SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Ja ik ben secretmod maar nu ben ik ontdekt..quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zo'n undercovermod durft niemand meer wat.
Sufferdquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik ben secretmod maar nu ben ik ontdekt..
Ja dat kan er dan ook wel bijquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu ik toch ontdekt bent kan dat blauwe kleurtje maar gelijk erbij.
Even een seintje enzulksquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Ff achter de schermen zeggen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Mijn hond is dood
Ja, ik heb m uit het raam gegooid, en nee, dat viel nog niet mee. Dubbel glas enzo
Gegooid?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Mijn hond is dood
Ja, ik heb m uit het raam gegooid, en nee, dat viel nog niet mee. Dubbel glas enzo
Kunnen we je iig herkennen. Maar nu durf ik niks meer te zeggenquote:
Ja pas op he anders geef ik je een notequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kunnen we je iig herkennen. Maar nu durf ik niks meer te zeggen
Hans Teeuwenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:15 schreef rulerofdeath het volgende:
Mijn hond is dood
quote:
Ja ik hou m'n mond al hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja pas op he anders geef ik je een note
Die alcohol stompt gewoon jullie gehoor af. Maar ik laat je graag in de waanquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet ze niet. Maar ze klonk hartstikke goed
Ontvangen notes zijn persoonlijk en niet overfdraagbaar naar andere usersquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja pas op he anders geef ik je een note
Hee knokkels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ontvangen notes zijn persoonlijk en niet overfdraagbaar naar andere users
Ik ben nog altijd noteloos.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ontvangen notes zijn persoonlijk en niet overfdraagbaar naar andere users
Dan doe je het goed hoor ucciequote:
Muhahaquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan daag jij mij uit om een note te geven jongedame.
Hoezo, ik doe er geen moeite voor hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dat niet hoef te zeggen
ik had het ook niet over notesquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe er geen moeite voor hoor
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
waarde hechten aan notes
Ik heb er 40 ofzo,
Scherpquote:
MP3tagquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik heb een fijn proje om MP3 te renamen maar het blijft een berenklus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef robdriessen het volgende:
In december krijg ik altijd heel veel notes.Die liggen nu al in de winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Jazeker, en hier?quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:51 schreef robdriessen het volgende:
In december krijg ik altijd heel veel notes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
De mijne ook..maar ik vermoed dat ik weet waar dat door komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Symph: Musicbrainz Picard en Mp3tagger zijn mijn proggies
Tagscannerquote:
Heyyyyyyquote:
quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier? Geen idee!
Maar met mij gaat het wel okay!
quote:
Ik zit al vier uur in een ballententquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mijne ook..maar ik vermoed dat ik weet waar dat door komt.
Maarre we kunnen je inmiddels ophalen in de ballenbak.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Dan is het goed
[..]![]()
Ik word hier vriendelijker begroet als mijn mede slowchatters
Joh dit is gewoon een hartstikke gezellige en positieve chat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_ het volgende:
Zwanger?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:58 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb spanning in mijn buik.
Was dan ook maar een grapjequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh dit is gewoon een hartstikke gezellige en positieve chat.
Als mensen op een beetje een relaxete manier binnenkomen, zullen we altijd positief reageren!Dan is iedereen gewoon welkom!
Met de rust keert ook de vriendelijkheid weer terug. Ik hoop dat het vanaf nu ook rustig blijft, met medewerking van beide zijden.quote:[b]Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_
Ik kom in vrede hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met de rust keert ook de vriendelijkheid weer terug. Ik hoop dat het vanaf nu ook rustig blijft, met medewerking van beide zijden.
Weet ik. Ik had misschien wat smileys aan mijn reactie moeten toevoegen om wat luchtiger te klinken :pquote:
Spannendquote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal !quote:
Ik ga eens even kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Symph: Musicbrainz Picard en Mp3tagger zijn mijn proggies
Ja is vooral handig dat je kan laten zoeken en niet zelf hoeft te typenquote:
nou nouquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Een harde lul is gemaakt om mee te pompen
Dussssssssss.......quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Doe je ogen dicht....daar ben jij nog allemaal veel te jong voorquote:
Nog steeds Hans Teeuwen aan het kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Ja, ik ben dan ook op de helft gestoptquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Precies..quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht....daar ben jij nog allemaal veel te jong voor
Omdat ik aardig moet doen zodat ik vrijdag kan draaien, duh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
Hee fylax, ben je hier omdat je radio49 wel leuk vind. of omdat je aardig moet doen zodat je vrijdag kan draaien?
jazekerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds Hans Teeuwen aan het kijken
okequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik aardig moet doen zodat ik vrijdag kan draaien, duh.
okequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wist dat je meelurkte dus zei het expres.
Ik ben nog steeds aan het sorteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook op de helft gestopt
De shit begint altijd wanneer je klassieke muziek hebt waarbij de componist niet hetzelfde is als de uitvoerende, maar waarbij je eigenlijk wel wil sorteren op componist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het sorteren.
En als ik deze batch klaar heb, ga ik al mijn mappen weer 1 voor 1 door om de puntjes op de i te zetten
Ik verwacht rond 2018 wel klaar te zijn
Nee dat ga ik dus allemaal niet doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De shit begint altijd wanneer je klassieke muziek hebt waarbij de componist niet hetzelfde is als de uitvoerende, maar waarbij je eigenlijk wel wil sorteren op componist.
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat ga ik dus allemaal niet doen.
Ik heb in principe alles alfabetisch staan.
en klassiek heb ik in een aparte map geflikkerd. Ik doe ook niet aan albums enzo, onbegonnen werk
Respectievelijk \MP3\House Techno Various en \MP3\Rockquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?
En Tori Amos?
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezigquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het sorteren.
En als ik deze batch klaar heb, ga ik al mijn mappen weer 1 voor 1 door om de puntjes op de i te zetten
Ik verwacht rond 2018 wel klaar te zijn
Prodigy onder de P Tori onder de Tquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?
En Tori Amos?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezig
Goed bezig jij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef knokkels het volgende:
Ik sorteer mijn mappen op
\MP3\Genre\CD van artiest
Kan ik altijd snel dingen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |