Dussssssssss.......quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Een harde lul is gemaakt om mee te pompen
Doe je ogen dicht....daar ben jij nog allemaal veel te jong voorquote:
Nog steeds Hans Teeuwen aan het kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Ja, ik ben dan ook op de helft gestoptquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Precies..quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht....daar ben jij nog allemaal veel te jong voor
Omdat ik aardig moet doen zodat ik vrijdag kan draaien, duh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
Hee fylax, ben je hier omdat je radio49 wel leuk vind. of omdat je aardig moet doen zodat je vrijdag kan draaien?
jazekerquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog steeds Hans Teeuwen aan het kijken
okequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik aardig moet doen zodat ik vrijdag kan draaien, duh.
okequote:Op zondag 31 augustus 2014 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wist dat je meelurkte dus zei het expres.
Ik ben nog steeds aan het sorteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook op de helft gestopt
De shit begint altijd wanneer je klassieke muziek hebt waarbij de componist niet hetzelfde is als de uitvoerende, maar waarbij je eigenlijk wel wil sorteren op componist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het sorteren.
En als ik deze batch klaar heb, ga ik al mijn mappen weer 1 voor 1 door om de puntjes op de i te zetten
Ik verwacht rond 2018 wel klaar te zijn
Nee dat ga ik dus allemaal niet doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De shit begint altijd wanneer je klassieke muziek hebt waarbij de componist niet hetzelfde is als de uitvoerende, maar waarbij je eigenlijk wel wil sorteren op componist.
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat ga ik dus allemaal niet doen.
Ik heb in principe alles alfabetisch staan.
en klassiek heb ik in een aparte map geflikkerd. Ik doe ook niet aan albums enzo, onbegonnen werk
Respectievelijk \MP3\House Techno Various en \MP3\Rockquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?
En Tori Amos?
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezigquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het sorteren.
En als ik deze batch klaar heb, ga ik al mijn mappen weer 1 voor 1 door om de puntjes op de i te zetten
Ik verwacht rond 2018 wel klaar te zijn
Prodigy onder de P Tori onder de Tquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat The Prodigy bij jou onder de T of onder de P?
En Tori Amos?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt niet....tegen die tijd is je uitbreiding 700TB en benje tot 2157 bezig
Goed bezig jij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef knokkels het volgende:
Ik sorteer mijn mappen op
\MP3\Genre\CD van artiest
Kan ik altijd snel dingen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |