hbo is prima hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hbo (ja ik weet maar ben wel een student dus studeer ik)
Oh, kan ook, succes.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hbo (ja ik weet maar ben wel een student dus studeer ik)
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor, zit je maar te plagen.
Het lijkt me wel leuk dat soort dingen. In een lab werken en dergelijke. Als ik niet zo a-technisch was geweest had ik dat zeker gedaan.
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.Het is leuk zolang het goed gaat.
bedanktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, kan ook, succes.
[..]
Kan ook saai zijn, maar ook weer tof. Het is niet allemaal leuk in ieder geval.Het is leuk zolang het goed gaat.
interesse is wat de wetenschap maaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.
Maar goed, ik haalde met moeite 5'en voor mijn natuurvakken dus een carriere zat er nooit zo in. Maar ik vind het wel altijd vreselijk interessant wat jullie daar op de TU doen.
Nee, zonder natuurkunde kom je niet echt ver. Ik was ook beter in scheikunde dan natuurkunde op de middelbare, maar op de uni is scheikunde natuurkunde. Bijna het vak gefaald daardoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger op school vooral scheikunde leuk. Heb toen weleens op mijn lazer gehad omdat ik magnesium in de hens stak.
Maar goed, ik haalde met moeite 5'en voor mijn natuurvakken dus een carriere zat er nooit zo in. Maar ik vind het wel altijd vreselijk interessant wat jullie daar op de TU doen.
Ja hoor. Wel meer 'corpsballen' dan Delft, maar meer dan genoeg keuze aan kroegen, clubs, studentenverenigingen, etc. En, in tegenstelling tot Delft, hoef je in Leiden niet per se bij een studentenvereniging om toch een actief studentenleven te hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is Leiden wel beetje leuke studentenstad eigenlijk?
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien leer ik daar mod ook bij
Dat is een zeer goede uitspraak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
interesse is wat de wetenschap maakt
welke?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebben
kan soms wel iets goeds postenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een zeer goede uitspraak.
Communicatiewetenschappen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding doen waar je sociaal contact moet hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |