Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier welquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is toch fijn om te zien dat zoiets nog steeds bestaat.
Helemaal op een forum als FOK! waar ik best wel slechte ervaringen mee heb.
jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier wel
Loop hier nu een tijdje mee, eventjes een pauze gehad, maar ben blij weer terug te zijn
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is toch fijn om te zien dat zoiets nog steeds bestaat.
Helemaal op een forum als FOK! waar ik best wel slechte ervaringen mee heb.
same herequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaal
En soms is het ook even diep adem halen, want ook hier zitten heel veel verschillende mensen met verschillende meningen en zo
Maar dit is mijn plekje wel denk ik zo'n beetje geworden op FOK!
Tja... ik heb een haat liefde verhouding met FOK!. Ik heb mijn beste vriendin RadioSlut hier leren kennen (zonder wie het waarschijnlijk nog veel slechter met me zou gaan) maar het dieptepunt in mijn leven heb ik ook hier ervaren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo'n beetje vanaf dag 1 op FOK! en natuurlijk in 15 jaar wel wat bummers gehad, maar over het algemeen weet ik nog steeds waarom ik hier nog steeds ben, en R49 is momenteel wel een heel fijn deel van mijn leven.. zowel hier in het topic als irl
Whehehe ja toen ik deze in de playlist zette, zat ik te denken om een plaatje van vogels op een dak te posten!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi, mooi, mooi - ApocalypticaAnouk wil uit mijn strot komen
ik ben tussendoor ook even weggeweest, maar toch kwam er een moment dat ik terug wilde en gelukkig heb jij dat moment ook gevonden... En ik ken nu redelijk wat mensen hier irl en dat maakt het alleen maar beterquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik heb een haat liefde verhouding met FOK!. Ik heb mijn beste vriendin RadioSlut hier leren kennen (zonder wie het waarschijnlijk nog veel slechter met me zou gaan) maar het dieptepunt in mijn leven heb ik ook hier ervaren.
Ik heb ook getwijfeld of ik nog wel terug moest komen op FOK! na mijn laatste break. Of het niet beter was dat ik gewoon voor altijd wegbleef.
Maar nu heb ik jullie leren kennen en nu weet ik dat ik hier terug wil komen.
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor meid. Niet alle delen van Fok zijn gezellig hoor. Maar hier wel
Loop hier nu een tijdje mee, eventjes een pauze gehad, maar ben blij weer terug te zijn
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel gewoon gezellig en normaal
En soms is het ook even diep adem halen, want ook hier zitten heel veel verschillende mensen met verschillende meningen en zo
Maar dit is mijn plekje wel denk ik zo'n beetje geworden op FOK!
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
Hoorde je na Björk wel een gesprek tussen een meisje en een vrouw: "Do the children ever sing?"?
welcome aboardquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.
[..]
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemo.
Ik denk dat dit ook wel mijn plekje gaat worden.
dat zou zo maar kunnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.
Op het einde van Björk inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand dit gehoord heeft, dus dat de stream er tijdens Björk uit geklapt is.
Ik ook altijd met mijn verzoekjesquote:
Of slaap muziekjesquote:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil helemaal geen OMD horen
LOLquote:
Hmm kan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of slaap muziekjes
Clanned of zo
amenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
Ik zou zeggen: Ador, welkom in het leukste topic op Fok en ik hoop dat je lang blijft
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook terug na een onderbreking.
[..]
Tja... dat houd je toch. Ik vind het nog altijd minder erg dan compleet de grond in getrapt worden door iedereen in een topic. Dus wat dat betreft kan ik wel leven met de meningsverschillen die hier soms zijn. No problemo.
Ik denk dat dit ook wel mijn plekje gaat worden.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
Ik zou zeggen: Ador, welkom in het leukste topic op Fok en ik hoop dat je lang blijft
LOL Ik had net Makkaresh Night Market in de playlist gezet omdat ik Mummer's dance wel vaker draai, maar is goed!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje : Loreena McKennit - the Mummers dance (LP versie)
ik las Kermit - Rainbow Connectionquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
Verzoekje : Loreena McKennit - the Mummers dance (LP versie)
Dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:22 schreef xBubbles het volgende:
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las Kermit - Rainbow Connection
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las Kermit - Rainbow Connection
Ja jij bent wel tof, fijn dat je hier wil blijven!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik hoop het ook.
[..].
OMG, je noemt me tofquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij bent wel tof, fijn dat je hier wil blijven!
Sure.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Kun je voor mij Garbage met Push It draaien?
quote:
ja nog zo'n dwarsligger vanmiddagquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:26 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |