quote:Op maandag 1 september 2014 00:34 schreef xBubbles het volgende:
Damn this. M'n blessure speelt weer op, kan mijn arm en schouder totaal niet bewegen
Toedels!quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Nu ga ik toch echt slapen, m'n ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal, voor de 2e keer.
Awww... arme meid. Ik wil je wel komen masseren... of nouja, eigenlijk niet want ik wil slapenquote:Op maandag 1 september 2014 00:34 schreef xBubbles het volgende:
Damn this. M'n blessure speelt weer op, kan mijn arm en schouder totaal niet bewegen
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Nu ga ik toch echt slapen, m'n ogen beginnen dicht te vallen.
Slaap lekker allemaal, voor de 2e keer.
Ja, soms heeft ie dat volgens mij niet door….quote:Op maandag 1 september 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
en echt Vinyl gaat leven als je het live ziet
I was really impressed
dat was me wel een beetje duidelijkquote:Op maandag 1 september 2014 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, soms heeft ie dat volgens mij niet door….
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was me wel een beetje duidelijk
Maar hij is echt fucking goed
Ben ooit eens keihard op mijn schouder gevallen, waardoor hij uit de kom schoot. Ik moest naar het ziekenhuis om hem terug op zijn plek te laten zetten. Daarna was hij erg onstabiel, is er nog een keer of 3 uit geschoten. Veel pijn en na iedere luxatie (schouder uit de kom) kwam er meer littekenweefsel bij. Nu loop ik dus bij de fysio, moet ik oefeningen en krachttraining doen, maar het gewricht blijft onstabiel.quote:Op maandag 1 september 2014 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... arme meid. Ik wil je wel komen masseren... of nouja, eigenlijk niet want ik wil slapen.
Sterkte enzo...
Mag ik vragen waardoor die blessure gekomen is?
en hij zingt ook loep en loepzuiverquote:Op maandag 1 september 2014 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
Hij is alweer naar huis
Had nog wel een week door mogen gaan…
dat is minderquote:Op maandag 1 september 2014 00:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben ooit eens keihard op mijn schouder gevallen, waardoor hij uit de kom schoot. Ik moest naar het ziekenhuis om hem terug op zijn plek te laten zetten. Daarna was hij erg onstabiel, is er nog een keer of 3 uit geschoten. Veel pijn en na iedere luxatie (schouder uit de kom) kwam er meer littekenweefsel bij. Nu loop ik dus bij de fysio, moet ik oefeningen en krachttraining doen, maar het gewricht blijft onstabiel.
Lang verhaal maar het is
Mag ik vragen wat dat is? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 1 september 2014 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is minder
Heb zelf een soort van frozen shoulder gehad en ben er ook aan geopereerd, maar dat gaat gelukkig nog steeds vrij redelijk
een echte frozen shoulder is iets anders, maar mijn pezen waren compleet verkalkt en daardoor kon ik mijn arm ook niet meer bewegen....quote:Op maandag 1 september 2014 00:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat is? Nog nooit van gehoord
nou ja, het is een nare narcist die alles wat Gorbatsov heeft opgebouwd steen voor steen afbreekt en duidelijk op oorlog uit isquote:
Oh wauw...dat klinkt nog pijnlijker dan wat ik heb!quote:Op maandag 1 september 2014 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een echte frozen shoulder is iets anders, maar mijn pezen waren compleet verkalkt en daardoor kon ik mijn arm ook niet meer bewegen....
Dat sowieso!quote:Op maandag 1 september 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, het is een nare narcist die alles wat Gorbatsov heeft opgebouwd steen voor steen afbreekt en duidelijk op oorlog uit is
quote:Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik denk dat het tijd is om naar bed te gaan...
om 6 uur gaat dat rotding weer...
tot morgen
begin dit jaar leek het weer fout te gaan maar door oefenen gaat het nu best wel heel goedquote:Op maandag 1 september 2014 01:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh wauw...dat klinkt nog pijnlijker dan wat ik heb!
Hoe gaat het nu?
die sig ga ik morgen weer terug zettenquote:Op maandag 1 september 2014 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso!
inb4 "Klootzak".
Ja niet met nucleair Rusland lopen fokken enzo, roept-ie dan!
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die sig ga ik morgen weer terug zetten
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
hoewel deze sig vandaag weer heel toepasselijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |