Hebben ze heel lang geleden bedacht. Ik prefereer ook nog steeds rotstekeningen in plaats van het woord 'appel'.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Waarom heet een appel een appel?
Mijn Eastpack rugzak? Veel succes daarmee.quote:
Weer niet gelukt om te hosselen in gaybar "Het Roze Sterretje"? Ik ruik de azijn tot hier namelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, pionnetje zou pas logisch zijn.
Mag ik het dan hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn Eastpack rugzak? Veel succes daarmee.
Hoe groot is je Eastpak tas?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn Eastpack rugzak? Veel succes daarmee.
Nee, jij was er niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weer niet gelukt om te hosselen in gaybar "Het Roze Sterretje"? Ik ruik de azijn tot hier namelijk.
Nee, dan ram ik je op je bek.quote:
Ik ben sneller hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij was er niet. [ afbeelding ]
[..]
Nee, dan ram ik je op je bek.
Vind ik echt veel te groot.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is er zo'n eentje.
Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Vind ik echt veel te groot.
Ik heb de kleinere variant.
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef Tassendief het volgende:
[..]dan ga ik maar een slim plan bedenken wat je niet verwacht.
Heb exact hetzelfde probleem nuquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.
[..]
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.
We.zullen zienquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.
[..]
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.
die rugzak is vet indie vaporwave credquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet zo een hebben[ afbeelding ]
Wat voor tas heb jij dan Frank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hebben jullie geen huiswerk dat je nu hoort te maken - of morgen?
Ik heb zo'n leren tas en een ding voor mijn laptop.quote:
begin maandag pas met mijn studiequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studies beginnen maandag pas weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee opleiding begint laterquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verzin ook maar wat joh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso, huiswerk maken om 2 uur 's nachts op een zaterdag.
Nice, leer sowiesoquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leren tas en een ding voor mijn laptop.
Ah, zoiets is voor een digibeet net zo vreemd als diep ademhalen voor een roker is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
opleiding tot uber fokker.
(technische informatica)
TUD of TU/e?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
(technische informatica)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
(technische informatica)
Yes. En Leiden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij studeert in Delft geloof ik he?
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.quote:
Is maar één studie hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar één studie hoor.Maar vanaf maandag weer een stuk minder FOK!ken ja, natuurlijk wel weer FOK!ken tijdens saaie colleges.
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso, huiswerk maken om 2 uur 's nachts op een zaterdag.
Ja, no shit. Helaas is er altijd wel één docent per periode die er niks van bakt. Gelukkig heb ik deze periode meer practica dan college, lekker zelfstandig werken zonder naar een saai verhaal te moeten luisteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
Ja toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
Doen jullie dat daar in Delft niet het liefste, alleen en zelfstandig werken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, no shit. Helaas is er altijd wel één docent per periode die er niks van bakt. Gelukkig heb ik deze periode meer practica dan college, lekker zelfstandig werken zonder naar een saai verhaal te moeten luisteren.
Ik heb dit account 4 dagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van iemand met 218 posts per dag verwacht ik ook geen ander antwoord
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen jullie dat daar in Delft niet het liefste, alleen en zelfstandig werken?
Dat excuus is nu nog geldig maar er komt een tijd dat je met betere smoesjes moet komenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik heb dit account 4 dagen.
En overigens is meerendeel van de posts in de nacht gemaakt
Heb je gesolliciteerd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
ja allemaal offtopic reacties, ze moeten mij mod maken, altijd alert
Snap jij het concept van spontane nachtbagger soms niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
ja allemaal offtopic reacties, ze moeten mij mod maken, altijd alert
Haha. Nee hoor, zit je maar te plagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]We zijn geen rasauti's Frank.
(Die zitten al bij technische wiskunde en natuurkunde.
)
Tevens heb je vaak een labpartner en werk je met de hele labzaal samen, is gewoon gezellig.
wat is nachtbaggerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snap jij het concept van spontane nachtbagger soms niet?
Nee, ik denk dat ik nog steeds zoveel posts zal maken als ik door de weeks in de nacht blijf postenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat excuus is nu nog geldig maar er komt een tijd dat je met betere smoesjes moet komen
hbo is prima hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hbo (ja ik weet maar ben wel een student dus studeer ik)
Oh, kan ook, succes.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hbo (ja ik weet maar ben wel een student dus studeer ik)
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor, zit je maar te plagen.
Het lijkt me wel leuk dat soort dingen. In een lab werken en dergelijke. Als ik niet zo a-technisch was geweest had ik dat zeker gedaan.
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.Het is leuk zolang het goed gaat.
bedanktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, kan ook, succes.
[..]
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.Het is leuk zolang het goed gaat.
interesse is wat de wetenschap maaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.
Maar goed, ik haalde met moeite 5'en voor mijn natuurvakken dus een carriere zat er nooit zo in. Maar ik vind het wel altijd vreselijk interessant wat jullie daar op de TU doen.
Nee, zonder natuurkunde kom je niet echt ver. Ik was ook beter in scheikunde dan natuurkunde op de middelbare, maar op de uni is scheikunde natuurkunde. Bijna het vak gefaald daardoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.
Maar goed, ik haalde met moeite 5'en voor mijn natuurvakken dus een carriere zat er nooit zo in. Maar ik vind het wel altijd vreselijk interessant wat jullie daar op de TU doen.
Ja hoor. Wel meer 'corpsballen' dan Delft, maar meer dan genoeg keuze aan kroegen, clubs, studentenverenigingen, etc. En, in tegenstelling tot Delft, hoef je in Leiden niet per se bij een studentenvereniging om toch een actief studentenleven te hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is Leiden wel beetje leuke studentenstad eigenlijk?
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien leer ik daar mod ook bij
Dat is een zeer goede uitspraak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
interesse is wat de wetenschap maakt
welke?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebben
kan soms wel iets goeds postenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een zeer goede uitspraak.
Communicatiewetenschappen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebben
Een klooiende docent schiet nooit zo opquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zonder natuurkunde kom je niet echt ver. Ik was ook beter in scheikunde dan natuurkunde op de middelbare, maar op de uni is scheikunde natuurkunde. Bijna het vak gefaald daardoor.Ook nog eens een docent die het vak voor het eerst gaf, en dus maar een beetje aanklooide, en niet op de goede manier.
Ik hoop het, tot nu toe niet echt vrijheid gehad qua onderzoek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een klooiende docent schiet nooit zo op. Maar goed, het zegt sowieso niet zo veel. Ik dacht dat Einstein ook voor geen presteerde op school. In zekere zin is het gewoon de vakken halen voor dat papiertje.
Daarna kun je wat creatiever zijn.
Of Docentquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter ga je gewoon bedrijfseconomie studeren zoals de echten
Ik woon 4 kilometer van de schoolquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook niet op kamers?
Ohhhhhhh. Dacht dat dat gewoon beveiliging heette.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Handhaving & Veiligheid toch?
Ja en toezicht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Handhaving & Veiligheid toch?
Ja zeker je moet de regels leren om ze los te kunnen laten zou mijn sensei zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een klooiende docent schiet nooit zo op. Maar goed, het zegt sowieso niet zo veel. Ik dacht dat Einstein ook voor geen presteerde op school. In zekere zin is het gewoon de vakken halen voor dat papiertje.
Daarna kun je wat creatiever zijn.
zieke tasjesroven kun je dan plannen jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik woon 4 kilometer van de school
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zieke tasjesroven kun je dan plannen ja
Tegenwoordig heeft alles een chique naam hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ohhhhhhh. Dacht dat dat gewoon beveiliging heette.
holy shit loop afstandquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik woon 4 kilometer van de school
Anders word ik wel grondpersoneel op Schipholquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zieke tasjesroven kun je dan plannen ja
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Anders word ik wel grondpersoneel op Schiphol
Ja, dat is waar. Lekker hip doen en zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft alles een chique naam hè
Deal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die jat, ik koop hem over van je
Met die tas ga ik het sowieso maken na mijn studie Bedrijfseconomie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Deal.
Wat zijn jou toekomstplannen
Al die meiden worden jaloers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met die tas ga ik het sowieso maken na mijn studie Bedrijfseconomie.
Mag ik dan je bodyguard zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zie mezelf zo naar binnen wandelen bij Manchester United als executive vice-chairman
Maar manu draait toch niet goed nu?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso.. Dan heb ik niet meer alleen een geweldige voorkant
hij draait baggerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar manu draait toch niet goed nu?
Hoezo Manu heeft van de week nog een hele belangrijke goal voor Feyenoord gemaaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar manu draait toch niet goed nu?
Je moet zeker binnen deadlines kunnen werken, tijd is immers geld, maar na het eerste jaar krijgen studenten imo te weinig vrijheid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop het, tot nu toe niet echt vrijheid gehad qua onderzoek.Ja, wel een paar keer van 'Je moet dit onderzoeken, stel een plan van aanpak op.' maar meer niet.
Misschien dit jaar.
Wie heeft daar nou tijd voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet zeker binnen deadlines kunnen werken, tijd is immers geld, maar na het eerste jaar krijgen studenten imo te weinig vrijheid.
Een maandje of 2 onderzoek naar het onderwerp van de cursus met als opdracht van de docent 'verras me' dat zou weleens goed zijn.
Elvis toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo Manu heeft van de week nog een hele belangrijke goal voor Feyenoord gemaakt
Binnen de tijdsperiode van een semester, met een tentamen over de theorie, moet dat wel lukken. Het is altijd meer de vraag wie wil er tijd voor maken dan of er tijd voor te maken valt.quote:
was leuk geslowchat te hebben.(aan alle users)quote:
Dus naast colleges en practica wil jij ook nog een onderzoeksopdracht opgeven aan studenten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnen de tijdsperiode van een semester, met een tentamen over de theorie, moet dat wel lukken. Het is altijd meer de vraag wie wil er tijd voor maken dan of er tijd voor te maken valt.
Ik persoonlijk vind onderzoeksopdrachten veel nuttiger dan alle basiskennis die je in het eerste jaar al opdoet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus naast colleges en practica wil jij ook nog een onderzoeksopdracht opgeven aan studenten?
We hebben ook wel een onderzoeksopdracht in het eerste jaar, staan twee dagen voor ingeroosterd. Voegde weinig toe imo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind onderzoeksopdrachten veel nuttiger dan alle basiskennis die je in het eerste jaar al opdoet.
Maar nogmaals, ik heb echt geen flauw idee of je daar op de TU tijd voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |