quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
ik heb nog steeds niet gerooktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
Hehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
normaal heeft een cd: van tied tut tied. en achterin 2 van die titten
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
En de tiet van goan is noe komm'n ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio vertelde
Er is een tiet van komen en er is een tief van gaan
quote:
Blijf van mijn tieten afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En de tiet van goan is noe komm'n ?
quote:
quote:
2.44quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef Watertornado het volgende:
Is dit nummer lang genoeg zodat je een peuk in elkaar kan draaien?
Thanks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.
Ja ik zit net joh. Ik heb 9 uur op mijn benen stilgestaan. Niet te onderschatten hoorquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik zit net joh. Ik heb 9 uur op mijn benen stilgestaan. Niet te onderschatten hoor![]()
Tenzij jij ook in Den Helder woont, dan stap ik op de fiets
You damn right lolquote:
Niemand mag aan haar tieten komen, behalve zijzelf. Dat is het voordeel aan een vrouw zijnquote:
Die volg ik even helemaal niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.
niemand krig mien goeien zin kapotquote:
Tieten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |