Nee anders wordt het een grote orgie daar.quote:
Gratis op vakantie op kosten van de belastingbetaler. Hele goede investering ja.quote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima idee.
En het idee van vrijheidsberoving wat mensen hier roeptoeteren kan ik me totaal niet in vinden.
Iets gedwongen moeten doen voor ons land is zo verkeerd nog niet. Wij menen altijd maar dat alles hier vanzelfsprekend is. En 6 maanden van je leven in dienst, wat een ramp.
Als ik mijn vader hierover hoor dan heeft hij een leuke maar vooral leerzame tijd bij Defensie gehad. Het is niet dat hij in dienst wilde maar dat moest gewoon dus dan deed je dat zonder dat je aan vrijheidsberoving ging denken.
Sorry, ik steek geen vinger uit voor mijn land. Zeker niet als er geen enkele onderbouwing is over welk goed mijn inzet zou doen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima idee.
En het idee van vrijheidsberoving wat mensen hier roeptoeteren kan ik me totaal niet in vinden.
Iets gedwongen moeten doen voor ons land is zo verkeerd nog niet. Wij menen altijd maar dat alles hier vanzelfsprekend is. En 6 maanden van je leven in dienst, wat een ramp.
Als ik mijn vader hierover hoor dan heeft hij een leuke maar vooral leerzame tijd bij Defensie gehad. Het is niet dat hij in dienst wilde maar dat moest gewoon dus dan deed je dat zonder dat je aan vrijheidsberoving ging denken.
Zolang je ze niet bij elkaar zet.quote:Op maandag 1 september 2014 09:31 schreef remlof het volgende:
Lijkt me heel goed voor zolderkamerautisten en straatschoffies.
Euh...opleiding, ervaring en toepassing, en dat allemaal in 6 maanden? Dat wordt 6 maanden lang koffie halenquote:Op maandag 1 september 2014 09:04 schreef tong80 het volgende:
en helpt die de krijgsmacht bij het wegwerken van personeelstekorten.
zegt de staatssteunfokker...quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
De OP gelezen?
Daar staat al dat het dan ook voor vrouwen geldt.
Ik ben voor. Een half jaar afknijpen en leren gehoorzamen!
Okay, de jeugd leert dan hoe om te gaan met wapens, maar ze gebruiken ze nu toch wel.
Overigens mag dit wmb ook 9 maanden zijn. Een schooljaar eigenlijk.
Weer een sport waarin we kunnen uitblinken, na het darten.quote:
Dat hebben miljoenen vvoor jou ook geprobeerd...quote:Op maandag 1 september 2014 21:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou de boel expres verneuken als ik verplicht het leger in moest. Totaal niet doorlopen, dingen expres vergeten, niet luisteren. Tyf op met je vrijheidsberoving.
Of ze vertelden alleen maar dat ze dat deden. Op verjaardagen en zo.quote:Op maandag 1 september 2014 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hebben miljoenen vvoor jou ook geprobeerd...
Ik heb het niet over uitzendingen ansich, maar over de vorming van personen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, ik steek geen vinger uit voor mijn land. Zeker niet als er geen enkele onderbouwing is over welk goed mijn inzet zou doen.
Wat een achterlijke opmerking, ik ga hier ook verder niet op in.quote:Op maandag 1 september 2014 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gratis op vakantie op kosten van de belastingbetaler. Hele goede investering ja.
Hmmhmm. Beetje discipline kan geen kwaad. Ook voor jou niet, lijkt wel of je elke dag je dekbed opeet.quote:Op maandag 1 september 2014 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gratis op vakantie op kosten van de belastingbetaler. Hele goede investering ja.
Kun je dan eens aangeven wat zo'n dienstplicht dan nog meer aan meerwaarde voor de samenleving oplevert behalve dat iedereen een half jaar op kosten van de belastingbetaler kan leven en verplicht op kamp moet om een soort bezigheidstherapie te gaan doen?quote:Op maandag 1 september 2014 23:30 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Wat een achterlijke opmerking, ik ga hier ook verder niet op in.
Laat me toch niet lachen. De één heeft een streepje meer dan de ander en mag daarom de meest idiote opdrachten doorgeven, die de persoon met de meeste streepjes heeft gekregen van de persoon met de minste sterretjes, die op zijn beurt moet luisteren naar de personen met meer sterretjes. Als je vraagt waarom is het antwoord omdat ik het zeg.quote:Op maandag 1 september 2014 23:30 schreef Eiwitshake het volgende:
Defensie is bij uitstek het beste geschikt om verschillen tussen mensen in de maatschappij weg te nemen en nader tot elkaar te komen.
Discipline, gezond lichaam? Kijk even naar die bolle hokken onder de 25 die zich door de stad slepen na het einde van hun schooldag MBO facility management. Kan nou niet bepaald zeggen dat het de vorige generaties kwaad heeft gedaan: stuk stevigere mentaliteit.quote:Op maandag 1 september 2014 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je dan eens aangeven wat zo'n dienstplicht dan nog meer aan meerwaarde voor de samenleving oplevert behalve dat iedereen een half jaar op kosten van de belastingbetaler kan leven en verplicht op kamp moet om een soort bezigheidstherapie te gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |