SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Ik heb nog steeds géén idee waardoor er gisteren plots bananen in mijn show opdoken
Ik heb altijd een uitgebreide muziekcollectie gehad. Ik heb nog maar een kwart van mijn LP's geript, en nog maar de helft van mijn cd's. En van mijn klassieke muziek denk ik nog maar 10%quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben blij dat mijn muziekcollectie een stuk kleiner is.
Kruisridders + Tante Sidoniaquote:
Roodkapjequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Is geen gothic trouwens, ff een uitstapje.
Ik ben wel van plan om te gaan rippen, maar eigenlijk wil ik dan van mijn LP's allemaal een cd-versie hebben. Dan is het digitaal en heb je geen geluidjes van stofjes of de naald. En bij voorkeur niet een recente cd-versie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb altijd een uitgebreide muziekcollectie gehad. Ik heb nog maar een kwart van mijn LP's geript, en nog maar de helft van mijn cd's. En van mijn klassieke muziek denk ik nog maar 10%
Ik gebruik musicbrainz voor het taggen, die haalt verdikkeme gek genoeg nog best regelmatig verkeerd getaggde artisten/titels eruit. Dan schrijf ik ze weg als Artist - Titel. En gooi ze over naar mijn nieuwe draai PC.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de map uitzoeken op 3 mappen vandaag helemaal gerond...
Alleen nog een map met discografie"en die wat meer tijd kosten (Bee Gees, U2 etc) die nog moeten..
dan ga ik nog een keer van 0 - Z door om de verkeerd geplaatste MP3 naar de juiste map te hengelen, en dan ga ik re taggen..
Ik denk dt het om <20% gaat die fout staat... Ik gebruik nl ook de tags om mijn mp3 te renamen
ik ga eens kijken of ik daarmee overweg kanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gebruik musicbrainz voor het taggen, die haalt verdikkeme gek genoeg nog best regelmatig verkeerd getaggde artisten/titels eruit. Dan schrijf ik ze weg als Artist - Titel. En gooi ze over naar mijn nieuwe draai PC.
twee flappiesquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
Eerst wilde ik deze als hint posten:
[ afbeelding ]
maar het gaat niet om de konijntjes, maar om wat ze doen!
de plantjes in jouw voortuin opetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Cute bunniesquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm... deze post heb ik helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier gewoon vaak leuk vind..... Een DJ begint met een show, en ondanks dat hij/zij een idee of thema had voor de show vaak toch gewoon met muziek inspringt op de reakties in het topic
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de plantjes in jouw voortuin opeten
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet gewoon in mijn show van woensdag
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet gewoon in mijn show van woensdag
damn heb jij een chick die de plantjes in je voortuin opeet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHA!!!!
Ja maar die chick doet het zelfde, en zij houdt volgens mij niet van paardenbloemen!
En volgens mij kan dat alleen maar bij Radio49quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... deze post heb ik helemaal over het hoofd gezien.
Ja, inderdaad. En er komen verzoekjes waardoor je dan misschien geïnspireerd wordt of aan andere nummers moet denken. En dan verloopt je show toch weer anders dan dat je gepland had.
Maar wel leuk hoe jullie erop inspelen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
Oh Symph? Kijk eens naar nummer 45 in de Gup49?
quote:[quote]Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn heb jij een chick die de plantjes in je voortuin opeet?
Houden en dan ook een keer de achtertuin laten zien
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
Oh Symph? Kijk eens naar nummer 45 in de Gup49?
Ze kan nog steeds niet zingenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:57 schreef ToT het volgende:
Die meid en die bunnies speelden dood.
Björk - Play dead.
Ik luisterde vroeger altijd naar FOK!radio, iedere maandagavond geloof ik dat het was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En volgens mij kan dat alleen maar bij Radio49
Past niet echt in de show, maar is goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds niet zingen
Suzanne Vega wel
Tom's Diner<insert roll eyes>
hav het onderste plaatje heb ik een verzoekje maar die heb je nietquote:
Björk - Immature (Endless Tears Remix)quote:
Welke?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hav het onderste plaatje heb ik een verzoekje maar die heb je niet
dus die gaat ook woensdag in mijn show
Als ie niet past, dan past ie nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Past niet echt in de show, maar is goed!
Nope!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Björk - Immature (Endless Tears Remix)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver die zaten me vanmiddag dwars
hoor je woensdagquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee volgens mij heb ik die idd niet.Ik weet ook niet hoe die gaat.
Ik weet dat er wat R49-DJ's nog wel voor FOK!radio hebben gedraaid. FOK!radio en de voorgangers van R49 heb ik niet gekend. Ik loop pas anderhalf jaar mee hierquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger altijd naar FOK!radio, iedere maandagavond geloof ik dat het was.
En ik merkte dat het er daar toch heel anders aan toe ging dan bij de radio in die de ether in gaat. Veel vrijer en veel verzoekjes en gezellige users in het topic. Helaas is dat er niet meer.
Maar ik denk dat ik dat hier terug gevonden heb. De users en de sfeer, en iedereen is aardig enzo. Het helpt me echt, gezien ik normaal niet altijd even blij ben. Maar daar zal ik verder geen woorden aan vuil maken want dat heb je al mee gekregen.
Ik ben in ieder geval heel blij dat ik jullie gevonden heb.
Ah!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoor je woensdag
IK heb hem al wel een paar keer gedraaid
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe maar het is goedgekomen
en mag ik dan recht uit mijn hart zeggen dat ik blij ben dat je ons gevonden hebtquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger altijd naar FOK!radio, iedere maandagavond geloof ik dat het was.
En ik merkte dat het er daar toch heel anders aan toe ging dan bij de radio in die de ether in gaat. Veel vrijer en veel verzoekjes en gezellige users in het topic. Helaas is dat er niet meer.
Maar ik denk dat ik dat hier terug gevonden heb. De users en de sfeer, en iedereen is aardig enzo. Het helpt me echt, gezien ik normaal niet altijd even blij ben. Maar daar zal ik verder geen woorden aan vuil maken want dat heb je al mee gekregen.
Da's Lompehork zonder plastic zak over zijn hoofd die water uit zijn ogen laat lopen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Het nummer dat mij echt het diepste raakt van allemaal!
WTF?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's Lompehork zonder plastic zak over zijn hoofd die water uit zijn ogen laat lopen?
Sorry, ik moest even aan het pepervretendingestopic denken, die van de verloren weddenschap. LH zat toen via webcam met een plastic zak over zijn kopquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF?Heeft Lompehork een plastic zak over zijn hoofd?!?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even aan het pepervretendingestopic denken, die van de verloren weddenschap. LH zat toen via webcam met een plastic zak over zijn kop
Echt? Awww...quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en mag ik dan recht uit mijn hart zeggen dat ik blij ben dat je ons gevonden hebt
Iets met fijne aanwinst
Ach lieffiequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
was geen misser, het klonk als de Beatlesquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Maar is dit Charles Aznavour?
Ik durf het bijna niet te vragen, na mijn beatles misser van net.
The sins of thy beloved - All alone.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Maar is dit Charles Aznavour?
Ik durf het bijna niet te vragen, na mijn beatles misser van net.
Je bent off Airquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Zonder a "long time ago in a galaxy, far".
je moet even reconnecten denk ik nu hoor ik Usherquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
The sins of thy beloved - All alone.
Echt, draai dit op mijn uitvaart!
Dat snap ik, maar het is toch fijn om te zien dat zoiets nog steeds bestaatquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach lieffie
Nou het is al eerder gezegd, iedereen is hier welkom, zolang je leuk en normaal mee doet!
Genoteerd, maar die hoop ik de komende 40 jaar nog niet mee te hoeven makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
The sins of thy beloved - All alone.
Echt, draai dit op mijn uitvaart!
Whehehe idd, en het liefst nog langer niet!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoteerd, maar die hoop ik de komende 40 jaar nog niet mee te hoeven maken
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
Mooi op tijd voor het meest epische deel van het nummer!
Maar hoorden jullie net voor dit nummer wel een vrouw op een dramatische manier zingen, met een clavecimbel?
Mooi, zal ik dan vast aan jou doorgeven wat ik op mijn begravenis wil horenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe idd, en het liefst nog langer niet!
ik ben zo'n beetje vanaf dag 1 op FOK! en natuurlijk in 15 jaar wel wat bummers gehad, maar over het algemeen weet ik nog steeds waarom ik hier nog steeds ben, en R49 is momenteel wel een heel fijn deel van mijn leven.. zowel hier in het topic als irlquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is toch fijn om te zien dat zoiets nog steeds bestaat.
Helemaal op een forum als FOK! waar ik best wel slechte ervaringen mee heb.
Sure!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, zal ik dan vast aan jou doorgeven wat ik op mijn begravenis wil horen
Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier welquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier wel
Loop hier nu een tijdje mee, eventjes een pauze gehad, maar ben blij weer terug te zijn
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
same herequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaal
En soms is het ook even diep adem halen, want ook hier zitten heel veel verschillende mensen met verschillende meningen en zo
Maar dit is mijn plekje wel denk ik zo'n beetje geworden op FOK!
Tja... ik heb een haat liefde verhouding met FOK!. Ik heb mijn beste vriendin RadioSlut hier leren kennen (zonder wie het waarschijnlijk nog veel slechter met me zou gaan) maar het dieptepunt in mijn leven heb ik ook hier ervaren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo'n beetje vanaf dag 1 op FOK! en natuurlijk in 15 jaar wel wat bummers gehad, maar over het algemeen weet ik nog steeds waarom ik hier nog steeds ben, en R49 is momenteel wel een heel fijn deel van mijn leven.. zowel hier in het topic als irl
Whehehe ja toen ik deze in de playlist zette, zat ik te denken om een plaatje van vogels op een dak te posten!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi, mooi, mooi - ApocalypticaAnouk wil uit mijn strot komen
ik ben tussendoor ook even weggeweest, maar toch kwam er een moment dat ik terug wilde en gelukkig heb jij dat moment ook gevonden... En ik ken nu redelijk wat mensen hier irl en dat maakt het alleen maar beterquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik heb een haat liefde verhouding met FOK!. Ik heb mijn beste vriendin RadioSlut hier leren kennen (zonder wie het waarschijnlijk nog veel slechter met me zou gaan) maar het dieptepunt in mijn leven heb ik ook hier ervaren.
Ik heb ook getwijfeld of ik nog wel terug moest komen op FOK! na mijn laatste break. Of het niet beter was dat ik gewoon voor altijd wegbleef.
Maar nu heb ik jullie leren kennen en nu weet ik dat ik hier terug wil komen.
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier wel
Loop hier nu een tijdje mee, eventjes een pauze gehad, maar ben blij weer terug te zijn
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaal
En soms is het ook even diep adem halen, want ook hier zitten heel veel verschillende mensen met verschillende meningen en zo
Maar dit is mijn plekje wel denk ik zo'n beetje geworden op FOK!
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
Hoorde je na Björk wel een gesprek tussen een meisje en een vrouw: "Do the children ever sing?"?
welcome aboardquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.
[..]
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemo.
Ik denk dat dit ook wel mijn plekje gaat worden.
dat zou zo maar kunnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.
Op het einde van Björk inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.
Ik ook altijd met mijn verzoekjesquote:
Of slaap muziekjesquote:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil helemaal geen OMD horen
LOLquote:
Hmm kan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of slaap muziekjes
Clanned of zo
amenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
Ik zou zeggen: Ador, welkom in het leukste topic op Fok en ik hoop dat je lang blijft
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.
[..]
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemo.
Ik denk dat dit ook wel mijn plekje gaat worden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
Ik zou zeggen: Ador, welkom in het leukste topic op Fok en ik hoop dat je lang blijft
LOL Ik had net Makkaresh Night Market in de playlist gezet omdat ik Mummer's dance wel vaker draai, maar is goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje : Loreena McKennit - the Mummers dance (LP versie)
ik las Kermit - Rainbow Connectionquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje : Loreena McKennit - the Mummers dance (LP versie)
Dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las Kermit - Rainbow Connection
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las Kermit - Rainbow Connection
Ja jij bent wel tof, fijn dat je hier wil blijven!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik hoop het ook.
[..].
OMG, je noemt me tofquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij bent wel tof, fijn dat je hier wil blijven!
Sure.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Kun je voor mij Garbage met Push It draaien?
quote:
ja nog zo'n dwarsligger vanmiddagquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.
LOL Coolcool!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
en dankzij Adora ben ik deze week genoodzaakt om 2 shows te doen
wat ik wil past nooit in 1 show
Dus mijn muzieksmaak verdeeld over de dinsdag en de woensdag
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
Godver! Nog nooit zo'n slechte muis gehad als deze!
Haha, ik sla je als je wat slechts over ze zegtquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nog zo'n dwarsligger vanmiddag![]()
Ik was aan het renamen en weet nu waarom die band garbage heet
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.
Neuh, de playlist heb ik vanmiddag samengesteld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programmaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik sla je als je wat slechts over ze zegt.
[..]
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?
Oh, gelukkigquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de playlist heb ik vanmiddag samengesteld.
Hmm... er horen geen garbage tekens in te staanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programma
Whehehe!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie het al een radioactieve muis
Musicbrainz is trouwens wel goed met taggen, al mijn Ofra Haza nummers staan nu keurig in het Ivriet getagt, alleen kan SAM daar niet mee omgaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programma
nee dat is wel shit en mijn rename programma dus ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Musicbrainz is trouwens wel goed met taggen, al mijn Ofra Haza nummers staan nu keurig in het Ivriet getagt, alleen kan SAM daar niet mee omgaan
toch musicbrainz gaan gebruiken. Die kan flac, mp3, ape en wma gewoon aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef Symphonic het volgende:
en mijn renamer kan alleen met mp3 omgaan dus alle flac dingen moet ik handmatig doen...
ga ik doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch musicbrainz gaan gebruiken. Die kan flac, mp3, ape en wma gewoon aan
Hoe je niet te skippen, maar dan wel even zorgen dat je kiest voor behoud huidige artiest anders vervangt ie die netjesquote:
try mequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
Vrijdag overigens géén verzoekjes, want dat is een special en die playlist wil ik intact houden.
Aan de titel van jouw show te zien moet ik voor vrijdag zien te fixen dat ook jij met tags kan draaienquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
Vrijdag overigens géén verzoekjes, want dat is een special en die playlist wil ik intact houden.
Dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan de titel van jouw show te zien moet ik voor vrijdag zien te fixen dat ook jij met tags kan draaien
whehehe oke ik zal braaf luisterenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Nee ik denk dat ik nu al te veel nummers heb voor die 2 uur.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe oke ik zal braaf luisteren
Ik ga mijn best doenquote:
Wacht ff mijn testjes af, voor de VDJ draaiers, als ik dat werkend krijg, kan het misschien ook de oplossing voor jouw probleem zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:42 schreef Symphonic het volgende:
ik moet op zoek naar een encoder die wel tekst mee kan zenden...
bij deze werkt het dus niet -O_
mijn encoder is de losse encoder uit het oude SAMquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht ff mijn testjes af, voor de VDJ draaiers, als ik dat werkend krijg, kan het misschien ook de oplossing voor jouw probleem zijn
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Greensleaves![]()
Mooie afsluiter voor mij om te gaan![]()
ToT bedankt voor de muziek
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Greensleaves![]()
Mooie afsluiter voor mij om te gaan![]()
ToT bedankt voor de muziek
Heyyyy dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat moet donderdag er ook nog bij...
maar geen greensleeves, dan ga ik weer Candlelight nadoen
Ja ik zat de titel toevallig net te googlen, maar ik kom er ook niet uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik herken dit maar kan het niet benoemen
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens ontspannen met een serietje en dan ook slapen.
Slaap lekker allemaal.
Hee trussies en tot gauw!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens ontspannen met een serietje en dan ook slapen.
Slaap lekker allemaal.
maar vooral wie is ditquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat de titel toevallig net te googlen, maar ik kom er ook niet uit.
ah okequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik de titel zat te googlen.Het heet Chant du pays.
Het staat op Celtic Myst 2.
Steve Winwoodquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
Ah nee, verkeerd getagt!
Het is: Davy Spillane Ft. Steve Winwood - Forever Frozen
ik had vroeger wat singles van hemquote:
dinges circusquote:
die bedoel ik. Ik slaap al bijna maar de muziek is gewoon lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Cirque du soleil.Deze show heb ik gezien!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die bedoel ik. Ik slaap al bijna maar de muziek is gewoon lekker
en daarna niks meer??quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeeeee
ToT draait zijn laatste nummer
vandaag niet meer helaasquote:
ohhh en hoe ga k een verzoek indienen??( newbe i know)quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat Gup weer aan; onze verzoekjesmachine.
http://radio49.nl/ Wijst zichzelf wel aardig!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh en hoe ga k een verzoek indienen??( newbe i know)
he en k ben er net es een keerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag niet meer helaas
Dinsdag en woensdag geef ik een rondleiding door mijn muzieksmaak
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
http://radio49.nl/ Wijst zichzelf wel aardig!
Toftof!quote:Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef Symphonic het volgende:
een van mijn favo nummers die ik ooit met een band heb gespeeld
quote:Op maandag 1 september 2014 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer kon ik tenminste letterlijk met mijn fluit spelen
Nou ja nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kon je zeker alle chicks mee hosselen?
Whehehe u was 12 en dacht: "Wat is dezen?"?quote:Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja nooit geprobeerd eigenlijk
ik was 32 en dacht, damn lang geleden dat ik zo met mijn fluit heb gespeeldquote:Op maandag 1 september 2014 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe u was 12 en dacht: "Wat is dezen?"?
quote:Op maandag 1 september 2014 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was 32 en dacht, damn lang geleden dat ik zo met mijn fluit heb gespeeld
Ik las fluit en spelenquote:Op maandag 1 september 2014 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was 32 en dacht, damn lang geleden dat ik zo met mijn fluit heb gespeeld
quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Hoi, ik ben stiekem nog mee aan het lezen.
Ja, dacht jij dat ik iets anders dacht?quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
volledig in muziekverband
quote:Op maandag 1 september 2014 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles goed?
Top dat je gister kwam kijken!!
quote:Op maandag 1 september 2014 00:34 schreef xBubbles het volgende:
Damn this. M'n blessure speelt weer op, kan mijn arm en schouder totaal niet bewegen
Toedels!quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Nu ga ik toch echt slapen, m'n ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal, voor de 2e keer.
Awww... arme meid. Ik wil je wel komen masseren... of nouja, eigenlijk niet want ik wil slapenquote:Op maandag 1 september 2014 00:34 schreef xBubbles het volgende:
Damn this. M'n blessure speelt weer op, kan mijn arm en schouder totaal niet bewegen
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Nu ga ik toch echt slapen, m'n ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal, voor de 2e keer.
Ja, soms heeft ie dat volgens mij niet door….quote:Op maandag 1 september 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
en echt Vinyl gaat leven als je het live ziet
I was really impressed
dat was me wel een beetje duidelijkquote:Op maandag 1 september 2014 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, soms heeft ie dat volgens mij niet door….
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was me wel een beetje duidelijk
Maar hij is echt fucking goed
Ben ooit eens keihard op mijn schouder gevallen, waardoor hij uit de kom schoot. Ik moest naar het ziekenhuis om hem terug op zijn plek te laten zetten. Daarna was hij erg onstabiel, is er nog een keer of 3 uit geschoten. Veel pijn en na iedere luxatie (schouder uit de kom) kwam er meer littekenweefsel bij. Nu loop ik dus bij de fysio, moet ik oefeningen en krachttraining doen, maar het gewricht blijft onstabiel.quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... arme meid. Ik wil je wel komen masseren... of nouja, eigenlijk niet want ik wil slapen.
Sterkte enzo...
Mag ik vragen waardoor die blessure gekomen is?
en hij zingt ook loep en loepzuiverquote:Op maandag 1 september 2014 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
Hij is alweer naar huis
Had nog wel een week door mogen gaan…
dat is minderquote:Op maandag 1 september 2014 00:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben ooit eens keihard op mijn schouder gevallen, waardoor hij uit de kom schoot. Ik moest naar het ziekenhuis om hem terug op zijn plek te laten zetten. Daarna was hij erg onstabiel, is er nog een keer of 3 uit geschoten. Veel pijn en na iedere luxatie (schouder uit de kom) kwam er meer littekenweefsel bij. Nu loop ik dus bij de fysio, moet ik oefeningen en krachttraining doen, maar het gewricht blijft onstabiel.
Lang verhaal maar het is
Mag ik vragen wat dat is? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 1 september 2014 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is minder
Heb zelf een soort van frozen shoulder gehad en ben er ook aan geopereerd, maar dat gaat gelukkig nog steeds vrij redelijk
een echte frozen shoulder is iets anders, maar mijn pezen waren compleet verkalkt en daardoor kon ik mijn arm ook niet meer bewegen....quote:Op maandag 1 september 2014 00:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat is? Nog nooit van gehoord
nou ja, het is een nare narcist die alles wat Gorbatsov heeft opgebouwd steen voor steen afbreekt en duidelijk op oorlog uit isquote:
Oh wauw...dat klinkt nog pijnlijker dan wat ik heb!quote:Op maandag 1 september 2014 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een echte frozen shoulder is iets anders, maar mijn pezen waren compleet verkalkt en daardoor kon ik mijn arm ook niet meer bewegen....
Dat sowieso!quote:Op maandag 1 september 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, het is een nare narcist die alles wat Gorbatsov heeft opgebouwd steen voor steen afbreekt en duidelijk op oorlog uit is
quote:Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik denk dat het tijd is om naar bed te gaan...
om 6 uur gaat dat rotding weer...
tot morgen
begin dit jaar leek het weer fout te gaan maar door oefenen gaat het nu best wel heel goedquote:Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh wauw...dat klinkt nog pijnlijker dan wat ik heb!
Hoe gaat het nu?
die sig ga ik morgen weer terug zettenquote:Op maandag 1 september 2014 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso!
inb4 "Klootzak".
Ja niet met nucleair Rusland lopen fokken enzo, roept-ie dan!
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die sig ga ik morgen weer terug zetten
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
hoewel deze sig vandaag weer heel toepasselijk was
Oh gelukkig!quote:Op maandag 1 september 2014 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
begin dit jaar leek het weer fout te gaan maar door oefenen gaat het nu best wel heel goed
quote:Op maandag 1 september 2014 01:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
En tevens: mijn wekker gaat ook om 6 uur, ik duik mijn bed in, ciao
Goed! Alleen straks weer schoolquote:Op maandag 1 september 2014 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker.![]()
Hoest daar?
Haha ik zorg wel dat er tijd is voor fokquote:Op maandag 1 september 2014 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Houd in dat je minder tijd hebt voor Fok!....
Zou je niet eens moeten gaan slapen als je morgen weer naar school moet?quote:Op maandag 1 september 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha ik zorg wel dat er tijd is voor fok
Eigenlijk wel...quote:Op maandag 1 september 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je niet eens moeten gaan slapen als je morgen weer naar school moet?![]()
Ik zou serieus gaan slapen als ik jou was (en moeite heb met laat slapen vroeg opstaan), je eerste schooldag moet wel fresh zijn man.quote:
m'n kameraad heeft 't bedacht. samen gemaaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die biertafel! Ontsproten uit jouw brein?
Oh, dat is wel minder. Ik heb ooit problemen met m'n knie gehad, maar die zijn toen operatief opgelost. Jammer dat je nu die problemen hebt, alleen doordat je een keer hard op je schouder bent gevallen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben ooit eens keihard op mijn schouder gevallen, waardoor hij uit de kom schoot. Ik moest naar het ziekenhuis om hem terug op zijn plek te laten zetten. Daarna was hij erg onstabiel, is er nog een keer of 3 uit geschoten. Veel pijn en na iedere luxatie (schouder uit de kom) kwam er meer littekenweefsel bij. Nu loop ik dus bij de fysio, moet ik oefeningen en krachttraining doen, maar het gewricht blijft onstabiel.
Lang verhaal maar het is
Hee Belle, alles goed?quote:Op maandag 1 september 2014 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder. Ik heb ooit problemen met m'n knie gehad, maar die zijn toen operatief opgelost. Jammer dat je nu die problemen hebt, alleen doordat je een keer hard op je schouder bent gevallen.
Betekent dat trouwens dat ik je bij het kennismaken beter een knuffel kan geven dan een hand?.
En goeiemorgen allemaal.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk nu aan knuffelen met xBubbles, dus ik voel me wel goed hoor.
Met jou ook alles goed?
quote:
Whahahaquote:Op maandag 1 september 2014 10:09 schreef ToT het volgende:
Althans wat het goed gaan betreft, niet het knuffelen met bubbles, bedoel ik!
Wakker worden, klussen en misschien een nieuwe tv halen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Whahaha.
Maar fijn dat het goed gaat. Wat zijn je plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |