Whiskers2009, wil je mij even helpen met het terugvinden van het tijden-overzicht? Alvast dank.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: er zit 6 seconden (ook erg weinig) tussen de 2 foto's van Lisanne op de Mirador (en NIET tussen die van Kris en die van Lisanne).
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitstquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: er zit 6 seconden (ook erg weinig) tussen de 2 foto's van Lisanne op de Mirador (en NIET tussen die van Kris en die van Lisanne).
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
uhm.. nou, in ieder geval een topic, met een CUG, waarin moderators er technischerwijze op toezien dat er niets naar buiten kan het www op, want er gaan toch initialen en namen vallen denk ik. Verder kunnen er geen users in die hier zitten en familie in Boquete hebben wonen, want dan worden we beschuldigd van stemmingmakerij, ipv opties voorstellen, en bestuderen. Want we bekijken dan alleen personen die hypothetisch gezien, in aanmerking kunnen KUNNEN komen. Verder heb ik dan behoefte aan beschaafde FOK users, en geen eindeloze ruziemakers
1 aprilquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:53 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Whiskers2009, wil je mij even helpen met het terugvinden van het tijden-overzicht? Alvast dank.
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitst
de Elko vd flitser moet ook opgeladen worden
OK.. dan valt dat dus af....quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
\quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?
Een flitsen opladen??? Jeetje, wat voor camera's gebruik jij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
6 seconden is erg weinig en zeker als je flitst
de Elko vd flitser moet ook opgeladen worden
Dat zou te opvallend geweest zijn...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Maar als zij de foto's niet zelf hebben genomen dan lijkt me dat er ook een foto had moeten zijn waar ze arm in arm opstaan, bijv op de Mirador. Ze waren zo te zien blij dat ze op dat punt waren, waarom dan niet samen op de foto als iemand anders de foto's gemaakt zou hebben.
OOk dat...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flitsen met daglicht bovenop de Mirador?
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoogquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk dat ze de tasjes (stukjes ervan) gebruikten om bepaalde punten te markeren en daar dan ook een foto van namen- om de weg terug te vinden
op 1 foto (IMG_0493) zie je ook een rood ding in de boom hangen
Dat zeggen ik en nog een paar al weken, maar ik ga die discussie niet meer aan. Ik ben er wel van overtuigd dat er iets niet klopt met de foto's op de mirador. Dat er iemand, (een professionele?) fotograaf bij ze was en de foto's nam. Misschien op 1 april, misschien een dag eerder.quote:
jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Jullie bedoelen toch niet dat tussen deze foto's, 6 seconden verschil zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoog
Jawelquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Jullie bedoelen toch niet dat tussen deze foto's, 6 seconden verschil zit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoogte is moeilijk in te schatten ,dat kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
foto 493 is genomen vóór de mirador. Denk ook niet dat ze daar bij zouden kunnen, zo hoog
en ze staat echt te poserenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JawelAl lijkt die tijd me ook erg kort.
Nee. Die duimen omhoog foto is verder naar links genomen (vanuit oogpunt fotograaf).quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd, dat de lucht snel is veranderd?
Dan kloppen de tijden van die foto's niet. Maar zo staat het in de data.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en ze staat echt te poseren
dat doe je allemaal niet in 6 seconden
Op de ene foto zie je blauwe lucht maar vanuit links komt een wolkenveld aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Vind je het niet vreemd, dat de lucht snel is veranderd?
gevochten in de zin van ruzie gehad hebben doelt ie volgens mij opquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef StaceySinger het volgende:
volgens Domnivoor
hebben ze gevochten > zie ws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |