SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Believe you can, and you will.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef xBubbles het volgende:
Ik las banaan. Nu eis ik een banaan
Mooi manquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef xBubbles het volgende:
Ik las banaan. Nu eis ik een banaan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, zo aan de bassen van mijn bovenbuurman te horen, moet ik de muziek iets zachter zetten
Lekker met wat yoghurt, honing en sinaasappel (en eventueel ander frjuit door den blendert.quote:
die zijn wel goed te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Gebakken banaan ook goed ?
[ afbeelding ]
Als ik dat doe, moet ik nog ff snel ergens een kratje bier scorenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Gebakken banaan ook goed ?
[ afbeelding ]
Ah, den blendert. Dat is nog eens een goed planquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker met wat yoghurt, honing en sinaasappel (en eventueel ander frjuit door den blendert.
Nom nom nomquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker met wat yoghurt, honing en sinaasappel (en eventueel ander frjuit door den blendert.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik dat doe, moet ik nog ff snel ergens een kratje bier scoren
quote:
Vanavond nog gehadquote:
Ik heb zo van die dagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah, den blendert. Dat is nog eens een goed plan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Over lekkah gesproken Haagse Sjonnie is vandaag overleden
bi-j de chinees west joa?quote:
Het Ierse volkslied?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ruler, heb je ook Ierse "drinkmuziek"?
Ik moest even googlenquote:
drivin' n' cryin'?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
Ruler, heb je ook Ierse "drinkmuziek"?
quote:
Ja, oons was luiquote:
Tijdje geleden afrikaans gegeten, hadden ze ook gebakken banaan. Nou ja, technisch gezien gefriteerde plantaanquote:
dan is zo'n keerl wa ontzettend makkelijkquote:
Ja heb die docu volgens mij ook gezien daardoor rinkelde er wel een belletje bij de naam.quote:
Erg fijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tijdje geleden afrikaans gegeten, hadden ze ook gebakken banaan. Nou ja, technisch gezien gefriteerde plantaan![]()
Oeh
woar kom ie vot dan?quote:
Goeie docu is hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ja
[..]
Ja heb die docu volgens mij ook gezien daardoor rinkelde er wel een belletje bij de naam.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is zo'n keerl wa ontzettend makkelijk
Tuurlijk welquote:
Ja, dat gevoel heb ik ookquote:
En daar gaat het omquote:
kloptquote:
Da's maui klautûh. Goftedommequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Over lekkah gesproken Haagse Sjonnie is vandaag overleden
Wie weet is het hem de welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ruler klinkt echt soms als Herman Finkers
Kort, maar krachtigquote:
neuh, daar is herman veel te oud voorquote:
Da's toch wel ff een iets ander dialect hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Nah, Herman Finkers lijkt op mijn neef (maar is het niet), en Ruler lijkt niet op mijn neefquote:
Nah, Almeloos is een net iets ander accent.quote:
Qua stem welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, Herman Finkers lijkt op mijn neef (maar is het niet), en Ruler lijkt niet op mijn neef
quote:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Auchquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, daar is herman veel te oud voor
Di was Brabaonts jongequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nah, Almeloos is een net iets ander accent.
Met of zonder snor ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, Herman Finkers lijkt op mijn neef (maar is het niet), en Ruler lijkt niet op mijn neef
mijn oom lijkt ontzettend op herman. dat is hem wel eens gevraagd of hij herman finkers isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen....
Woar hej't oawer ?quote:
Gek genoeg, beidenquote:
ik heb 'm ook nogquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:58 schreef bjanaan het volgende:
Verzoekje: Bløf en counting crows - Holiday in spain
Verkoopt u ook kussentjes?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoon
ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoon
Ik ook hoor alleen als ik er te lang bij los zit ga ik ook zo proaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan dat dialect prima verstaan
in hoksebargen is altied wat te doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen....
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja praten kan ik wel. Schrijven echt totaal niet
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
d'r lup hier zo'n zwarte, ik denk ik bel moar ev'n
Ik ben geboren en getogen in den helder, noord holland. Na 4 weken Maastricht kwam ik terug in Den Helder en vonden mijn vrienden dat ik heel snel normaal moest gaan pratenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook hoor alleen als ik er te lang bij los zit ga ik ook zo proaten.
11/10 keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Als vrouw zijnde zeggen: Ja ik heb tied zat. Als in: ik heb tijd genoeg
Hoe vaak wordt die opmerking verkeerd opgevat denk je?
checkquote:
quote:
LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio verteldequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Weet je wat ook zo leuk is? Als vrouw zijnde zeggen: Ja ik heb tied zat. Als in: ik heb tijd genoeg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Deze man weetquote:
Ja ook datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio vertelde
Er is een tiet van komen en er is een tief van gaan
normaal heeft een cd: van tied tut tied. en achterin 2 van die tittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:01 schreef xBubbles het volgende:
Kom maar even een peukie halenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |