abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 14:48:06 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_144022440
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef yoh het volgende:

[..]

Het gevaar van meegesleept te worden in die illusies zonder te beseffen wat ze zijn?
Dit zegt wiki hierover:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
pi_144022443
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:47 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Ik bedoel het bergbeekje van onderstaande foto.

foto #507 13.54 kris bij beekje
In de reconstructie die de ouders liepen in een normaal tempo, ongeveer een uur
pi_144022469
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

In de reconstructie die de ouders liepen in een normaal tempo, ongeveer een uur
Thnx! :)
pi_144022486
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Alles duidt er wel op dat er iets niet klopt ,want binnen 6 seconden deze 2 foto's maken is
vrijwel onmogelijk. voor de 2e foto is ze echt even gaan staan om leuk op de foto te komen.
Pak maar een camera en test het maar uit- lukt je niet
ik kan maar 1 ding dan bedenken. Dat het wel veranderd is, om een iemand te betrappen, tijdens een verhoor, op een leugen, die ook op een foto voorkomt, op de mirador. Dat die zou zeggen, ik was er om 13:00 (want zo gehoord/gelezen in de MSM) en dus liegt, want de originele foto is van 12:00 AM
pi_144022558
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik kan maar 1 ding dan bedenken. Dat het wel veranderd is, om een iemand te betrappen, tijdens een verhoor, op een leugen, die ook op een foto voorkomt, op de mirador. Dat die zou zeggen, ik was er om 13:00 (want zo gehoord/gelezen in de MSM) en dus liegt, want de originele foto is van 12:00 AM
Iedereen neemt die Exif data voor waarheid aan,maar dat hoeft dus helemaal niet te kloppen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144022574
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

mmm... zijn we snel klaar zeker met sommige theorieen?
Kan, maar er zijn ook theorieen waar we langer mee bezig zullen zijn.
Bij elk scenario dat iemand hier post volgen tig posts met allerlei tegenwerpingen en daar weer argumenten voor.
Dan ebt het weer weg en komt het weer op.
We herhalen steeds alles weer volgens mij, dus het lijkt me effectiever om het met meer structuur te doen en te komen tot een rijtje waarschijnlijk en een rijtje onwaarschijnlijk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_144022578
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:49 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

was dat maar waar, er is in de Panamese media steeds duidelijk gezegd dat er nooit verdachten in beeld zijn geweest en niemand gearresteerd of verhoord is
pi_144022606
quote:

[..]

Alles duidt er wel op dat er iets niet klopt ,want binnen 6 seconden deze 2 foto's maken is
vrijwel onmogelijk. voor de 2e foto is ze echt even gaan staan om leuk op de foto te komen.
vind je? dat vind ik juist van de 1e foto (poseren met het uitzicht op de achtergrond.
De 2e foto met de duimen omhoog is in mijn ogen juist een meer impulsievere actie.
pi_144022664
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef Injetta het volgende:

[..]

Kan, maar er zijn ook theorieen waar we langer mee bezig zullen zijn.
Bij elk scenario dat iemand hier post volgen tig posts met allerlei tegenwerpingen en daar weer argumenten voor.
Dan ebt het weer weg en komt het weer op.
We herhalen steeds alles weer volgens mij, dus het lijkt me effectiever om het met meer structuur te doen en te komen tot een rijtje waarschijnlijk en een rijtje onwaarschijnlijk.
Zie mijn reactie en die van ouder1 eerder vandaag. Er zijn niet genoeg feiten bekend en er is geen inzage in alle informatie voor ons. Dus elke lijn die je volgt is te zwak om met z'n allen achter aan te hobbelen. Ik ben dat dus ook zeker niet van plan.
pi_144022730
quote:

[..]

Net getest. Eigenlijk is 6 seconden nog best veel.
Mij lukt het dus perfect, om binnen 6 seconden 2 meter verder te staan en opnieuw te lachen voor de foto.
pi_144022731
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

vind je? dat vind ik juist van de 1e foto (poseren met het uitzicht op de achtergrond.
De 2e foto met de duimen omhoog is in mijn ogen juist een meer impulsievere actie.
klopt, maar zowel Lissane als degene die de foto maakte moeten zich verplaatst hebben
je ziet 2 verschillende (lucht) achtergronden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144022744
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Iedereen neemt die Exif data voor waarheid aan,maar dat hoeft dus helemaal niet te kloppen
Tja, we zullen toch iets van de informatie die we hebben moeten geloven anders hebben we helemaal niets.

Uiteraard kan er iets mis zijn met de Exif data en daardoor de tijden maar ik ga er vanuit dat voor het bepalen van de tijdlijn van de foto's ook een check is gedaan met foto's die ze in de dagen voor hun verdwijning hebben gemaakt en waarbij tijdstippen wel te controleren waren op basis van andere gegevens.
pi_144022753
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:53 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Lijkt een veel spontanere foto en dan is 6 seconden echt een zee van tijd.
pi_144022792
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt, maar zowel Lissane als degene die de foto maakte moeten zich verplaatst hebben
De verplaatsing is hoogstens een meter of 2 - 3, want je ziet dezelfde struik op beide foto's.
pi_144022812
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Lisanne 3 meter lopen en Kris een kwartslag naar links draaien, kan makkelijk in 6 seconden toch?
pi_144022816
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daar hebben we eenvoudig weg te weinig aanknopingspunten voor en ontstaat er dus onenigheid over wat wél en wat niet waarschijnlijk is.

Neem heel eenvoudig eens 1 puntje. Waarom zijn ze doorgelopen na de Mirador. Daar is voor alle scenario's iets te zeggen en iets tegenin te brengen.
Tuurlijk zijn er voors en tegens. Maar het helpt als je alle voors op een rijtje zet en alle tegens. Dan zie je ineens bijv. dat er veel meer voor is dan tegen of andersom. Of je ziet dat bep. voors of tegens feitelijk echt niet kunnen (met het weinige dat we wel weten). Bijv. iemand zegt: er moet iemand anders de foto's hebben genomen wat in 6 seconde wisselen gaat niet. Maar dan blijkt uit de tijden dat er wel degelijk meer tijd zat tussen de foto's tussen Lisanne en Kris. Die 6 seconden is alleen tussen de 2 foto's van Lisanne. Dit argument kunnen we dan wegstrepen en vastleggen. Want nu kan zomaar iemand het opeens weer opperen en gaan we gewoon weer het bespreken.
Zo blijven we alles steeds maar herhalen.
Maar goed, het was maar een idee.
Hoeft niet hoor.
Zo is het ook prima.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_144022830
ik help graag mee, maar weet niet zo goed hoe sommige dingen werken hier, weet bv niet het verschil tussen DM en PM, hoe moet je URL's uploaden (zag het in de vorige thread) waar staan dat soort instructies eigenlijk? Hoe upload ik hier een excelsheet bv?
pi_144022858
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:57 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Tja, we zullen toch iets van de informatie die we hebben moeten geloven anders hebben we helemaal niets.

Uiteraard kan er iets mis zijn met de Exif data en daardoor de tijden maar ik ga er vanuit dat voor het bepalen van de tijdlijn van de foto's ook een check is gedaan met foto's die ze in de dagen voor hun verdwijning hebben gemaakt en waarbij tijdstippen wel te controleren waren op basis van andere gegevens.
Vergeet niet dat de tijdlijn niet door onderzoekinstanties is samengesteld maar door de ouders en speurders zoals wij. De instanties hebben alleen droge feiten bekend gemaakt en daar geen conclusies aan verbonden. Dat hebben wij zelf gedaan. Ik ben zelf niet overtuigd van de laatste tijdlijn, heb ik al diverse keren gezegd.
pi_144022867
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Lisanne 3 meter lopen en Kris een kwartslag naar links draaien, kan makkelijk in 6 seconden toch?
Dat had ik nog niet opgemerkt, Kris (als zij de foto nam, wat ik wel geloof) zal idd op ongeveer dezelfde plaats gestaan hebben en zich (bijna) niet verplaatst hebben voor het nemen van de tweede foto. Op de eerste foto staat ze dan links van Lisanne, op de tweede staat ze rechts van Lisanne.
pi_144023540
Het lijkt hier steeds meer op Q&Q.
pi_144023640
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:00 schreef Poekje01 het volgende:
ik help graag mee, maar weet niet zo goed hoe sommige dingen werken hier, weet bv niet het verschil tussen DM en PM, hoe moet je URL's uploaden (zag het in de vorige thread) waar staan dat soort instructies eigenlijk? Hoe upload ik hier een excelsheet bv?
dat kan je allemaal in Feedback vragen
pi_144023679
IMG_XXX (no number known): Kris op de Mirador ook rond 13:00
- Kris on top of Mirador- red-white shirt, jeans shorts
- Time: UNKNOWN (~13:00)

Van deze foto's is geen data bekend. Ook niet of ze met het zelfde toestel zijn gemaakt.
pi_144023703
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Grijzemassa het volgende:

Van deze foto's is geen data bekend. Ook niet of ze met het zelfde toestel zijn gemaakt.
welke foto is dat ?
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:30:21 #224
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144023780
Kan iemand een geloofwaardig scenario geven voor het niet kloppen van de EXIF-gegevens (even afgezien van de tijdinstelling)? Bij Panamese rovers of verkrachters die de gegevens om onduidelijke redenen hebben veranderd kan ik me niet zoveel voorstellen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144023835
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:26 schreef Grijzemassa het volgende:

Inderdaad jammer dat we dat niet weten.
Wat ik verder wel opvallend vind is dat Kris op (nagenoeg) dezelfde positie staat als Lisanne in haar foto. Lisanne staat echter in de zon en bij Kris lijkt er geen sprake van zon.

Kan natuurlijk, maar toch iets wat opvalt.
pi_144023871
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:30 schreef Gorraay het volgende:
Kan iemand een geloofwaardig scenario geven voor het niet kloppen van de EXIF-gegevens (even afgezien van de tijdinstelling)? Bij Panamese rovers of verkrachters die de gegevens om onduidelijke redenen hebben veranderd kan ik me niet zoveel voorstellen.
Hoe denk je nu dat en door wie die foto's gelekt zijn ?
niet door het NFI
pi_144023933
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:30 schreef Gorraay het volgende:
Daar geloof ik ook niet in. Als er mee geknoeit is danwel informatie verkeerd is uitgelezen of geinterpreteerd zou dat gedaan moeten zijn door de Panamese onderzoekers. De tijdstippen die de ouders noemen (13:00 uur Mirador & 14:00 uur bij 1e quebrada) zijn volgens mij op die informatie gebaseerd.

Als het niet klopt wat ik zeg; verbeter me a.u.b.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:42:31 #228
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144024244
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef StaceySinger het volgende:
Dit dus. Je kunt zien dat de foto's op 17 juni met Windows Photo Viewer van de camera zijn gehaald. Of zijn gewijzigd. Iedereen kan tijden aanpassen, velden toevoegen.

Of de camera haperde even met de tijden.
pi_144024468
De tijdstippen van de foto's (zoals die nu bekend zijn) klopt wel met de stand van de zon. Dat werd hier op voorhand gezegd, dat de foto van Lisanne op de Mirador rond 13u gemaakt "moest" zijn en niet rond 16u (zoals toen nog gedacht werd), omwille van de stand van de zon.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:52:26 #230
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144024584
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef Injetta het volgende:

IK denk theorie voor theorie afpellen.
Bijv. we starten met de theorie:
Ze waren niet alleen en derden hebben de foto's genomen. (dat denken sommigen).
Dan gaan we alle feiten langs die het steunen en de feiten die het weerspreken. Dan neigt het naar zeer waarschijnlijk wel of zeer waarschijnlijk niet.
Als het meer neigt naar niet, dan wordt deze theorie voorlopig verworpen en als verworpen in de OP geplaatst.
Dan gaan we naar een volgende theorie. Zo gaan we alle geopperde theorieen en scenario's een voor een af en wel/niet waarschijnlijk in de OP. Dan hebben we op een gegeven moment een rijtje waarschijlijk en een rijtje niet waarschijnlijk.
Dan kunnen we nog weer nader gaan kijken naar de waarschijnlijke theorieen en systematisch op zoek naar meer bewijzen voor/tegen.
Ik ben hier wel voor, maar hier komen wel ongetwijfeld heftige emotionele reacties op. Terwijl het gebruikelijk is in een onderzoek om ook te kijken naar de psyche en social profiling. Wat zouden ze logisch gedaan hebben?

De discussie nu of er misschien sprake was van bedrukte gevoelens op foto's -- of niet. Alleen komt dit voor veel mensen te dichtbij, omdat je misschien ook onaardige dingen krijgt te lezen, zoals op WS, de exorcist opmerking.

Feit is: ze hebben ontzaglijk veel samen besloten, al dan niet in overeenstemming, maar je kunt er 0% over weten. Dus ook in dit soort discussies, net als met verdwalen of misdrijf, hou je voor en tegenstanders.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:57:59 #231
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144024800
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Perico het volgende:

[..]

Dit dus. Je kunt zien dat de foto's op 17 juni met Windows Photo Viewer van de camera zijn gehaald. Of zijn gewijzigd. Iedereen kan tijden aanpassen, velden toevoegen.

Niemand betwist dat het mogelijk is. En ik wil er ook nog wel van uit gaan dat niet iedereen in Panama vrij is van corruptie of kwade wil. Maar ik zie vooralsnog geen zinnig motief voor het veranderen van EXIF-gegevens. Iemand die kwaad wilde zou eerder het hele geheugenkaartje hebben gewist, of verdonkeremaand.
Intussen zou ik graag willen weten of de "foto's waar niks op staat" echt zwart/leeg zijn, of alleen maar donker met verschillende kleurwaarden.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144024829
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:42 schreef Perico het volgende:

[..]

Dit geldt dan voor de foto's 0493, 0507, 0508, 0542 & 0550 toch?
En niet voor foto 0491, 0499, 0500 & 0508.

Zie ik dat goed?
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:05:21 #233
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144025079
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:57 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Niemand betwist dat het mogelijk is. En ik wil er ook nog wel van uit gaan dat niet iedereen in Panama vrij is van corruptie of kwade wil. Maar ik zie vooralsnog geen zinnig motief voor het veranderen van EXIF-gegevens.
:Y
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144025206
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:31 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Inderdaad jammer dat we dat niet weten.
Wat ik verder wel opvallend vind is dat Kris op (nagenoeg) dezelfde positie staat als Lisanne in haar foto. Lisanne staat echter in de zon en bij Kris lijkt er geen sprake van zon.

Kan natuurlijk, maar toch iets wat opvalt.
Ja jammer als het gewoon verloren is gegaan, die data. Aan de andere kant kan het ook een reden hebben. Ik heb de afgelopen 10 jaar een beroep gehad dat met veiligheid te maken had en de grootste zonde was daar het doen van aannames. Dat kon in het ergste geval fataal uitpakken. In dit geval kan het ook iedereen wegleiden van wat feitelijk gebeurd kan zijn. Hoeft niet zo te zijn, maar we weten het gewoon niet. Ik begrijp best dat anderen iets logisch als een feit willen aannemen om verder te komen. Daarom kunnen we ook niet allemaal 1 lijn volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 31-08-2014 16:26:29 ]
pi_144025710
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:34 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Daar geloof ik ook niet in. Als er mee geknoeit is danwel informatie verkeerd is uitgelezen of geinterpreteerd zou dat gedaan moeten zijn door de Panamese onderzoekers. De tijdstippen die de ouders noemen (13:00 uur Mirador & 14:00 uur bij 1e quebrada) zijn volgens mij op die informatie gebaseerd.

Als het niet klopt wat ik zeg; verbeter me a.u.b.
Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat er op basis van de foto's én de telefoongegevens is vastgesteld dat ze om 13.00 uur op de Mirador waren. Dit zou betekenen dat ook aan de hand van de telefoongegevens een locatie en tijdstip is vastgesteld. Ik kan alleen het bewuste artikel niet meer vinden. Ik zoek nog wel even door.
pi_144026171
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De hoogte waarvan de foto is gemaakt, de hoek met de grond zeg maar, is ook anders. De fotograaf staat hoger.
pi_144026197
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:18 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat er op basis van de foto's én de telefoongegevens is vastgesteld dat ze om 13.00 uur op de Mirador waren. Dit zou betekenen dat ook aan de hand van de telefoongegevens een locatie en tijdstip is vastgesteld. Ik kan alleen het bewuste artikel niet meer vinden. Ik zoek nog wel even door.
Wat ik er van gelezen heb is dat de datum en tijd van de foto's is bekendgemaakt. Dan kun je er van uit gaan dat dat klopt, indien de klok van de camera juist ingesteld was. Zaken als onderzoek naar de stand van de zon heb ik alleen op dit forum en op ws gelezen, nooit in een mededeling via de media of familie of woordvoerder van de familie. Ik zou daar graag een bron van zien.
pi_144026255
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De hoogte waarvan de foto is gemaakt, de hoek met de grond zeg maar, is ook anders. De fotograaf staat hoger.
De fotograaf hoeft niet per se hoger te staan, maar kan toch ook gewoon de camera anders vasthouden? Hoger, of meer gedraaid of ...
pi_144027204
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Wat ik er van gelezen heb is dat de datum en tijd van de foto's is bekendgemaakt. Dan kun je er van uit gaan dat dat klopt, indien de klok van de camera juist ingesteld was. Zaken als onderzoek naar de stand van de zon heb ik alleen op dit forum en op ws gelezen, nooit in een mededeling via de media of familie of woordvoerder van de familie. Ik zou daar graag een bron van zien.
Ik meende juist gelezen te hebben dat er niet alleen wordt uitgegaan van de ingestelde tijd op de camera maar ook van de gegevens van de telefoon (locatie/tijdstip). Ik heb het hier dus niet over de stand van de zon of iets in die richting. Ik kan alleen het artikel niet meer terugvinden, dus waarschijnlijk heb ik het dan verkeerd gelezen.
pi_144027329
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ok, maar stond de camera automatisch dan wel of niet nog op NL wintertijd? Ik vraag het want ik keek het na op internet, en de overgang van winter naar zomertijd was in de nacht van zaterdag 29 maart 2014 op zondag 30 maart, zie:

http://www.kalender-365.nl/zomertijd_en_wintertijd.html

en toen zaten de dames al in Bocas del Toro toch, dus auto aanpassingen zijn uit te sluiten??
pi_144027546
waarom is alle EXIF data uit deze foto verdwenen ??

pi_144027587
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:54 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Ik meende juist gelezen te hebben dat er niet alleen wordt uitgegaan van de ingestelde tijd op de camera maar ook van de gegevens van de telefoon (locatie/tijdstip). Ik heb het hier dus niet over de stand van de zon of iets in die richting. Ik kan alleen het artikel niet meer terugvinden, dus waarschijnlijk heb ik het dan verkeerd gelezen.
Van de telefoons zijn alleen de noodoproepen bekend gemaakt, verder nog niets.
pi_144027715
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:03 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Van de telefoons zijn alleen de noodoproepen bekend gemaakt, verder nog niets.
Dat was me inmiddels duidelijk :Y. Ik zie nu in meerdere artikelen dat er inderdaad uitgegaan wordt van de tijd op de camera. De reden dat ik mij afvroeg of er niet aan de hand van de iPhone of Samsung kan worden vastgesteld of ze echt op dat tijdstip daar zijn geweest, is omdat we dan zeker weten dat de tijd op de camera correct stond ingesteld. Maar dat is dus simpelweg nog niet bekend.
pi_144027837
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:06 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Dat was me inmiddels duidelijk :Y. Ik zie nu in meerdere artikelen dat er inderdaad uitgegaan wordt van de tijd op de camera. De reden dat ik mij afvroeg of er niet aan de hand van de iPhone of Samsung kan worden vastgesteld of ze echt op dat tijdstip daar zijn geweest, is omdat we dan zeker weten dat de tijd op de camera correct stond ingesteld. Maar dat is dus simpelweg nog niet bekend.
Juist en daarom houd ik nog een slag om de arm mbt de huidige tijdlijn. Niks mis om er op verder te borduren, het kan ook gewoon kloppen. Ik sluit echter zelf niet uit dat de eerste tijdlijn ook kan kloppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 31-08-2014 17:15:41 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:19:49 #245
430880 mig72
De Professional
pi_144028260
Waren deze vrouwen wel of niet stomdronken op pad gegaan? Die twijfel is bij mij ineens tevoorschijn gekomen nav een reactie van iemand hier die een soortgelijke reactie doorlinkte op WS. Des te meer vanwege die tafelfoto van Lisanne waarin een bierblik open staat (die met de voetbulten).
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:24:53 #246
432454 StayingFan
Niet mopperen, maar opperen!
pi_144028518
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef mig72 het volgende:
Waren deze vrouwen wel of niet stomdronken op pad gegaan? Die twijfel is bij mij ineens tevoorschijn gekomen nav een reactie van iemand hier die een soortgelijke reactie doorlinkte op WS. Des te meer vanwege die tafelfoto van Lisanne waarin een bierblik open staat (die met de voetbulten).
Dat is gewoon een pleister. Kijk maar eens goed.
pi_144028703
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:24 schreef StayingFan het volgende:

[..]

Dat is gewoon een pleister. Kijk maar eens goed.
kan je die inzoomen en hier posten dan ?
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:31:02 #248
432454 StayingFan
pi_144028762
Het wordt tijd dat er gestopt wordt met dat gekissebis. Dat is helemaal niet nodig. Respecteer elkaars mening en benader elkaar op een volwassen wijze.

We zitten hier allemaal met één doel: achterhalen wat er met Kris en Lisanne gebeurd is. En hier kunnen ontzettend veel opmerkingen over gemaakt worden.

Ik lees al een maand mee en er wordt geweldig werk verricht door verschillende personen. Ik zou zeggen: ga daar mee door!

We komen steeds een stukje verder. Al zijn er veel aannames bij. Maar steeds denk ik: "Eén van die aannames is de juiste." Denk maar aan het maken van de foto van de takken met de rode zakjes. Die foto is wel óf niet gemaakt door Kris/Lisanne.

Ik vind het voorstel om alles netjes te rubriceren een geweldig voorstel. Dan kun je gemakkelijk teruglezen wat al is besproken en niet. En welke aannames er zijn. Maar ook welke feiten er zijn!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken. Ga zo door! Maar wel op een volwassen manier a.u.b., dat maakt de zoektocht wel wat prettiger.
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:33:18 #249
432454 StayingFan
pi_144028860
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

kan je die inzoomen en hier posten dan ?
Hier is al een zoom van. Ik zal deze even opzoeken voor je.
pi_144028861
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:31 schreef StayingFan het volgende:
Het wordt tijd dat er gestopt wordt met dat gekissebis. Dat is helemaal niet nodig. Respecteer elkaars mening en benader elkaar op een volwassen wijze.

We zitten hier allemaal met één doel: achterhalen wat er met Kris en Lisanne gebeurd is. En hier kunnen ontzettend veel opmerkingen over gemaakt worden.

Ik lees al een maand mee en er wordt geweldig werk verricht door verschillende personen. Ik zou zeggen: ga daar mee door!

We komen steeds een stukje verder. Al zijn er veel aannames bij. Maar steeds denk ik: "Eén van die aannames is de juiste." Denk maar aan het maken van de foto van de takken met de rode zakjes. Die foto is wel óf niet gemaakt door Kris/Lisanne.

Ik vind het voorstel om alles netjes te rubriceren een geweldig voorstel. Dan kun je gemakkelijk teruglezen wat al is besproken en niet. En welke aannames er zijn. Maar ook welke feiten er zijn!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken. Ga zo door! Maar wel op een volwassen manier a.u.b., dat maakt de zoektocht wel wat prettiger.
Dat staat toch allemaal in de op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')