Yes. En Leiden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij studeert in Delft geloof ik he?
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.quote:
Is maar één studie hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar één studie hoor.Maar vanaf maandag weer een stuk minder FOK!ken ja, natuurlijk wel weer FOK!ken tijdens saaie colleges.
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso, huiswerk maken om 2 uur 's nachts op een zaterdag.
Ja, no shit. Helaas is er altijd wel één docent per periode die er niks van bakt. Gelukkig heb ik deze periode meer practica dan college, lekker zelfstandig werken zonder naar een saai verhaal te moeten luisteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
Ja toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
Doen jullie dat daar in Delft niet het liefste, alleen en zelfstandig werken?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, no shit. Helaas is er altijd wel één docent per periode die er niks van bakt. Gelukkig heb ik deze periode meer practica dan college, lekker zelfstandig werken zonder naar een saai verhaal te moeten luisteren.
Ik heb dit account 4 dagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van iemand met 218 posts per dag verwacht ik ook geen ander antwoord
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen jullie dat daar in Delft niet het liefste, alleen en zelfstandig werken?
Dat excuus is nu nog geldig maar er komt een tijd dat je met betere smoesjes moet komenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik heb dit account 4 dagen.
En overigens is meerendeel van de posts in de nacht gemaakt
Heb je gesolliciteerd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
ja allemaal offtopic reacties, ze moeten mij mod maken, altijd alert
Snap jij het concept van spontane nachtbagger soms niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
ja allemaal offtopic reacties, ze moeten mij mod maken, altijd alert
Haha. Nee hoor, zit je maar te plagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]We zijn geen rasauti's Frank.
(Die zitten al bij technische wiskunde en natuurkunde.
)
Tevens heb je vaak een labpartner en werk je met de hele labzaal samen, is gewoon gezellig.
wat is nachtbaggerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snap jij het concept van spontane nachtbagger soms niet?
Nee, ik denk dat ik nog steeds zoveel posts zal maken als ik door de weeks in de nacht blijf postenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat excuus is nu nog geldig maar er komt een tijd dat je met betere smoesjes moet komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |