Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Vind ik echt veel te groot.
Ik heb de kleinere variant.
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:25 schreef Tassendief het volgende:
[..]dan ga ik maar een slim plan bedenken wat je niet verwacht.
Heb exact hetzelfde probleem nuquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.
[..]
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.
We.zullen zienquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook de kleinere variant nemen, maar daar past mijn laptop niet in.
[..]
Ik ben alwetend, gaat je dus niet lukken.
die rugzak is vet indie vaporwave credquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet zo een hebben[ afbeelding ]
Wat voor tas heb jij dan Frank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hebben jullie geen huiswerk dat je nu hoort te maken - of morgen?
Ik heb zo'n leren tas en een ding voor mijn laptop.quote:
begin maandag pas met mijn studiequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Studies beginnen maandag pas weer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee opleiding begint laterquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verzin ook maar wat joh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso, huiswerk maken om 2 uur 's nachts op een zaterdag.
Nice, leer sowiesoquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leren tas en een ding voor mijn laptop.
Ah, zoiets is voor een digibeet net zo vreemd als diep ademhalen voor een roker is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
opleiding tot uber fokker.
(technische informatica)
TUD of TU/e?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
(technische informatica)
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
(technische informatica)
Yes. En Leiden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij studeert in Delft geloof ik he?
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.quote:
Is maar één studie hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toe maar. En nog tijd hebben voor FOK! ook.
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar één studie hoor.Maar vanaf maandag weer een stuk minder FOK!ken ja, natuurlijk wel weer FOK!ken tijdens saaie colleges.
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso, huiswerk maken om 2 uur 's nachts op een zaterdag.
Ja, no shit. Helaas is er altijd wel één docent per periode die er niks van bakt. Gelukkig heb ik deze periode meer practica dan college, lekker zelfstandig werken zonder naar een saai verhaal te moeten luisteren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen voor geen meter college geven. Als je het leuk brengt hoeft het niet saai te zijn. En hoe leuker het is, hoe meer studenten opletten en er moeite voor doen.
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
Ja toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op fok zitten op zaterdag om 2 uur s'nachts is wel oké dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |