quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
ik heb nog steeds niet gerooktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef knokkels het volgende:
Het enige wat nu nog mist is een shaggie. Of in ieder geval een vloeitje. Beide niet aanwezig
Hehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
normaal heeft een cd: van tied tut tied. en achterin 2 van die titten
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef Maillard het volgende:
[..]![]()
Even UI-update, eerlijk gejat van ToT.
En de tiet van goan is noe komm'n ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die hele flauw grap denken die volgens mij Ruler laatst op de radio vertelde
Er is een tiet van komen en er is een tief van gaan
quote:
Blijf van mijn tieten afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En de tiet van goan is noe komm'n ?
quote:
quote:
2.44quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:05 schreef Watertornado het volgende:
Is dit nummer lang genoeg zodat je een peuk in elkaar kan draaien?
Thanks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.
Ja ik zit net joh. Ik heb 9 uur op mijn benen stilgestaan. Niet te onderschatten hoorquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik zit net joh. Ik heb 9 uur op mijn benen stilgestaan. Niet te onderschatten hoor![]()
Tenzij jij ook in Den Helder woont, dan stap ik op de fiets
You damn right lolquote:
Niemand mag aan haar tieten komen, behalve zijzelf. Dat is het voordeel aan een vrouw zijnquote:
Die volg ik even helemaal niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen om jouw naam en je ondertitel. Ik zit dan gelijk te bedenken of je nog een woordgrapje met "sissen" en "vlees/chickies" erin kan zetten, maar. Naja.
niemand krig mien goeien zin kapotquote:
Tieten?quote:
Ik heb echt overal van die net niet lege pakjes shag liggenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Niemand mag aan haar tieten komen, behalve zijzelf. Dat is het voordeel aan een vrouw zijn
wat?quote:
Baasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niet gerookt
is dat een verzoekje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zin om een baksteen door de TV te gooien
Damn iemand die vrijwillig een liedje van Oosterhuijs zingt
TV uit ---> Radio49 aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Een beetje Oosterhuis fan gooit toch mis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ja, ik heb net mijn laatste pakje vloe gekaapt. En ik had mijn portemonnee niet meegenomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb echt overal van die net niet lege pakjes shag liggen
Dus altijd wel ergens een vloeitje / shag te vinden
nee, vanaf dat ik zat wou ik er wel eentje opsteken. maar ik ben al aan 't minderen. dit wordt m'n eerste van vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Baas![]()
Of heb ik je nu op een idee gebracht?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een beetje Oosterhuis fan gooit toch mis.
hiervoor ga ik naar de hel
Hmmm, Dimmu Borgir - Burn in hell.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
genoteerdquote:
Ah okquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik heb net mijn laatste pakje vloe gekaapt. En ik had mijn portemonnee niet meegenomen
Dat is zooooooo Scanmanquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, Dimmu Borgir - Burn in hell.
Het zou mij nog niet eens verbazen als Ruler die heeft
quote:
Dat heb ik nou echt gemistquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Weer eens een ouderwetsche R49 avond
Ja dat zeiden we eergisteravond ook, toen liep het iets anders afquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
oh?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat zeiden we eergisteravond ook, toen liep het iets anders af
heb ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef bjanaan het volgende:
Nog een verzoekje van mij: Martin Moreno - Echte Liefde
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
veroekje: iets van Plork en de aannemers
Ik was eerderquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik maar denken... zal ik .. zal ik?
quote:
heb ik (nog) nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
veroekje: iets van Plork en de aannemers
Zal dat helpen om vinyl te draaien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
deze is fijn
* Symphonic pleurt een doosje strepsils in de cd speler
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
deze is fijn
* Symphonic pleurt een doosje strepsils in de cd speler
daar kun je wel een strepsil op pleuren maar dan vliegt ie gelijk door de kamerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal dat helpen om vinyl te draaien?
quote:
Woeiquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Wat voel je je soms klein.
Niet omdat je het zo kut/klote hebt, maar omdat er zoveel gebeurd om je heen dat je als je dan moet reageren je jezelf wel klein voelt.
ik heb nu een andere van nachtegielquote:
En dan zo hup hop je kandelaar inquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kun je wel een strepsil op pleuren maar dan vliegt ie gelijk door de kamer
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sociaaldoeze en tot een volgende keer
Als alles goed blijft gaan met me dan kom ik zeker nog een keer terugquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Beloof je ons om nog een keer terug te komen?
Okidokiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Komt goed, nog even kortsluiten met onze mede Fokker
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Wat voel je je soms klein.
Niet omdat je het zo kut/klote hebt, maar omdat er zoveel gebeurd om je heen dat je als je dan moet reageren je jezelf wel klein voelt.
Oeh, verzoekje: Slayer ft. Atari Teenage Riot - No Remorsequote:
Of wat dacht je dan van Lil Jon & Eastside Boyz - Don't Fuck Wit Mequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, verzoekje: Slayer ft. Atari Teenage Riot - No Remorse
De 10 minuten radio-edit van de Sjalala medley ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nu een andere van nachtegiel
heb ik nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, verzoekje: Slayer ft. Atari Teenage Riot - No Remorse
Had jij deze ook als verzoekje gedaan?quote:
*ril*quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De 10 minuten radio-edit van de Sjalala medley ?
Cannibal Corpsequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb ik niet
wel beatallica met no remorseful reply of cannibal corpse - no remorse en natuurlijk metallica
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |