Mag ik dan je bodyguard zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zie mezelf zo naar binnen wandelen bij Manchester United als executive vice-chairman
Maar manu draait toch niet goed nu?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso.. Dan heb ik niet meer alleen een geweldige voorkant
hij draait baggerquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar manu draait toch niet goed nu?
Hoezo Manu heeft van de week nog een hele belangrijke goal voor Feyenoord gemaaktquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar manu draait toch niet goed nu?
Je moet zeker binnen deadlines kunnen werken, tijd is immers geld, maar na het eerste jaar krijgen studenten imo te weinig vrijheid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop het, tot nu toe niet echt vrijheid gehad qua onderzoek.Ja, wel een paar keer van 'Je moet dit onderzoeken, stel een plan van aanpak op.' maar meer niet.
Misschien dit jaar.
Wie heeft daar nou tijd voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet zeker binnen deadlines kunnen werken, tijd is immers geld, maar na het eerste jaar krijgen studenten imo te weinig vrijheid.
Een maandje of 2 onderzoek naar het onderwerp van de cursus met als opdracht van de docent 'verras me' dat zou weleens goed zijn.
Elvis toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo Manu heeft van de week nog een hele belangrijke goal voor Feyenoord gemaakt
Binnen de tijdsperiode van een semester, met een tentamen over de theorie, moet dat wel lukken. Het is altijd meer de vraag wie wil er tijd voor maken dan of er tijd voor te maken valt.quote:
was leuk geslowchat te hebben.(aan alle users)quote:
Dus naast colleges en practica wil jij ook nog een onderzoeksopdracht opgeven aan studenten?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnen de tijdsperiode van een semester, met een tentamen over de theorie, moet dat wel lukken. Het is altijd meer de vraag wie wil er tijd voor maken dan of er tijd voor te maken valt.
Ik persoonlijk vind onderzoeksopdrachten veel nuttiger dan alle basiskennis die je in het eerste jaar al opdoet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus naast colleges en practica wil jij ook nog een onderzoeksopdracht opgeven aan studenten?
We hebben ook wel een onderzoeksopdracht in het eerste jaar, staan twee dagen voor ingeroosterd. Voegde weinig toe imo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind onderzoeksopdrachten veel nuttiger dan alle basiskennis die je in het eerste jaar al opdoet.
Maar nogmaals, ik heb echt geen flauw idee of je daar op de TU tijd voor hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |