde graag terug naar Nederland’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘We zijn blij dat we deze ervaren speler aan de selectie hebben kunnen toevoegen, waarmee de mogelijkheden op het middenveld weer groter worden. Bovendien heeft El Ahmadi in het verleden al met succes samengewerkt met Fred Rutten, terwijl hij natuurlijk ook bekend is met het spelen voor Feyenoord en in De Kuip.’
‘Ik heb altijd gezegd dat ik nog eens terug wilde komen naar Feyenoord’, vertelt El Ahmadi. ‘Nu was het juiste moment aangebroken. In mijn eerste periode bij deze club was Feyenoord groeiende en die groei heeft zich de afgelopen jaren doorgezet. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer in een volle Kuip te gaan spelen en mijn ervaring over te brengen op de andere spelers van Feyenoord. Ook is het een mooi vooruitzicht om weer te gaan samenwerken met Fred Rutten, die heel belangrijk is geweest voor mij aan het begin van mijn carrière bij FC Twente.’
El Ahmadi vertrok in de zomer van 2012 na een uitstekend laatste seizoen bij Feyenoord naar Aston Villa. In de Premier League kwam de Marokkaanse middenvelder de afgelopen twee jaar in 51 wedstrijden in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.
Voor zijn vertrek naar Engeland speelde El Ahmadi drie seizoenen voor Feyenoord, dat hem in 2008 overnam van FC Twente. El Ahmadi speelde tot dusver 65 competitiewedstrijden in het Feyenoord-shirt, met als voorlopig hoogtepunt het bereiken van de tweede plaats in het seizoen 2011-2012.
Erger me de laatste tijd meer aan de smerigheid van dat Twente die geen scouting meer hebben, maar gewoon alles waar Feyenoord interesse in heeft of hier onder contract heeft gestaan halen ze.quote:Op maandag 1 september 2014 11:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, maar twente en ajax zijn 2 andere werelden.
Dat Mulder kut is zijn we het allemaal wel over eens, geloof me. Die zie ik liever vandaag dan morgen nog vertrekken.quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boohoo, het is gewoon realiteit dat
A) Je als Feyenoord geen keeper kan halen die direct 50% beter dan Mulder is
B) Vermeer een koopje is
C) Vermeer gewoon beter is dan Mulder
D) Zelfs al zou hij 'even goed' zijn nóg een aanwinst is aangezien hij bakken meer (internationale) ervaring heeft dan Mulder, wel zo lekker als je weer eens Europees speelt
E) Van Geel schijnbaar toch niet zo achterlijk is als ik dacht, en hij gewoon die sentimenten links laat liggen en toehapt als Ajax zo dom is hem in de etalage te zetten voor een spotprijsje zonder voorwaarden.
F) Als je 'eigen jeugd' faalt moet je gewoon ingrijpen, anders ga je nooit in de top meedraaien. Mulder heeft lang genoeg z'n kans gehad, het is niet dat hij na één wedstrijdje wordt vervangen.
Prima toch, nemen alles onder contract wat bij ons niet voldoet. Moet je je niet aan ergeren joh. Subtopclubje stressquote:Op maandag 1 september 2014 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Erger me de laatste tijd meer aan de smerigheid van dat Twente die geen scouting meer hebben, maar gewoon alles waar Feyenoord interesse in heeft of hier onder contract heeft gestaan halen ze.
Jaja, ga jij je nu maar voor de tiende keer eventjes bezinnen tijdens je ban. Zie je over een week of 40-45quote:Op maandag 1 september 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt supergrappig man.
Het is ebola tegenwoordig, nsbeer.quote:Op maandag 1 september 2014 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey grappig, bij een quote verdwijnen de sterretjes. Gelijk TR gemaakt.
Ik krijg geen ban. Ik heb geen kanker gepost, de mods kunnen dat zien.quote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaja, ga jij je nu maar voor de tiende keer eventjes bezinnen tijdens je ban. Zie je over een week of 40-45
Ik had destijds toch Ziyech graag zien komen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Prima toch, nemen alles onder contract wat bij ons niet voldoet. Moet je je niet aan ergeren joh. Subtopclubje stress.
Grappige is dat hij zelf het woord kanker erbij verzint: nooit uitgetypt. Pas wel op, GGMM heeft gisteren nog gewaarschuwd.quote:Op maandag 1 september 2014 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is ebola tegenwoordig, nsbeer.
Die kreeg me voetballes van Clasie jongen, och och och.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik had destijds toch Ziyech graag zien komen.
Heel dat Twente was echt dramatisch, die gaan echt niet concurreren met ons dit seizoen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kreeg me voetballes van Clasie jongen, och och och.
Is het niet eerder treurig dat alles wat uit Amsterdam kut/waardeloos/stront is en vice versa?quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
Dankzij die teringlijer de Boer. Lekker even wereldkundig maken vlak voor onze wedstrijd. Alles om je concurrent te fucken. Sportiviteit komt niet bij die joden opquote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
Daarnaast weet heel Nederland dat Vermeer onze eerste keeper gaat worden, omdat er op Fox al over wordt gesproken en er interviews worden gegeven, terwijl Erwin Mulder, vanaf de B'tjes al spelend bij Feyenoord, van niets weet omdat hij notabene een wedstrijd aan het keepen is. Directie vond het wel een goed plan om het geheim te houden voor Mulder. Wat een schaamteloos en schandalig gedrag.
quote:Karim El Ahmadi keert per direct terug bij Feyenoord. De 29-jarige middenvelder wordt overgenomen van Aston Villa en tekent in De Kuip een contract voor drie seizoenen. El Ahmadi speelde eerder van 2008 tot 2012 voor Feyenoord, dat hem in 2011 een half jaar verhuurde aan Al Ahli. Bij Aston Villa had El Ahmadi nog een contract voor één seizoen.
‘Karim El Ahmadi wilde graag terug naar Nederland’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘We zijn blij dat we deze ervaren speler aan de selectie hebben kunnen toevoegen, waarmee de mogelijkheden op het middenveld weer groter worden. Bovendien heeft El Ahmadi in het verleden al met succes samengewerkt met Fred Rutten, terwijl hij natuurlijk ook bekend is met het spelen voor Feyenoord en in De Kuip.’
‘Ik heb altijd gezegd dat ik nog eens terug wilde komen naar Feyenoord’, vertelt El Ahmadi. ‘Nu was het juiste moment aangebroken. In mijn eerste periode bij deze club was Feyenoord groeiende en die groei heeft zich de afgelopen jaren doorgezet. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer in een volle Kuip te gaan spelen en mijn ervaring over te brengen op de andere spelers van Feyenoord. Ook is het een mooi vooruitzicht om weer te gaan samenwerken met Fred Rutten, die heel belangrijk is geweest voor mij aan het begin van mijn carrière bij FC Twente.’
El Ahmadi vertrok in de zomer van 2012 na een uitstekend laatste seizoen bij Feyenoord naar Aston Villa. In de Premier League kwam de Marokkaanse middenvelder de afgelopen twee jaar in 51 wedstrijden in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.
Voor zijn vertrek naar Engeland speelde El Ahmadi drie seizoenen voor Feyenoord, dat hem in 2008 overnam van FC Twente. El Ahmadi speelde tot dusver 65 competitiewedstrijden in het Feyenoord-shirt, met als voorlopig hoogtepunt het bereiken van de tweede plaats in het seizoen 2011-2012.
En ondertussen willen we die jongen er wel bij want Joden zijn primaquote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dankzij die teringlijer de Boer. Lekker even wereldkundig maken vlak voor onze wedstrijd. Alles om je concurrent te fucken. Sportiviteit komt niet bij die joden op
Daar kan Vermeer toch niets aan doen manquote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ondertussen willen we die jongen er wel bij want Joden zijn prima![]()
Toch?
Zou natuurlijk belachelijk zijn. fucking 95 euro voor 3 wedstrijdjes.quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
Zal het hier ook maar even posten. Geruchtje gehoord dat een Passe-partout 95 euro kost waar 5 munten verplicht bij 'meegekocht' worden. Ik kon me er echt nauwelijks wat bij voorstellen, maar het zou ergens commercieel natuurlijk geniaal zijn.
Ik hecht echter heel weinig waarde aan de bron hoor, maar hij heeft heel af en toe dingetjes wel eens juist.
Erg slim van hem. Moeten we maar tegen kunnen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dankzij die teringlijer de Boer. Lekker even wereldkundig maken vlak voor onze wedstrijd. Alles om je concurrent te fucken. Sportiviteit komt niet bij die joden op
quote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch?
Nou, een Fischer of een van die andere buitenspelertjes zou ik er niet bij hoeven. Of Veldheer (quote:Op maandag 1 september 2014 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch?
Dat ligt maar net aan het vak.quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou natuurlijk belachelijk zijn. fucking 95 euro voor 3 wedstrijdjes.
Tja, de joden betalen 130 geloof ik. Ze zullen wel denken, "ach EL en CL niemand ziet het verschil"quote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kreeg me voetballes van Clasie jongen, och och och.
Wat?quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Minste aantal tegendoelpunten in de competitie tot nu toe. Na Heracles ook de minste doelpunten in de competitie, dus halen we keeper. Beleid van Feyenoord in een notendop.
Scorebord journalistiek in een notendop.quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Minste aantal tegendoelpunten in de competitie tot nu toe. Na Heracles ook de minste doelpunten in de competitie, dus halen we keeper. Beleid van Feyenoord in een notendop.
Heb je het tegen Luhansk gekeken?quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd van donderdag gemist?quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Wanneer wordt dit officieel bekend?quote:Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
Zal het hier ook maar even posten. Geruchtje gehoord dat een Passe-partout 95 euro kost waar 5 munten verplicht bij 'meegekocht' worden. Ik kon me er echt nauwelijks wat bij voorstellen, maar het zou ergens commercieel natuurlijk geniaal zijn.
Ik hecht echter heel weinig waarde aan de bron hoor, maar hij heeft heel af en toe dingetjes wel eens juist.
Eerder de voorgaande 3 seizoenen gemist denk ik.quote:Op maandag 1 september 2014 11:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Wedstrijd van donderdag gemist?
Dat is korte termijn gelul. Op lange termijn gaat Mulder weer falen, zie Zorya Luhansk donderdag.quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Dit was meer gerelateerd aan onze tegenstanders in de competitie.quote:Op maandag 1 september 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
Waarschijnlijk woensdagquote:Op maandag 1 september 2014 11:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit officieel bekend?
De bal werd tot twee keer toe bijna tegen hem aangeschoten.quote:Op maandag 1 september 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Donderdag was een incident. Ondertussen vergeet men dat de donderdag ervoor Mulder capitale reddingen maakte.
En nog 2 wedstrijden om 19.00 uur ookquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Is echt zo'n vaag oppervlaktegerucht wat 99 van de 100 keer niet klopt.quote:Op maandag 1 september 2014 11:34 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wanneer wordt dit officieel bekend?
Jij zou moeten weten dat ik niks met Mulder heb. Hij is echter niet het probleem nu. Dat zit voorin en op de linksback positie.quote:Op maandag 1 september 2014 11:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerder de voorgaande 3 seizoenen gemist denk ik.
Vooral erg treurig.quote:Op maandag 1 september 2014 11:35 schreef Kerftminister het volgende:
Lachtherapie in dit topic hoor.
Deze post.quote:Op maandag 1 september 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat ik niks met Mulder heb. Hij is echter niet het probleem nu. Dat zit voorin en op de linksback positie.
Donderdag was pure aids en een collectief falen. Daar kan ik nog steeds boos om worden.
Aan de andere kant heb je niet vaak de mogelijkheid om een keeper van het kaliber Vermeer voor een miljoentje op te pikken.quote:Op maandag 1 september 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zou moeten weten dat ik niks met Mulder heb. Hij is echter niet het probleem nu. Dat zit voorin en op de linksback positie.
Donderdag was pure aids en een collectief falen. Daar kan ik nog steeds boos om worden.
Ik vind het feit dat Mulder er eindelijk uitgaat voor een goede keeper inderdaad belangrijker dan het joods zijn van Vermeer. De clubcultuur gaat toch niet ten onder door één zo'n transfer?quote:Op maandag 1 september 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met jullie rationeel denkende supporters. Puur genieten.
Zolang het maar niet Rooney is #viesdikquote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Muto het volgende:
Falcao --> Manchester United
Van Persie --> Feyenoord?
Van Persie is momenteel nog slechter dan Te Vredequote:Op maandag 1 september 2014 11:44 schreef Muto het volgende:
Falcao --> Manchester United
Van Persie --> Feyenoord?
Welke clubcultuur?quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat Mulder er eindelijk uitgaat voor een goede keeper inderdaad belangrijker dan het joods zijn van Vermeer. De clubcultuur gaat toch niet ten onder door één zo'n transfer?
Zou me niks verbazen als hij er echt een maand van wakker ligtquote:Op maandag 1 september 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he, hoe je zo door kan slaan in het haten van een andere club, in plaats van enigszins objectief proberen te kijken en gewoon te zien dat hij je eigen club sterker maakt. Je zou bijna de begeleiders van die knul van dat soort diepgewortelde haat op de hoogte stellen, kan niet goed zijn.
Die wordt langzaamaan kapot gemaakt.quote:
Dat is al jaren zo en gaat echt niet meer veranderen. Het zal alleen maar erger worden.quote:Op maandag 1 september 2014 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Kan dat gezanik op elkaar even kappen?
Een joodse keeper vind ik al erg, maar vind het nog erger dat supporters onderling elkaar voor alles en nog wat uitmaken. Niet alleen hier overigens.
Onze generatie sterft uit en daarna bestaat tolerantie ten aanzien van alles dat joods is.quote:Op maandag 1 september 2014 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Die wordt langzaamaan kapot gemaakt.
[..]
Dat is al jaren zo en gaat echt niet meer veranderen. Het zal alleen maar erger worden.
Niet blij zijn met een keeper van de joden jattenquote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze generatie sterft uit en daarna bestaat tolerantie ten aanzien van alles dat joods is.
FR12, bolwerk van puistenpubers. 89% vindt Vermeer een goede beslissing o.i.d.
Zegt genoeg.
Ja, dnderdag lag echt alleen aan Mulder. Man, je had donderdag lef als je een peuk aanstak met dat brandhout tussen de lijnen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is korte termijn gelul. Op lange termijn gaat Mulder weer falen, zie Zorya Luhansk donderdag.
je bent zelf ook een puistenpuberquote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze generatie sterft uit en daarna bestaat tolerantie ten aanzien van alles dat joods is.
Zegt genoeg.
Gevalletje 'ik ben niet gek, maar de rest van de wereld' bij jou. De rest heeft tenminste echt liefde voor z'n club en snapt dat het gewoon een versterking is, de overige 11% haat Ajax meer dan dat het van Feyenoord houdt schijnbaar. Droevig wel.quote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Henrys het volgende:
om te laten zien dat het legioen achter hem staat
quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, dnderdag lag echt alleen aan Mulder. Man, je had donderdag lef als je een peuk aanstak met dat brandhout tussen de lijnen.
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:35:44Gerucht: Vandaag komt er alsnog een nieuwe spits bij... reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:43:33Bron: Mensen die zaterdag al wisten dat Vermeer kwam (en die wij voor gek verklaarden). Namen: Onbekend... reageer retweet
Uh, oké.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je bent zelf ook een puistenpuber
Qua leeftijd niet misschien maar qua gedrag en intelligentie zeker wel.
Is toch mooi man. We snoepen hun een goed keeper af en hunnie halen er eentje die negen vingers heeft.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevalletje 'ik ben niet gek, maar de rest van de wereld' bij jou. De rest heeft tenminste echt liefde voor z'n club en snapt dat het gewoon een versterking is, de overige 11% haat Ajax meer dan dat het van Feyenoord houdt schijnbaar. Droevig wel.
Geruchten van FRFC moet je niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef elCholo het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:35:44Gerucht: Vandaag komt er alsnog een nieuwe spits bij... reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 01-09-2014 om 11:43:33Bron: Mensen die zaterdag al wisten dat Vermeer kwam (en die wij voor gek verklaarden). Namen: Onbekend... reageer retweet
Echt liefde voor zijn club. Haha, oké man.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevalletje 'ik ben niet gek, maar de rest van de wereld' bij jou. De rest heeft tenminste echt liefde voor z'n club en snapt dat het gewoon een versterking is, de overige 11% haat Ajax meer dan dat het van Feyenoord houdt schijnbaar. Droevig wel.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:56 schreef Muto het volgende:
[..]
FRFC moet je niet zo serieus nemen.
Apart zeg dat ze blij zijn met een enorme versterking tegenover Mulder.quote:Op maandag 1 september 2014 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Je leeft buiten de realiteit kerel, er is op dit moment geen betere keeper te halen voor Feyenoord, zeker niet voor dat geld.quote:Op maandag 1 september 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt liefde voor zijn club. Haha, oké man.
Pleur nou maar weer op naar het jodentopic.
Ik haat Ajax niet, heb het beste voor met Feyenoord. En dat is niet Vermeer..
Kom mij even recht in mn gezicht vertellen dat ik meer haat voel voor hun dan liefde voor Feijenoord. Knuppeltje.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ajax is de rivaal, Vermeer is onderdeel van de rivaal. Ik heb geen hekel aan Ajax en van die gasten daar is Vermeer al helemaal nietszeggend.quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Apart zeg dat ze blij zijn met een enorme versterking tegenover Mulder.
Raar dat ze meer liefde voor hun eigen club hebben dan een hekel aan de rivaal.
Hij zag er totaal niet goed uit bij vooral de 3-1 en 3-3. Eens met brandhout.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, dnderdag lag echt alleen aan Mulder. Man, je had donderdag lef als je een peuk aanstak met dat brandhout tussen de lijnen.
Zorgt wel voor vermakelijke social mediaquote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is wel tekenond voor hoeveel verdeeldheid de komst van een jood zorgt.
Vermeer heeft al redelijk een lange tijd niet staan blunderen, zowel in de beker wedstrijden als de wedstrijden waar Cillessen er nog niet was. Sterker nog, begin van dit seizoen uitstekend gekeept. Als je hem nauwelijks een versterking vind terwijl je Mulder hebt, ben je niet goed snik.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax is de rivaal, Vermeer is onderdeel van de rivaal. Ik heb geen hekel aan Ajax en van die gasten daar is Vermeer al helemaal nietszeggend.
Ik vind het nauwelijks een versterking. Rare grabbelaar is het. En dan is zijn joodse verleden niet bijzonder positief stemmend.
Nou, doei weer hé. Heb me nu al 14-18 keer herhaald.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef Happel het volgende:
Over twee weken naar Sevilla, eind oktober naar Kroatië en ergens aan het eind nog eens naar België. Begin niet over clubliefde.
Ik wil net zeggen, maar het is een jood die het roept hé.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef Happel het volgende:
Over twee weken naar Sevilla, eind oktober naar Kroatië en ergens aan het eind nog eens naar België. Begin niet over clubliefde.
Deze man weet, als Vermeer die periode niet hard gehad stond hij in de basis.quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer heeft al redelijk een lange tijd niet staan blunderen, zowel in de beker wedstrijden als de wedstrijden waar Cillessen er nog niet was. Sterker nog, begin van dit seizoen uitstekend gekeept. Als je hem nauwelijks een versterking vind terwijl je Mulder hebt, ben je niet goed snik.
Met hel bedoel je het Feyenoord topic?quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, maar het is een jood die het roept hé.
Zo een die hier post in het livetopic, terwijl wij onze club volgen naar de krochten van de hel als het moet.
zegt de teletekstsupporterquote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo een die hier post in het livetopic, terwijl wij onze club volgen naar de krochten van de hel als het moet.
Nee, maar voor wat ik begreep gaan we met zijn allen op losse. Al heb ik wel een uitkaart, lijkt me dat ook toffer.quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]. Zeker nog niets bekend over kaartverkoop voor Sevilla-uit?
Tyftering op joh pleuris mongool, kom anders even de eerstvolgende wedstrijd voor me staan, mag je het nog een keer zeggenquote:
Roep anders nog even iets over de Arena die leegloopt rond de 80e minuut, dan is m'n bingokaart weer volquote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jippiequote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze man weet, als Vermeer die periode niet hard gehad stond hij in de basis.
Zag wel dat er vorig seizoen gemiddeld 15.000 toeschouwers in de groepsfase EL in dat stadion waren. Dus losse kaarten moet sowieso wel makkelijk lukken.quote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, maar voor wat ik begreep gaan we met zijn allen op losse. Al heb ik wel een uitkaart, lijkt me dat ook toffer.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyftering op joh pleuris mongool, kom anders even de eerstvolgende wedstrijd voor me staan, mag je het nog een keer zeggen
quote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyftering op joh pleuris mongool, kom anders even de eerstvolgende wedstrijd voor me staan, mag je het nog een keer zeggen
quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja daarom joh, en we hebben Spaanssprekenden onder ons dus dat helpt zekersteweten ook.quote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Zag wel dat er vorig seizoen gemiddeld 15.000 toeschouwers in de groepsfase EL in dat stadion waren. Dus losse kaarten moet sowieso wel makkelijk lukken.
Klopt, #Mulderexit is terecht maar dat is niet op basis van enkel de laatste wedstrijden. Men had veel eerder moeten handelen, niet bij de Joodse niet bijzonder veel betere Vermeer uit moeten komen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]Toch vond ik dat typisch een wedstrijd waarbij een punten-pakkende keeper de schade beperkter had gehouden. Nee je kunt niet echt van blúnders spreken, maar geen van de drie tegengoals verdiende het predikaat 'absoluut onhoudbaar'.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef Muto het volgende:
Moet zeggen dat die 1 miljoen best goed besteed is. Gisteren al lachen om de reacties, nu gaat dat gewoon door.
quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik dat wil, dan sla ik jullie allemaal in elkaar.
Nee, maar ga op losse kaarten daarheen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef Muto het volgende:
[..]. Zeker nog niets bekend over kaartverkoop voor Sevilla-uit?
We hadden toen Bosz TD was Krul moeten halen. Wou graag en alles, had je een keeper voor jaren gehad die het niveau wel heeft. Of van de zomer zoals ik gister al zei Tyton oppikken. Maar ja.quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, #Mulderexit is terecht maar dat is niet op basis van enkel de laatste wedstrijden. Men had veel eerder moeten handelen, niet bij de Joodse niet bijzonder veel betere Vermeer uit moeten komen.
of wil jij zeggen van niet somsquote:
Vermeer > Tytonquote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hadden toen Bosz TD was Krul moeten halen. Wou graag en alles, had je een keeper voor jaren gehad die het niveau wel heeft. Of van de zomer zoals ik gister al zei Tyton oppikken. Maar ja.
Ben erg benieuwd hoe vol het stadion zit. Gasten pakten natuurlijk afgelopen jaar de EL, en staan nu tegenover Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, maar ga op losse kaarten daarheen.
Mooi stadion wel. Ben er al eens geweest.
Tyton ja. Of die van Utrecht..quote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hadden toen Bosz TD was Krul moeten halen. Wou graag en alles, had je een keeper voor jaren gehad die het niveau wel heeft. Of van de zomer zoals ik gister al zei Tyton oppikken. Maar ja.
Max 20.000.quote:Op maandag 1 september 2014 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe vol het stadion zit. Gasten pakten natuurlijk afgelopen jaar de EL, en staan nu tegenover Feyenoord.. Zal ze een welbevallen tegenstander betreffen.
.
Wat wel prettig is, want dan kan er flink wat op losse kaarten en ik weet vrij zeker dat dat hard nodig gaat zijn.quote:
Tenminste geen jood en doetje. Ergo beter.quote:Op maandag 1 september 2014 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die blundert net zoveel als Mulder en Vermeer.
Dat wil ik wel zeggen jaquote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
of wil jij zeggen van niet soms
Leuke stad ook met veel barretjes. Stadion op loopafstand van het centrum. Losse kaarten gewoon de dagen ervoor af te halen bij het stadion. Nu al zin inquote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Happel het volgende:
Nee, maar ga op losse kaarten daarheen.
Mooi stadion wel. Ben er al eens geweest.
Hoepel nou maar op met je joodse autistenkopquote:Op maandag 1 september 2014 12:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
of wil jij zeggen van niet soms
Mwah. Ik denk dat er betere te vinden zijn. Maar goed, die Vermeer is er gewoon helaas.quote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tenminste geen jood en doetje. Ergo beter.
Puistenkopquote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoepel nou maar op met je joodse autistenkop
Ik ook man. Al gaan wij ook een dagje (of 2) strand of waterpark meepakken, lekker zonnen in de 30+ graden.quote:Op maandag 1 september 2014 12:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leuke stad ook met veel barretjes. Stadion op loopafstand van het centrum. Losse kaarten gewoon de dagen ervoor af te halen bij het stadion. Nu al zin in
Aandachtstekort joh? Ik zal je zus nog eens lekker een beurt geven terwijl je toekijkt, ben je ook weer effe stilquote:
jij maakt hier niet de dienst uit wijsneusquote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoepel nou maar op met je joodse autistenkop
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 1 september 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aandachtstekort joh? Ik zal je zus nog eens lekker een beurt geven terwijl je toekijkt, ben je ook weer effe stil
Met een wat mannelijkere verdediging ook en een veel scorende aanval is ook makkelijk. Laat bij die laatste 2 zaken de prioriteit liggen itt een keepert.quote:Op maandag 1 september 2014 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]Toch vond ik dat typisch een wedstrijd waarbij een punten-pakkende keeper de schade beperkter had gehouden. Nee je kunt niet echt van blúnders spreken, maar geen van de drie tegengoals verdiende het predikaat 'absoluut onhoudbaar'.
Ik had aan de ene kant liever Italië (Fiorentina !!) of Engeland gehad, aan de andere kant vind ik Sevilla wel heel relax omdat je nu met een mannetje of 10 (je komt vanzelf wel wat gasten tegen daar) een beetje in de zon kan gaan lopen kutten.quote:Op maandag 1 september 2014 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso, Spanje
Jammer dat ik niet mee kan. Nog nooit een Europese trip gehad![]()
Uh okquote:Op maandag 1 september 2014 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aandachtstekort joh? Ik zal je zus nog eens lekker een beurt geven terwijl je toekijkt, ben je ook weer effe stil
Gewoon zonneklep of sombrero op, en zuipen als een malle.quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
Binnenstad is daar ontiegelijk heet, net als Valencia niet uit te houden.
Het is gewoon:quote:Op maandag 1 september 2014 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Met een wat mannelijkere verdediging ook en een veel scorende aanval is ook makkelijk. Laat bij die laatste 2 zaken de prioriteit liggen itt een keepert.
Gaan en staan waar je wilt, geen net over je kop, misgedragingen gaan makkelijker ongestraftquote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Muto het volgende:
Zijn er bij Europese uitwedstrijden eigenlijk voordelen voor het kopen van losse kaarten? Niet vastgehouden in het uitvak na afloop?
Ik wil ook 't liefst naar de Algarve of mooie strandjes in de buurt, maar we moeten even kijken wat de rest wil.quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Gewoon zonneklep of sombrero op, en zuipen als een malle.
PS waterpark zou ik niet doen. Op 1.5 uur rijden heb je prachtige stranden daar. Algarve is geloof ik ook maar 2 uurtjes rijden vanaf Sevilla.
Heb je daar ook nog iets van bronnen voor?quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Gaan nu wat verhalen rond dat Pantelic mogelijk naar Feyenoord gaat
Doe normaal man, mijn hart.quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Goede trollquote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Servische kranten, kan je toch niet lezenquote:Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog iets van bronnen voor?
Ik wel. Dus stuur even een linkje.quote:Op maandag 1 september 2014 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Servische kranten, kan je toch niet lezen
Zijn er ook talen die je niet kan?quote:Op maandag 1 september 2014 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel. Dus stuur even een linkje.
Oh, de context is altijd wel te begrijpen (behalve in het Chinees wellicht), dus kom maar doorquote:Op maandag 1 september 2014 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Servische kranten, kan je toch niet lezen
Heb al naar HMF gestuurd die kan vloeiend Servischquote:Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, de context is altijd wel te begrijpen (behalve in het Chinees wellicht), dus kom maar door
Ben even de naam vergeten maar ergens is er een park (redelijk vlak bij plaza de espana) waar men vroeger ging zuipen om daarna naar de cafestraat naast het park te gaan. Politie verbood het zuipen in het park en niemand ging er meer naartoe, waardoor de uitbaters veel omzet verloren.quote:Op maandag 1 september 2014 12:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Gewoon zonneklep of sombrero op, en zuipen als een malle.
PS waterpark zou ik niet doen. Op 1.5 uur rijden heb je prachtige stranden daar. Algarve is geloof ik ook maar 2 uurtjes rijden vanaf Sevilla.
Heft ook gebleken geen effect te hebben. Kinderachtige spelletjes werken niet op Feyenoord blijkt maar weerquote:Op maandag 1 september 2014 11:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Erg slim van hem. Moeten we maar tegen kunnen.
Prima, dan lees ik het zo hier welquote:Op maandag 1 september 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb al naar HMF gestuurd die kan vloeiend Servisch
OMG OMG OMG HIJ KOMTquote:Op maandag 1 september 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb al naar HMF gestuurd die kan vloeiend Servisch
Die landen lijken me ook super ja. Maar toch, Spanje, paar keer geweest in Alicante/Benidorm/Albir maar prachtig landje, sfeertje ook, lekker rustig alles. Lijkt me prima vertoeven voor een paar daagjes, en dan ook nog je club mee pakken.quote:Op maandag 1 september 2014 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had aan de ene kant liever Italië (Fiorentina !!) of Engeland gehad, aan de andere kant vind ik Sevilla wel heel relax omdat je nu met een mannetje of 10 (je komt vanzelf wel wat gasten tegen daar) een beetje in de zon kan gaan lopen kutten.
En kutten, daar houd ik van. Behalve de flamoes van Kate Upton, jezus wat een misbaksel daar beneden
Dankje man, gaat het feestje wel worden als we elkaar voor die tijd niet afgemaakt hebben over Vermeer.quote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die landen lijken me ook super ja. Maar toch, Spanje, paar keer geweest in Alicante/Benidorm/Albir maar prachtig landje, sfeertje ook, lekker rustig alles. Lijkt me prima vertoeven voor een paar daagjes, en dan ook nog je club mee pakken.
Mooi man, alvast veel plezier daar.
Loopt wel los. Paar weekjes.quote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje man, gaat het feestje wel worden als we elkaar voor die tijd niet afgemaakt hebben over Vermeer.
Die tijd is niet ver meer.quote:Op maandag 1 september 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje man, gaat het feestje wel worden als [b]we elkaar voor die tijd niet afgemaakt hebben[/b] over Vermeer.
Ik ben ook paar keer in Sevilla geweest echt een geweldige stad.quote:Op maandag 1 september 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
Ben even de naam vergeten maar ergens is er een park (redelijk vlak bij plaza de espana) waar men vroeger ging zuipen om daarna naar de cafestraat naast het park te gaan. Politie verbood het zuipen in het park en niemand ging er meer naartoe, waardoor de uitbaters veel omzet verloren.
Uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen dat men nu met eigen drank op de terrassen mag zitten tot 11 uur. Daarna moet de drank opzij en moet je kopen.
Heel erg de moeite waard. Beetje tafeltjes afschuiven, bij de ene beetje wijn drinken, bij de andere bier, derde tafeltje whiskey etc. etc. Goedkoop zat worden en daarna schappelijk betaald nog meer bijtanken.
Heb je het Servische stuk al vertaald?quote:Op maandag 1 september 2014 12:25 schreef Helpmefok het volgende:
Opruimwerkzaamheden worden verricht
quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is maar goed dat ik nooit naar het stadion ga, want als ik hier zie hoe irritant sommigen zijn dan zou ik zeker een paar koeken uitdelen als ik daartussen zou staan
Ja hij moet alleen even wachten op Vagner Love. Die wordt eerst gekeurd.quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Sigthorsson gesignaleerd in het EMC
Wat een faal dat we hem 10 jaar geleden niet haalden.quote:Op maandag 1 september 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hij moet alleen even wachten op Vagner Love. Die wordt eerst gekeurd.
Waarom de fuck heb ik mijn wijf meegenomen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ben ook paar keer in Sevilla geweest echt een geweldige stad.
Wat ook fucking mooi is is dat we op donderdag voetbalen. Op donderdagavond is het daar ook studentenavond, en die stad zit naast de prachtige Spaanse dames ook vol met geile Amerikaanse, Australische, Scandinavische, Nederlandse en weet ik veel waar al die geile sletten nog meer vandaan komen die daar Spaans aan het leren zijn.
Er is geen Servisch stuk.quote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je het Servische stuk al vertaald?
Naast de gouden toren zit een goede tent met zéér gewillige meisjes en vrij weinig mannen. Zeker gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom de fuck heb ik mijn wijf meegenomen.. Die gaat maar lekker een dagje op stap met C_A.
Is er nog een ticket over?quote:Op maandag 1 september 2014 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom de fuck heb ik mijn wijf meegenomen.. Die gaat maar lekker een dagje op stap met C_A.
Jodenadvies, niet serieus genomen want herpesquote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Naast de gouden toren zit een goede tent met zéér gewillige meisjes en vrij weinig mannen. Zeker gaan.
Als er vrij weinig mannen zitten, is dat meestal geen goed teken.quote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Naast de gouden toren zit een goede tent met zéér gewillige meisjes en vrij weinig mannen. Zeker gaan.
Het had minstens een seizoen eerder gemoeten, eens. Al is met Hahn wel een halfslachtige poging gedaan.quote:Op maandag 1 september 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, #Mulderexit is terecht maar dat is niet op basis van enkel de laatste wedstrijden. Men had veel eerder moeten handelen, niet bij de Joodse niet bijzonder veel betere Vermeer uit moeten komen.
Idd.quote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er vrij weinig mannen zitten, is dat meestal geen goed teken.
Jezelf HMFGod noemen. Net als je denkt dat het niet zieliger kanquote:Op maandag 1 september 2014 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
Hahaha iedereen denkt HMFGod te fucken, geen één note erbij alweer jongens. Ik ken de valkuilen nu dankzij mijn sociaalwerker Yvonne
Maar serieus, noem mij een goede negroïde keeper?quote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het had minstens een seizoen eerder gemoeten, eens. Al is met Hahn wel een halfslachtige poging gedaan.
Gezien prijs/kwaliteit en wat er nu voor handen was, lijkt Vermeer me echter een goede transfer. Tuurlijk heb je liever een puike keeper uit eigen jeugd of desnoods eentje van pak 'm beet Heerenveen. Maar als die er niet is en je kunt een keeper van dit formaat overnemen... ik geloof er in dat het een handvol punten extra gaat opleveren en de sportieve prestaties zijn m.i. dan toch belangrijker dan de "afkomst" van iemand. Tenzij het een zo iemand als Vertonghen zou zijn of zo , of een "Demy", maar ik heb geen hekel aan Vermeer.
Didaquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar serieus, noem mij een goede negroïde keeper?
Victor Krosquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterf toch nare vent, ik zal je nog eens een vriendschappelijke tip gevenquote:Op maandag 1 september 2014 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jodenadvies, niet serieus genomen want herpes
Vincent Enyeamaquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iets met hand in eigen boezem?quote:Op maandag 1 september 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Sterf toch nare vent, ik zal je nog eens een vriendschappelijke tip geven
Grandel.quote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DAN NEEM JE DE TIP TOCH NIET AAN JOHquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als er vrij weinig mannen zitten, is dat meestal geen goed teken.
Menzoquote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet die iig die Deckers wel uit het doel kunnen houden en ik neem aan die andere gozert ook welquote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Rijnmond meldt dat Warner Hahn op huurbasis vertrekt naar Excelsior.
Jaja. Heb het al helemaal weer gehad met die vriend van de joden moderatorsquote:
Iemand die Bulgarije fantastisch vindt is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
DAN NEEM JE DE TIP TOCH NIET AAN JOH
Oh stel je niet aan Dven.quote:Op maandag 1 september 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaja. Heb het al helemaal weer gehad met die vriend van de joden moderators
DAG
Jouw.quote:Op maandag 1 september 2014 09:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik bij het lezen van jou aids hier.
Courtois.quote:Op maandag 1 september 2014 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenners zijn het hier niet mee eens.quote:Op maandag 1 september 2014 12:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand die Bulgarije fantastisch vindt is niet serieus te nemen.
Jammer dat ie niet bij PEC gaat keepen, al zal hij bij Excelsior wel meer te doen hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Die had ook beter bij Dordt kunnen blijven dusquote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie zanger Rinus zich even breed maken om de andere media geen goede positie te gevenquote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rinus maakt zich wel erg breed, de egoïst.
Volgens mij staat er links 1 van AT5, waarom gaat hij die niet blokkeren dan?quote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de zeikerds zoals HMFtwitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:29:43Geinig dingetje: Feyenoord heeft nu vier oud-keepers van Ajax onder contract staan. Hahn, Lamprou, Graafland, Vermeer. (C) @Kok_Nik reageer retweet
Viesdikquote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzin. Genoeg voorbeelden van spelers die eerst even naar Excelsior moesten en later basisspeler werden.quote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ook beter bij Dordt kunnen blijven dus
Dit werd al een of meerdere topics geleden al gezegd.quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Sunri5e het volgende:
Voor de zeikerds zoals HMFtwitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 01-09-2014 om 12:29:43Geinig dingetje: Feyenoord heeft nu vier oud-keepers van Ajax onder contract staan. Hahn, Lamprou, Graafland, Vermeer. (C) @Kok_Nik reageer retweet
Werd gister al in het topic vermeld, oud nieuwsquote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg voorbeelden van spelers die eerst even naar Excelsior moesten en later basisspeler werden.
Excelsior is toch een leuk ploegje man. Niks mis mee. Die gaan zich handhaven.quote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet bij PEC gaat keepen, al zal hij bij Excelsior wel meer te doen hebben.
Ik zei goede.quote:
Graafland is toch gewoon een Feijenoord jeugdspeler die toevallig een joods jaartje heeft gehad?quote:Op maandag 1 september 2014 12:37 schreef Sunri5e het volgende:
Leon de Kogel is helaas al naar Almere Cityquote:
quote:Op maandag 1 september 2014 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Courtois.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Hoezo? Excelsior speelt eredivisiequote:Op maandag 1 september 2014 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ook beter bij Dordt kunnen blijven dus
Dordrecht ookquote:Op maandag 1 september 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Excelsior speelt eredivisie
Enige speler die kampioen bij ons werd.quote:Op maandag 1 september 2014 12:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Graafland is toch gewoon een Feijenoord jeugdspeler die toevallig een joods jaartje heeft gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |