De mijne ook..maar ik vermoed dat ik weet waar dat door komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Symph: Musicbrainz Picard en Mp3tagger zijn mijn proggies
Tagscannerquote:
Heyyyyyyquote:
quote:
Dan is het goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier? Geen idee!
Maar met mij gaat het wel okay!
quote:
Ik zit al vier uur in een ballententquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mijne ook..maar ik vermoed dat ik weet waar dat door komt.
Maarre we kunnen je inmiddels ophalen in de ballenbak.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Dan is het goed
[..]![]()
Ik word hier vriendelijker begroet als mijn mede slowchatters
Joh dit is gewoon een hartstikke gezellige en positieve chat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_ het volgende:
Zwanger?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:58 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb spanning in mijn buik.
Was dan ook maar een grapjequote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh dit is gewoon een hartstikke gezellige en positieve chat.
Als mensen op een beetje een relaxete manier binnenkomen, zullen we altijd positief reageren!Dan is iedereen gewoon welkom!
Met de rust keert ook de vriendelijkheid weer terug. Ik hoop dat het vanaf nu ook rustig blijft, met medewerking van beide zijden.quote:[b]Op zondag 31 augustus 2014 15:55 schreef AF_
Ik kom in vrede hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met de rust keert ook de vriendelijkheid weer terug. Ik hoop dat het vanaf nu ook rustig blijft, met medewerking van beide zijden.
Weet ik. Ik had misschien wat smileys aan mijn reactie moeten toevoegen om wat luchtiger te klinken :pquote:
Spannendquote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal !quote:
Ik ga eens even kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:52 schreef robdriessen het volgende:
Symph: Musicbrainz Picard en Mp3tagger zijn mijn proggies
Ja is vooral handig dat je kan laten zoeken en niet zelf hoeft te typenquote:
nou nouquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Een harde lul is gemaakt om mee te pompen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |