LOL Coolcool!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
en dankzij Adora ben ik deze week genoodzaakt om 2 shows te doen
wat ik wil past nooit in 1 show
Dus mijn muzieksmaak verdeeld over de dinsdag en de woensdag
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef ToT het volgende:
Godver! Nog nooit zo'n slechte muis gehad als deze!
Haha, ik sla je als je wat slechts over ze zegtquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nog zo'n dwarsligger vanmiddag![]()
Ik was aan het renamen en weet nu waarom die band garbage heet
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt trouwens ook in mijn show van vrijdagavond.
Neuh, de playlist heb ik vanmiddag samengesteld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programmaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik sla je als je wat slechts over ze zegt.
[..]
Hihi, niet speciaal voor mij toevallig?
Oh, gelukkigquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, de playlist heb ik vanmiddag samengesteld.
Hmm... er horen geen garbage tekens in te staanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programma
Whehehe!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie het al een radioactieve muis
Musicbrainz is trouwens wel goed met taggen, al mijn Ofra Haza nummers staan nu keurig in het Ivriet getagt, alleen kan SAM daar niet mee omgaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zat blijkbaar 1 nummer tussen met een vreemd teken in de titel en toen stuiterde mijn programma
nee dat is wel shit en mijn rename programma dus ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Musicbrainz is trouwens wel goed met taggen, al mijn Ofra Haza nummers staan nu keurig in het Ivriet getagt, alleen kan SAM daar niet mee omgaan
toch musicbrainz gaan gebruiken. Die kan flac, mp3, ape en wma gewoon aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef Symphonic het volgende:
en mijn renamer kan alleen met mp3 omgaan dus alle flac dingen moet ik handmatig doen...
ga ik doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch musicbrainz gaan gebruiken. Die kan flac, mp3, ape en wma gewoon aan
Hoe je niet te skippen, maar dan wel even zorgen dat je kiest voor behoud huidige artiest anders vervangt ie die netjesquote:
try mequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
Vrijdag overigens géén verzoekjes, want dat is een special en die playlist wil ik intact houden.
Aan de titel van jouw show te zien moet ik voor vrijdag zien te fixen dat ook jij met tags kan draaienquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
Vrijdag overigens géén verzoekjes, want dat is een special en die playlist wil ik intact houden.
Dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan de titel van jouw show te zien moet ik voor vrijdag zien te fixen dat ook jij met tags kan draaien
whehehe oke ik zal braaf luisterenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Nee ik denk dat ik nu al te veel nummers heb voor die 2 uur.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe oke ik zal braaf luisteren
Ik ga mijn best doenquote:
Wacht ff mijn testjes af, voor de VDJ draaiers, als ik dat werkend krijg, kan het misschien ook de oplossing voor jouw probleem zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:42 schreef Symphonic het volgende:
ik moet op zoek naar een encoder die wel tekst mee kan zenden...
bij deze werkt het dus niet -O_
mijn encoder is de losse encoder uit het oude SAMquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht ff mijn testjes af, voor de VDJ draaiers, als ik dat werkend krijg, kan het misschien ook de oplossing voor jouw probleem zijn
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Greensleaves![]()
Mooie afsluiter voor mij om te gaan![]()
ToT bedankt voor de muziek
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Greensleaves![]()
Mooie afsluiter voor mij om te gaan![]()
ToT bedankt voor de muziek
Heyyyy dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat moet donderdag er ook nog bij...
maar geen greensleeves, dan ga ik weer Candlelight nadoen
Ja ik zat de titel toevallig net te googlen, maar ik kom er ook niet uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik herken dit maar kan het niet benoemen
slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens ontspannen met een serietje en dan ook slapen.
Slaap lekker allemaal.
Hee trussies en tot gauw!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens ontspannen met een serietje en dan ook slapen.
Slaap lekker allemaal.
maar vooral wie is ditquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat de titel toevallig net te googlen, maar ik kom er ook niet uit.
ah okequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik de titel zat te googlen.Het heet Chant du pays.
Het staat op Celtic Myst 2.
Steve Winwoodquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
Ah nee, verkeerd getagt!
Het is: Davy Spillane Ft. Steve Winwood - Forever Frozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |