Goed inzoomen, ik zie in de rechtse cirkel twee kleine hoofden vlak langs elkaar en in de linkse een zwart figuur. Cirkel is vrij breed genomen..quote:
Ik zie het niet..quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef yoh het volgende:
[..]
Goed inzoomen, ik zie in de rechtse cirkel twee kleine hoofden vlak langs elkaar en in de linkse een zwart figuur. Cirkel is vrij breed genomen..
mensenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:33 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik zie het niet..Met hoofden, bedoel je dan die van een mens of van een dier?
Ik zie het ook niet. En dan zouden ze ook wel op een rare manier hoog in de vegetatie moeten hangenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef yoh het volgende:
[..]
Goed inzoomen, ik zie in de rechtse cirkel twee kleine hoofden vlak langs elkaar en in de linkse een zwart figuur. Cirkel is vrij breed genomen..
Maar,laat maar de hoofden zijn ook best klein in vergelijking met de vermoedelijke afstand dat ze zouden staan..quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef yoh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wat gezichten in de vegetatie ontdekt dankzij pareidolie!
Werkt precies niet? link : http://imgur.com/2wQqAGQ
ik zie de gezichten niet zo echt, of niet goed, wel iets wat lijkt op kabels van een kabelbrug??quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef yoh het volgende:
[..]
ja, dat laatste, van die vindplaatsen, valt niet te ontkennen natuurlijk, als niemand dan iets echt herkent van de andere kant, de Boquete kant, 's middags, qua rots, bv van een plateau van die Piedra de Lino trail, dan houdt dat ook op, en zijn ze na de Mirador idd waarschijnlijk alleen nog maar aan de Atlant. kant geweest..quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op 8 april zaten ze idd achter de Mirador en dus aan de Atlantische kant. Althans, dat nemen we aan aangezien alles wat gevonden is achter de Mirador gevonden is.
Ja ik vraag me af of er misschien een mogelijke overgang is daar boven het pad. Het pad lijkt ook wel begroeid te zijn tot het een soort van tunnel vormt ofzo? En pad lijkt mij daar naar beneden te lopen, onder de begroeing in de vorm van een tunnel door?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik zie de gezichten niet zo echt, of niet goed, wel iets wat lijkt op kabels van een kabelbrug??
Naast die Boeing 747 aan de rechterkant?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:31 schreef yoh het volgende:
[..]
ik zie het wel, maar als figuur in de bladerenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:37 schreef yoh het volgende:
[..]
Maar,laat maar de hoofden zijn ook best klein in vergelijking met de vermoedelijke afstand dat ze zouden staan..
Pareidolie is een illusie ,dus welk gevaar zie je ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef yoh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wat gezichten in de vegetatie ontdekt dankzij pareidolie!
Werkt precies niet? link : http://imgur.com/2wQqAGQ
Het gevaar van meegesleept te worden in die illusies zonder te beseffen wat ze zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Pareidolie is een illusie ,dus welk gevaar zie je ?
Dat klopt. Omdat we weten (van de EenVandaag-reportage) dat ze om ong. 13:00 uur op de Mirador waren. Als je van de cameratijd van die foto's 6 uur afhaalt kom je op 13:00 uur. Dus doe je dat ook met de andere foto's (6 uur er af halen).quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef Poekje01 het volgende:
ik kijk nu op nl.thetimenow.com/panama/boquete, het is daar nu 07:10, eh, 7 uur verschil dan toch? in die fotoreeks wordt telkens met 6 uur teruggerekend?
huh, zou kunnen? ik dacht dat het een wetenschappelijk vastgestelde tijdreeks in die camera bestanden was toch? Die vandeweek iemand postte?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Omdat we weten (van de EenVandaag-rapportage) dat ze om ong. 13:00 uur op de Mirador waren. Als je van de cameratijd van die foto's 6 uur afhaalt kom je op 13:00 uur. Dus doe je dat ook met de andere foto's (6 uur er af halen).
Het zou kunnen dat de camera nog op NL wintertijd stond. Dan is er namelijk 6 uur verschil tussen Nlse en Panamese tijd (Panama kent geen zomertijd).
Niks wetenschappelijk vastgesteld. Gewoon door users uit de data van de foto's gehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:21 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
huh, zou kunnen? ik dacht dat het een wetenschappelijk vastgestelde tijdreeks in die camera bestanden was toch? Die vandeweek iemand postte?
als dit een aanname is, maakt dat nogal verschil,
- om 12:00 PM PAN op de Mirador (lees, stukje doorgelopen en misschien teruggekeerd) of
- om 13:00 PM PAN op de Mirador en doorgelopen, verdwaald, of ander scen
Geef je camera eens aan iemand, 6 seconden is langzaamquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat te denken van de foto's op de Mirador. Tussen de foto van Kris en die van Lisanne zit 6 seconden. 6 seconden om de camera te wisselen, van plaats te wisselen, te poseren en de volgende foto af te drukken.
Is dat niet extreem kort? Dat zou dan wel gehaast moeten zijn gedaan terwijl er geen reden voor haast was, lijkt mij.
Of die foto's zijn door iemand anders gemaakt.
Je kan exif data ook bewerken of verwijderenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks wetenschappelijk vastgesteld. Gewoon door users uit de data van de foto's gehaald.
ja, exif, dat zocht ik, oh, dat wist ik niet. En expres? Da vind ik dan wel erg vergezocht, want wie zou dat kunnen checken, of juist daarom weer wel, en waarom dan. nou laat maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je kan exif data ook bewerken of verwijderen
Maar ze weten in Panama vast niet hoe dat moet of zoiets zou expres gebeurd moeten zijn.
En dan de foto's laten lekken
Alles duidt er wel op dat er iets niet klopt ,want binnen 6 seconden deze 2 foto's maken isquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:39 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, exif, dat zocht ik, oh, dat wist ik niet. En expres? Da vind ik dan wel erg vergezocht, want wie zou dat kunnen checken, of juist daarom weer wel, en waarom dan. nou laat maar.
8 uurquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Bozoe het volgende:
Ik kan niet terugvinden of het al eerder besproken is maar, weet iemand wat de afstand is tussen de Mirador en het beekje? Hoelang een ervaren gids daarover doet. Dan kunnen we achterhalen of ze een flink tempo erin hadden of dat ze langzaam wandelden en van het uitzicht aan het genieten waren (zoals de meeste toeristen).
Wellicht vonden ze zelf ook dat ze aardig snel waren en daarom besloten om toch verder te wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |