ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoon
Ik ook hoor alleen als ik er te lang bij los zit ga ik ook zo proaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan dat dialect prima verstaan
in hoksebargen is altied wat te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen....
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja praten kan ik wel. Schrijven echt totaal niet
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
d'r lup hier zo'n zwarte, ik denk ik bel moar ev'n
Ik ben geboren en getogen in den helder, noord holland. Na 4 weken Maastricht kwam ik terug in Den Helder en vonden mijn vrienden dat ik heel snel normaal moest gaan pratenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook hoor alleen als ik er te lang bij los zit ga ik ook zo proaten.
11/10 keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Als vrouw zijnde zeggen: Ja ik heb tied zat. Als in: ik heb tijd genoeg
Hoe vaak wordt die opmerking verkeerd opgevat denk je?
checkquote:
quote:
LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio verteldequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Als vrouw zijnde zeggen: Ja ik heb tied zat. Als in: ik heb tijd genoeg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Deze man weetquote:
Ja ook datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio vertelde
Er is een tiet van komen en er is een tief van gaan
normaal heeft een cd: van tied tut tied. en achterin 2 van die tittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Kom maar even een peukie halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |