abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144018262
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef Poekje01 het volgende:
nee, ik bedoel dit
- stream 491
- pad met zijwanden 493

waarom is dit perse aan de Pacific kant ipv de Atlantische?
Foto #491 & #493 dus? Op basis van o.a. tijdstip zou dit voor de Mirador zijn.
pi_144018370
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat ze om 13:00 uur pas op de Mirador waren?
ok, en 8 april is ook een Baranco' en dan Atlantic side?
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:51:44 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144018397
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ok, en 8 april is ook een Baranco' en dan Atlantic side?
Op 8 april zaten ze idd achter de Mirador en dus aan de Atlantische kant. Althans, dat nemen we aan aangezien alles wat gevonden is achter de Mirador gevonden is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_144018582
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef Injetta het volgende:

[..]

IK denk theorie voor theorie afpellen.
Bijv. we starten met de theorie:
Ze waren niet alleen en derden hebben de foto's genomen. (dat denken sommigen).
Dan gaan we alle feiten langs die het steunen en de feiten die het weerspreken. Dan neigt het naar zeer waarschijnlijk wel of zeer waarschijnlijk niet.
Als het meer neigt naar niet, dan wordt deze theorie voorlopig verworpen en als verworpen in de OP geplaatst.
Dan gaan we naar een volgende theorie. Zo gaan we alle geopperde theorieen en scenario's een voor een af en wel/niet waarschijnlijk in de OP. Dan hebben we op een gegeven moment een rijtje waarschijlijk en een rijtje niet waarschijnlijk.
Dan kunnen we nog weer nader gaan kijken naar de waarschijnlijke theorieen en systematisch op zoek naar meer bewijzen voor/tegen.
mmm... zijn we snel klaar zeker met sommige theorieen?
pi_144018596
Op het WS-forum haalt iemand aan wat ik al eerder zei: ik vind het ook helemaal niet raar dat (sommige) foto's vanop een grotere afstand zijn gemaakt. Je wilt immers ook het regenwoud en de omgeving goed op de foto. Dat gaat niet als je de foto van heel dichtbij neemt.

Dus in een ruzie geloof ik eigenlijk helemaal niet. Want:
1. Als je echt ruzie hebt, zou je toch helemaal geen foto's meer van elkaar trekken.
2. Als je denkt dat ze ruzie hadden en om die reden ver van elkaar liepen (maar wel nog foto's trokken), zouden ze al ruzie gehad moeten hebben VOOR ze de Mirador bereikten (die foto van Kris, IMG491, is vanop grote afstand getrokken én voor de Mirador getrokken). En op de Mirador zien ze er helemaal niet ruzie-achtig uit, integendeel, ze zien er perfect happy uit.

Ik vind dus ook dat Kris er op de foto's perfect normaal uitziet, niet iedereen kijkt altijd 'overdreven happy' op een foto.

Dat het raar is om foto's te trekken van het 'achterste' van je vriendin, vind ik ook niet. Je wilt eens een foto trekken 'in actie', nl. je vriendin die afdaalt om de rivier over te steken.

Dus de foto's tot de laatste foto van Kris (aan het kreekje) vind ik allemaal perfect normaal.

6 seconden tijd tussen de twee foto's van Lisanne is niet veel, maar de tweede is niet echt geposeerd. De eerste wel, daar staat ze mooi lachend op. De tweede lijkt mij veel spontaner, ze staat daar ook nog wel heel mooi op uiteraard, maar die komt op mij over alsof ze niet eerst enkele seconden heeft nagedacht hoe ze moest staan, maar gewoon dacht 'kom eens even laten zien hoe mooi het hier is, thumbs up!'.

Nja dat zijn mijn gedachten erover.

De andere foto's (na de foto van Kris aan het kreekje), daarvoor heb ik geen echte verklaringen, die vind ik zeer vreemd.
pi_144018654
En ik denk ook niet dat een derde de foto's heeft genomen, want naar mijn mening zouden de vriendinnen dan zeker enkele foto's van hen sàmen willen hebben. De derde zou dat misschien niet doen wegens 'te verdacht', maar als hij dat niet wilde doen, zou er op die moment (dus op de Mirador) toch al wel een belletje zijn gaan rinkelen bij K & L.
pi_144018671
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

mmm... zijn we snel klaar zeker met sommige theorieen? Maar goed, ik ben voor. De eerste theorie gaat dan aardig veel randverschijnselen inzitten, maatschappelijke ontwikkelingen daar, gebruikers van de paden enz,
dat zijn dan wel feiten, maar moeilijk aan 1 april te koppelen precies?
pi_144018726
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Saarah het volgende:
Op het WS-forum haalt iemand aan wat ik al eerder zei: ik vind het ook helemaal niet raar dat (sommige) foto's vanop een grotere afstand zijn gemaakt. Je wilt immers ook het regenwoud en de omgeving goed op de foto. Dat gaat niet als je de foto van heel dichtbij neemt.

1. Als je echt ruzie hebt, zou je toch helemaal geen foto's meer van elkaar trekken.
2. Als je denkt dat ze ruzie hadden en om die reden ver van elkaar liepen (maar wel nog foto's trokken), zouden ze al ruzie gehad moeten hebben VOOR ze de Mirador bereikten (die foto van Kris, IMG491, is vanop grote afstand getrokken én voor de Mirador getrokken). En op de Mirador zien ze er helemaal niet ruzie-achtig uit, integendeel, ze zien er perfect happy uit.

Ik vind dus ook dat Kris er op de foto's perfect normaal uitziet, niet iedereen kijkt altijd 'overdreven happy' op een foto.

Dat het raar is om foto's te trekken van het 'achterste' van je vriendin, vind ik ook niet. Je wilt eens een foto trekken 'in actie', nl. je vriendin die afdaalt om de rivier over te steken.

Dus de foto's tot de laatste foto van Kris (aan het kreekje) vind ik allemaal perfect normaal.

6 seconden tijd tussen de twee foto's van Lisanne is niet veel, maar de tweede is niet echt geposeerd. De eerste wel, daar staat ze mooi lachend op. De tweede lijkt mij veel spontaner, ze staat daar ook nog wel heel mooi op uiteraard, maar die komt op mij over alsof ze niet eerst enkele seconden heeft nagedacht hoe ze moest staan, maar gewoon dacht 'kom eens even laten zien hoe mooi het hier is, thumbs up!'.

De andere foto's (na de foto van Kris aan het kreekje), daarvoor heb ik geen echte verklaringen, die vind ik zeer vreemd.
Precies zoals ik er ook over denk.
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:02:52 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144018758
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Saarah het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef Saarah het volgende:
En ik denk ook niet dat een derde de foto's heeft genomen, want naar mijn mening zouden de vriendinnen dan zeker enkele foto's van hen sàmen willen hebben. De derde zou dat misschien niet doen wegens 'te verdacht', maar als hij dat niet wilde doen, zou er op die moment (dus op de Mirador) toch al wel een belletje zijn gaan rinkelen bij K & L.
Helemaal met je eens ^O^
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:04:21 #160
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144018809
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef Saarah het volgende:
Kremers heeft het in de EenVandaag-reportage met zoveel woorden over "foto's van elkaar". Dus die weet in elk geval niets over foto's waar ze samen op zouden staan.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144018862
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Kremers heeft het in de EenVandaag-reportage met zoveel woorden over "foto's van elkaar". Dus die weet in elk geval niets over foto's waar ze samen op zouden staan.
Inderdaad, er zijn (voor zover wij weten) geen foto's waar ze samen op staan. Daarom denk ik dus dat zij zelf de foto's genomen hebben en niet een derde, want dan zouden ze toch een foto van hen samen gewild hebben.
(Of begrijp ik je nu verkeerd?)
pi_144018951
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:04 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat als er foto's zouden zijn (wat ik niet denk) waar zij samen op staan, alle alarmbellen wel zouden gaan rinkelen. Dat zou dan namelijk een bewijs zijn dat ze niet alleen waren.
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:08:47 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144018956
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef Saarah het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn (voor zover wij weten) geen foto's waar ze samen op staan. Daarom denk ik dus dat zij zelf de foto's genomen hebben en niet een derde, want dan zouden ze toch een foto van hen samen gewild hebben.
Zelfs voor een foto waar ze samen op staan is niet persé een derde persoon nodig (hoewel dat uiteraard wel makkelijker is).
pi_144018973
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik ben tegen. Ik vind dat iedereen op zijn/haar eigen manier dingen uiteen moet zetten en volgen wat je zelf logisch vindt bij wat een ander zegt. Alleen dan blijf je dingen van alle kanten bekijken. Het idee van 1 lijn volgen is alleen zinvol als je toegang hebt tot alle inside informatie en voldoende feiten. Dat hebben we niet. Dus elke lijn die je volgt is te onzeker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grijzemassa op 31-08-2014 13:14:44 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:09:26 #165
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144018985
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ja, van de dagen ervoor zijn er minstens 6 foto's waar ze samen op staan. (Ik heb ze nog even opgezocht omdat iemand op WS die wilde zien).
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:12:18 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144019089
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja, van de dagen ervoor zijn er minstens 6 foto's waar ze samen op staan. (Ik heb ze nog even opgezocht omdat iemand op WS die wilde zien).
Ja, dat klopt :Y Natuurlijk zijn er wél foto's waar ze samen op staan.

Maar niet uit deze serie (Pianista-serie om het een naam te geven). :)
pi_144019123
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ah dat kan, maar ik bedoelde dus foto's waar ze samen op staan op de Pianista-trail.
pi_144019288
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt :Y Natuurlijk zijn er wél foto's waar ze samen op staan.

Maar niet uit deze serie (Pianista-serie om het een naam te geven). :)
Dat doet mij alleen maar meer denken dat er verder niemand bij ze was. :)
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:21:54 #169
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144019463
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ah dat kan, maar ik bedoelde dus foto's waar ze samen op staan op de Pianista-trail.
Ik weet wat je bedoelt ;)
Ze lieten zich samen fotograferen vóór 1 april, maar ze staan niet samen op de foto op de Mirador.
Dan zal er wel geen derde wandelaar bij zijn geweest.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144019523
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:38 schreef Injetta het volgende:

[..]

IK denk theorie voor theorie afpellen.
Bijv. we starten met de theorie:
Ze waren niet alleen en derden hebben de foto's genomen. (dat denken sommigen).
Dan gaan we alle feiten langs die het steunen en de feiten die het weerspreken. Dan neigt het naar zeer waarschijnlijk wel of zeer waarschijnlijk niet.
Als het meer neigt naar niet, dan wordt deze theorie voorlopig verworpen en als verworpen in de OP geplaatst.
Dan gaan we naar een volgende theorie. Zo gaan we alle geopperde theorieen en scenario's een voor een af en wel/niet waarschijnlijk in de OP. Dan hebben we op een gegeven moment een rijtje waarschijlijk en een rijtje niet waarschijnlijk.
Dan kunnen we nog weer nader gaan kijken naar de waarschijnlijke theorieen en systematisch op zoek naar meer bewijzen voor/tegen.
Daar hebben we eenvoudig weg te weinig aanknopingspunten voor en ontstaat er dus onenigheid over wat wél en wat niet waarschijnlijk is.

Neem heel eenvoudig eens 1 puntje. Waarom zijn ze doorgelopen na de Mirador. Daar is voor alle scenario's iets te zeggen en iets tegenin te brengen.
pi_144019545
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daar hebben we eenvoudig weg te weinig aanknopingspunten voor en ontstaat er dus onenigheid over wat wél en wat niet waarschijnlijk is.

Neem heel eenvoudig eens 1 puntje. Waarom zijn ze doorgelopen na de Mirador. Daar is voor alle scenario's iets te zeggen en iets tegenin te brengen.
pi_144019626

Ik heb ook wat gezichten in de vegetatie ontdekt dankzij pareidolie!

Werkt precies niet? link : http://imgur.com/2wQqAGQ
pi_144019726
Ik denk dat ze op het moment van de foto met de tasjes niet meer samen waren, stel dat die foto een aanwijzing moet zijn dan zou je toch de ander bijvoorbeeld ergens op laten wijzen om iets te benadrukken.

Stel nou dat die tak het pianista pad voorstelt, en die zakjes de meisjes, dan kan het zijn dat er op een moment een meisje boven is en een meisje beneden (een zakje hangt boven en een beneden). Misschien geven de papiertjes een hint van de plaats. Op het linkerpapiertje lijkt het in mijn ogen alsof er iets op is geschreven, het rechter papiertje doet me denken aan zo'n label dat bij de balie op schiphol om je tas wordt geplakt na het inchecken. En ook ik zie links onder het papiertje een 5 figuur wat iemand al eerder noemde.

Ik denk ook net als vele anderen water te zien links en doordat je schittering ziet denk ik dat het stroomt. Misschien is alles in de tas gestopt en is de tas in stromend water gelaten in de hoop dat iemand hem zou vinden en de hint zou snappen. Al zou ik zelf alles bij me willen houden als ik in nood zou zijn.

Er is eerder gemeld dat de tas slijtage plekken vertoonde, misschien van stenen in de rivier of misschien zat de tas op de rug en is een van de meiden langs een rots naar beneden gegleden met de tas langs een rotswand en zo op dat rotsplateau terecht gekomen waar de laatste foto is gemaakt. Tenminste, ik vind het lijken op een rotsplateau waar water langsstroomt, als je gewond bent ga je dat water niet in.
pi_144019731
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef yoh het volgende:
[ afbeelding ]

dankzij wat? en ik zie niks :?
pi_144019813
quote:
[ afbeelding ]

Ja en nu? Ik kan ook een kameel met een gekke hoed erin zien.
pi_144019820
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:29 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

dankzij wat? en ik zie niks :?
Goed inzoomen, ik zie in de rechtse cirkel twee kleine hoofden vlak langs elkaar en in de linkse een zwart figuur. Cirkel is vrij breed genomen..
pi_144019856
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef yoh het volgende:

[..]

Goed inzoomen, ik zie in de rechtse cirkel twee kleine hoofden vlak langs elkaar en in de linkse een zwart figuur. Cirkel is vrij breed genomen..
Ik zie het niet.. :N Met hoofden, bedoel je dan die van een mens of van een dier?
pi_144019982
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Ik zie het niet.. :N Met hoofden, bedoel je dan die van een mens of van een dier?
mensen
pi_144020007
quote:

[..]

Ik zie het ook niet. En dan zouden ze ook wel op een rare manier hoog in de vegetatie moeten hangen
pi_144020021
quote:
[ afbeelding ]

Maar,laat maar de hoofden zijn ook best klein in vergelijking met de vermoedelijke afstand dat ze zouden staan..
pi_144020642
quote:

[..]

ik zie de gezichten niet zo echt, of niet goed, wel iets wat lijkt op kabels van een kabelbrug??
pi_144020770
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Op 8 april zaten ze idd achter de Mirador en dus aan de Atlantische kant. Althans, dat nemen we aan aangezien alles wat gevonden is achter de Mirador gevonden is.
ja, dat laatste, van die vindplaatsen, valt niet te ontkennen natuurlijk, als niemand dan iets echt herkent van de andere kant, de Boquete kant, 's middags, qua rots, bv van een plateau van die Piedra de Lino trail, dan houdt dat ook op, en zijn ze na de Mirador idd waarschijnlijk alleen nog maar aan de Atlant. kant geweest..
pi_144020774
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik zie de gezichten niet zo echt, of niet goed, wel iets wat lijkt op kabels van een kabelbrug??
Ja ik vraag me af of er misschien een mogelijke overgang is daar boven het pad. Het pad lijkt ook wel begroeid te zijn tot het een soort van tunnel vormt ofzo? En pad lijkt mij daar naar beneden te lopen, onder de begroeing in de vorm van een tunnel door?

Kabels ja ik zie ook die horizontale takken maar dat zal op natuurlijke wijze ook in die richting groeien om het licht op te vangen
pi_144020828
quote:

[..]

Naast die Boeing 747 aan de rechterkant?
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:05:42 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144020904
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:37 schreef yoh het volgende:

[..]

Maar,laat maar de hoofden zijn ook best klein in vergelijking met de vermoedelijke afstand dat ze zouden staan..
ik zie het wel, maar als figuur in de bladeren
pi_144021082
ik kijk nu op nl.thetimenow.com/panama/boquete, het is daar nu 07:10, eh, 7 uur verschil dan toch? in die fotoreeks wordt telkens met 6 uur teruggerekend?
pi_144021172
quote:
[ afbeelding ]

Pareidolie is een illusie ,dus welk gevaar zie je ? :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144021233
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Pareidolie is een illusie ,dus welk gevaar zie je ? :7
Het gevaar van meegesleept te worden in die illusies zonder te beseffen wat ze zijn?
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:16:24 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144021267
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef Poekje01 het volgende:
ik kijk nu op nl.thetimenow.com/panama/boquete, het is daar nu 07:10, eh, 7 uur verschil dan toch? in die fotoreeks wordt telkens met 6 uur teruggerekend?
Dat klopt. Omdat we weten (van de EenVandaag-reportage) dat ze om ong. 13:00 uur op de Mirador waren. Als je van de cameratijd van die foto's 6 uur afhaalt kom je op 13:00 uur. Dus doe je dat ook met de andere foto's (6 uur er af halen).

Het zou kunnen dat de camera nog op NL wintertijd stond. Dan is er namelijk 6 uur verschil tussen Nlse en Panamese tijd (Panama kent geen zomertijd).
pi_144021507
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat klopt. Omdat we weten (van de EenVandaag-rapportage) dat ze om ong. 13:00 uur op de Mirador waren. Als je van de cameratijd van die foto's 6 uur afhaalt kom je op 13:00 uur. Dus doe je dat ook met de andere foto's (6 uur er af halen).

Het zou kunnen dat de camera nog op NL wintertijd stond. Dan is er namelijk 6 uur verschil tussen Nlse en Panamese tijd (Panama kent geen zomertijd).
huh, zou kunnen? ik dacht dat het een wetenschappelijk vastgestelde tijdreeks in die camera bestanden was toch? Die vandeweek iemand postte?

als dit een aanname is, maakt dat nogal verschil,
- om 12:00 PM PAN op de Mirador (lees, stukje doorgelopen en misschien teruggekeerd) of
- om 13:00 PM PAN op de Mirador en doorgelopen, verdwaald, of ander scen
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:23:08 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144021574
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

huh, zou kunnen? ik dacht dat het een wetenschappelijk vastgestelde tijdreeks in die camera bestanden was toch? Die vandeweek iemand postte?

als dit een aanname is, maakt dat nogal verschil,
- om 12:00 PM PAN op de Mirador (lees, stukje doorgelopen en misschien teruggekeerd) of
- om 13:00 PM PAN op de Mirador en doorgelopen, verdwaald, of ander scen
Niks wetenschappelijk vastgesteld. Gewoon door users uit de data van de foto's gehaald.
pi_144021878
[..]

Niks wetenschappelijk vastgesteld. Gewoon door users uit de data van de foto's gehaald.
[/quote]

ja, maar op basis van de technisch al dan niet handmatig ingestelde, maar echt de laatste camerainstelling ? (maw. NL wintertijd), toch geen 'persoonlijk aanname' van die foto data?
pi_144022020
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat te denken van de foto's op de Mirador. Tussen de foto van Kris en die van Lisanne zit 6 seconden. 6 seconden om de camera te wisselen, van plaats te wisselen, te poseren en de volgende foto af te drukken.
Is dat niet extreem kort? Dat zou dan wel gehaast moeten zijn gedaan terwijl er geen reden voor haast was, lijkt mij.
Of die foto's zijn door iemand anders gemaakt.
Geef je camera eens aan iemand, 6 seconden is langzaam
pi_144022025
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je kan exif data ook bewerken of verwijderen
Maar ze weten in Panama vast niet hoe dat moet of zoiets zou expres gebeurd moeten zijn.
En dan de foto's laten lekken
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144022164
foto 500: 13.01 op de mirador
foto 505: 13.20 kris in vreemde houding
foto 507: 13.54 kris bij beekje

dus kris in de vreemde houding was na de mirador onderweg naar het bergbeekje
pi_144022182
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je kan exif data ook bewerken of verwijderen
Maar ze weten in Panama vast niet hoe dat moet of zoiets zou expres gebeurd moeten zijn.
En dan de foto's laten lekken
ja, exif, dat zocht ik, oh, dat wist ik niet. En expres? Da vind ik dan wel erg vergezocht, want wie zou dat kunnen checken, of juist daarom weer wel, en waarom dan. nou laat maar.
pi_144022338
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, exif, dat zocht ik, oh, dat wist ik niet. En expres? Da vind ik dan wel erg vergezocht, want wie zou dat kunnen checken, of juist daarom weer wel, en waarom dan. nou laat maar.
Alles duidt er wel op dat er iets niet klopt ,want binnen 6 seconden deze 2 foto's maken is
vrijwel onmogelijk. voor de 2e foto is ze echt even gaan staan om leuk op de foto te komen.
Pak maar een camera en test het maar uit- lukt je niet
pi_144022345
Ik kan niet terugvinden of het al eerder besproken is maar, weet iemand wat de afstand is tussen de Mirador en het beekje? Hoelang een ervaren gids daarover doet. Dan kunnen we achterhalen of ze een flink tempo erin hadden of dat ze langzaam wandelden en van het uitzicht aan het genieten waren (zoals de meeste toeristen).

Wellicht vonden ze zelf ook dat ze aardig snel waren en daarom besloten om toch verder te wandelen.
pi_144022365
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Bozoe het volgende:
Ik kan niet terugvinden of het al eerder besproken is maar, weet iemand wat de afstand is tussen de Mirador en het beekje? Hoelang een ervaren gids daarover doet. Dan kunnen we achterhalen of ze een flink tempo erin hadden of dat ze langzaam wandelden en van het uitzicht aan het genieten waren (zoals de meeste toeristen).

Wellicht vonden ze zelf ook dat ze aardig snel waren en daarom besloten om toch verder te wandelen.
8 uur
pi_144022406
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

8 uur
Ik bedoel het bergbeekje van onderstaande foto.

foto #507 13.54 kris bij beekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')