Whiskers2009, wil je mij even helpen met het terugvinden van het tijden-overzicht? Alvast dank.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: er zit 6 seconden (ook erg weinig) tussen de 2 foto's van Lisanne op de Mirador (en NIET tussen die van Kris en die van Lisanne).
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitstquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: er zit 6 seconden (ook erg weinig) tussen de 2 foto's van Lisanne op de Mirador (en NIET tussen die van Kris en die van Lisanne).
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
uhm.. nou, in ieder geval een topic, met een CUG, waarin moderators er technischerwijze op toezien dat er niets naar buiten kan het www op, want er gaan toch initialen en namen vallen denk ik. Verder kunnen er geen users in die hier zitten en familie in Boquete hebben wonen, want dan worden we beschuldigd van stemmingmakerij, ipv opties voorstellen, en bestuderen. Want we bekijken dan alleen personen die hypothetisch gezien, in aanmerking kunnen KUNNEN komen. Verder heb ik dan behoefte aan beschaafde FOK users, en geen eindeloze ruziemakers
1 aprilquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Whiskers2009, wil je mij even helpen met het terugvinden van het tijden-overzicht? Alvast dank.
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitst
de Elko vd flitser moet ook opgeladen worden
OK.. dan valt dat dus af....quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
\quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?
Een flitsen opladen??? Jeetje, wat voor camera's gebruik jij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitst
de Elko vd flitser moet ook opgeladen worden
Dat zou te opvallend geweest zijn...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Maar als zij de foto's niet zelf hebben genomen dan lijkt me dat er ook een foto had moeten zijn waar ze arm in arm opstaan, bijv op de Mirador. Ze waren zo te zien blij dat ze op dat punt waren, waarom dan niet samen op de foto als iemand anders de foto's gemaakt zou hebben.
OOk dat...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoogquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk dat ze de tasjes (stukjes ervan) gebruikten om bepaalde punten te markeren en daar dan ook een foto van namen- om de weg terug te vinden
op 1 foto (IMG_0493) zie je ook een rood ding in de boom hangen
Dat zeggen ik en nog een paar al weken, maar ik ga die discussie niet meer aan. Ik ben er wel van overtuigd dat er iets niet klopt met de foto's op de mirador. Dat er iemand, (een professionele?) fotograaf bij ze was en de foto's nam. Misschien op 1 april, misschien een dag eerder.quote:
jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Jullie bedoelen toch niet dat tussen deze foto's, 6 seconden verschil zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoog
Jawelquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Jullie bedoelen toch niet dat tussen deze foto's, 6 seconden verschil zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoogte is moeilijk in te schatten ,dat kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoog
en ze staat echt te poserenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JawelAl lijkt die tijd me ook erg kort.
Nee. Die duimen omhoog foto is verder naar links genomen (vanuit oogpunt fotograaf).quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd, dat de lucht snel is veranderd?
Dan kloppen de tijden van die foto's niet. Maar zo staat het in de data.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en ze staat echt te poseren
dat doe je allemaal niet in 6 seconden
Op de ene foto zie je blauwe lucht maar vanuit links komt een wolkenveld aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd, dat de lucht snel is veranderd?
gevochten in de zin van ruzie gehad hebben doelt ie volgens mij opquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef StaceySinger het volgende:
volgens Domnivoor
hebben ze gevochten > zie ws
Nou ga ik het toch vragen... Wat is WS?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef StaceySinger het volgende:
volgens Domnivoor
Lijkt me inderdaad heel plausibelquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Op de ene foto zie je blauwe lucht maar vanuit links komt een wolkenveld aan.
OP de andere foto staat ze links met dus al die wolken op de achtergrond. Doordat die foto's snel zijn genomen, is de belichting links niet optimaal ingesteld op het feit dat het geen felle zon meer is. Daardoor lijkt die foto's iets somberder qua weer...
Het websleuths forum (= WS) gaat inderdaad hard achteruit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou ga ik het toch vragen... Wat is WS?![]()
En volgens mij slaan ze daar wel door in hun theorieen. Vechten, dronken, etc..
Alles is nog mogelijk uiteraard, maar om nou met dit soort dingen te komen?
Erg ver gezocht...
pff... mee eens! Las hier al tijden mee, vind het hier interessanter, en je zit hier niet met een tijdsverschil van users uit Boquete en de USA...maw de reacties volgen elkaar sneller op...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het websleuths forum (= WS) gaat inderdaad hard achteruit.
Nee, hadden ze "ruzie".quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef StaceySinger het volgende:
volgens Domnivoor
even pas op de plaats makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Poekje01 het volgende:
wat kunnen we nog meer bedenken, qua onderzoek methode hier?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:10 schreef Stupidisco het volgende:
gevochten in de zin van ruzie gehad hebben doelt ie volgens mij op
Ik bedenk niks op basis van gezichtsuitdrukkingen op vage foto's.quote:Vind het overigens vergezocht om dingen te gaan bedenken op basis van de gezichtsuitdrukking van een slechte foto
De foto geeft mij ook een idee dat Kris een houding aanneemt van, "zo, waar blijf je nou?" Kan zijn dat Lisanne wat moeite had Kris haar tempo bij te houden, aangezien ze ook verkouden was en de dag ervoor nogal ziek, volgens de gastvrouw.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie wordt hierheen gehaald. Laat ik dan maar even reageren
[..]![]()
Niks bijzonders overigens. Iedereen heeft wel eens ruzie.
[..]
Ik bedenk niks op basis van gezichtsuitdrukkingen op vage foto's.
Ze lopen ver uit elkaar, dat is niet vergezocht. Ik vind de houding van Kris ook wat vreemd op die ene foto.
nou, mee eens, maar ik zie ook graag ruimte daarin voor "andersdenkenden", die zelf mogen bepalen hoe ze tot hun (redelijk aanneembare!) gedachtes komen. Het probleem met 'cold cases' is denk ik, dat je niet altijd alleen maar bewezen en gevonden feiten hebt, dat is hier zo met K en L (helaas) ook het geval..anders waren het i.h.a.ook geen cold cases geworden...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
OK.. dan valt dat dus af....
Ik denk dat er nog beter een topic kan komen waar alles wat er geopperd wordt en echt feitelijk niet klopt, afgestreept wordt.
Dan komt alles wat afvalt in de OP en kunnen we daar altijd naar verwijzen en blijven we hier niet in kringetjes draaien..
Dat is dan de werkwijze waarbij je alle opties een voor een weegt, checkt en afstreept...
Complimenten voor je inzet, trouwens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 april
IMG_491 Kris op de achtergrond rechtop, voorgrond een pad en een stroompje 12:03
Kris looking happy in a stream 12:03
- Time: 01-04-2014 - 18:03 - so 12:03
IMG_493: Pad met zijwanden 12:42
- Barranco before Mirador (so on Pacific side of El Pianista trail) pad met zijwanden 12:42
- Time: 01-04-2013 (=2014) – 18:42 – so 12:42
IMG_499: Bekende foto van Lisanne op Mirador 13:01:38
- Lisanne on top of Mirador – green shirt, black bra
- Time: 13:01
IMG_500: Nwe foto Lisanne op Mirador (links) 13:01:44
- Lisanne, thumbs up, on top of Mirador - weather much worse- Time: 19:01 (=13:01)
IMG_XXX (no number known): Kris op de Mirador ook rond 13:00
- Kris on top of Mirador- red-white shirt, jeans shorts
- Time: UNKNOWN (~13:00)
IMG_505: Foto van voorovegebogen Kris met hand boven ogen 13:20
- Kris in strange position (gebogen)
- Time: 19:20 = 13:20
IMG_507: Kris loopt 1e bergbeekje in 13:54
- Kris walking down the 1st Quebrada
- Time: 19:54 = 13:54
IMG_508: Kris aan einde 1e bergbeek 13:54
- Kris Quebrada 1
- Time: 01-04-2013 (=2014) – 19:54 ~ 14:00 (13:54) – statement parents – so 6 hours difference
8 april
IMG_542: Rotsbodem en begroeiing 1:38
- Night photo of a barranco – with flash Rotsbodem en begroeiing
- Time: 08-04-2013 (=2014) – 07:38 = 01:38
IMG_550: Rotsbodem en tak met rood plastic 1:39
- Night photo of rock with red plastic bags stick on branch - with flash
- Time: 08-04-2014 - 07:39 - 01:39
Ik heb dat overzicht niet gemaakt hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:32 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Complimenten voor je inzet, trouwens.
Hoeveel tijd zat er ook al weer tussen de laatste foto en de eerste noodoproep?
Minstens twee uur later dus eerste noodoproep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb dat overzicht niet gemaakt hoor
Laatste foto van Kris 14:00 uur (op de staan aan de overkant van de 1e bergbeek), eerste noodoproep zijn verschillende verhalen over. Ergens tussen 15:30 uur en 17:00 uur meen ik.
ik snap de plaatsen en verschil van foto 1 en 2 niet, ik dacht dat foto 1 ook NA de CD genomen was, aan de Atlantische kant? Zijn ze 2 keer op de CD geweest dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:32 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Complimenten voor je inzet, trouwens.
Hoeveel tijd zat er ook al weer tussen de laatste foto en de eerste noodoproep?
Welke foto's bedoel je precies? Plaats ze even of omschrijf ze even aub. Alvast bedankt!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik snap de plaatsen en veschil van foto 1 en 2 niet, ik dacht dat foto 1 ook NA de CD genomen was, aan de Atlantische kant? Zijn ze 2 keer op de CD geweest dan?
foto 1 en 2? Die van Kris bij het beekje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik snap de plaatsen en veschil van foto 1 en 2 niet, ik dacht dat foto 1 ook NA de CD genomen was, aan de Atlantische kant? Zijn ze 2 keer op de CD geweest dan?
IK denk theorie voor theorie afpellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:16 schreef Poekje01 het volgende:
wat kunnen we nog meer bedenken, qua onderzoek methode hier?
op 508 staat ze heel normaal hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
Die discussie wordt hierheen gehaald. Laat ik dan maar even reageren
[..]![]()
Niks bijzonders overigens. Iedereen heeft wel eens ruzie.
[..]
Ik bedenk niks op basis van gezichtsuitdrukkingen op vage foto's.
Ze lopen ver uit elkaar, dat is niet vergezocht. Ik vind de houding van Kris ook wat vreemd op die ene foto.
Wil je ze aub omschrijven of plaatsen? Hier kan ik niets mee..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef Poekje01 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
foto 1 en 2? Die van Kris bij het beekje?
[/quote
nee, de volgorde van plaatsen/lokaties hier, kijk bij locaties foto1, 2 en 3
Geef even de oorspronkelijke foto nummers (zie tussen haakjes) waar je op doelt:quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef Poekje01 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
foto 1 en 2? Die van Kris bij het beekje?
[/quote
nee, de volgorde van plaatsen/lokaties hier, kijk bij locaties foto1, 2 en 3
- stream
- pad met zijwanden
- Mirador
Omdat ze om 13:00 uur pas op de Mirador waren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Poekje01 het volgende:
nee, ik bedoel dit
- stream 491
- pad met zijwanden 493
waarom is dit perse aan de Pacific kant ipv de Atlantische?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |