Een klooiende docent schiet nooit zo opquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zonder natuurkunde kom je niet echt ver. Ik was ook beter in scheikunde dan natuurkunde op de middelbare, maar op de uni is scheikunde natuurkunde. Bijna het vak gefaald daardoor.Ook nog eens een docent die het vak voor het eerst gaf, en dus maar een beetje aanklooide, en niet op de goede manier.
Ik hoop het, tot nu toe niet echt vrijheid gehad qua onderzoek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een klooiende docent schiet nooit zo op. Maar goed, het zegt sowieso niet zo veel. Ik dacht dat Einstein ook voor geen presteerde op school. In zekere zin is het gewoon de vakken halen voor dat papiertje.
Daarna kun je wat creatiever zijn.
Of Docentquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter ga je gewoon bedrijfseconomie studeren zoals de echten
Ik woon 4 kilometer van de schoolquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook niet op kamers?
Ohhhhhhh. Dacht dat dat gewoon beveiliging heette.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Handhaving & Veiligheid toch?
Ja en toezicht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Handhaving & Veiligheid toch?
Ja zeker je moet de regels leren om ze los te kunnen laten zou mijn sensei zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een klooiende docent schiet nooit zo op. Maar goed, het zegt sowieso niet zo veel. Ik dacht dat Einstein ook voor geen presteerde op school. In zekere zin is het gewoon de vakken halen voor dat papiertje.
Daarna kun je wat creatiever zijn.
zieke tasjesroven kun je dan plannen jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik woon 4 kilometer van de school
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zieke tasjesroven kun je dan plannen ja
Tegenwoordig heeft alles een chique naam hèquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ohhhhhhh. Dacht dat dat gewoon beveiliging heette.
holy shit loop afstandquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik woon 4 kilometer van de school
Anders word ik wel grondpersoneel op Schipholquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zieke tasjesroven kun je dan plannen ja
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Anders word ik wel grondpersoneel op Schiphol
Ja, dat is waar. Lekker hip doen en zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft alles een chique naam hè
Deal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die jat, ik koop hem over van je
Met die tas ga ik het sowieso maken na mijn studie Bedrijfseconomie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Deal.
Wat zijn jou toekomstplannen
Al die meiden worden jaloers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met die tas ga ik het sowieso maken na mijn studie Bedrijfseconomie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |