Gewoon allemaal op vechtsport toch?quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef AchJa het volgende:
Dat is geen taak voor defensie, richt dan de Maatschappij van Weldadigheid en/ of de Glen Mills scholen maar weer op. Dat zal dan ook wel warm ontvangen worden hier in Nederland...![]()
Hier was het toepen. Heel veel vervelen en toepen. Ik heb het zelf van een dienstplichtige geleerd.quote:
Ouwe Griek!quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef AchJa het volgende:
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training… Jonge mensen staan niet meer op als een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, … en tiranniseren hun leraren.”
Mannen en vrouwen wel gescheiden graagquote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel lekker trouwens met geile wijven in een string onder hun camouflage-broek op één kamer te liggen. En dan toekijken hoe ze hun venusheuvel kaal scheren.
Daarom hebben we nu de participatie maatschappij, iedereen die een uitkering heeft moet marcheren in opdracht van de ambtenaren.quote:Op maandag 1 september 2014 18:53 schreef .Exe het volgende:
Beetje discipline zou een enorm goede zaak zijn voor alle Nederlanders.
Achter die PS vandaan en opbouwen van saamhorigheid en discipline, van karakter!!
100% eens, maar niet voor 6 maanden, gewoon 14 maanden dienstplicht!
quote:Op maandag 1 september 2014 18:52 schreef AchJa het volgende:
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training… Jonge mensen staan niet meer op als een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, … en tiranniseren hun leraren.”
Dat was Peter van Uhm.quote:Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dick Berlijn, de man die in zijn eigen wereld leeft sinds zijn zoon is overleden en hierdoor zelfs sympathie heeft voor Syrieganger, want die hebben principes
Wat mij betreft meer dan marcheren.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu de participatie maatschappij, iedereen die een uitkering heeft moet marcheren in opdracht van de ambtenaren.
Mooi is dat inderdaad, elke jeugdige generatie is sinds de oudheid al de pineut bij de oude zeikers.quote:Op maandag 1 september 2014 18:59 schreef AchJa het volgende:
Dat, al dat "die jeugd van tegenwoordig" gelul...
Bij ons klaverjassen, maar ik zat in Saufdorf, daar was alles toch al anders.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier was het toepen. Heel veel vervelen en toepen. Ik heb het zelf van een dienstplichtige geleerd.
Een vrijwilligersleger... Even denken, waar heb ik dat meer gehoord.quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef vigen98 het volgende:
Het is best een goed plan alleen zou ik het geen plicht noemen maar meer een recht, als het aan mij lag zou ik niemand dwingen.
Ongeschikt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef vigen98 het volgende:
Het is best een goed plan alleen zou ik het geen plicht noemen maar meer een recht, als het aan mij lag zou ik niemand dwingen.
Pinnen en Bluffen.quote:
Homoquote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen wel gescheiden graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |