SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Ik heb nog steeds géén idee waardoor er gisteren plots bananen in mijn show opdoken
Ik heb altijd een uitgebreide muziekcollectie gehad. Ik heb nog maar een kwart van mijn LP's geript, en nog maar de helft van mijn cd's. En van mijn klassieke muziek denk ik nog maar 10%quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben blij dat mijn muziekcollectie een stuk kleiner is.
Kruisridders + Tante Sidoniaquote:
Roodkapjequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Is geen gothic trouwens, ff een uitstapje.
Ik ben wel van plan om te gaan rippen, maar eigenlijk wil ik dan van mijn LP's allemaal een cd-versie hebben. Dan is het digitaal en heb je geen geluidjes van stofjes of de naald. En bij voorkeur niet een recente cd-versie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb altijd een uitgebreide muziekcollectie gehad. Ik heb nog maar een kwart van mijn LP's geript, en nog maar de helft van mijn cd's. En van mijn klassieke muziek denk ik nog maar 10%
Ik gebruik musicbrainz voor het taggen, die haalt verdikkeme gek genoeg nog best regelmatig verkeerd getaggde artisten/titels eruit. Dan schrijf ik ze weg als Artist - Titel. En gooi ze over naar mijn nieuwe draai PC.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de map uitzoeken op 3 mappen vandaag helemaal gerond...
Alleen nog een map met discografie"en die wat meer tijd kosten (Bee Gees, U2 etc) die nog moeten..
dan ga ik nog een keer van 0 - Z door om de verkeerd geplaatste MP3 naar de juiste map te hengelen, en dan ga ik re taggen..
Ik denk dt het om <20% gaat die fout staat... Ik gebruik nl ook de tags om mijn mp3 te renamen
ik ga eens kijken of ik daarmee overweg kanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gebruik musicbrainz voor het taggen, die haalt verdikkeme gek genoeg nog best regelmatig verkeerd getaggde artisten/titels eruit. Dan schrijf ik ze weg als Artist - Titel. En gooi ze over naar mijn nieuwe draai PC.
twee flappiesquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
Eerst wilde ik deze als hint posten:
[ afbeelding ]
maar het gaat niet om de konijntjes, maar om wat ze doen!
de plantjes in jouw voortuin opetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Cute bunniesquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm... deze post heb ik helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier gewoon vaak leuk vind..... Een DJ begint met een show, en ondanks dat hij/zij een idee of thema had voor de show vaak toch gewoon met muziek inspringt op de reakties in het topic
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de plantjes in jouw voortuin opeten
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet gewoon in mijn show van woensdag
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet gewoon in mijn show van woensdag
damn heb jij een chick die de plantjes in je voortuin opeet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHA!!!!
Ja maar die chick doet het zelfde, en zij houdt volgens mij niet van paardenbloemen!
En volgens mij kan dat alleen maar bij Radio49quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... deze post heb ik helemaal over het hoofd gezien.
Ja, inderdaad. En er komen verzoekjes waardoor je dan misschien geïnspireerd wordt of aan andere nummers moet denken. En dan verloopt je show toch weer anders dan dat je gepland had.
Maar wel leuk hoe jullie erop inspelen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
Oh Symph? Kijk eens naar nummer 45 in de Gup49?
quote:[quote]Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn heb jij een chick die de plantjes in je voortuin opeet?
Houden en dan ook een keer de achtertuin laten zien
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
Oh Symph? Kijk eens naar nummer 45 in de Gup49?
Ze kan nog steeds niet zingenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:57 schreef ToT het volgende:
Die meid en die bunnies speelden dood.
Björk - Play dead.
Ik luisterde vroeger altijd naar FOK!radio, iedere maandagavond geloof ik dat het was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En volgens mij kan dat alleen maar bij Radio49
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |